Rice & Spice

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Menagev001 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Erg lekker eten. De ayam ruyak is precies pittig genoeg en heeft erg veel smaak. De vitrines zien er schoon en verzorgd uit en de bediening is zeer vriendelijk.
Asscher A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wat een heerlijke tent is dit! Veel over gehoord, dus ik dacht "laat ik eens naar binnen stappen". De heerlijke Aziatische mix van gerechten is perfect. De Tataki Tonijn vond ik verrukkelijk! Je krijgt hoe dan ook een heerlijk gerecht, want je kan het zelf samenstellen. De service heb ik een 9 gegeven, omdat de dames achter de vitrine goed weten wat ze serveren, ze zijn erg vriendelijk. Rice and Spice gaat zeker een gewoonte van mij worden!
Foodexpertamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Veel positiefs gehoord van deze tent, via vrienden hier terecht gekomen. Service was niet vriendelijk het was druk en het leek allemaal veel moeite kosten om me te helpen, het ziet er allemaal lekker uit dus was extra benieuwd. Het eten was een teleurstelling het ene gerecht was flauw van smaak en in het andere proefde je alleen maar kruiden.. Misschien voor de gemiddelde klant prima maar ik had er meer van verwacht.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Iens

Heerlijk gegeten bij Rice&Spice. Eigenaar gevraagd het beste op tafel te zetten.
Fantastisch frisse Atjar met een verassend vleugje gado-pinda. Twee stoven: beide supermals en toch mager rundvlees vol van smaak. De saté: heel fijn gemarineerd en gegrild. De gegrilde aubergine kende ik niet maar is een aanrader. We mochten een nieuw gerecht proeven: Teriyaki zalm, een lekkere aanvulling.
Fijn glaasje Riesling erbij en het maal was kompleet.
Prettige bediening en uiteindelijk een schappelijke prijs.
Alderiks12 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Lekker gemaakt door de 8 verschillende curries op kaart, had ik voor een keer mijn eigen vaste toko ingeruild voor rice and spice. "waar staan jullie curries" vroeg ik? Het antwoord :

"ehhh, ik heb hier een lamscurry"

"en de rest van de kaart"?

"die hebben we op het ogenblik niet"

Bleek dus dat van de plm 30 keuzes van de kaart het meerendeel helemaal niet te bestellen was. Ongelofelijk. Wat ik nog wel mee kon nemen : gortdroge, halfverbrande tempeh bali en een ayam rudjak zonder ook maar enige smaak. Gauw weer terug naar mijn eigen toko, 10 keer zo lekker voor een veel lagere prijs. Dit is een aanfluiting.
Haiko K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2014
Vandaag een rijsttafel voor twee personen afgehaald bij Rice and Spice met Bintang biertjes en een stukje spekkoek erbij. Rijsttafel was erg lekker! Bintang uiteraard ook:) Spekkoek waren ze vergeten om mee te geven, maar nadat ik hierover gebeld had kwamen ze die nog nabrengen. Aanrader!
Zenno C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Het eten was vers, gezond en smakelijk. De vitrine ziet er heel schoon en goed verzorgd uit. En de bediening is zeer vriendelijk. Er wordt duidelijk uitgelegd welke ingrediënten zijn gebruikt.
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Vorige week zaterdag heerlijk gelunched bij Rice en Spice. Behalve de dumplin’s (die voorin de winkel vers werden gemaakt), hebben we met z’n tweeen een lunch menu genomen en die nog wat uitgebreid met losse vlees en groenten (tempeh, sambal boontjes) gerechten. Omdat er zoveel keus was (en bij alles het water in de mond liep) hebben we ons laten adviseren door de vriendelijke eigenaar. Aangezien ik een fan ben van draadjes vlees was de Rendang favoriet (lekker mals en goede smaak). De aankleding van de winkel zag er strak uit. Het aantal zit plaatsen is beperkt (ongeveer 8 stoelen) maar voldoende, omdat er rond 14.30uur een constante doorstroom van mensen was en er eigenlijk altijd wel een plekje was. Prijs voor eten en drinken viel mee: zeker goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker nog een keer langs om te lunchen of af te halen, en alle andere heerlijke gerechten te proberen.
Psychedalien .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Het eten bij Rice & Spice vind ik en een aantal vrienden van mij Zeer Goed. Eén van mijn vriendinnen weet alles over Indonesich eten en ze is Zeer Kritisch. Het eten van Rice & Spice vond ze TOP!
De service is ook zeer goed: vriendelijk, ze geven goed advies wat je het beste kunt combineren en nog veel meer.
Ik ga zeker vaker eten bij hen bestellen!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Toen ik hier in de buurt woonde kwam ik hier elke zaterdag. Mijn favoriet zijn de vegetarische dumplings. Het personeel is geweldig en passioneel over het eten. Een topplek!
FCS .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Goed geholpen, vriendelijke bediening. Het eten is smaakvol en gevarieerd. Je krijgt veel waar voor je geld (10 euro - 3 groentes plus 1 vleesgerecht).
Sjors G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Afgaand op voorgaande recensies een bezoek gebracht aan Rise&Spice. Het eten was vers, maar ook laf en vlak. Beperkte selectie bovendien. De Balinese rendang had nauwelijks de smaak van de kruiden opgenomen. Niet de term 'smoor' waardig. De sambalboontjes misten het ingrediënt dat zo nadrukkelijk in de omschrijving staat. In het kort: weinig bijzonders.
Beste Sjors, jammer dat je eerste kennismaking minder positief was dan je vele voorgangers. Die dag was inderdaad minder selectie en dat was te wijten aan uitzonderlijke drukte door een 300 mans catering waardoor de winkelvoorraad achterliep. Hopelijk een herkansing als we een gangbare dag hebben.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
Via IENS hadden we deze fantastische plek gevonden. De inrichting is sober maar mooi en inderdaad brandschoon. De bediening is behulpzaam en geduldig. Leuk is de lange tafel achterin waar je aan kunt schuiven om te genieten van je eten. We kwamen hier voor een lunch. Zelf had ik de gado-gado met tempé en saté. Twee kleine minpuntjes: de gado-gado was erg koud en de saté een beetje droog. Beide gerechten waren echter wel goed op smaak. Zeker de satésaus was heerlijk spicy! De tempé was ook erg lekker, zoet en pittig. Mijn tafelgenoot had een lunchgerecht met bami en kippendij (Teriyaki). De kippendij was supermals en ook dit gerecht was weer goed op smaak. Pluspunt is zeker ook het feit dat je kunt kiezen uit verschillende (aziatische) bieren en verschillende soorten écht goede thee. De prijs-kwaliteitverhouding is meer dan prima. Zeker een plek waar ik nog een keer terug kom.
Amadeus .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Ik heb altijd verlekkerd naar de vitrine gekeken als ik in de Utrechtsestraat voorbij Rice & Spice liep. Gisteren voor het eerst binnengelopen. Kwam eigenlijk voor een snelle japanse snack/lunch. Koos voor het indische dagmenu van 10 euro. 3 groentes en 1 vleesgerecht. Goede keuze. Bij vertrek de mensen nog gecomplimenteerd dat het lekker spicy was. De gerechten in de vitrine ogen vers, smaakvol en keurig verzorgd uit. De aanbod is gelukkig niet overweldigend groot. Het restaurant is schoon. Er is een toilet. Bij vertrek waren enkele bezoekers de Thaise viskoekjes aan het proeven en ik kreeg er ook 1 om te proeven. Lekker. Dit wordt voortaan mijn stop als ik naar een concert of film ga.
Evilangel07 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Vandaag hebben we voor het eerst Rice&Spice ervaren. Gezien we de tafel achterin niet gelijk zagen, hebben we eerst aan de vitrine uitleg gehad. Bediening was zeer vriendelijk en legde uit dat er keuze was uit een dagmenu of shared dining (beiden zelf samen te stellen). We hebben met zijn tweeen voor shared dining gekozen, waarbij we zelf allemaal verschillende losse gerechtjes konden uitzoeken. Het eten werd vlot gebracht en was heerlijk. Naast het smakelijke eten was er een ruime selectie aan aziatische dranken, zoals bier en thee. Het restaurant ziet er fris, nieuw en modern uit en is goed belicht. Het enige wat minder is dat het niet mogelijk is om met een grote groep (ca. 10 personen) te dineren of iets dergelijks. Een dikke aanrader en we komen zeker terug!
Winterroos .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet terwijl we in de vitrine al het lekkers bekeken. Aziatische keuken met Indonesische, Japanse en Chinese gerechten (en meer). Alles zag er erg netjes uit. We bestelden een aantal verschillende gerechten om mee te nemen. Tonijn, zeewier salade, gemarineerde lotus wortel, kip gerecht en vis in pittige saus. Alles was erg smaak vol maar wel erg kleine porties. Ik geef een 8 omdat er 2 haren in een van de gerechten zat. Ik weet het kan gebeuren maar toch…was erg jammer!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Dit is een afhaal restaurant waar je achterin ook kan zitten om eten aan een lange tafel. Er zijn kranten, het is brandschoon en je kan ook eerst bellen en alvast je bestelling door geven, ze komen het ook thuis brengen met electrische scooter. Er zijn verschillende keukens vertegenwoordigd. Ik ben fan! Hier wordt gekookt met liefde.
Ella W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Wat een heerlijk eten! Zelden zulke lekkere zalm gegeten. Hele enthousiaste bediening, alleen het decor kan sfeervoller. Echt een aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Een Toko met ruimte om ook daar te eten,maar nu ik het schrijf vind ik al dat ik de eigenaar te kort doe. Dit is Indisch eten van de bovenste plank. Ja er zijn ook Japanse en Chinese gerechten maar ik eet Indisch en het was geweldig. Vers, goed gekruid, gemaakt van eerlijke producten en een heel aardige bediening. Smaak: zo verfijnd tref je het zelden. Inderdaad een aanwinst, ik ga er snel naar terug.
Norman V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Na meerdere bezoeken moet ik zeggen, wat een aanwinst! De smaak van de gerechten zijn authentiek en de mensen die er werken zijn vriendelijk. Ook de mix tussen de Indonesische en de Japanse keuken is zeer geslaagd. Absoluut een aanrader! Regelmatig zijn er nieuwe gerechten om eens wat nieuws uit te proberen