Rice Bite

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Sarah_w .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Leuk restaurant, zeker het proberen waard. Het eten was vers en smaakvol. Ook de bediening was vriendelijk. De prijzen zijn redelijk en ons favoriet was de Share Plate voorgerecht, waarbij wij verschillende voorgerechtjes konden proberen. De fresh rolls waren het lekkerst.
Zillah V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een afhaalmaaltijd besteld en vroeg om een vegetarisch noodle gerecht. Stond niet op de kaart, maar was geen probleem.
Ik kreeg noodles met groentes, loempias, saus, wat sla en een bakje salade. Goede porties en zeer goed op smaak.
Connie E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vandaag voor het eerst met 3 personenhier gegeten. De Vietnamese pannekoek was erg lekker, de loempias en salade vooraf ook. Daarna allemaal een verschillende pho, zeer smakelijk. De bediening was prima. Ik kon wel een glaasje water krijgen, maar mijn tafelgenoten kregen het niet ongevraagd.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Niet slecht gegeten, maar ja, ik kwam net uit Vietnam. Groot culinair verschil. Ik ken betere restaurants in Leiden. Terwijl ik weinig betere keukens ken dan de Vietnamese.
Ralph99 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Hier heb ik onlangs voor het eerst gegeten. Ik was aangenaam verrast over de smaken. Zelf ben ik 2 jaar geleden in Vietnam geweest, en het brengt mij weer terug. Je merkte dat de gerechten vers waren voorbereid, vooral het gerecht dat je kon delen was leuk.
Jolande S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Het is een nieuw vietnamees restaurant in Leiden. Een best grote zaak, die op woensdagavond bijna helemaal leeg was, jammer. Volgens de eigenaresse zat het in het weekend wel vol en is het nodig om te reserveren. Het voorgerecht was heerlijk en gevarieerd. Als hoofdgerecht hadden we Pho met ossenhaas. Dit was wel oke, maar niet bijzonder. De prijs/kwaliteit is wel goed, voor 30 euro heb je 3 gangen en 2 glaasjes wijn. Helaas kon je geen kraanwater bestellen, alleen spa, jammer!!