Rice Bite

Haarlemmerstraat 248 2312 GK Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rice Bite

Het restaurant is 1 minuut lopen vanaf het busstation: Pelikaanstraat (Bus 6)

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rice Bite

• Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Authentieke Vietnamese gerechten met de typische Vietnamese smaak. Verrukkelijk eten. Een aanrader.
Erik C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Erg rustig, geen muziek oid waardoor sfeer niet top. Belangrijkste: eten was echt heel goed! Kom zeker terug, hopen op gezelligere sfeer/bediening.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Een heel leuk en goed restaurant. Alleen de achtergrond muziek ontbrak. Dan is het opvallend stil. Toen er eenmaal wel muziek klonk, paste dat dan weer niet echt bij de sfeer van het restaurant..... Maar het eten maakte alles goed!
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het eten was lekker, de porties redelijk. Voor mij prima, want ik had al een voorgerecht op en dan hoef ik ook niet zoveel meer. Maar voor diegene die alleen een hoofdgerecht neemt was het aan de kleine kant. Een tip voor het restaurant: wij hadden de bun (vermicelli) en daar hoort een bepaalde saus bij. Deze saus was veel te weinig, droge vermicelli zonder saus is niet lekker. Dus zet er gewoon een kannetje van op tafel, zodat iedereen naar eigen smaak kan toevoegen.

De ober was ronduit slecht, niet voor dit vak in de wieg gelegd. Hij was traag en ik hoorde meerdere gasten een negatieve opmerking maken over deze jongeman. Hij was vriendelijk en van goede wil, alleen niet geschikt voor dit vak.

Al met al waren we wel tevreden omdat het eten lekker was en de prijs prima. Dus we komen terug!
Corné W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Eerlijk en heerlijk eten. Verse producten, goed bereid met heerlijkr kruiden.
Vriendelijke mevouw die ons geholpen heeft.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
De opmerkingen over porties zijn ter harte genomen. We hebben met vier personen heerlijk en meer dan voldoende gegeten van de menukaart. Zelfs de grootste eter in het gezelschap vond de porties prima. Er wordt met het hart gekookt en de gerechten, zowel warm als koud, waren kwalitatief erg goed en zonder bij-effecten later (zoals bijvoorbeeld toevoegingen qua smaak soms een bij-effect kunnen hebben). Wij zijn zeer tevreden weer naar huis gegaan.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Met zn 2 en gegeten. Shared plate vooraf was erg lekker, smaakvol. 2 hoofdgerechten besteld en gevraagd om extra borden zodat beide gerechten gedeeld konden worden (zodat we beide konden proeven, konden moeilijk een keuze maken leek beide lekker) was geen probleem. huisgemaakte ijsthee ook lekker. komen zeker nog eens terug.
Babs B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Van de buitenkant zou je niet zeggen, dat er binnen zo'n mooi ingericht restaurant zit. Het eten was heel lekker, maar ik had wel twee porties op gekund. Voor de prijs zou ik liever iets meer verzadigd zijn, maar het was zeer smakelijk.
Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Ik vond de porties teleurstellend. Je moest een voor en- hoofdgerecht bestellen om voldoende te eten. Mijn hoofdgerecht was een klein loempia, wat noodles, 3 grote garnalen en een sateetje met een paar blaadjes sla. Ik moest een voorgerecht erbij bestellen wat ook aan de magere kant was. Hierdoor zijn de prijzen niet zo voordelig als men denkt. Ook was de service wat stug en er werd weinig uitgelegd als er een vraag was.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor ons was dit een fantastische kennismaking met de Vietnamese keuken! Wij hadden de share plate vooraf met vier verschillende hapjes (per persoon 2 koude en 1 gefrituurde loempia, een vleesstokje en een salade) en als hoofdgerecht de pho Rice bite (runderboullon met noedels) en de Bun Rice bite (dunne noedels met een stokje saté en een loempia). Wij vonden het allemaal heerlijk, met mooie verfijnde smaakcombinaties. Ook het toetje, warme kokosmelk met tapiocaballetjes, zoete aardappel en taro, was heel verrassend en echt lekker, Aardige bediening, leuke inrichting en vriendelijke prijzen. Alles bij elkaar een echte aanrader!
Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hoewel het eten vers was, had ik meer verwacht dan een grote kom met noodels en 3 grote garnalen met een klein sateetje. De verse groente stelde ook niets veel voor, het was gewoon wat salade, meer niet. De prijs voordeel die je denkt te krijgen als je naar de prijzen kijkt klopt ook niet als je bedenkt dat je een voorgerecht erbij moet nemen anders zijn de porties te klein. Ik had echt meer verwacht aangezien de hoge cijfers die iedereen geeft. Er werd niks uitgelegd, ook wanneer er twee kommetjes met vissaus werd gebracht. Dat moesten we achteraf vragen. ik had nog extra erbij een salade besteld die ook mager was. Toetjes hebben we niet eens overwogen.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De gebakken rijst bij een gerecht was zo lekker dat we nog een klein extra portie besteld hebben.
De prijs-kwaliteit gehalte voor de Vietnamese koffie is bizar hoog.
Voor de rest is dit restaurant een welkome aanvulling op de Aziatische keuken.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk opnieuw langs geweest. Fantastisch eten voor een goede prijs. We hebben ons vast restaurant gevonden :-)
Jacques L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Verrassend lekker, smakelijk en super verse groenten en sla. Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk Vietnamees gegeten. Goed van smaak net als in Vietnam zelf. Aardige bediening, die uitleg gaven bij elk gerecht. Een aanwinst voor Leiden.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Prima gegeten voor een goede prijs!
José G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij dit Vietnamese restaurant, ga hier zeker vaker naar toe
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Het eten is erg lekker en de service is goed. Zeker een aanrader.