Ribsfactory Tilburg

Meer informatie over restaurant Ribsfactory Tilburg

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Helma H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
We gingen omdat onze zoon gek is op spare-ribs, maar het leek alsof zijn (volwassenportie) gewoon kleiner was dan vorige keren. Onze biefstukken waren goed. De ribs ook. Maar, zeer weinig salade erbij, en te weinig frites. Bord ziet er karig uit. Drankprijzen ronduit duur.
Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat het leek alsof de portie kleiner geworden is. We nemen uw feedback graag mee om de Ribsfactory beleving te verbeteren.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Eens en nooit meer. Spare ribs zit weinig smaak aan. Kipnuggets van het kinder menu erg droog. En de steak was al eens terug gestuurd en de tweede die op tafel kwam zat vol met vet weet niet van welke koe die kwam maar heb nog nooit een steak met vet gezien.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Gisteren met een grote groep (14 man) gegeten in dit etablissement. Bediening was correct en vriendelijk. Iedereen kreeg ook tegelijk zijn eten. Ambiance, sfeer en decor zijn prima, niet super bijzonder, maar gewoon ok. Ik verbaasde me over hoe snel we ons eten kregen. 5 minuten na het opgeven van onze bestelling (althans zo leek het, ik heb niet geklokt) kregen we onze maaltijd al netjes geserveerd. Prima voor onze groep, maar ik kan me voorstellen dat dit iets is wat je niet prettig vind als je avondje uit eten gaat met je partner. Ik had gekozen voor de ribs met Jack Daniels marinade. Ik kreeg 1 slab ribben, coleslaw, frietjes, een plastic kuipje fritessaus en een plastic kuipje met een soort kruidensaus. Het eten was goed warm. Portie was meer dan genoeg voor mij. De kwaliteit en smaak vond ik ronduit teleurstellend. De ribs smaakten naar de saus, zonder echt diepgang te hebben. De frietje waren heet, maar kwamen volgens mij uit de diepvries, en de sausjes uit een fles. De coleslaw was ok. In mijn optiek echt factory eten. Ja, het vlees viel van het bot, als dat alles is wat je van spareribs verwacht dan ben je hier aan het goede adres. Ik vermoed dat de ribs gewoon gegrild zijn zonder marinade en voor het opdienen zijn bekwast met de Jack Daniels saus. Erg makkelijk in mijn optiek. Als je Ribs Factory als naam voert, vind ik dat je mag concluderen dat spareribs je specialiteit zijn. Dit gezegd hebbende vind ik de kwaliteit erg onder de maat. Ik had er dan ook veel meer van verwacht. Een dessert hebben we niet genuttigd. Echter vind ik het wel erg makkelijk om een bakje Ben & Jerry ijs op de kaart te zetten als dessert. Alsof ik in de snackbar sta. Weer een teken dat men er hier niet echt op uit is om lekker eten te serveren. Het enige andere dessert op de kaart, de brownie, heb ik voorbij zien komen en die zag er smakelijk uit. Het lijkt erop dat het doel van de keten is om met veel massa en fabrieksproducten veel marge te maken. Ik snap dat de kachel moet branden, maar mijns inziens zou het doel allereerst moeten zijn om lekker eten te serveren. Wat de spareribs betreft (dat is het enige dat ik op heb) schieten ze daarin te kort.
Leorevenue .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Ribs ja, prima kwaliteit maar de keuze is sinds kort beperkt. Nog 4 soorten.
Er worden nu meer hamburgers dan ribs aangeboden. Modeverschijnsel.
Foodkenner80 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Ribs, ribs, ribs. De beste die je in Nederland kunt eten. Leuk concept en het eten is prima. Voor iedereen geschikt die van vlees en met name spare-ribs houdt,
William58 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
goede ontvangst en vriendelijke bediening.
kwaliteit eten en prijs goed.
Ruim voldoende eten en goede service.
Aanrader ook voor diegene die niet van spare ribs houden.
Evie E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Geen restaurant om een hele avond te blijven zitten maar voor vleesliefhebbers prima om te eten. De frietjes zijn ook erg lekker! De bediening is vriendelijk en komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Voor mij zou er nog wel een salade op de kaart mogen of iets meer salade bij de vleesgerechten.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Afgelopen zaterdag hier gegeten. De spareribs waren echt heerlijk! Super mals. Een persoon had de steak genomen en deze was ook heel goed en mals. De gerechten worden geserveerd met friet en salade. Hele vriendelijke bediening en gezellig ingericht. Als je zin hebt in een lekker stuk vlees of spareribs, ben je hier zeker aan het goede adres.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
De spareribs zijn voldoende van kwaliteit. Ze zijn waarschijnlijk voorgekookt want ze vallen van het bot. Persoonlijk is dat niet mijn favoriet vw. de structuur van het vlees, maar het zal misschien wel centraal (voor alle ribsfactory restaurants) worden gedaan? Desalnietemin is de smaak van de verschillende marinades goed te noemen. Ook de bijgeserveerde witte kool sla en frietjes smaken goed. Voor 17,50 krijg je 2 grote ribben en zit je vol. Aangenaam aangekleed restaurant.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Complimenten. Erg goede spareribs en andere producten. Steak is van mals Black Angus. Service zoals je mag verwachten, vriendelijk, correcte uitleg, niet te vaak aan je tafel komen. Dranken correct geserveerd en op juiste temperatuur. Bedrijf is proper en zelfs de toiletten worden in de pieken bijgehouden. Een aanrader om terug te keren. Bedankt voor de fijne avond.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Wij hebben voorafgaand aan een concert in 013 bij Ribs gegeten op het terras. Bediening was snel aanwezig om onze bestelling op te nemen. We hebben gekozen voor de Black Angus en de Argentijnse steak en hebben die gedeeld. Zeer mals vlees, wanneer je rare bestelt krijg je ook rare; iets wat bij andere restaurants nog wel eens mis gaat. De huisgemaakte frieten zijn heerlijk. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Zeker een aanrader om voor het concert effe een hapje te doen!
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Voor een restaurant met deze naam vond ik de ribs niet bijzonder. Leuke variatie in de marinades en een goede portie voor een goede prijs, maar niet memorabel qua smaak. Zijn ribs of hamburgers niet je ding, dan hoef je hier niet eens te komen.

Het factory deel kwam beter terug in onze ervaring. Er hangt een wat onpersoonlijke sfeer, een bakje Ben & Jerry's als dessert, etc. Geschikt om met een grote groep wat te gaan eten voor een avondje stappen, maar niet als avondje uit.
Christinelefleur .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Als rasechte vleeseter voel je je hier inderdaad helemaal thuis! Ik ben hier een keer met oude studievrienden gaan eten en was gewoon tevreden met het eten. Niet hele speciale culinaire toefjes maar wel naar verwachting lekkere biefstuk. Het decor en service was inderdaad wat minder maar dat mocht de pret en ervaring niet drukken
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Ik ben vaak wat huiverig voor spare-ribs omdat ze nogal slecht uit kunnen vallen, maar hier waren ze heerlijk! Een enorm bord, zelfs de kleine portie was nog veel voor mij. Ook voor degenen die niet zo van de ribs zijn, is er genoeg keuze. De prijs valt heel erg mee voor wat je krijgt. Van binnen is het erg leuk en modern maar gezellig ingericht. Het is voor de zomer jammer dat het terras wat klein is, maar daar kunnen ze natuurlijk niet veel aan doen.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Concept matig ingevuld restaurant. Mooie producten: Angus steak en spare-ribs gegeten. Steak super goed bereid. Ribs, boter zacht en hoog op smaak.
Garnituren op het bord als plate geserveerd: Kool salade en frites. Niets op aan te merken. Prachtige prijs-kwaliteit verhouding.
Opmerking: wanneer de garnituren apart geserveerd worden heeft de gast net iets meer eet comfort.
Verder: TOP tent!
Chantalle V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Vandaag eens een bezoekje gebracht aan ribs, goede verhalen over gehoord, maar viel een beetje tegen.. hele aardige en leuke dames in de bediening.. voorgerecht, de hot wings en nachos.. de hotwings waren niet hot.. viel tegen niet pittig genoeg.. de nachos was erg veel, gelukkig dat we het konden delen, niet aan te raden om dit in je eentje te eten.. Hoofdgerechten, beiden de spicy ribs.. weer niet pittig en spicy te noemen.. of we zijn echt pittig eten gewend bij andere restaurants.. was dus flauw, en meer zoetig.. porties waren goed, frietjes konden we niet op.. drinken is vrij prijzig, jammer dat ze geen desserts hebben.. alleen ben en jerry's ijs.. zou het plaatje wel compleet maken..
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Prima restaurant. Nu al 2x gegeten en 2x was het gewoon erg goed bevallen. De black agnus steak was erg goed, misschien wat weinig friet erbij, maar goed.
De tweede keer de pittige hamburger en die was ook precies goed qua pittigheid.
De spareribs ook allemaal geproeft. Zelf hou ik er niet zo van, maar ik vond ze prima smaaken
Leoniecolen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Heerlijke ribbetjes en steaks. Echt voor vleeseters, dit restaurant. Super mails, lekker gekruid. Geen restaurant waar je lang zit want een voor- of nagerecht past er niet meer bij na het hoofdgerecht dat ook nog eens geserveerd wordt met vers gesneden frieten.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Het thema van het restaurant is vlees, en spare ribs in het bijzonder. We probeerden de spare ribs. Die zijn gewoon erg goed (mals, goed gekruid), en te verkrijgen in vier varianten. Worden geserveerd met lekkere frieten, goede coleslaw, mayonaise en knoflooksaus. Die knoflooksaus is dan ook het enige verbeterpuntje dat ik kan bedenken: persoonlijk vind ik barbecuesaus beter bij spare ribs passen. De prijzen zijn heel redelijk.

Ze noemen hun concept 'fast casual dining'. De bediening en de keuken zijn inderdaad snel. Gewoon goed.

De inrichting is modern en redelijk strak, met elementen die verwijzen naar de 'factory'. Beetje industriële uitstraling. Koeienhuiden op de banken. Past allemaal goed bij het concept en erg fraai.
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Een leuk restaurant op een prettige locatie, op het randje van één van de leukste straatjes van Tilburg om te eten. Wij kozen voor een hamburger en een steak en ze waren allebei dik in orde. Je proeft de echte grillsmaak, de portionering was prima en alles was heerlijk vers. De service was prima, niet exceptioneel. Prijs-Kwaliteit was meer dan prima, een hoofdgerecht zit tussen de 10 en 20 euro, top.