Ribsfactory Eindhoven

6,9
Voordelig
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gisteren hier gegeten. Een hartelijk ontvangst. Heerlijke ribjes! Het vlees valt er zowat vanaf zo lekker mals. Ik had gekozen voor sweet honey. Echt een aanrader. Snelle bediening en erg vriendelijk. Wel aan te raden om vooraf te reserveren. Denk dat er wel 100 mensen zijn binnen gekomen in 1,5 uur tijd zonder reservering die niet konden eten omdat het vol was.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijke spareribs die van het bot afvallen. Ik had gekozen voor de sweet honey marinade en die was echt hemels. De sparerib is echt de ster van het gerecht, maar de knoflooksaus die erbij geserveerd wordt is ook lekker! De frieten en de coleslaw zijn verder prima. Absoluut een aanrader als je van een lekker stuk vlees houdt.

De sfeer van het restaurant is erg fijn en ook de bediening is heel vriendelijk en snel. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Noortje B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Gister voor het eerst naar de RibsFactory in Eindhoven geweest, want die in Breda was zeer goed bevallen. Bij de ribsfactory ga je voor de ribs en we namen de original and de sweet versie. De ribs waren super mals en vielen zo van het bot, MAAR... De ribs waren niet heel warm en door al het geklets aan het einde eigenlijk koud. De portie frietjes waren echt te klein voorbij de hoeveelheid vlees.
Ook de bediening liet gister erg te wensen over. Het personeel zat veel te veel op je nek en je was nog niet uitgegeten of ze vroegen al wil je een toetje. De volgende keer ga ik weer naar de RibsFactory in Breda, waar de ambiance ook veel gezelliger is dan in Eindhoven.
J. .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Dit is de 2de keer dat ik bij Ribs Factory heb gegeten. We hebben spareribs gegeten en deze waren heerlijk! Het vlees viel bijna van het bot en de smaak was super.
Grote tegenvaller was de hoeveelheid vlees wat je op het bord had liggen. We kregen elk 1 smal stuk rib. Niet wat je zou verwachten. Op maandag en dinsdag hebben ze bij de Ribs Factory een speciale deal. Ik heb bij het personeel nog gevraagd of deze porties kleiner zijn vanwege de deal maar dat was niet zo. De coleslaw was niet lekker (zelf niet met peper en zout). Natuurlijk kom je niet voor de coleslaw maar de vorige keer was deze wel prima. Ik vind deze tent prima voor de snelle hap. Binnen 30 min stonden we weer buiten. Toch denk ik dat we de volgende keer uitwijken naar De Bengel.
LekkeretenDD .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Eten: spareribs zijn erg mals, en lekker gemarineerd, zowel de sweet honey & de normale ribs. Het was wel lekkerder geweest als er iets meer vlees op de ribs zaten.

Service: Ze geven weinig tijd om een keuze te maken, er wordt redelijk opdringerig gevraagd of je al een keuze hebt gemaakt. Het voelt aan als lopende band werk.

Decor: Niet erg sfeervol, wel schoon. Leuk voor een vrijgezellenfeestje of iets in die richting.
Merle79771 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Leuk gegeten met mijn vriendin laatst. Wat je niet op kan mag mee naar huis. De ribs zijn heerlijk mals. Door een fout van de keuken krijgen we een extra slab voor niets. Netjes opgelost.
LynnS .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Lekkere spare ribs gegeten! Als je op maandag of dinsdag komt, dan zijn deze ook maar 11 euro. Je krijgt dus erg veel waar voor je geld.
Tafeltjes zijn nogal aan de kleine kant, zeker als je met zn drieen bent. Bediening is verder heel vriendelijk en vlot.
Buster F.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
The Ribsfactory is een leuk restaurant om lekkere ribs even ontspannen te eten en niet teveel te betalen. De saus is soms wat overheersend en ze serveren goede porties. Het personeel is heel vriendelijk en attentief. Er staat niet veel op hun drankenkaart en ze hebben niet veel toetjes, maar de ribs waar je dan ook voor komt zijn zoals ik zei uitstekend.
Bedankt voor uw recensie. Wij zijn erg blij dat de spareribs uitstekend gesmaakt hebben. We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
In een woord heerlijk!!!!
Het eten was goed de bediening ook. Ze kwamen het eten drinken snel opnemen.we vonden ook dat we het snel kregen. Dit is zeker een aanrader als je van vlees houdt. Helemaal top
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Onze eerste rib factory ervaring; 1700uur op een maandag en de zaak is vol. Dat beloofd veel goeds, gelukkig nog vier plekjes vrij aan de bar. Alle vier bestellen wij de hot ribs, welke standaard in de aanbieding zijn op maandag, da's mooi meegenomen. De ribs zijn echt voortreffelijk, zo hebben wij ze nog nooit gegeten in 020, extreem mals en sappig vlees. Dikke pluim voor de bedenker van het recept. Ik hoop dat ze snel Rib Factories gaan openen in het noorden van het land!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Leuke zaak waar je snel en lekker kan eten. Zij kunnen zich met recht een premium fastfood zaak noemen. Heerlijke Ribs, Hamburgers en steaks. Mooi ingerichte zaak die qua gevoel/concept aansluit op het eten. Mijn favoriet zijn de Sweat Honey Ribs. Nergens te evenaren. En als je daarna wilt stappen loop je binnen 10 meter het bekende uitgaansgebied Stratumseind op.
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Dinsdag avond met 2 personen hier gegeten. De service was goed, vriendelijke en oplettende bediening. De ribs waren erg lekker net als de friet en de sla. Wel erg jammer dat je hier niet meer zoals enkele jaren geleden onbeperkt ribs kan eten, dat is eigenlijk wel een must voor een zaak die zicht de ribsfactory noemt. Gezeliige zaak, goede prijs kwaliteit verhouding.
Marielle M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Kom hier vooral niet met drie personen! De bediebing probeerde ons in een hoekje weg te proppen aan een tafel voor twee personen. Toen wij aan twee aparte tafeltjes gingen zitten werden wij wederom verplicht aan één tafel te zitten, omdat "de andere tafel ook verkocht moest worden", terwijl er in de hele zaak drie tafeltjes voor twee personen bezet waren!!!

ENORM asociaal, vooral omdat er een oudere vrouw in ons gezelschap was. We mochten niet eens aan een tafel zitten met een fatsoenlijke bank/leuning.

Kom hier dus niet als je met meer dat twee of minder dan zes personen bent!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
We reserveerden pas laat en hadden daardoor alleen een plekje aan de bar over en vroegen netjes aan de telefoon of dit oke was voor ons. We zijn dus aan de bar gaan eten en dit was prima. Het eten was erg goed, we hadden de Ribs sweet honey en jack daniels besteld. Omdat ze zo lekker waren hadden we beide nog een extra rib besteld en kregen er 3 in plaats van 2, heel netjes dus! helaas konden we niet alles op maar kregen we het netjes mee naar huis, netjes verpakt in een tasje. De service was ook erg snel hoefde niet lang op eten of drinken te wachten en er werd ons steeds gevraagd of alles naar wens was helemaal top! We hadden telefonisch al aangegeven dat een van ons jarig was maar helaas konden ze hier niks mee doen. Ook tochte het erg op de plek waar we zaten (langs de wc aan de bar). De prijzen waren trouwens erg netjes voor de kwaliteit die je krijgt. Verder helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar!
Huwa .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Dit restaurant heeft echt ontzettend lekkere ribs die ontzettend mals zijn met lekkere kruiden. Daar kom ik zeker voor terug. Wat ik iets minder vond was de service, ze mogen iets vriendelijker zijn als zij bestellingen komen opnemen als het aan mij ligt. Verder heeft het restaurant een leuke typische uitstraling. Ik ga hier zeker nog terug komen om de specialiteit weer een keer te eten.
Brittney .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
De naam zegt het al: hier moet je spareribs eten! De ribs zijn echt ontzettend lekker, het vlees valt bijna van het bot af zo mals, heerlijk! De spicy ribs zijn een aanrader, lekker mals en een tikkie pittig. Je kunt kiezen tussen een medium of large portie. Als je goede trek hebt zou ik zeker voor large gaan, voor mij -als jongedame- was medium niet genoeg haha!

Binnen ziet het er prima uit, wel hip verder niet bijzonder. In de weekenden is het er wel ontzettend druk en luidruchtig, maar zodra je aan je ribs begint merk je daar niets meer van ;).

De bediening is het meeste tegengevallen. Wij hebben alledrie op het begin één drankje besteld, daarna is ze niet meer langs geweest terwijl dat ene drankje toch al lang op was. Nadat het eten gebracht werd is er niet meer naar ons omgekeken. We moesten zelfs de rekening aan de bar gaan vragen omdat er niemand langskwam of signalen opmerkte. Jammer!

Hoe dan ook, voor deze spareribs kom ik toch wel terug, er zijn genoeg vestigingen in het land!
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Hier nog een keer gegeten nadat ik hier een tijd geleden ook had gegeten en de ribs koud op tafel kwamen. Helaas waren de ribs dit keer weer zo goed als koud toen ze op tafel kwamen, bij mij en mn tafelgenoot. Aangegeven bij de bediening en ze werden weer meegenomen, excuses, maar geen drankje of iets aan geboden gekregen. Toen de ribs weer op tafel kwamen waren ze wel warm maar zeker niet heet, net warm genoeg. Het vlees was wel erg mals. Bij het afrekenen ging het ook mis, we kregen de rekening van de tafel naast ons, die met 6 personen waren en wij met 2, toch vreemd dat dat door elkaar gehaald kan worden. Het vlees was goed, de bediening matig/onvoldoende maar de sfeer in het restaurant is wel goed.
Petervangaast .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
lekker en snel eten in een luxe fast food restaurant! gekozen voor de jack daniels ribs met een huiswijn, vlotte bediening erg mooi decor en lekkere spare ribs! wij zijn fan!
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Ribs die zo van het botje afvallen van malsheid in Jack Daniels Marinade. Yum. De inrichting is gezellig en past bij wat deze keten wil uitdragen : kwaliteits 'fast' food. Goed eten tegen een relatief lage prijs in een relatief hoog tempo. Supergoed voor een betere snelle hap.

Reserveren is geen luxe.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Had een weekendje Eindhoven geboekt samen met mijn vriendin tijdens de kerstmarkt. Na een middag shoppen zochten we een plek om te gaan uiteten, Eindhoven heeft zat keuzen in dat opzicht maar we kozen voor Ribs Factory.

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en gelukkig was er nog 1 tafel vrij. Wil alleen iets aanmerken bij de drankjes wat ik bestelde, ik vroeg om een jack&coke maar kreeg een jack&pepsi.... Maakt misschien niet echt veel 'uit' voor sommige, maar als ik jack mix wil ik het met coke en niet met pepsi... Maar dat terzijde!

Als voorgerecht bestelde we kipvleugels om samen te delen en als hoofdgerecht nam ik Spareribs Jack&Daniels en mijn vriendin de biefstuk. Na 5-10 minuten na onze bestelling kregen we te horen dat de kipvleugels uitverkocht waren, terwijl het pas rond 8 uur was... Had wel beter kunnen inkopen maar goed we lieten onze avond niet daardoor verpesten!

Hoofdgerecht werden mooi geserveerd met koolsla / patat en genoeg saus. De ribs waren verrukkelijk, heerlijk mals en vol van smaak! Mijn vriendins biefstuk was ook goed te doen! Als toetje hebben ze alleen Ben&Jerry bekertjes, dus als je een luxe toetje verwacht moet je niet hier zijn. Maar de reden dat ze alleen Ben&Jerry hebben is heel logisch. Ribs Factory is in principe een fast-food restaurant, en dan de nadruk op restaurant. Dit heeft alle waardige elementen van een normaal restaurant, het eten hier komt alleen snel uit te keuken maar zonder kwaliteit te verliezen.

Als ik ooit ergens een andere Ribs Factory zie en ik zoek nog een leuk restaurant om te gaan eten, ga ik zeker weer eens langs!