Ribsfactory Den Bosch

Meer informatie over restaurant Ribsfactory Den Bosch

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Toine15 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Prima gelegenheid om te eten. Goede ontvangst door aardig en attent personeel. Keuzes uit verschillende soorten steaks, ribs en burgers. De honey ribs zijn met een lekkere zoete marinade maar je kunt ook kiezen voor de spicy variant. Ons gezelschap had verder chickenburger, gewone burger en de lady steak. Allemaal lekker gegeten tegen een redelijke prijs.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Personeel vriendelijk en service is goed. Ribs zagen er wel goed uit maar vond ik wel wat koud. Daarnaast waren 2/4 Ribs ook wat taai. Wellicht heb ik net de verkeerde gekregen.
-Leon- -.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Bij binnenkomst prima ontvangen. Het restaurant zag er prima uit. Zoals je van een 'ribfactory' mag verwachten. De ribs (jack daniels) waren heerlijk.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wederom heerlijk gegeten.
Bediening goed en vriendelijk.
Alleen de zaak is aan een opknapbeurt toe. ( Amersfoort als goed voorbeeld)

Aanrader dus, we komen graag nog eens terug????
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ook deze vestiging van de Rib Factory levert weer de vlees-experience die je mag verwachten. Met zijn viertjes langsgegaan, ze hadden gelukkig nog een tafeltje vrij. Mijn steak was perfect gegrilled, de burgers (kip & Italian style) waren erg smakelijk en de (hot) ribs zijn gewoon de beste van heel Nederland.
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Op zaterdagmiddag voor het eerst neergestreken op het terras van Ribs Factory in Den Bosch.
Ik denk dat het ook wel bij deze ene keer zal blijven. De format op zich is leuk.
De lunchkaart levert in het weekend nl. 3 mogelijkheden:
Een lunchplankje vlees/vis/vegetarisch à € 5,95
Voor vleesliefhebbers betekent dit: een bekertje tomatensoep, broodje vleessalade, vleeskroket, schaaltje ceasarsalade en een bekertje yoghurt met vruchtensap.
Voor de anderen zijn steeds 2 componenten anders:
Visliefhebbers krijgen een broodje tonijnsalade en wat gefrituurde mosselen en het vegetarische lunchplankje bevat een broodje eiersalade en een kaaskroket.
Ik ging voor het visplankje en vond de soep niet hartig; te zuur en te weinig naar tomaat smaken.
Het broodje was lekker krokant en de smaak van de tonijnsalade was gewoon goed en de mosselen waren ook oké. De salade zag er wat bleekjes uit, maar had toch voldoende smaak en er zat heel weinig smaak aan de yoghurt.
Daarnaast smaakte de zoete witte wijn - die halfzoet bleek te zijn - ècht niet lekker.
Het is natuurlijk een leuke prijs en dat kan door o.a. de keus zo beperkt te houden.
Maar € 7,95 zou ook nog voordelig zijn wanneer het soepje op smaak was gebracht en met een (vruchten)sausje over de yoghurt, zodat er daadwerkelijk een (vruchten)smaak was toegevoegd. Dan zou ik nl. de soep en yoghurt wèl opeten.
Nog een tip: serveer er iets kleinere lepels bij.

Susan B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Vanavond gezellig bij de Ribs Factory gegeten. Zonder te reserveren kregen we met z'n tweeën gelijk een tafeltje toegewezen. Voorgerechten en drinken stonden binnen aanzienlijke tijd op tafel. We werden voor het hoofdgerecht gewaarschuwd dat het wat langer kon duren ivm een grote groep. Het eten stond in precies de juiste tijd op tafel, niet te kort niet te lang gewacht!

De butcher steak en Ribs original zijn zeer aangeraden!!

Leuke en attente bediening!
Jimmy .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Leuke zaak, terwijl het redelijk fris was en het regende konden we buiten zitten door de terras heater en grote parasols.

Breekbrood met kruidenboter was een beetje zo-zo, maar de butcher's steak en zalmfilet was prima. Onder andere vanwege het weer werd het eten wel snel koud, maar dat is een beetje eigen schuld, dikke bult.

Al met al lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Prima eten voor een leuke prijs. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon snel en goed. De dames in de bediening waren erg vriendelijk en voelden goed aan wanneer wij wat wilden bestellen. Kortom ga zo door!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Bediening is goed. Kwaliteit van het eten is echter minder en dat is waar het in een restaurant uiteindelijk op aan moet komen. De ribs waren bagger vet, meer vet dan vlees. De ribs zwommen in de marinade evenals de friet die erbij werd geserveerd.
Na het bestellen hebben we een uur op het eten zitten wachten. Een medewerker bood ons een drankje van de zaak aan, wat attent was.
Arneos .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Hoe verpest je een mooie Angussteak? Dat kunnen ze prima bij de Ribs factory. Ze marineren hem, maar dan wel zo zoet dat je geen vlees meer proeft! En dat is absoluut zonde. Het was zo'n mooi stuk vlees! Alles is trouwens zoet. De coleslaw is zoet, de mayonaise is zoet en zelfs de kruidenboter biedt daar geen compensatie voor. De jongens in de bediening zijn aardig, maar traag en gespeend van iedere vorm van kennis. Wat voor rode huiswijn heeft u? "Eh, ik weet niet, maar ik vind hem wel lekker". Nou, ik niet.
Misschien toch maar eens de ribs proberen, hoewel...
Ery W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
de smaak van de Hot Ribs was redelijk tot goed maar de service abominabel bij de bestelling vroegen wij of we 1 rib konden krijgen en daarna de tweede maar dat was niet mogelijk of we moesten er 1 bestellen en daarna nog 1. Bijbehorende frites (vlaamse) slecht en smakeloos.