Ribsfactory Delft

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Erg kort
Sk V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We waren binnen 20 minuten weer weg, eten staat binnen 5 minuten voor je, soort snackbar. Locatie is leuk jammer dat je zo weer weg bent
Nigel E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Op het terras gezeten met mijn vriendin. Heerlijk gegeten spare ribs waren echt botermals evenals haar lady steak van de black angus. Ik twijfelde tussen de original en Jack Daniels smaak, maar ging voor het eerste. Dit werd opgepikt door de heer vanuit de bediening en toen ik mijn bord kreeg lag er een halve rib extra op met Jack Daniels smaak! Dat is pas met je gasten bezig zijn, echt gigantisch! Verder was het breekbrood en de carpaccio ook erg goed. Enige punten van kritiek is dat er geen kussens liggen op de banken op het terras, hierdoor krijg je al snel wat last van je bips. En de bediening mag iets meer werken aan het overzicht(leeg glaswerk). Verder in tijden niet zo goed gegeten bij een bedrijf dat zulke producten en prijzen hanteert. Wij komen duizend procent terug met meerdere mensen!
GI-GAN-TISCH
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij de Ribs factory. Mooie locatie en een goede sfeer. Vriendelijke bediening en fantastisch lekker eten. Voor weinig geld meer dan genoeg gegeten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekkere Ribs en burger gegeten. Meer dan genoeg dus als je echt honger hebt en een vleesliefhebber bent is dit het perfecte restaurant. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Ik liet mijn vork vallen en kreeg direct een nieuwe. Top. Leuke inrichting die bij het concept past. Kortom ik ga ook eens bij de andere RibsFactorys kijken of die ook zo goed zijn.
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Mooie zaak, super lekker eten en heel vriendelijk personeel! Alles is vers bereid en zag er super uit. Heb hier heerlijk gegeten en ga hier zeker nog een keer terug.
EvertBierling .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het eten is gewoon niet meer dan gemiddeld. de gevraagde rare rumpsteak was doorbakken. Het duurde te lang voordat de fout hersteld was zodat onze tafelgenote uiteindelijk alleen zat te eten. de bediening was traaaaag. Hoe kan het gebeuren dat met 3 man personeel buiten en maar 5 tafeltjes bezet je geen aandacht krijgt en dan maar naar binnen moet lopen om af te gaan rekenen? Deze zaak mag wat ons betreft weer snel van de Beestenmarkt verdwijnen en plaats maken voor iets nieuws. Dit is geen aanwinst.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Vorige week met oud collega's gegeten bij deze nieuwe zaak in Delft. Het eerste wat ik moet vermelden is dat de ribs echt super zijn, het vlees valt er vanaf. Daarnaast heeft deze zaak een mooi en gezellig terras op de Beestenmarkt in Delft.

Qua service valt er nog veel te verbeteren, de drankjes die wij voor het eten bestelden kregen we een kwartier na het eten. Dit wordt wel gecompenseerd door het lekkere eten en wellicht zijn het wat foutjes omdat ze net open zijn. Ik kom hier zeker nog een keer terug, maar op dit moment dan wel voor de ribs.