Ribsfactory Breda

7,1

Jouw recensie over het restaurant Ribsfactory Breda

Stijn P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Soort veredelde burgertent. Prima om even 'snel' uit eten te gaan. Die 'mixed platter' voor 2 personen is z'n geld echter niet waard, de overige gerechten zijn goed naar prijs/kwaliteit. Bediening was vriendelijk.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Ik had eigenlijk een 5 willen geven voor service, maar de dame die ingreep, maakte er toch een 10 van.
Wij bestelden een Black Angus Lady steak voor mij en de Ribs van de maand, Tandoori voor mijn man.
Komt de ober terug Ehhhhh, wilde u een Lady of een Daddy steak? Voor mij graag een Lady. O ja , en wat had u dan ook alweer besteld? De Ribs van de maand , Tandoori. O ja.
Het brood vooraf was heerlijk , lekker vers gebakken en 3 verschillende smaakjes erbij.
Komen de hoofdgerechten.
Een Tenderloin steak wordt bij mij neer gezet en de Lady steak bij mijn man. Ehhh, hier klopt iets niet. Tenderloin werd bij mij gelaten , met uitleg dat ik deze mocht eten voor de prijs van een Lady steak omdat het hun fout was en er werd in de keuken geroepen Spareribs , en snel! Snel stonden ze inderdaad op tafel, maar het waren niet de Tandoori gekruide Ribs. Wel viel het vlees er zo vanaf. Mijn Tenderloin steak was supermals , maar niet medium well zoals gevraagd.
Toen de rekening kwam, stonden de Ribs er niet op; Nee , geen foutje zei de dame , maar omdat zij de fout hadden gemaakt en wij hadden moeten wachten , kregen we die van het huis.
Dat vonden we erg netjes en een reden om ze toch nog een keer te gaan bezoeken.
Deze dame had alles wel onder controle, maar had de pech om met een collega te werken die het allemaal blijkbaar niet zo snapt.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gereserveerd met 20 man. T was oké, maar zeker niet vlekkeloos. voorgerechten waren niet doorgekomen met de bestelling (kan gebeuren) maar verder goed (Chicken wings goed heet en knapperig, nacho' s voor macho's ruim en smaakvol belegd).
hoofdgerechten wisselden. de spare ribs leken wel erg doorgekookt en zat totaal geen bbq smaak aan. dat viel tegen gezien de naam van t restaurant. burgers en t overige vlees waren goed
Nog wat gedoe gehad over een karaf kraanwater (dat wordt nogal actief tegengewerkt, irritant). toetjes prima
yolande H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
spareribs duidelijk niet op de bbc geweest is prefab. sla verlept en geen dresing. dames wc vies. kortom slechte ervaring
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Voor mijn verjaardag hier gaan eten met mijn vriend en vrienden. De biefstuk van mijn vriend was heerlijk zacht. Ook mijn spareribs waren lekker, maar had eigenlijk wel meer van de ribs verwacht. Volgende keer kom ik zeker terug, Maar dan ook voor een biefstuk!
Jackelien K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Chicken wings als voorgerecht waren heerlijk, zo ook het brood met smeerseltjes dus dat beloofde veel goeds voor de spareribs als hoofdgerecht! Niet dus, de sweet honey spare ribs waren ontzettend vet en taai en totaal niet mals of smakelijk. De spareribs van mijn man (original) waren lekkerder maar ook helemaal niet bijzonder. Frietjes waren dan gelukkig wel weer goed. Jammer dat een zaak die zich de 'Ribs Factory' noemt totaal niet uitblinkt in zijn spareribs. Als reactie werd er gegeven dat er al meer mensen waren geweest die dat hebben gezegd en dat het volgens de kok komt door het vlees. Misschien toch eens een andere slager kiezen.....
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteren een hapje gegeten bij deze locatie op de markt van Breda. Het voorgerecht de Nacho's voor Macho's waren heerlijk echt een toppertje. De volgende keer zou ik deze niet delen als voorgerecht maar zelf als een volledige portie als hoofdgerecht nemen. De smaak van de ribben (sweet) vond ik niet bijzonder, ja het vlees is heel zacht, maar een grillsmaak kon ik niet ontdekken.
jhvanzwol .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hadden de traditonele- en zoete spareribs en de Mexicaan burger. Allemaal dik in orde. De bediening is vlot en attent. Het restaurant is erg sfeervol ingericht. Bovendien is de prijs/kwaliteit-verhouding dik in orde! Kortom, een aanrader!
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Het was alweer even geleden dat we hier waren geweest, dus i.v.m. een keer voor een leuke prijs toch lekker buiten de deur eten zijn we hier weer eens terug gegaan. De ontvangst was vriendelijk en de dame die aan onze tafel kwam was uiterst vriendelijk. In mijn beleving waren de ribben de vorige keer beter, aan de ribben zaten de stukken vet nog aan en de structuur in de ribben was door waarschijnlijk het lange koken ver te zoeken. Vies waren ze niet, maar ik heb echt beter op.

Jammer dat het eten niet top was want de rest er omheen was dat wel.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij de Ribs. De spare ribs waren lekker was en de bediening was super aardig, tijd voor een praatje en attent!
Wat fijn dat jullie heerlijk hebben gegeten en de bediening naar jullie zin was. We hopen je graag weer te mogen ontmoeten in een van onze restaurants.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Super lekker gegeten. Best ribs in town. De service vond ik ook heel goed, zeer vriendelijk en vrolijk. De sfeer in het restaurant was ook heel goed en gezellig
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Er was wat misgegaan bij de online reservering waardoor we aan een klein tafeltje kwamen te zitten met zijn drie. We zijn echter de moeilijkste niet, dus prima. Vooraf lekkere chicken wings besteld met bbq-saus en als hoofdgerecht hadden we allemaal spareribs. De ribs waren ruim voldoende en je kreeg er lekkere friet en salade bij. Als toetje nog een lekkere special coffee besteld. De service mocht wel wat vlotter zijn. Ook beetje jammer was dat er bijna een hele special coffee bij ons omgestoten werd (wel door onszelf), maar ze niet erg hard kwamen om dit even helpen schoon te maken. De ober zei nog: ik haal even een doekje, maar die kwam helaas niet meer. Dit kan nog verbeterd worden, aan de sfeer en het eten niets aan te merken!
Stijn H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Beste sparibs die ik ooit heb mogen eten, goede, vriendelijke service, ik ben op mijn wenken bediend, geweldig!
Ga ik zeker vaker eten.
Ilhan K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijke sfeer, erg prettig
Steak was lekker mals, smolt in me mond
DUIDELIJK kwaliteit vlees!!!

Bovendien was de serveerster erg lief, ze bood me zelfs der naam aan zodat ik haar gemakkelijker kon roepen.
Vooral een aanrader is de serveerster Stef, als je een leuke avond wilt hebben dan roep je voor Stef!
Goed om te horen dat je hebt genoten tijdens je bezoek aan Ribs Factory Breda.
Wij houden van kwaliteitsvlees dat smelt op je tong, dus we zijn heel blij dat jij dit ook zo hebt ervaren.
We hopen je snel weer te ontmoeten in een van onze restaurants.
ilk90 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Lekker gegeten voor een goede prijs. Helaas duurde het wel even eer het eten werd gebracht. De jongeman in de bediening was vriendelijk, maar bij de dame kon er geen glimlach vanaf.
r_tszk .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Eten was heerlijk! Niets op aan te merken. De bediening daarentegen was erg slecht. De dame in kwestie was erg ongeïnteresseerd en er kon geen lachje vanaf. Dit nodigt niet echt uit voor een gezellig diner. Je personeel is tenslotte je visitekaartje. Wanneer ik na het vragen van een drankje wordt afgekat met 'ik kom er zo aan', zonder enig oogcontact en de serveerster alleen maar druk is met haar telefoon, voel ik mij als klant niet serieus genomen. Ribs Factory is een goed concept met heerlijke gerechten, maar ik kom hier absoluut niet meer terug.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Ribs factory maakt hun naam waar, het vlees is heerlijk en de medewerkers zijn behulpzaam, vrolijk en aardig.
De medewerkers weten wat er op de kaart staat en helpen je goed met een keuze maken als he het niet weet.

Het is een aanrader.
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
6 mensen te gast. 3 keer een maaltijd vlotte geserveerd en 3 keer bijna een half uur later... Dat doe je niet met een gezelschap. Geen begrip geboden aan de klant maar begrip gevraagd voor het keukenpersoneel. Sterkwr nog, en snauw toe.... Wat een ??? service!
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gezellig met ons gezin hier gegeten. We werden bij binnenkomst helemaal naar achteren geleid voor onze tafel. Helaas was de bank bij de tafel vies. Dit werd niet gezien dus later er maar zelf om gevraagd. Het kindermenu van onze dochter stelde niet veel voor. Slappe kipnuggets met wat friet. Onze zoon vond zijn burger hemels. De spareribs waren lekker maar om nu te zeggen morgen weer. Nee helaas. Voor mijzelf had ik een glas wijn besteld. Hij was best te drinken maar de hoeveelheid die je krijgt voor die prijs nee dank je wel. Voor mij helaas geen 2x ribs facotory ik had me er erg op verheugd maar het heeft zijn naam voor mij niet waar kunnen maken.
Bedankt voor uw recensie. Goed om te horen dat de spareribs en de burger lekker hebben gesmaakt. We waarderen uw advies en zullen dit meenemen om de Ribsfactory beleving te verbeteren.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Lekker gegeten afgelopen zondag voor het eerst bij Ribs Factory Breda. We hadden een broodje vooraf met verschillende dips. Het brood werd vers uit de oven aan tafel geserveerd. Heerlijk! Ik bestelde daarna de pulled pork hamburger en mijn vriend de Jack Daniels spareribs. We hadden een rood glaasje huiswijn er bij (cabernet sauvignon). De hamburger was erg lekker, de friet was super, lekkere dikke frieten met schil en perfect gefrituurd. De spareribs van mijn vriend waren erg mals en lekker, al proefden we niet veel "Jack Daniels". Totaalprijs kwam uit op €37. Naar onze mening ontzettend goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Het duurde nogal lang voordat de bediening de bestelling op kwamen nemen maar verder niets op aan te merken. Al met al een succes en ik zou zeker eens teruggaan voor een fijne avond die niet per sé duur hoeft te zijn.