Ribsfactory Apeldoorn

Hoofdstraat 204 7311 BE Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ribsfactory Apeldoorn

Ribsfactory Apeldoorn is gesloten.

• Af te huren , Wi-Fi
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Helemaal goed! Kampende met veel allergieën moet ik (met veel gene) altijd vragen om een gerecht zonder x,y,z. Daar werd hier buitengewoon lief en begripvol op gereageerd. De steak was mals en sappig, de hamburger goed gekruid. Ook de bijgerechten waren vers en lekker. Als we weer in Apeldoorn zijn, komen we zeker terug.
Wat fijn om te horen dat het allemaal gesmaakt heeft. Een allergie (of meerdere) is al vervelend genoeg, dus denken we graag over de mogelijkheden met onze gerechten.
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in één van onze vestigingen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ribsfactory in Apeldoorn is een gezellig tent, waar je smakelijke sparerib kunt eten. Wij namen Jack Daniels Ribs met een lekker biertje erbij en die waren van een prima kwaliteit, heel zacht en smakelijk. We kregen 3 grote ribs met een bakje lekkere friet, een schaaltje met koolsla en mayonaise. Vriendelijke bediening en echt een aanrader. Het restaurant is heel gezellig ingericht. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Bedankt voor uw recensie. Goed om te horen dat u heeft genoten van onze spareribs!
We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.
DondeEsta .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Een tijdje geleden hebben wij hier gegeten. De vestiging was toen pas open en er waren meerdere met de zelfde gedachten om het restaurant eens te proberen. Bij binnenkomst werd ons verteld dat er plek voor ons was, maar dat het erg druk was en de gerechten soms even op zich konden laten wachten. Dit werd ons later ook nog een paar keer verteld en dat vonden wij erg netjes.
We gingen allen voor de Big American met dubbel alles, dit was zo'n dikke burger dat sommige aan tafel moesten vechten om hun bord leeg te kunnen eten. Super goed!
De bediening was heel netjes en vriendelijk en er werd ons meerdere malen gevraagd of alles goed was en of ze nog iets voor ons konden betekenen. In de drukte op dat moment, vond ik het erg netjes dat het er niet bij in schoot en dat wij netjes in de gaten werden gehouden.
Dit restaurant ga ik zeker nog een keer bezoeken, ben benieuwd naar de rest van de kaart.
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Vooraf breekbrood speciaal en erna Spareribs die lekker waren. Prima prijs-/ kwaliteitverhouding.
Leuke en gezellig ingericht en aardige bediening.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Zeer heerlijke malse spareribs gegeten bij Ribs factory in Apeldoorn. Zeer goed eten voor elke portemonnee. Zeker de moeite waard om nogmaals te bezoeken.
Marlies_w .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Gezellig restaurant met prima eten. Goede service. De borden waren koud waardoor het vlees snel afkoelde. De kwaliteit was goed, precies wat je verwacht van een soortgelijk restaurant.