Ribsfactory Amersfoort

Meer informatie over restaurant Ribsfactory Amersfoort

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Roxane V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het licht mag iets gedempt worden, verder erg knus en geweldig eten. Vooral de steak wat uitzonderlijk smaakvol en de spareribs enorm mals en gaar. Niks te klagen!
JacLief .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Jammer dat de bediening zo slecht was, en dan bedoel ik ook echt slecht! De steaks en de friet wel lekker. Om 17:15 waren we er al (niet druk op dit tijdstip) , maar om 18:10 moesten ze er nog aan beginnen. Door de haast waren de spareribs niet warm en ik kreeg verkeerde formaat steak. Nieuwe gebracht, maar verkeerd gebakken. Communicatie tussen bediening en keuken ontbrK volledig! Jammer...
Loen91 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De bediening laat ver te wensen over. Geen normaal praatje, geen vriendelijk lachje erg jammer.
Eten was niet heel bijzonder. Het was oké maar van een "Rib Factory" verwacht je misschien wel de lekkerste ribbetjes die je ooit hebt gegeten? Hier werd zeker niet aan voldaan. Klein emmertje friet bij de Ribs, deze delen met 2 personen. Terwijl bij een burger dezelfde hoeveelheid friet voor 1 persoon wordt geserveerd.

De nacho's vooraf gehad, deze waren wel erg lekker. Vervolgens ruim 1,5 uur op ons hoofdgerecht zitten wachten.

Wat verder erg jammer is dat het personeel niet weet wat in het eten zit. Er werd gevraagd naar de ingrediënten in een brownie, deze konden niet worden opgenoemd omdat het 'als poeder' werd aangeleverd. Erg jammer en teleurgesteld hierover.
Carry H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en super vriendelijk personeel. Als we weer in A'foort zijn gaan we zeker hier eten!
Ricardo H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hier met een vriend wezen eten, wij hadden zin in ribs. Tja het eten, het belangrijkste waarvoor je hier bent de ribs waren overgaar en te gekruid ze zwommen in de saus. Dit is echt niet hoe ribs horen te zijn heb in veel restaurants ribs gegeten maar dit waren veruit de slechtste en dat voor een restaurant wat er in gespecialiseerd is wat de naam doet vermoeden. Bediening kwam veel te veel aan tafel hebben denk ik wel 10 x gevraagd wat we wilde eten best irritant. Decot op zich wel leuk maar simpel. Zou mijn geld ergens anders uitgeven.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Gisteravond wederom lekker en goed
Hier kunnen eten.
Het vlees en de bijgerechten waren weer erg lekker.

Prima, moderne, zaak met zeer vriendelijke bediening.
Goed om te horen dat u genoten hebt van onze gerechten.
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen!
Westerik .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Ribs factory. Porties waren ruim. Hamburger en Spare ribs waren heerlijk. De ribs zijn goed gaar en gaan makkelijke van het bot.
De service is prima. Personeel is spontaan.

Enige minpuntje is dat we helemaal achterin het restaurant zaten. Daar lag ook een stapel dozen voor het afhalen. Dat zag er wel wat minder gezellig uit. Verder wel een hele mooie moderne zaak.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Gisteren bij de Ribsfactory terecht gekomen voor het diner.
Ook als je er in je eentje zit bieden ze een zeer goede service, ik hoefde de serveerster maar even aan te kijken of ze kwam al naar mij toe om mij te helpen. Daarnaast bood ze mij een magazine aan zodat ik wat te lezen had tijdens het wachten. Erg fijn.
Eten (combideal: halve sparerib en 200gr steak) is snel geserveerd en smaakte echt super! De steak was precies zoals ik gevraagd had en de rib(met Jack Daniels marinade) was heerlijk gaar.

Ik ga hier zeker vaker terug komen als ik voor mijn werk weer eens naar Amersfoort moet.
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Eten is er heerlijk. Voor snelle hap prima. Maar lang tafelen doe je er niet. Wij (twee vriendinnen) vonden dat we erg bovenop elkaar zaten, zodat we niet goed vrij konden bijkletsen. We vroegen om een andere tafel, maar daar wilde ze geen moeite voor doen en om ons vervolgens te beantwoorden: 'dit hoort bij het concept'. Jammer dat ze niet naar ons geluisterd hebben. Daarom zijn we zodra het eten op was gegaan naar een tentje waar ze net wel dat extraatje doen. Helaas, maar wij komen om deze reden niet meer terug hier.
Daniëlla G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Paar weken geleden bij Ribs Factory gegeten samen met mijn schoonfamilie ter ere van mijn schoonzus haar verjaardag. We hebben allemaal heerlijk gegeten! Voor de vleesliefhebbers in de familie was er genoeg keuze en het smaakte erg goed. Ik hou zelf niet zo van steaks en ribs dus ik nam de zalm. Nou, in één woord: GE-WEL-DIG. Smolt in m'n mond! Wat wel jammer was, was dat er op de menukaart stond 'geserveerd met Aioli', maar dit bleek slechts een kleine swirl ter decoratie te zijn.

De bediening is netjes en vriendelijk, en het decor is leuk. Al met al een leuke en gezellige avond gehad!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Gelukkig kun je hier niet alleen terecht voor "ribs" - wij hebben een heerlijke italian burger op en zalm.
Broodje vooraf nu eindelijk 's niet met tapenade, maar met truffelmayo, aioli, pesto en kruidenboter - toppie!
Silvano K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Heel lekker. Snelle service, altijd lekker eten. Of je nou gereserveerd hebt of niet: je wordt goed behandeld en je krijgt altijd een bord 'genieten'. wij komen hier nu al maanden achter elkaar regelmatig terug (terwijl we echt niet vaak uit eten gaan..) en het is elke keer genieten. Echt een aanrader!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Heerlijk geluncht hier gistermiddag! De bediening, een jongeman, was erg vriendelijk. Beiden gingen wij voor het lunchplankje 2 wat bestond uit een soepje, pulled pork, een runderkroket, een broodje eiersalade, een broodje parmaham en een yoghurtje met fruit. En dit alles voor maar €8. Prijs-kwaliteit genomen zeer goed. Minpuntje? Het broodje eiersalade was erg dun belegd en de vruchtjes bij de yoghurt kwamen naar smaak uit blik. Waarschijnlijk had het sap van het fruit heeft de yoghurt te dun gemaakt. Al met al zeker het proberen waard, zeker voor dit geld!