Ribhouse

Booymansweg 14 7678 RZ Geesteren (Overijssel) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ribhouse

Fons45 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij waren er afgelopen zaterdag! Zijn er voor het eerst geweest maar wat een leuke ligging en geweldige inrichting. Ik had een mixed grill, het was wel fijn want ik wou geen biefstuk maar liever nog een stukje kip er bij ipv biefstuk nou dat kon geregeld worden dat was top! Service was top! En ik vond mooi dat je je stukje vlees kon zien liggen op de mooie open grill!
Lobke O.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Ribhouse in geesteren! We waren iets eerder dan we gereserveerd hadden maar we konden gelijk aan tafel. De bediening was erg vriendelijk, we hebben voor de dry aged gekozen en dat is echt een aanrader!! Heel leuk dat de kok je mee nam voor de hoeveelheid en hij vertelde nog dingen over het vlees! Super leuk. Al met al een leuke avond gehad, het restaurant heeft een super gezellige sfeer en het eten is goed! In 1 woord super wij komen zeker weer????
Jordy300 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Afgelopen zaterdag bij Ribhouse Texas wezen eten samen met vrienden. Super leuke avond gehad. Het restaurant is helemaal in het western thema aangekleed en lopen er als echte cowboy's en cowgirl's bij. Ik had de hot spare ribs erg lekker van mij mochten ze nog wel iets scherper maar nou ben ik ook scherp eten gewend. De andere hadden de mix grill wat ik hoorde ook erg lekker. De bediening was erg spontaan en vriendelijk. Wij komen zeker snel weer.
RikNicole E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Teleurgesteld in Texas ribhouse Geesteren. Ruim op tijd gereserveerd en daarbij om specifieke tafel verzocht ivm slechthorende vader en aanwezigheid van kleine kinderen. Is bij aankomst de tafel vergeven aan een grotere groep. Waarom reserveert je dan? Alternatieve tafel aangewezen gekregen maar van hieruit geen zicht op de kinderen en zaten onder een geluidsbox. Moesten ook erg lang wachten op het hoofdgerecht. Voor ons en onze familie en vrienden hebben ze afgedaan en bevelen wij ze niet meer aan.
Lookamp .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
eten was niet goed. spare ribs zwart verbrand, kip stoofpotje niet te eten. werd omgeruild voor vis stake. dit was snel warm gemaakt en niet wat we er van mochten verwachten.
stokbrood kwam pas na het voorgerecht. kortom na 15 jaar div malen er te zijn geweest vond ik het zo slecht dat ik er niet meer na toe ga.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Vrijdag avond uit eten geweest bij ribhouse.
Viel erg tegen.
Spareribs aangebrand.
Kip stoofpot van tafelgenoot was niet te eten.
Volgens de bij geroepen kok hoort dit zo !!!!!
Zonde van je geld.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Vanavond gegeten bij Ribhouse Texas in Geesteren. Het interieur voorspelbaar cowoyaans, precies wat je verwacht. Erg vriendelijke bediening. Veel keuze uit diverse vleesgerechten. Ik had een heerlijke steak, goede kwaliteit, perfect gebakken. Lekkere aardappeltjes erbij. Ook de spareribs geproefd en die waren ook uitstekend. Beetje onhandige stoelen, hoog en dik hout, maar dat zorgde er wel voor dat je aan iedere tafel voldoende privacy had. Mooi ook het gedroogde rundvlees dat in een eigen koeling langer rijpt. Aanrader, zeker ook met kinderen.
Dabranger .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Afgelopen zondag met 4 personen gegeten. Het was overvol in het restaurant, maar dat was zeker geen vervelend gegeven. De service was oke. Het personeel was wel vriendelijk, maar soms nogal knullig. Zo kwamen bijvoorbeeld eerst de bijgerechten en pas 4 minuten later het hoofdgerecht. Ook qua drankjes bleef het een beetje achter. Wel deden ze hun uiterste best en aan arbeidsethos ontbrak het absoluut niet.

De vleesgerechten waar royaal en goed op smaak. Het zijn ook echt vleesgerechten, met alleen een plak ananas. Het is bij het lompe af, maar past wel in de setting. Niks geen groente dus!!

Aan het einde van de avond werden we vergeten. Het personeel was al druk aan 't opruimen en schoonmaken (niet storend), maar vergaten ons compleet. We hebben na de koffie wel 25 minuten gewacht totdat iemand onze aandacht kreeg. Dit is niet gelukt, dus zijn we zelf maar naar de kassa gelopen om de rekening te betalen.

Het is goed betaalbaar voor een leuke gezellige avond uit eten. Verwacht absoluut geen culinaire hoogstandjes maar gewoon heel veel vlees met patat of aardappelen.
JeffeySan .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Van dit type restaurant moet je een beetje houden. Het is geen sterrentent en staat haaks op een romantische eetbelevenis. Maar je kunt er prima terecht voor een goede hap eten.

De sfeer is geweldig, maar aan smaak gebonden. Een oude, met hout ingerichte boerderij in cowboy-stijl. Oude reclameborden, koehoorns en een heuse hooizolder. Het personeel is vriendelijk en werkt hard. Een tikkie onpersoonlijk, maar daar komen ze mee weg. Men loopt er rond in Western-outfit.

De kaart is gebaseerd op de Amerikaanse keuken. Veel vlees van de grill, maiskolfen, ribs en meer van dit soort typische gerechten. Less is more gaat hier niet op. De smaken zijn zoals je ze verwacht. Stevig, stoer en met typische grill-aroma's. Alles wordt voor je neus bereid op het rooster.
Verwacht geen mooie liflafjes en experimentele proeverijtjes. Dit is recht voor z'n raap.

De gerechten zijn dus wat eenzijdig, maar goed op smaak en bereid zoals het hoort. BBQ style! De dessertkaart is ondergeschikt en dat merk je. Geen verfijning, geen balans. Een misser.

Dit restaurant is er één met een knipoog. Vol leuke gimmicks (een alarm door de hele ruimte als iemand de dikste biefstuk bestelt) en typische redneck-grapjes. Een grappige, gewaagde ambience in het Twentse land. Echter, voor een lange avond dineren met mooie smaken, verrassende gerechtjes en een rustige sfeer, zit je hier echt verkeerd. Gelukkig is dat ook niet hun bedoeling.

Wij komen terug! Als we zin hebben in een dikke, betaalbare hap vlees.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
We zijn hier wezen eten op een zaterdag avond met 4 personen. Bij aankomst zat het restaurant al aardig vol en we werden aan een tafeltje geplaatst naast de grill. De stoelen heb ik nooit echt gemakkelijk gevonden (best groot en zwaar), de tafels staan vrij dicht op elkaar zodat het soms wat lastig is als het personeel er tussendoor moet, maar het decor past wel bij de sfeer die ze willen creëren.

De serveerster die wij hadden die avond, moest nog even wennen. Ze kende de kaart nog niet helemaal, vergat te vragen of we frietjes of aardappeltjes wilden of hoe de steak gewenst was en kwam soms een iets wat onzeker over, maar ze was super vriendelijk en iedereen moet toch wennen als je ergens net bent begonnen met werken. Ze werd tevens ook goed gecoacht door de rest van het personeel, zeer positief.

Het eten was erg lekker. Één van de voorgerechten stond niet op de kaart (Nacho's) maar het was geen probleem om te bestellen. het hoofdgerecht was prima, de spareribs waren erg goed gekruid en het vlees was mals, de lady-steak was zeer mals, en het stukje dry-aged vlees was ook erg lekker. De friet was goed gekruid, alleen zijn de twee kleine kommetjes salade die je erbij krijgt wel wat weinig voor 4 personen.

Groot voordeel is ook dat je bij dit restaurant een "doggy bag" mee kunt krijgen zodat er geen vlees verloren gaat.
Dip .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Leuk restaurant in de sfeer van het wilde westen.

Het eten is altijd prima (frieten zijn heerlijk gekruid). Maar het is toch het personeel en de aankleding dat dit restaurant zeer bijzonder maakt.

Je waant je in het wilde westen met de aparte tafels en stoelen en alle andere bijpassende attributen. Het personeel, volledig in cowboy kostuum, is vriendelijk en bovenal enthousiast.
Cornelia R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Leuk thema restaurant waarbij je de pinda pellen op de grond mag gooien, en in het weekend met live muziek!
Lekkere gerookte ribbetjes en een heerlijke 'dry aged' ribeye. Jammer dat de 'spicy wings' niet knapperige waren en we separaat voor de frietjes moet betalen.