Ribhouse

Meer informatie over restaurant Ribhouse

6,7
7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Ribhouse

Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Met mijn zoon naar Ribhouse geweest. Hij wilde perse spareribs. We hebben in de tuin gegeten. Heerlijke plek om te zitten, wel jammer dat de muziek zo hard stond. Eten was matig. De steak was goed, de spareribs een beetje aangebrand en de filetlapjes droog en taai. Het toetje Rolling Rock een echte aanrader. De rekening viel uiteindelijk wel tegen.
Sam1968 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vandaag met ons gezin, 2 kids 18 en 16 jaar gegeten, wel grappige inrichting, maar de stoelen zitten verschrikkelijk, wel leuke bediening !
Eten best aardig, niet geweldig, maar wat wel opvalt is dat je voor alle bijgerechten, sausjes etc apart moet betalen, schaaltje mayo 1 euro, schaaltje ketchup ook, grote schaal knoflooksaus, zonde die gaat nml met 1 of 2 lepeltjes minder retour. Kortom voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Vincent T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Bij 2 andere Ribhouse restaurants ooit geweest en verwacht in Geesteren dezelfde kwaliteit, niets is minder waar.
Kwaliteit van vlees ver benedenmaats, smaakloos en vooral droge kost.
Spareribs horen van bot af te vallen.
Ook personeel was matig enthousiast.
Dit zijn we niet gewend van Ribhouse.
Twijfel of we wel vaker gaan.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het ribhouse is een restaurant wat vooral leuk is om met kinderen heen te gaan. Of als je heel veel vlees wilt eten. Het vlees hier is goed, hoeveelheid is meer dan voldoende en heerlijk gegrild op houtskool. Veel keus, ook als je liever vis of vegetarisch hebt. Vriendelijk personeel en een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Deze avond had ik varkensvlees aan een spies. Precies goed, lekker gekruid en mals vlees. Zoals gezegd, uitstekend om met kinderen heen te gaan en als je niet te lang en uitgebreid wilt tafelen.
Fons45 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij waren er afgelopen zaterdag! Zijn er voor het eerst geweest maar wat een leuke ligging en geweldige inrichting. Ik had een mixed grill, het was wel fijn want ik wou geen biefstuk maar liever nog een stukje kip er bij ipv biefstuk nou dat kon geregeld worden dat was top! Service was top! En ik vond mooi dat je je stukje vlees kon zien liggen op de mooie open grill!
Lobke O.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Ribhouse in geesteren! We waren iets eerder dan we gereserveerd hadden maar we konden gelijk aan tafel. De bediening was erg vriendelijk, we hebben voor de dry aged gekozen en dat is echt een aanrader!! Heel leuk dat de kok je mee nam voor de hoeveelheid en hij vertelde nog dingen over het vlees! Super leuk. Al met al een leuke avond gehad, het restaurant heeft een super gezellige sfeer en het eten is goed! In 1 woord super wij komen zeker weer????
jordy300 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Afgelopen zaterdag bij Ribhouse Texas wezen eten samen met vrienden. Super leuke avond gehad. Het restaurant is helemaal in het western thema aangekleed en lopen er als echte cowboy's en cowgirl's bij. Ik had de hot spare ribs erg lekker van mij mochten ze nog wel iets scherper maar nou ben ik ook scherp eten gewend. De andere hadden de mix grill wat ik hoorde ook erg lekker. De bediening was erg spontaan en vriendelijk. Wij komen zeker snel weer.
RikNicole E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Teleurgesteld in Texas ribhouse Geesteren. Ruim op tijd gereserveerd en daarbij om specifieke tafel verzocht ivm slechthorende vader en aanwezigheid van kleine kinderen. Is bij aankomst de tafel vergeven aan een grotere groep. Waarom reserveert je dan? Alternatieve tafel aangewezen gekregen maar van hieruit geen zicht op de kinderen en zaten onder een geluidsbox. Moesten ook erg lang wachten op het hoofdgerecht. Voor ons en onze familie en vrienden hebben ze afgedaan en bevelen wij ze niet meer aan.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Vanavond gegeten bij Ribhouse Texas in Geesteren. Het interieur voorspelbaar cowoyaans, precies wat je verwacht. Erg vriendelijke bediening. Veel keuze uit diverse vleesgerechten. Ik had een heerlijke steak, goede kwaliteit, perfect gebakken. Lekkere aardappeltjes erbij. Ook de spareribs geproefd en die waren ook uitstekend. Beetje onhandige stoelen, hoog en dik hout, maar dat zorgde er wel voor dat je aan iedere tafel voldoende privacy had. Mooi ook het gedroogde rundvlees dat in een eigen koeling langer rijpt. Aanrader, zeker ook met kinderen.
JeffeySan .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Van dit type restaurant moet je een beetje houden. Het is geen sterrentent en staat haaks op een romantische eetbelevenis. Maar je kunt er prima terecht voor een goede hap eten.

De sfeer is geweldig, maar aan smaak gebonden. Een oude, met hout ingerichte boerderij in cowboy-stijl. Oude reclameborden, koehoorns en een heuse hooizolder. Het personeel is vriendelijk en werkt hard. Een tikkie onpersoonlijk, maar daar komen ze mee weg. Men loopt er rond in Western-outfit.

De kaart is gebaseerd op de Amerikaanse keuken. Veel vlees van de grill, maiskolfen, ribs en meer van dit soort typische gerechten. Less is more gaat hier niet op. De smaken zijn zoals je ze verwacht. Stevig, stoer en met typische grill-aroma's. Alles wordt voor je neus bereid op het rooster.
Verwacht geen mooie liflafjes en experimentele proeverijtjes. Dit is recht voor z'n raap.

De gerechten zijn dus wat eenzijdig, maar goed op smaak en bereid zoals het hoort. BBQ style! De dessertkaart is ondergeschikt en dat merk je. Geen verfijning, geen balans. Een misser.

Dit restaurant is er één met een knipoog. Vol leuke gimmicks (een alarm door de hele ruimte als iemand de dikste biefstuk bestelt) en typische redneck-grapjes. Een grappige, gewaagde ambience in het Twentse land. Echter, voor een lange avond dineren met mooie smaken, verrassende gerechtjes en een rustige sfeer, zit je hier echt verkeerd. Gelukkig is dat ook niet hun bedoeling.

Wij komen terug! Als we zin hebben in een dikke, betaalbare hap vlees.
Cornelia R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Leuk thema restaurant waarbij je de pinda pellen op de grond mag gooien, en in het weekend met live muziek!
Lekkere gerookte ribbetjes en een heerlijke 'dry aged' ribeye. Jammer dat de 'spicy wings' niet knapperige waren en we separaat voor de frietjes moet betalen.