Ribhouse-Texas Woudenberg

Stationsweg West 33-35 3931 EK Woudenberg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ribhouse-Texas Woudenberg

StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
leuke entourage, attente bediening. niks mis met de soep en de voorgerechten, o.a nachos. De hoofdgerechten waar 3 maal spare-ribs in voorkwamen, te eten 1x spare-ribs en 2x mixed-grill stelden erg teleur dankzij de spare-ribs die niet voldoende waren voorgegaard in de ketjapmarinade. Dan vervolgens te kort op de grill en je stelt gasten teleur met niet warme & niet gare spare-ribs
Semjansen81 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Al een tijdje niet meer geweest, maar reed er afgelopen woensdag weer langs en had zin in spareribs en mais. Heerlijke maiskolf gekregen, maar de spareribs waren wel vrij taai, erg jammer.
Interieur moet je van houden.
BerryRichtersz .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met een maatje mee naar Ribhouse. Lang niet geweest, had echt zin in spareribs! Maar dat kunnen ze hier niet helaas. Droog, lastig van het bot te krijgen. Ik had echt kracht nodig om de ribben van elkaar te halen en om met m'n tanden het vlees van de ribbetjes te krijgen. Voor spareribs weet ik betere adressen. Bijgerechten zijn goed en de aankleding is wat je van een Ribhouse mag verwachten, gewoon in stijl. Volgende keer maar een steak proberen...
Thebankerswife .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Het decor is niet mijn stijl maar hoort nou eenmaal bij ribhouse Texas. De stoelen vind ik ook altijd vreselijk zitten! Maar ondanks dit gaan we toch zo nu en dan een biefstuk eten omdat over het algemeen de garing erg goed is!
Lekkerrrbekje .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Zeer goede Prijs - kwaliteit verhouding. Met 2 kinderen en 2 volwassenen voor €85,- gegeten incl. desserts en drankjes. Vriendelijke en vlotte bediening. Goede spareribs en prima service. Voor de kinderen ook erg leuk! Vooral de doppinda's waren een succes, de schillen mag je gewoon op de grond gooien.
JWandV V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Wat een super leuke tent, bediening was vriendelijk aldus niet vaak in de buurt. Overal was het eten best lekker, vooral de "dry aged"steak die je zelf met de Chef kok mag uitkiezen. Omdat ze ze zelf een Ribhouse noemen had ik hoge verwachtingen, heelaas viel ze tegen, droog en weing sause, de smaak was wel goed maar ik heb veel beter ribs gegeten. Wij zullen zeker terug gaan
Tasteofwaste .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Prachtige en leuke locatie om lekker te eten en drinken! Regelmatig live muziek! personeel altijd leuk gekleed in passende outfit van western style! De pittige spareribs zijn heerlijk! Zo ook de maiskolf! lekker op smaak! Kruiden op de frietjes zijn heerlijk! Kortom een echte aanrader om met een leuk gezelschap eens te gaan eten! Geniet zou ik zeggen!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Met twee personen gegeten.

Ribhouse Texas. Een beetje een 'vreemde eend' in de bijt als je het concept niet kent.
Een restaurant in Amerikaanse western stijl, waarbij je bedient wordt door cowboys en cowgirls. Een beetje rumoerig, maar dat hoort bij deze stijl.
Potje doppinda's op tafel waarvan je mag smikkelen zonder extra kosten. En de doppen ...die gooi je gewoon op de grond! Een stukje brood met kruidenboter, aangeboden door het huis, voor elke tafel, zonder dit achteraf op je rekening terug te vinden. Eerlijk en zeer attent.
Voorgerecht: Een goed gevulde boerenpruttelsoep (groentensoep) en de tafelgenoot Buffalo wings (kippenvleugeltjes in honing). Goede porties, heerlijk van smaak.
Echter een soep brengen en 2 minuten later de Buffalo wings ....... Klein minpuntje, dat kan beter.
Hoofdgerecht: Een T-bone steak en spare ribs. Op beide borden geserveerd met een schijf verse ananas. Vergezeld door twee bijgerechten bij de prijs in. De ene is een koolsalade en de andere kan ik me niet herinneren. Daarnaast hadden wij tegen bijbetaling nog een corn-on-the-cob (gepofte maiskolf met boter en honing) en french fries (texaans gekruide frietjes). Het was allemaal voldoende en zeer smakelijk. Niet te veel tussendoor gezeur of het allemaal wel smaakt, maar wel attent als het drinken op was. Ik heb niet hoeven te roepen of zwaaien om de aandacht te trekken, het werd gezien.
Nagerecht: Een double-trouble .... heerlijke choco mousse van bruine en witte chocola met wat vruchtjes en slagroom. Een caloriebom, maar zo lekker. Daarnaast nog een koffie met Jim-beam whiskey. En hier gebeurde het. Ik had een kop koffie en een glas whiskey. Maar niks om eventueel in de koffie te doen. De medewerkster die het had gebracht was erg druk met een cocktail bereiden en ik wilde het wel aangeven, echter het ging gewoon niet. Een collega die net passeerde kon ik wel de aandacht van trekken en na mijn bemerking "ik mis iets" was het al gauw geregeld. Met alle excuses. Keurig en beleefd.
Het was al met al weer een heerlijke ervaring en dit restaurant blijft op mijn lijstje staan.
IJaap .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Hoe leuk wil je uit eten? Dit lijkt erg op de steakhouses in Amerika, alleen lekker over the top. Wel tijdig reserveren, want het zit vaak vol!
Veertjuh1802 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Het is mooi ingericht en gedecoreerd maar daar blijft het ook bij, het duurde heel lang voor we ons eten kregen en toen we het kregen was het koud toen konden we lang wachten op de bediening en toen hebben we het eten teruggestuurd en daarna kregen we verbrand eten
AnnK .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Heerlijke steaks, aardig en vrolijk , leuk gekleed personeel, grote porties frieten sla. Inrichting is top, of je in het wilde westen bent.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Op uitnodiging hier op een drukke zaterdag geweest. Ribhouse-Texas is een themarestaurant waar enorm veel aandacht is besteed aan het interieur. Geweldige details. Je waant je een heuse Lucky Lucke. Op tafel staan pelspinda's waar je de schillen gewoon op de vloer mag gooien. De stoelen hebben een hoge rechte rugleuning. Deze ben je aan het eind van je bezoek echt wel zat. Het personeel heeft zich ook in Western kledij gehuld. De bediening was in het begin vlot en correct. Naar mate de avond vorderde verslapte de aandacht behoorlijk en moesten we (te) lang wachten voor ons hoofdgerecht en drankjes. Uiteraard bestelde we een steak (de Lady steak en de New Yorker) Deze waren gewoon goed, alleen zoals vaak wat mij betreft te zout. Ik zou toch wederom sterk willen pleiten het zout weg te laten op het eten en apart een zoutvaatje (desnoods in cactusvorm) op tafel te zetten. Dit geldt ook voor het bakje frietjes. De bijgerechten zijn beperkt. Niet te veel gezonde groenten hier :-) Gelukkig worden de sausjes apart geleverd. Wat je echt moet weten is, dat als aan een andere tafel een feestje is, je dit kunt aangeven en vervolgens wordt er onder begeleiding van tenminste 3 man (extra verkleed) personeel en luide muziek een ijstaart afgeleverd. Eerste x is dit leuk, maar na een x of 5 op een avond heeft het wat mij betreft wat van zijn charme verloren. Kortom, wat mij betreft leuk voor een keer. Maar vooral groepen met jonge gasten zullen hier van Beers, Steaks and Fun genieten.
Niels .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Gisteren na misschien wel vijftien jaar er niet geweest te zijn weer eens gegeten bij dit Ribhouse. Het is echt een vleesrestaurant en daar ligt dan ook echt de nadruk op. Want de borden zijn niet opgemaakt bijvoorbeeld. Het vlees is dan wel weer lekker. Als garnituren krijg je er nog een bakje aardappelsalade en een bakje koolsalade bij. En je kunt natuurlijk frites en-of gebakken aardappels bijbestellen.
We moesten redelijk lang wachten bij de bar, waar ook een jongen continu drankbestellingen stond weg te werken. Maar totaal geen aandacht had voor de rest om hem heen. De bediening was ook niet heel erg vriendelijk. Echt een avond waarbij je de indruk krijgt dat ze het heel erg druk hebben. Maar ze stonden toch zeker met acht man bediening, misschien nog wel meer.
Al met al was het eten prima en is het een mooi themarestaurant. Super voor families, maar mij is het toch wat tegengevallen.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Het restaurant doet echt western stijl aan. Het eten is uitstekend alhoewel je er wel om moet denken dat ze echt op Amerikaanse wijze werken. Dus veel vlees en de rest moet je er extra bij bestellen. Is er een jarige in je groep, meld dat even want het dessert wordt dan op ludieke wijze geserveerd.
Wanda1971 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Wij gaan hier regelmatig eten. De grandma (tournedos) is lekker en zeker met gebakken uitjes erbij. De rib eye is van wisselende kwaliteit en de voorgerechten ook. Soms is de cowboysoep heerlijk en soms is deze waterig met weinig vulling. De bediening laat regelmatig te wensen over. Het lijkt erop dat ze dat niet zo belangrijk vinden. Vaak worden er drankjes vergeten te brengen. Het is een erg leuk restaurant om met kinderen heen te gaan. Je kunt hier gezellig eten voor weinig geld.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Oké, het decor schiet misschien iets door ;-) De kwaliteit van het eten en de gastvrijheid zijn structureel prima voor elkaar bij Texas. We namen een uiensoep - tortilla's met kaas en sausjes, spareribs - mixed grill met toebehoren. Lekkerdere spareribs dan hier heb ik nog niet gegeten. De overwegend jonge bediening is heel attent, daarmee springt Texas er echt uit.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Ontzettend leuk thema restaurant. Heel lieve en snelle bediening. Ontzettend lekker gegeten. Vooral het dry aged meat was van top kwaliteit. Zeker een aanrader om met vrienden wat te eten.
Dirky4 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Wij waren altijd groot fan van texas. Lekkere gerechten voor betaalbare prijs. Vooraf bestelden we de chicken wings die zoals gewoonlijk erg lekker waren. Als hoofdgerechten hadden wij 2 maal de biefstuk (was prima), 2 maal de newyorker (minder dan voorgaande keren) en tweemaal de mixer grill. Deze laatste was erg droog en kwalitatief niet goed. Bediening was vriendelijk, vroeg alleen niet of alles naar wens was alleen achteraf. Dit gaf of niet de kans om er iets over te zeggen anders hadden we 20 min moeten wachten voordat er iemand kwam en er iets aan kon doen. De bediening verontschuldigde zich wel.

Erg jammer van de mixed grill, deze nooit meer. Wellicht komen we nog wel terug voor de steaks. Decor is trouwens super, af en toe staat de muziek wel erg hard, voor de rest een leuk avontuur om er te zijn.
KarinBen .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
We hebben hier gegeten voor de verjaardag van mijn zoon (11jr) Het decor en de sfeer heeft veel indruk op ons gemaakt. Het zag er erg gezellig uit! Het eten was niet helemaal mijn smaak maar mijn tafelgenoten hebben lekker gegeten. 2x kindermenu en een grote T-bonesteak voor mijn vriend. Ik zelf had een lendebiefstuk. Het viel me op dat sommige personeelsleden het niet zo vrolijk waren. Dit vond ik wel jammer maar de jarige heeft dit niet gemerkt. Ik zal hier niet zo snel meer teruggaan maar met kinderen is het heel leuk.
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Gisteren voor mijn verjaardag gegeten bij Ribhouse-Texas in Woudenberg. Vooraf hadden wij kippenvleugeltjes besteld. Deze waren lekker. Als hoofdgerecht hadden we de spareribs besteld. Als side-order hadden wij patatjes. Deze waren echt veeeeel te zout. De aardappelsalade die je erbij geserveerd kreeg was ook niet echt lekker.