Ribhouse Texas Voorst

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Bram V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We kwamen langs en besloten hier eens te gaan tafelen. We kregen een mooie plek in de 'saloon' ondanks de drukte. De bediening was vriendelijk en snel. Ook het eten was goed, hoewel de Lende biefstuk wel iets verder gegaard mocht zijn. Deze was red ipv medium rare. Evengoed goed gegeten in een mooie ambiance.
Tonyk .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Na een half jaar geleden niet lekker te hebben gegeten had ik besloten om het nog een keer te proberen.Helaas.De ontvangst was goed. Na 20 minuten wachten was er nog geen personeel geweest bij ons aan de tafel waardoor ik zelf maar na voren ben gelopen. Personeel onervaren bij elke vraag moest het nagevraagd worden. Ik had de newyorker MEDIUM . Toen ik door het vlees snee zag ik gelijk al dat dit niet medium was gebakken,ik zij gelijk dat dit volgens mij niet medium was waarop het personeel zij: ik weet het niet en ging weg.het vlees was door gebakken en taai.na 4 hapjes lang te zitten kouwen heb ik het maar laten staan. De spareribs van mijn metgezellen was goed op smaak alleen wat aan de droge kant.Jammer,helaas kom ik hier niet weer
Bonita V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Na vele malen langsrijden hebben we de Ribhouse Texas in Voorst bezocht. De aankleding is over de top Western, inclusief de kid rock muziek die er wordt gedraaid. De sfeer is er erg goed, al staat de muziek soms erg hard tijdens de intermezzo's. We hadden zeer vriendelijke bediening die de tijd voor ons nam en alles uitlegde over de extra gerechten en dagspecials. Er was genoeg keuze, voor grote en kleine eters. De biefstuk (grandma steak) en het toetje (frozen yoghurt) waren erg lekker maar niet erg speciaal. Jammer dat er bijna niks inbegrepen zat bij de hoofdgerechten en dat de salades( die inclusief waren) klein en een beetje droog waren. Al met al een leuke ervaring en precies goed als je enkel een Rib House als verwachting hebt.
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker gegeten, goeie porties en een leuke sfeer. Enige waar ik wat op aan te merken heb was de bediening, vriendelijke mensen maar we werden af en toe nog weleens vergeten of dat we echt iemands aandacht moesten trekken om nog wat te drinken te kunnen bestellen. Het was aardig druk dus wel te begrijpen maar misschien een tip voor in de toekomst. Ik kom er zeker nog eens terug.
Geke N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Maandagavond heerlijk gegeten. Aspergesoep, ribbetjes en zalmtartaar vooraf en malse Ladysteaks en garnalen als hoofd. Daarbij knapperige frietjes en salade. De soep werd het minste gewaardeerd, deze werd te waterig en niet voldoende op smaak gevonden. We zijn geen zoetekauwen, dus wij hebben geen dessert genomen. De bediening was heel aardig en gezellig. We zaten in de saloon. Heel leuk gedecoreerd en de banken zitten fijn. Wij komen zeker weer terug. Service, kwaliteit en gezelligheid is hier dik in orde!
MarkHakvoort .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Altijd lekker om even te gaan eten. Wij gaan regelmatig met de kinderen even een hoofdgerecht eten. Hot spare ribs zijn zalig en de rib-eye ook. Bediening goed en de sfeer is gezellig. Komen hier erg graag.
Karel R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
zaterdagavond de zaak was goed vol ,waren met grote groep
ontvangst boven het restaurant was netjes....daarna naar beneden in het restaurant, stoelen zijn niet voor een lange zit
voorgerechten waren niet op smaak wel voldoende...vlees gerechten waren op smaak [gril]vonden wel dat je veel moest bijbetalen voor mayonaise en extra friet.....nagerechten ..ijs simpel
koffie matig en niet op smaak....en kopjes waren een ramp..leuk voor een feestje ,maar niet voor een etentje
AnnWanink .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Eerlijk waar, wat hebben wij een heerlijke avond uit gehad. Het eten is fantastisch, het decor is heerlijk (voelde ons meteen in het wilde westen). En wauw, bediening is top! Snel, vriendelijk en je wordt hier lekker snel opgemerkt.

Bedankt voor de 500gram T-bone en tot volgende maand!
Titia04 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Zonder verwachtingen met een groep geweest. Biefstuk erg goed bereid, bediening vriendelijk, decor past bij een steakhouse. Niets aan toe te voegen
Markvos .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Leuk en gezellig restaurant elke keer een leuk thema kerst haloween. Jammer is dat de drie kleine karbonades niet meer op de kaart staan voor de rest top bedrijf ga zo Door .
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Vriendelijke ontvangst. Mooi aangekleed thema restaurant. Ondanks drukke avond geen geluidsoverlast. Muziek juist en goed gedoseerd. Bediening attent.
Eten matig. Porties voldoende. Voorgerecht Champions met knoflook iets te lang in de oven champions verkookt en kaas hard.
Hoofdgerecht Varkensvlees was droog gebakken ipv het beloofde mals. Gebakken aardappelenkriel waren zompig met taaie korst ws te lang bewaard. Gepofte aardappel hard en niet zacht en kruimig.
Prijs kwaliteit verhouding onevenredig.
Rekening voor veel 67.50 euro maar niet voor kwaliteit.
Irma W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Restaurant met een gezellige aankleding geheel in stijl en gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel en een gevarieerde menukaart voor de grote en kleinere eter. Hebben er heerlijk gegeten! Absoluut een aanrader.
Ejh .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Na 100 keer langs rijden nu naar binnen. Ontzetten leuk aangekleed restaurant met prima/leuke sfeer. Aardige bediening maar wel wat langere wachttijden. Dansje van de bediening als intermezzo had niet gehoeven. Eten was lekker. Vlees goed klaar gemaak. Niet meer en niet minder. Ribhouse heeft ook steeds een thema. Nu mexicaans. Ook lekker maar net niet de smaak en aankleding zoals bij een echt mexicaans restaurant. Zullen zekernog een keer terug.
Femmie W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Het eten is heel lekker vooral de spare-rips. De service is heel goed. En het decor ziet er goed uit. Een mooie plek ruime parkeerplaats. Top!
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Gisteren met Pinksteren met vrienden bij Ribhouse Texas in Voorst gegeten. Sfeertje erg passend bij een ribhouse; veel hout en een donkere inrichting. Ook de muziek is aangepast op de stijl. Bediening loopt in cowboykleding.

In een Ribhouse moet je natuurlijk vlees bestellen! De lamsrack was heerlijk. Eén van de drie was nog helemaal rood, maar wel medium besteld. Deze hebben ze voor ons even opnieuw op de grill gelegd. Ter compensatie kregen we wat extra spare ribs, erg netjes. Het vlees smaakte verder allemaal prima! Heerlijk knoflooksausje ook en lekkere friet.

Het vlees was naar mijn idee best prijzig. Bijvoorbeeld: Rack of lamb €25,-, Ladysteak (225 gram biefstuk) €21,95. Daarnaast moet je voor bijna alles wat je bijbesteld nog apart betalen. Voor elk sausje, de friet, de gepofte aardappel, de salade, etc. (€2,25 per aardappelgerecht, €1,75 per sausje!) Wat maakt dat je duurder uit bent dan je denkt.

Al met al prima gegeten, maar naar mijn gevoel klopt de prijs kwaliteit verhouding niet helemaal. We schrokken van de rekening!!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
een super restaurant, lekker eten voor een eerlijke prijs. personeel is vriendelijk en behulpzaam. een echte aanrader voor een gezellig avondje uit voor jong en oud.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Veel over gehoord nu eindelijk was het zover! We kozen voor alleen een hoofdgerecht deze was smaakvol zonder al te veel gekkigheid . Pof aardappel met knoflook saus hoeft voor mij niet. Wel lekker zo'n maïskolf . De inrichting is niet mijn smaak maar hoort bij het concept. De muziek die afgespeeld worden is echt sfeerloos en een beetje begrafenis muziek. Je zal hier toch echt wat opsweepende muziek verwachten.
Neni .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Met een groep hier gezellig gegeten. Voorgerecht combi wings en ribs, was niet veel aan. Droog vlees en de dipsauzen niet echt lekker. Als hoofd de New Yorker genomen. Een giga stuk vlees. Mij werd niet gevraagd hoe ik de garing wilde hebben. Ik kreeg hem medium rare, voor mij te rood nog. Was niet warm van binnen. Het is ook erg kaal, een homp vlees op een verder leeg bord, maar ja dat is het concept. Er werden frites en aardappels extra besteld. Je krijgt onbeperkt coleslaw en aardappelsla erbij. Die waren lekker maar je kreeg steeds 1 schaaltje van beide per keer. Dat is 1 schaaltje voor een groep van 11 personen... Tja...
Hoewel het interieur wel leuk is, zaten de stoelen ontzettend oncomfortabel. Tevens waren de toiletten smerig met zelfs bloedsporen op de muren.
Entertainment is wel leuk al hebben we er niks van gezien, ze gaan niet de zaak door. Goochelen aan het einde was erg vermakelijk.
Maaike E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
op 26 feb afscheidsetentje bij Ribhouse Texas Voorst.
Ik had de hot ribs erg lekker zeker met de knoflook saus, collega's hadden ook heerlijk gegeten.
Bediening was top altijd vrolijk en leuke humor:)
SCDK .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Zeer gezellige inrichting volledig in stijl. Zeker een aanrader voor kinderen. Mooie open grill/ keuken, en kreeften die je levend kan uitzoeken.
Bij binnenkomst krijg je niet alleen een broodmandje op tafel, maar ook een emmer met doppinda's. De schillen moet je op de grond gooien.

De spareribs worden niet gekookt, maar op een andere manier bereid. Hierdoor zijn ze niet echt mals, en moet je behoorlijk kluiven. Lamsrack smaakt prima. Veel vlees dat je medium besteld wordt meer rare dan medium geleverd.
Standaard krijg je bij het hoofdgerecht aardappelsalade en koolsalade. Dit kan je onbeperkt bijbestellen, en dat is wel nodig want het initiële schaaltje wat ze neerzetten voor de hele tafel is nauwelijks genoeg voor 1 persoon. Het bijleveren duurt erg lang. Voor patat en andere bijgerechten moet je bijbetalen. Dit maakt het stiekem toch een wat duurder restaurant!

Als nagerecht had ik een "black&white", het eiwitschuim overheerste helaas de rest van de smaken van het gerechtje.

Bediening lette niet op dat ik mijn bestek na mijn voorafje had ingeleverd. Ik moest dus bij het hoofdgerecht zelf bestek van een legen tafel halen, anders had het nog lang geduurd voordat ik bestek had. Ook zit er soms een groot tijdschil tussen dat iedereen zijn nagerecht geserveerd krijgt.