Ribhouse Texas Boekelo

Meer informatie over restaurant Ribhouse Texas Boekelo

Voordelig
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Een Western steakhouse thema, waarbij het concept tot in perfectie is doorgevoerd. Humor en daarbij waren alle gerechten; Uiensoep,, de New Yorker (Lendebiefstuk), Steak Texas (Hollandse biefstuk), Lady Steak (biefstuk van Ossehaas) en Jumbo Shrimps (Reuze Garnalen) prima. Alleen de Lady Steak was voor een Medium wat te rauw geserveerd, maar nog steeds wel ok. Samen met lekkere patat en vrij standaard rauwkost, was het al met al prima eten. Noemenswaardig is met name de kwaliteit en kwantiteit aan vlees die geserveerd wordt; echt top!
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wezen eten met twee volwassenen en twee kinderen (6 en 7)
Alleen hoofdgerechten genomen omdat de porties meestal best groot zijn.
Je krijgt altijd brood en pinda's van het huis. Pindaschillen mogen op de grond wat voor de kids natuurlijk een feest is.
Kinderen krijgen altijd een kleurplaat (menu) en potloden.
Hoewel er veel kinderen komen is er geen speciale kinderspeelplek.
Over het algemeen is het eten hier prima. Deze keer echter een stuk minder; biefstuk niet medium maar rauw geserveerd. Patat vergeten te brengen, daarna werd het dubb
el gebracht.
Koffie besteld, die kwam niet.
Aardappel- en koolsalade smakeloos.
We komen de eerste tijd even niet meer.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Met het OV reizen wij graag het halve land door om hier te kunnen eten en dat zegt genoeg. De eerste keer dat we hier kwamen, is inmiddels al jaren geleden. De ribeye is hier van de beste kwaliteit. Vaak krijgt deze een 8 of een 9 als cijfer, maar gisteravond echt weer een 10. Zo mals en smakelijk! Verder behoren de spareribs ook tot onze vaste favorieten. Erbij nemen we altijd een Corn on the cob. De bijgerechten, bakjes met coleslaw en aardappelsalade (ook lekker!), zijn gratis bij te bestellen. De sfeer is supergezellig, helemaal in cowbowstijl. Ofschoon, we zijn er ook een keer in oktober geweest en toen was iedereen griezelig goed verkleed/geschminkt in verband met Halloween :-) Het personeel is hier ontzettend (hulpv)aardig. Hoewel we ook andere zaken van Ribhouse Texas hebben geprobeerd, blijft Boekelo onze topper! Graag tot de volgende keer!
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gister weer heerlijk gegeten bij Ribhouse Texas. Elke keer weer verrast dat ze je steeds maar weer zo'n mooi, goed stuk vlees voorschotelen. Tevens goed om te zien dat ze de kwaliteit willen blijven verbeteren. Vriendelijk personeel dat elkaar ook helpt als het nodig is en plezier met elkaar heeft, straalt echt een team uit. De volgende keer zeker weer.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Eerste kerstdag met 3 personen wezen eten. Vooraf carpaccio en buffalo wings, carpaccio erg lekker. Buffalo wings zonder nat doekje of schaaltje water om handen te reinigen. Hoofdgerecht rib-eye en mixed grill, zonder probleem ribbetjes kunnen ruilen tegen een ander stukje vlees.rib-eye niet goed veel te veel vet. toetje pineapple surprise, in klein blokjes gesneden verse ananas met 3 bolletjes ijs incl slagroom, erg lekker. Leuk in western stijl ingericht restaurant met een leuke sfeer. Prijs kwaliteit klopt niet helemaal, ik vind het te duur. Bij het afrekenen op de rekening € 12 kersttoeslag wat ik niet wist
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Leuk restaurant met cowboy-thema. Grote porties, lekker vlees en leuke inrichting. Had vooraf online gezien dat ze verse kreeft hadden, dus als voorgerecht de kreeftensoep genomen. Vooraf kreeg je een emmer pinda's, maar die hebben we laten staan omdat we niet te vol wilden zitten voor het hoofdgerecht. Heerlijk van smaak met echte stukjes kreeft erin, maar wat een absurd grote portie! Heb de stukjes kreeft eruit gevist en toen de helft laten staan. Mijn steak was well done, zoals verzocht ivm mijn zwangerschap en die van mijn man was mooi rare. Alleen....het was echt lastig om de gerechten goed te kunnen zien want het was echt veel te donker in het restaurant. Maar goed, wel leuk om een keertje te doen en zag ook veel gezinnen en grote groepen rondom ons. Niet geschikt voor romantisch diner, maar wel leuke ervaring.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij Ribhouse Texas! De spare-ribs zijn echt uit de kunst. En ook de mixed-grill van mijn man was goed. Het vlees sappig en mals. En mijn man is verslaafd aan de kreeftensoep, die ze daar zelf bereiden, heel smaakvol. De kinderen vinden het vooral fantastisch dat je de pinda-doppen gewoon op de grond mag gooien. Ook de alcoholvrije cocktails zijn hier erg lekker!
Het Texas-thema is tot in de puntjes doorgevoerd. De bediening is vlot en vriendelijk. We komen hier zeker vaker terug!
Shilgerink .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Heerlijk vlees. Super spareribs. Lekker grote porties en een gezellige tent waar je ook goed met kinderen kunt zitten. Voor de zomerdag is er een mooi groot terras waar je ook lekker beschut kunt eten.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Dry-aged meat....een lekkere ribeye gegeten, perfect gegrild, yammie. Zaak is superleuk aangekleed en ingericht. Veel leuke details. Vlotte enthousiaste bediening, leuk om even te gaan eten.