Rib House Texas

Tongerenseweg 125 8162 PL Epe Nederland Kaart

Over restaurant Rib House Texas

Cowboy-achtig sappig

Cowboyhoeden, lasso’s, pindaschillen op de grond en de geur van biefstuk. Proef de cowboysfeer terwijl je op je zadel zit. Kom naar Rib House Texas voor de malste steaks, smeuïgste ribeyes, en sappigste spare-ribs. Amerikaans genieten in de Veluwe.

Meer informatie over restaurant Rib House Texas

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
In cowboy stijl genieten van het diner. Grappig om de apennootjes over je schouder te gooien op de grond, het heeft wel wat! De overheerlijke carpaccio huisstijl, steaks perfect gebakken en het heerlijke maisbroodje, de salade en frieten maken de maaltijd compleet.
Voor een dessert is geen plek meer, maar neem je toch. Gewoon heerlijk een avondje uit en genieten. Wij komen hier erg graag.
Elena S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Een paar keer hier geweest met een gezin. Heel grappige decor en sfeer! Heerlijk eten!!! Leuke gewoontes!
Een aanrader!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Echt een thema restaurant. Je waant je even thuis in de tijd van de Cowboys. Heerlijke lendebiefstuk gegeten. Er zijn ook kleine porties (grandma). Huiswijn uit een 'laars' geschonken. Frietjes zijn ook lekker. De omroepinstallatie zou wat mij betreft wat minder dominant mogen zijn.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Bij mooi weer heerlijk in de tuin gezeten onder het genot van een drankje. Daarna lekker genieten van een all american steak. Wow... Wat een mooi stuk vlees en prima bereid en heerlijk gekruid. De kwaliteit ligt er hoog.
Leuk decor, je waant je in het wilde westen waarbij je bedient wordt door cowboys/girls.
Leuke plek ook voor een feestje.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Al jaren heerlijk gegeten. Als je naar het steakhouse gaat weet je dat het gezellig is en dat de kwaliteit erg hoog ligt.

Ik bestel altijd zelf als voorgerecht de cowboysoep die is echt super lekker. En als hoofdgerecht de mixed grill. Dan zit je vaak al zo vol dat het nagerecht er niet meer bij past.

In het restaurant hangt een hele leuke sfeer. Met een fantastisch decor, ook de bediening is vriendelijk en ziet er top uit in de cowboy costuums. Helemaal top!
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Ik ben hier vaker geweest om te eten, maar de laatste keer was echt dramatisch. Misschien lag het aan de grote groep waarmee we aanwezig waren, maar we hadden onszelf een uur vantevoren al aangemeld (fysiek) na een telefonische of online reservering die al een paar weken vantevoren was gedaan. Bij terugkomst was er echter geen tafel beschikbaar en moesten we nog een half uur wachten op een plekje. Vervolgens konden we zitten en bestellen, maar pas 2 uur!!! later kwam het vlees op tafel. En dan denk je eindelijk lekker te gaan eten na een lange dag, kom je erachter dat je met de zout die in je ossenhaas zit de hele kalverstraat kan bedekken. Geen excuses voor de tijd die het duurde en geen compensatie op wat voor manier dan ook! Jammer! Altijd redelijk goed gegeten hier, maar dit was wel gelijk de laatste keer hier!
Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Hello Folks!!!

Al jaren kom ik als vaste gast een paar keer per jaar in dit restaurant.
En deze keer omdat ik 6 maanden samen ben met mijn vriend.

De sfeer is fantastisch. Een pand die zowel van binnen als van buiten helemaal is ingericht met attributen in cowboy/texas stijl.
En ook de muziek en het personeel is hier geheel op aangepast.

Ik bekijk altijd even de kaart maar neem eigenlijk altijd hetzelfde.
De carpaccio housestyle als voorgerecht.
De Lady steak met peper saus als hoofdgerecht waarnaast wij de french fries en een jacket patato ranch-style bestellen.
En als toetje de hot chocolate

Allemaal ontzettend lekker maar ook altijd veel te veel. Het komt nooit helemaal op...
Voor mij maakt de Mocktail Cinderella het hele feest compleet.

De service is goed en het eten wordt snel geserveerd.
Het restaurant is vaak helemaal vol dus het is aan te raden om van te voren even te reserveren.

Zeker een aanrader en ik kom natuurlijk snel weer terug!
Proevert010 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Geweldig leuk gedecoreerd Amerikaans steakhouse. We namen de dried aged beef en surf en turf. Als voorgerecht de ribs en buffalo wings. Alles smaakte aardig maar niet bijzonder. Sfeer en entourage maakte veel goed!
Wipi .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Zeer gezellige ambiance en gastvrij aardig personeel en super malse biefstuk gegeten en de lady steak is werkelijk te snijden met de tong.
de prijs/kwaliteit verhouding is ronduit goed te noemen, we gaan hier zeker vaker eten.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Op zaterdagavond met familie hier gegeten. We gaan meestal naár de vestiging in Voorst, maar daar konden we niet terecht. We hebben allemaal vlees gegeten, onder andere de spareribs, newyorker en lady steak. Al het vlees was heerlijk. De bijlagen waren vers en lekkere knoflooksaus. Toe hadden er een paar een dessert. We hadden een zeer vriendelijke jongeman in de bediening, hij deed het erg leuk, was attent en snel. We hebben weer heerlijk gegeten en we komen zeker weer terug.
SanderenGea .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Een goede stek voor een lekkere steak met heerlijk frisse salade en friet. Verder prima service door het bedienend personeel en bijpassend decor.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Rib House Texas is het type restaurant waar de naam de lading volledig dekt. Cowboyhoeden en pindaschillen op de grond. Het eten is voortreffelijk. De kunst van het vlees braden, want om vlees draait het, verstaan ze uitstekend. Heerlijk mals, geweldige smaak. Alleen de entourage moet je liggen, personeel nonchalant en gehaast, rumoerig, jassen over de stoel in plaats van aan de kapstok. Kortom rommelig. Stoelen die geen enkel comfort bieden. De bedoeling is namelijk dat je tafel verschillende keren per avond wordt benut, dus te makkelijk zitten is niet nodig. Een prima restaurant voor eten met een groep, maar ongeschikt voor een leuk etentje met zijn tweeen.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
De Gastvrouw is redelijk bot, alles lijkt erop gericht gasten snel de deur uit te helpen, ipv een leuk avondje uit. Eten
Thodaan 8.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Eerste bezoek op deze locatie in Epe. Ondanks voldoende parkeergelegenheid toch altijd druk en ook binnen lawaaierig. Categorie vreetschuur, maar dan wel erg lekker eten.
Bij binnenkomst valt weer op dat elk detail in het western thema is aangekleed, alles klopt en hierdoor al leuk om rond te kijken. Op tafel viel oog op de goedkope cocktails die ook redelijk smakelijk zijn bij de pinda's en kruidenboter. Vooraf de nacho's en Buffalo wings gekozen. Beide ruime porties maar erg smakelijk. Overigens ook het personeel erg vriendelijk we kregen nieuw bestek en servetten voor het hoofdgerecht en elk verzoek werd vriendelijke gehonoreerd.
Achteraf had een voorgerecht niet gehoeven, want ook het vlees was weer een ruime portie. Heerlijke spareribs! De rib-eye was ook erg smakelijk; iets meer rare dan medium rare maar goed bereid. Maar vooral voor spare-ribs is dit dé plek. Veel eten voor weinig maar wel erg lekker en in een restaurant met een leuk thema. Als afwisseling erg leuk en lekker om af en toe terug te komen. Wel tijdig reserveren want het is hier altijd druk én lawaaierig.
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Met zijn drieën en kinderen gegeten tijdens een verblijf op een camping in de buurt. Western restaurant met een fraai terras en thematisch aangekleed. Aan tafel verscheen stokbrood en ongedopte pindas die je op de grond moest gooien want dat was goed voor de houten vloer. Daarna verschillende steaks geprobeerd en waren allemaal van een goede kwaliteit met maillard smaak en uitstekende cuissons. De bijgerechten bestonden uit Franse frietjes, wat te zoute aardappelsalade en een koolsalade waarin mierikswortel wat overheerste. De rekening was echter vriendelijk en we hebben nog even koffie gedaan bij de vijver. Wanneer je In de omgeving bent is dit zeker een aanrader.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Makkelijk parkeren voor de deur. Een echt themarestaurant, van terras tot toilet. Ook voor detail. Snelle bediening. Het is een ruim restaurant, maar door deze speelse indeling voelt het juist prettig aan. Leuk idee, dat je het afval van de pinda's gewoon op de grond mag gooien. Genoeg keuze aan gerechten, goed op smaak en niet de duur allemaal. Wel veel, ook echt Amerikaans. Voor mij net iets te veel qua hoeveelheid eten en grootte van het glas. Ik ben benieuwd wat ze doen op de speciale avonden. Een aanrader.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Geweldig Texas steak house. Inrichting gewoonweg super te noemen qua entourage. Heel bijzonder om hier te eten.
Vlees, vlees zoals het bij een steak house hoort. Zeer goed gegaard en niet zeker onbelangrijk de quisson zoals aangegeven (medium rare). Rib eye en de t-bone waren top! Hier is geen voorgerecht en nagerecht nodig gezien de hoeveelheid. Pel pinda's en brood standaard vooraf zonder extra kosten!!
Personeel was een beetje erg kort af, kwamen snel vragen voor extra drinken maar reageerden amper op ons verzoek.
Jammer dat het uit de buurt ligt voor ons anders een weder bezoek waardig.