Rib House Texas

Stationsweg West 33 3931 EK Woudenberg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rib House Texas

Yesss .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Lekkere Spareribs en de Mixgrill mag er ook zijn,bediening is supervriendelijk en zelfs de kinderen verheugen zich iedere X als we hier komen,
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijke spareribs en kippenpootjes. De ambiance is echt Amerikaans. Service is vlot en vriendelijke. De Amerikaanse biertjes smaken ook prima!
Mruvedoble .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
De spareribs, toch hun 'belangrijkste' gerecht op de kaar, waren zwaar onder de maat. Zo taai dat ik slechts met veel moeite (ik heb echt hard moeten trekken) het vlees van de botten kreeg en ook de marinade was zo goed als afwezig.

De service is prima en het decor is alles wat je van een Rib House verwacht: over-the-top cowboy aankleding, de muren volgehangen met 'wilde westen'-kitsch en alles in hout uitgevoerd.
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Restaurant is gevestigd in woonwijk en heeft twee te kleine parkeerplaatsen. Sfeer en aankleding erg leuk, alles in cowboy-stijl, ook de outfit van de bediening. Sommige van de houten stoelen hebben een oncomfortabele rugzitting, waardoor je de hele avond ongemakkelijk zit. Bediening is vlot, attent en vriendelijk, niets op aan te merken.
Stokbrood met kruidenboter is van het huis: keurig, smakelijk en lekker vers, warm stokbrood. Spareribs waren matig, taai en droog. Gelukkig bestelde ik de mixed grill, waarbij naast de spareribs ook nog ander vlees werd geserveerd en dat was prima (o.a. biefstuk en kipfilet). Jarigen worden omgeroepen en met veel kabaal in het zonnetje gezet, leuk ! Al met al prima restaurant om met een gezelschap te gaan eten, zeker niet voor een romantisch diner-voor-twee. En als je op zoek bent naar heerlijk malse spareribs, dan ben je hier ook niet op het goede adres. Leuk om een keer mee te maken, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Ik kom net niet met 3 x een 10 uit de bus, omdat de aardappelsalade veel te koud was ( waarschijnlijk net uit de koelkast) en je van 1 soort stoel nog een aantal dagen last van je rug hebt, als je daar te lang tegen aan leunt ( een ronde balk precies in het midden van je rug).
Dit is dan ook het enige slechte nieuws over deze saloonachtige "wilde westen" restaurant. De gehele entourage past prima in dit wild west tafereel. Je kan verwachten al gebeurt het natuurlijk niet, dat de sheriff, verkleed als John Wayne ieder moment kan binnenstappen of dat John Denver zijn onovertroffen songs weer zelf komt uitbrengen, hetgeen ook niet kan.
Wat een sfeer, het begint al bij binnenkomst. De deurkruk is een geweer uit lang vervlogen tijden.
Alles in de sfeer van de cowboys en cowgirls. Een schitterende entourage om een verjaardag of iets anders te vieren. De bediening is daar geheel op ingespeeld door een geweldige show met een daaraan gepaard gaande song ten tonele te brengen aan tafel bij het feestvarken. Het servies daarbij is ook aan het décor en de stijl van de aankleding aangepast. De revolvers in de holsters om eventuele ongenodigde gasten direct de stuipen op het lijf te jagen.
Het is allemaal even vrolijk en vriendelijk en bovendien deskundig in het adviseren van de gerechten. Trouwens de gerechten zijn aangepast aan een ieders wens. Voor de oma's de grootmoeders steak ( 150 gram ) en voor de grote eters een 2x zo grote steak. Ook aan de kinderen is specifiek gedacht met een voor hun leuke keuze. een vurig opgediend ijscomplet in een cowboy laars als ik het goed gezien heb.
De tournedos zijn voortreffelijk. Precies op maat gegrild. beter dan in vele andere restaurants
Daarbij aardappel garnituur in de soort die je wenst en een koolsalade. Dat laatse naar behoefte bij te bestellen. Van de aardappelsalade heb ik reeds melding gemaakt.
Als sluitstuk een heerlijke sorbet met een brownie en slagroom en een sausje van zoete aardappel ( smaakt als caramel ). Een prima combinatie , die ik zelf niet zo gauw zou bedenken.
Dit restaurant behoort tot een keten, die wij nu al een aantal malen hebben bezocht. Ik kan eigenlijk niet wachten totdat wat dichter bij mijn woonplaats een volgende vestiging wordt geopend.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Druk bezet, het is hier altijd volle bak. Toch als je met zn 2en bent vinden ze meestal wel een plekje als je even aan de bar wilt wachten.
Lekkere gerechten, leuke bediening in een leuke ambianca.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Erg lekker gegeten.
Was wel minstens 10 jaar geleden dat ik hier voor het laatst had gegeten.
In die tussentijd is het er hier alleen maar verder op vooruit gegaan.
Als voorafje had ik de kreeftensoep genomen en als hoofdgerecht de T-bone van 500 gram, welke zeker een aanrader is. Vervolgens afgesloten met de Hot Chocolate (roomijs met chocoladesaus).
Verder gratis entertainment in de vorm van een goochelaar die langs de tafels kwam om zijn trucks te laten zien aan de mensen.
Dit maakte het er alleen maar gezelliger op en verder de vriendelijke en enthousiaste mensen in de bediening hebben het weer tot een geslaagde avond gemaakt.
De volgende keer mag snel volgen!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Waren met een gezelschap van 13 personen op een doordeweekse avond en de zaak zat gewoon vol! Gelukkig hadden wij gereserveerd en konden direct aanschuiven. Minpunt is het aanbod van parkeerruimte. Echt een ramp om de auto ergens kwijt te kunnen. Iedereen was zeer te spreken over de diverse soepen als voorgerecht. Ook was iedereen zeer te spreken over de kwaliteit van de biefstuk en spareribs. Alleen jammer dat we erg lang op het hoofdgerecht moesten wachten. Als je van rustig tafelen houdt moet je hier niet zijn want het is erg rumoerig maar ook dat heeft zijn charme!
Ptrick .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Eerste keer bij texas ribhouse. Het decor was erg mooi je moet er maar van houden voor sommige kan dit misschien iets te druk zijn. Ik heb een T-bone steak besteld medium die ze goed hebben gegrild. We hebben overall lekker gegeten hier. Aanrader !

Mvg Patrick
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Was altijd uitstekend maar nu zijn de spareribs taai en droog. Kan nu helemaal niemand meer goede spareribs maken tegenwoordig?
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Gisteravond gegeten in een stampvol restaurant voorzien van duizenden kerstlampjes.
De sfeer is losjes, overal pelpinda's op de grond, zeer amicale bedienende cowboys en girls.
Alles mag en alles kan.

Als vooraf had ik een Salmon gift met rivierkreeftjes wat zeer smakelijk was, mijn tafelgenoten hadden o.a. kreeftensoep en buffalo wings welke ook prima waren. Ik koos als hoofdgerecht de "hot" spare ribs, afgezien dat het totaal niet hot was, was het met name vet en zeker niet het mooiste vlees, meerdere tafelgenoten hadden helaas dezelfde conclusie.
Het toetje , hot chocolate , was heerlijk en ook de andere nagerechten waren lekker.

Bediening was prima (we hadden zelfs een cowboy met Amerikaanse tongval) en vroeg in het begin erg vaak of we nog wat te drinken wilde hebben, dit tot op het irritante af. Bij het hoofdgerecht ,toen we geen drinken meer hadden, kwam er niemand meer wat vragen, beetje jammer, gemiste kans.

conclusie: redelijk eten voor een nette prijs in een leuke omgeving
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Super leuk restaurant waar je heel gezellig kan eten.
Bij binnenkomst ging het bij ons wat stroever. Telefoon werd opgepakt op moment dat wij een tafel zouden krijgen.
Even wachten dan maar.
Na 3 minuten staan we nog bij de ingang te wachten en ons weer gevraagd of we al geholpen waren..
Maar goed, Aan tafel gegaan en het drank werd al gauw opgenomen, en het stokbrood met kruidenboter volgde al snel.
Wij kozen voor de spare ribs..
Super lekkere patat erbij en de aardappel salade met koolsalade waren super!
Toetje hadden we niet zoveel trek meer in, dus dan maar koffie verkeerd met ''jingle bells''. zoetigheden bij de koffie.. Heerlijk!
Kortom volgende keer zien ze ons zeker terug komen..
Van de binnen en buitenkant ziet het er super leuk uit met al die lichtjes en opblaas kerstman.
Veltje .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Voor de zoveelste keer naar Texas Woudenberg. Een steakhouse waar vlees voorop staat. De gezelligheid, entertainment en service is elke keer weer fantastisch. Hoewel het personeel nogal wisselt (op een enkel uitzondering na), blijft het gevoel hetzelfde. De stoelen zitten niet erg comfortabel, maar passen wel perfect in de entourage.

Hier geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon een lekker stuk vlees, genoeg entertainment en altijd een leuke locatie om wat te vieren of om gewoon gezellig een hapje te gaan eten.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Op aanraden van een collega van mijn man hebben we hier een bedrijfsetentje gehad. Er hangt een leuke cowboy-sfeer in het restaurant en de mensen van de bediening kwamen enthousiast en gemotiveerd op ons over. Grappig detail is dat je hier pinda's krijgt waarvan je de doppen achteloos op de grond mag gooien. Lekker vlees, maar de frietjes vond ik wel wat minder lekker.
Syllavie .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Een geweldig restaurant voor als je van een "levendig etentje" houdt! Werkelijk geweldig lekker eten. Neem vooral ook de moeite om naar de extra menukaart te kijken, je vindt er veel lekkers. De standaard kaart biedt dat wat je van een Rib House mag verwachten, heeeeerlijk mals vlees met super lekkere side dishes. Zeer vriendelijke en vlotte bediening en maar al te vaak toepasselijke live muziek. We hadden als altijd een gastvrije ontvangst vanavond en genoten van de uitbundige kerstversiering! Aanrader dus !
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Met collega's hier gegeten. Het enige concept is veel, heel veel vlees. Als je de verbrande stukjes niet meerekende was het aardig gekruid. Frieten waren taai. Bediening werkte als op de automatische piloot. Veel te propperig vol, en constant mensen die 'gefeteerd' moeten worden met knalharde muziek en een ijstaart maakte het erg onrustig.
Sacco B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Van buiten denk je "o jee, themarestaurant", maar niets is minder waar. Bij een gemiddeld themarestaurant is het thema belangrijker dan het eten, hier niet!

Voor minder dan 7 tientjes eet je je met zijn tweeën he-le-maal kreupel. Voor dat geld moet je denken aan een royale lamsrack, 400 gram lendebiefstuk, 2 stuks verse maiskolf met honing, gekruide patat, diverse sauzen, 2 slaatjes, drankjes, een heel goed huisgemaakt dessert en (zeer acceptabele) koffie.

Voor een veel lager bedrag kan je er overigens ook slagen, voor de kleine maag is 1 hoofdgerecht al te veel.

De bediening is meer dan vriendelijk, maar soms tref je een nieuweling die het nog niet helemaal snapt. Dat kan overal gebeuren en is geen reden om meteen een zwakke review neer te zetten.

Wij hebben hier inmiddels een keer of 20 gegeten in de laatste 5 jaar, op basis van deze ervaringen tezamen, een solide 8.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Wat een leuk restaurant. Helemaal in de stijl van cowboys in Amerika. De bediening is verkleed als cowboy of cowgirl. En het eten is heerlijk. Ik ben verslaafd aan de gamba's en de rib's. Mijn vriend neemt de gedroogde vlees wat in een speciale kast ligt te rijpen. Top restaurant waar we al veel keer zijn geweest
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Het eten is een 8 waard als je gewoon voor een eerlijke steak wilt gaan. Het is niet verfijnd maar het vlees is erg goed en prima bereid. Een avond om even gewoon lekker vlees te eten in een ongedwongen sfeer. Voor ons niet een eerste keuze, maar onze logee (pubermeid van 16) wilde hier graag eten. Het is ons zeker niet tegengevallen.