Riaz

• Af te huren , Airconditioning , Catering
6,8
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Even snel roti halen, was iets te snel gedacht, waarschijnlijk door de vernieuwde aandacht.
Eten bij Riaz is heerlijk en zoals ik graag Surinaamse roti lams of kip eet. Wat ik een lekkere roti vindt is deels een persoonlijke smaak maar zoals ze hem hier maken vind ik het lekker. Hebben ook heerlijke sambal. De inrichting is echt simpel surinaams maar dit doet niets af aan de ervaring, je komt hier echt voor het eten. Ze doen hier aan afhaal en restaurant.
Kvic .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Riaz heeft al jaren een goede naam in Amsterdam West. Echter de kwaliteit is in vergelijking met het verleden in mijn beleving wat achteruit gegaan. Als voorgerecht had ik kipsate. Het vlees was droog en leek uit de frituur te komen. Na ruim een half uur kregen we, ondanks de geringe drukte, pas het hoofdgerecht. Dit was nasi kipfilet ketjap. In tegenstelling tot het voorgrecht was dit smaakvol en een voldoende grote portie met genoeg groente en mals vlees. De bediening is vriendelijk, maar de kwaliteit van het eten wisselvallig.
Moray .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Na lange tijd weer eens roti gehaald zeer teleurstellend. Zeker niet de kok van paar jaar geleden. Misschien over genomen door andere eigenaar. De roti zag er ook totaal anders uit. De kip was te zacht gekookt en waterige kerrie smaak. Wij komen er niet meer terug:-( Jammer!!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
ik heb met mijn een vriend in Riaz roti ,nasi met lamsvlees en kipsaté gegeten,nasi was lekker kipsaté saus iets meer zoet was.
Molukserecepten .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Riaz bestaat zeker al 35 jaar. Voor Amsterdam Oud West een begrip. Na jaren als klant mag ik wel zeggen dat de kwaliteit behouden is. Het eten is na jaren altijd goed, goede smaak. De bediening is uiterst vriendelijk en goede service. Het decor is na jaren ook constant, er heeft wel een verandering plaats gevonden wbt het meubilair. Riaz is zeker aan te bevelen voor goed Surinaams eten.
Eddy S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
eten goed en vers maar leek wel opgewarmd in de microwave, bediening zeer vriendelijk, ik kom er al sinds de opening de kwaliteit is nog steeds erg goed .
Magda234 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Bij Riaz,snel roti kip ,bami afgehaald. Beide gerechten waren lekker en goed gekruid.

Service is snel en attent.

Decor is saai.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Eten bij Riaz is altijd heerlijk en zoals ik graag Surinaams eet. Wat je een prettige roti vindt is deels een persoonlijke keuze maar zoals ze hem hier maken vind ik het het beste. Hebben ook heerlijke sambal. De inrichting is simpel maar dit doet niets af aan de ervaring, je komt hier echt voor het eten. Ze doen ook aan afhaal en bezorging. De bojo is hier hemels, die kan ik nooit laten staan.
Rizwan A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
We hebben surinaamse roti met kip, nasi en bami afgehaald.
Lekker van smaak.
Was minder heet dan wij hadden verwacht.
Service is goed.
Tes B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Ik heb er met een goede vriend gegeten,ik heb eerste kip saté besteld saus van saté was zoetig,daarna nasi met lamsvlees gegeten was lekker.vriendelijke bediening!!!
Naseem M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Gewoon een klein Surinaams eethuisje. Vaker gegeten. Het eten valt soms mee, soms tegen en soms heel lekker.
Dit keer nasi met kipsaté genomen, was lekker, en rijst met kip en groente, maar dat was erg droog. Verder niet echt bijzonder, het is niet een tentje waar je lekker gaat natafelen.
Kimmy1234 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Lekker surinaams gegeten.We hadden roti kipfilet en rijst met lams afgehaald.
Lekker van smaak.
Service snel en goed.
Decor is gewoon rustig
Elizabeth J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Ik heb hier al jaren de beste Roti gegeten die ik maar kan vinden in Nederland. Ik ga er speciaal voor naar Amsterdam. De prijs is ook nog eens lager dan andere Surinaamse restaurants. De inrichting is zoals je van een Surinaams eethuis mag verwachten, de bediening is altijd op en top!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Op basis van eerdere recenties had ik me voorgenomen eens roti te eten bij Riaz. Mijn verwachtingen zijn helaas niet uitgekomen.
De roti lamsvlees (speciaal) was een ruime portie, maar een groot deel van de lamsvlees bestond uit harde of taaie stukjes vlees. De masala was niet echt heel sterk van smaak, dus ik was blij dat ik er met de bijgeleverde twee bakjes sambal nog wat pit aan kon geven. De roti-plaat had daarentegen wel smaak. Onverwacht, want de rotiplaat was gevuld met komijn. Wat mij betreft te overheersend. Liever een neutrale smaak en juist het vlees met meer smaak.
De grootste teleurstelling was echter het totale gebrek aan bezieling bij het personeel. De twee mannen achter het buffet komen ongeïnteresseerd over. Drie inmiddels verlaten tafels in de zaak blijven staan met de restanten van de laatste gasten en worden niet afgeruimd of schoongemaakt. De iphone en het vullen van nieuwe bakjes sambal zijn blijkbaar belangrijker dan een schone tafel voor de volgende gast.
Het was de mannen dus ook niet opgevallen dat ik na 30 minuten nog steeds geen bestelling had ontvangen. Ik heb er begrip voor dat op een drukke vrijdagavond het iets langer kan duren, maar als je er zelf om moet gaan vragen en je dan schaapachtig wordt aangekeken... nee, laat maar.
De dame die het overnam wist vervolgens in 5 minuten mijn bestelling de keuken uit te krijgen. Het kan dus wel, maar mij zien ze hier niet meer.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Wat is er toch gebeurd met een van mijn favo Surinaams-Hindoestaanse eethuisjes in Amsterdam West? De kip (met bot) was niet gaar en samen met de jus bremzout. De kouseband was hard en smaakte naar sperzieboon. Waar was die lekkere homemade chutney? Waar is de originele " (Chan's) garam masala taste"? Het publiek ziet er wel erg leuk & trendy uit, maar daar komen we niet voor. Echt jammer.
VanderWaal89 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Wij komen maandelijks vanuit Limburg naar Amsterdam en maken daarbij altijd een tussenstop bij Riaz om onze vertrouwelijk roti en bruine bonen gerechten te nuttigen. Fijn dat er tegenwoordig ook week-specialiteiten zijn als variatie! Het interieur geeft ons altijd een knus gevoel, evenals het vriendelijke en warme personeel. Wij rijden graag een stukje om voor een traditionele surinaamse roti.
Radham .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Riaz is fijn. Ik heb er met een goede vriend gegeten, lekker hindoestaans. Dus een roti besteld, gewoon zoals het hoort met kip op het bot...de rot was zacht en vers, de vulling was ook goed. Het masala gerecht was goed bereidt, dus de kip was echt in garam masala gekookt. Vaker tref je namelijk bij dit gerecht in water gekookte kip met een sausje van masala erover heen, je kunt dan aan het feit dat de kip wit is zien dat dit het geval is. Als fijne toevoeging aan het gerecht trof ik zelfs echte kouseband aan.
Halloa .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Lekkere roti rol! Ze bezorgen ook 's nachts nu en als je bij http://riaz.nl/ bestelt, krijg je ook nog eens een gratis drankje! terwijl je dat bij http://www.thuisbezorgd.nl/ niet krijgt! Het decor, de service het eten, gewoon geen woorden voor!! HEERLIJK en betaalbaar. Roti was lekker warm en heerlijke sambal bij de roti! Echt een aanrader!
KOEN Smullen .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Voorgerechten waren prima. Lekker loempiaatje en prima kipsate. Daarna aten we roti lamsvlees. Mijn vriend vond het goed, voor mij had het wat gekruider gemogen en met wat meer zout. Wel prima vlees, groente precies goed en een ruime portie.
Nu ook gezellige muziek.
C T.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Eten was niet bijzonder en beetje flauw. Mijn kipkerrie was helemaal taai en weinig kerriesmaak. Had een uur moeten wachten op mijn eten. Dat alleen voor een karig bordje bami met kipfilet. Geen aanrader dus. Hier kom ik niet terug.