Rialto

Laan van Meerdervoort 543 2563 AV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Rialto

Italiaanse harmonie

Twee Italiaanse vrienden, beide chef, hebben de hand ineen geslagen. Zoals ze zeggen: Venetie is om de hoek! Traditionele specialiteiten zoals insalata, di pizza, di pasta en daarbij een mooie selectie van Italiaanse wijnen. Familie is veel waard en daarom is er een kinderhoek en op woensdag zelfs een oppas voor een zorgeloze avond.

Meer informatie over restaurant Rialto

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,1
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Dinsdagavond hier de verjaardag van mijn man gevierd met onze baby van elf maanden. Wat een schitterend lekker eten is dit toch. Veel ook, na de bruschetta en het voorgerecht van verse tonijntartaar met drie sauzen zaten wij eigenlijk al vol, toen kwam er nog een prachtige pasta met kreeft en de Venetiaanse visschotel. Niet twee reepjes kabeljauw en drie ringetjes calamaris maar een rijkbedeelde schotel met drie verschillende visbereidingen waaronder twee hele coquilles, een mooie uiencompote en aardappelpuree. Zalig. Dan nog een aan tafel gemaakte scropino toe. Onze kleine werd ondertussen kapotgeknuffeld door de lieve bediening en kreeg een broccoliflan met courgette slierten en slagroom toe. Die laatste twee zaken vonden wij ook niet op de rekening terug en daarom komen we hier zo graag. Het klopt altijd en het is de beste Italiaan van de stad.
bella R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Dinsdagavond met groupon , wijn bezteld en vergeten te brengen , we hebben er 2 uur over gedaan om het voot en hoofdgerecht te eten , ondanks dat er maar 5 tafels waren, het duurde veels te lang, de groupon porties waren veels te klein, 2 kleine rolletjes kip en een beetje groente, wij zijn zeer ervaren horeca medewerkers en weten hoe groupon werkt , maar met honger het restaurant verlaten is niet de bedoeling , groupon is er om nieuwe klanten te binden hooend dat ze terug komen , natuurlijk ikrijg je met groupon wat minder , maar toch betaal je en had gewoon nog honger , dus de veniziaanse spvisschotel apart erbij besteld , 2 schelpjes , 2 piepkleine kabeljauwreepjes, en 6 kleine calamari fritti , zonder contorno , dus groente of pasta voor de prijs van 22,50!! Nee , voor ons geen realto meer , wij eten vaker met groupon maar dan krijg je ook echt eten , waar ik werk werken we ook met groupon en gaan de gasten glimlachend en met een gevulde maag naar huis , ik voel me in het lootje genomen
fi A.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Erg lekker: op een maandag gegeten met onze dochter van 2,5. (Indrukwekkende speelhoek) Het eten is ,vergeleken met andere Italiaanse restaurants in de buurt, erg goed. Service ook prima - aardige gasten. Voor herhaling vatbaar!
Mira P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben afgelopen zaterdag het genoegen gehad om met een grote groep te dineren. Alles was prima in orde. In verband met de grootte van de groep kregen we in een aantal rondes allerlei heerlijkheden voorgeschoteld. Lekker wijntje erbij, en een keurige bediening. Wat wil een mens nog meer.
dank voor het uitstekend diner !
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij hebben hier best lekker gegeten, het is qua eten beter de dan de gemiddelde Italiaan in de stad. Het is personeel is vriendelijk maar niet efficiënt, ze halen hele lege borden pas na 10 minuten van tafel, ondanks dat ze er in de tussentijd al meerdere keren langs waren gelopen, terwijl ze eten naar andere tafels brachten en vervolgens met lege handen terug naar de keuken liepen. Ook is er alleen bij binnenkomst gevraagd of wij wat wilde drinken, daarna is niemand meer komen vragen.
Het is een restaurant waar wij best nog een keer terug zullen komen, het staat echter niet bovenaan ons lijstje.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Voortreffelijk eten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel. Voor goed Italiaans eten ben je hier aan het juiste adres!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Als je van echt lekker eten houdt is dit restaurant een absolute aanrader. Wij zijn echt critische eters dus verwachten we ook wel iets van het restaurant waar we gaan eten.
De gerechten bij Rialto zijn met smaak en liefde bereid door de kok Marco . Hij weet elke keer weer een heerlijk gerecht te maken wat ons zo gelukkig maakt. We zijn hier al zeer vaak gaan eten en het verveelt nooit , omdat ze de kaart om de zoveel tijd weer vernieuwen.
Er is werkelijk geen enkele keer iets tegengevallen.
Als je speciale wensen hebt, houden ze hier ook rekening mee. Ik ben bv allergisch voor knoflook en uien en er wordt elke keer iets voor mij bereid zonder deze ingrediënten .
Het personeel is zeer vriendelijk en altijd klantgericht.
Ivan neemt altijd de tijd en rust om je te helpen om je keuze te maken en geeft daarbij goede adviezen vwb de wijnen die bij het gerecht passen.
De prijs en kwaliteit zijn uitstekend.
Je hoeft ook nooit lang te wachten op je gerechten, wat fijn is al je gaat eten.
Wil je uit eten tot een feest maken, dan ben je bij dit restaurant aan het goede adres.
Melissa E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Fantastisch authentiek Venetiaans
eten. Fijne bediening en een prettige sfeer. Wil je écht Italiaans eten proeven dan moet je hier naar toe!
Edouard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Op woensdagavond heerlijk met ons gezin gegeten. We werden warm ontvangen. Verwacht geen Nederlands: Engels of Italiaans is de voertaal, maar voor ons geen probleem. Mooie kaart met voor ieder wat wils. Een van ons moet glutenvrij eten en ook dat lukte.
Heerlijke kabeljauw, fijne carpaccio van vis, mooi plaatje met de anti-pasti. Ook de hoofdgerechten zagen er goed uit en smaakte heerlijk. Stoof van rund, een prachtige entrecote, heerlijke verse pasta's.
De dolci waren ook een feestje. Lekker kopje koffie en thee.
Heerlijk om zo'n plek in de buurt te hebben. We komen zeker snel terug!
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Op een gewone doordeweekse (maan)dag maar eens gaan kijken. Op dit adres zaten wel vaker restaurants. En aan het aantal gasten te zien waren die nooit een succes. Toen we binnen kwamen was er maar een tafel bezet Door een 2e kamerlid met familie, maar dat terzijde.
We aten tonijn en tagliatella met truffel en carbonara. En toe een dessert voor twee personen.

Het eten was heel erg lekker. De sfeer/inrichting was prima en de bediening netjes en voorkomend.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij kennen Marco en Ivan al een tijdje en nu kunnen ze helemaal hun eigen gang gaan in hun eigen restaurant sinds bijna een jaar. En dat bevalt ons erg goed! Wij eten veganistisch en bellen dus minimaal een dag vooraf zodat Marco en Ivan Iets heerlijks kunnen bedenken. En dat is altijd fantastisch! Pompoensoep met polenta en truffel, hmmmmmm. Daarna risotto met appel en kokos. Bijzonder en bijzonder lekker! Vervolgens rigattone met Cavolo Nero. Heerlijk! Daarna gefrituurde tofu met gegrilde groenten waaronder courgette. Echt heel erg lekker. Ivan had een heerlijk nagerecht gemaakt met vruchten en (vegan)ijs. Heerlijk! Ik had aantekeningen en foto's moeten maken! Dit is uit het geheugen, maar daardoor wel echt, hahaha.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Marco en Ivan realiseren hier hun droom en dat is te merken. Passie en betrokkenheid! Wij kenden ze al uit een ander restaurant, dus toen ik merkte dat Marco hier in de keuken staat reserveerde ik gelijk want hij kookt heerlijk. De inrichting kenmerkt zich door allerlei artikelen uit La bella Italia en natuurlijk specifiek uit Venezia waar Marco vandaan komt. Dat zie je ook terug in het menu. Waar blijven de specialiteiten uit de Marche Ivan? :-) Na een aperitief (de dame een Montepulciano en ik een Campari) met brood en grissini en kruidenboter kreeg de dame de kabeljauw op Venetiaanse wijze met knoflookcroutons. Prachtig opgemaakt en het was heerlijk is mij verzekerd. Ik had de quiche met radicchio, geroosterde pompoen en Gorgonzolasaus een ook dit was prachtig opgemaakt en erg lekker. De Montepulciano en de Negroamaro smaakten er prima bij. De dame had vervolgens de gegrilde zalmfilet met groenten en mosterdschuim en ik Tagliolini met truffel en groenten. Apart nog een schaaltje met gegrilde groenten erbij. Het was allemaal heerlijk. Na hadden we cokoscake, ristretto, capuccino en sloten af met een krachtige Limocello di Amalfi en een Amaro Cinar. Allemaal erg lekker en we komen zeker terug!
Mart R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Laatst hier wezen eten in dit leuke Italiaanse restaurant. De inrichting van het restaurant is sfeervol en we werden gastvrij ontvangen. Het eten was heerlijk! Goede authentieke Italiaanse gerechten, voor een goede prijs. De wijnkeuze die staat aangegeven op de menukaart beviel ook goed. Kortom, heerlijk Italiaans gegeten in een mooi restaurant voor een goede prijs. We gaan zeker nog eens terug. Een aanrader!
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Op advies van een stel vrienden hebben mijn man en ik,

enkele avonden geleden, een bezoek aan dit nieuwe

restaurant gebracht.

Geheel onverwacht kwamen we binnen in een plezierig en

aangenaam lokaal, echt anders dan de gebruikelijke

(Italiaanse) restaurants.

Onmiddellijk werd er ons een fris drankje gebracht, met vers

fruit erbij!!! Daarna nog een plankje met vers brood en

crackertjes en tapenade. Op tafel ligt er ook een pakje grisini,

heel dun. En dat alles stond aan het einde niet op de rekening,

het was allemaal gratis!!!

Heerlijk eten, de borden zijn ook prachtig opgemaakt! En veel

kleine attenties, o.a. verse bloemen op elke tafel en echte

katoenen tafellopers. Er is verder een speelhoekje voor de

kinderen, en voldoende ruimte ook voor grote groepen.

Er wordt helaas weinig Nederlands gesproken! Maar iedereen

is lief en heel aardig. En de eigenaren zijn twee authentieke

Italianen, vrij jong, en sinds kort in Den Haag. Uiteraard mogen

we hen wat foutjes vergeven.

Zeker een aanraden voor iedereen!
Ed.blokpoel B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Uitstekende gerechten, vlotte gezellige bediening, goede sfeer
RobEve .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vorige week hier geluncht met zes anderen. Wij hadden geen keuze van de kaart maar dat was voor ons geen enkel probleem. Per gang konden we uit twee of drie gerechten kiezen, ruim voldoende.
Vooraf kregen we twee planken met diverse soorten worst, kaas en wat groente en gemarineerde uien. Daarbij werd brood gegeven.
Uitgebreid en goed van smaak.
Bij de tweede gang koos ik voor penne met zalm en deze was zeer smakelijk. Wel een punt van kritiek: er had iets meer zalm in gemogen. Een van mijn tafelgenoten had penne met groenten, dat zag er zo lekker uit dat ik een volgende keer deze vegetarische versie bestel.
Ik had zelf water besteld maar begreep van de anderen dat de witte wijn goed was.
Als dessert had ik lekkere pannacotta met een chocoladesaus en daarbij werd, net als bij de koffie, een blokje taart geserveerd. Ik weet niet exact wat de ingrediënten waren, volgens mij bestond het uit een koekje van amandeldeeg met daarop ricotta en bosvruchten. Klein maar voldoende en ook weer zeer smakelijk.
Het was een uitgebreide lunch met goede koffie als afsluiter.
Ik vind Rialto een aanwinst. Leuke zaak, vriendelijke mensen, lekker eten.
Maria-Paula M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heel lekker en relaxed gegeten. Gewoon gezellig zonder opsmuk en toch smaakvol opgediend. Absolute aanrader voor mensen die lekker willen eten en hun kinderen ook een leuke avond gunnen.
Shanna K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Omdat er op Iens zulke goede recensies stonden zijn we op zaterdagavond naar Rialto gegaan.
Eerste indruk was wat een mooie en frisse zaak en ook leuk dat kinderhoekje!
Maar al snel werd het een enorme tegenvaller!
Tafeltjes om ons heen hoorde we al van alles misgaan.. hele kleine kaart met te weinig keuze vooral als je geen vis lust. Al snel beland je dan bij een pizza of simpele vega pasta.. en daar kwamen we niet voor maar oke dan maar een lasagne.
Eerst bleek de lasagne op te zijn, maar later was deze er toch weer wel?!?
Op mijn man zijn bord verschenen 2 mini stukjes lasagne. We moesten er gewoon samen met onze buurtafel om lachen. De smaak was redelijk maar was snel verdwenen want het was zo op!
Mijn pasta was doorkookt en gewoon niet echt lekker. Saus was simpel en vis amper te vinden.
Als voorgerecht hadden we carpaccio, deze was gewoon normaal.. niet echt veel en zag er wat rommelig uit. Ook hadden we bruschettas, deze waren ook redelijk al dachten we beiden dat het brood oud geroosterd was?! Over de koffie geen klagen!

Verder zelf ons bestek gepakt want er kwam maar niemand... 2x brood besteld en niet gekregen..
2x zelf gevraagd om wat drinken.. gewoon weinig aandacht voor de eters.
Later werd het ons duidelijk.. de gestreste ober vertelde ons dat de chef met vakantie was en het stokbrood was aangebrand en alles fout ging vandaag...

Misschien is Rialto met chef wel een uitstekend restaurant zoals de recensies ons vertellen maar onze ervaring was qua eten helaas waardeloos. Erg jammer! Gelukkig hebben we wel erg gelachen met het tafeltje naast ons.. (helaas wel vooral om de lasagne)

We hebben dan ook niet de hele rekening betaald en het personeel ging hier mee akkoord.
Ik denk dat zij heel goed zagen dat dit ook niet kon.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Bij binnenkomst werden we verrast door de mooie inrichting. Leuke aperitiefjes op de kaart. Wij kozen een apperol spritz. Als voorgerecht nam ik de bruschetta miste. Een aanrader. Met name die met ham was erg lekker. Mijn vriend nam de carpaccio. Deze smaakte ook erg goed. Als hoofdgerecht namen we een t-bone steak en trio van vis met een bijpassend glas wijn. Ook deze waren erg goed. Men besteedt ook echt veel aandacht aan de opmaak van de borden. We sloten de maaltijd af met een koffie en espresso. Personeel was zeer vriendelijk. Het was wel een drukke avond en er was niet veel personeel waardoor het af en toe iets langer duurde. Communicatie met name in het Engels. Voor ons geen enkel probleem. Al met al een zeer geslaagde avond. Wij komen zeker terug om ook de pizza's en pasta's te proberen.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Inmiddels al enkele malen gegeten met tafeltje van 4, dan zijn de tafeltjes wat klein.
Het eten is er echt op z'n Italiaans, heerlijke voorgerechten en geweldige pasta's. Altijd onder de indruk van een "echte" pasta die niet overgoten is met van alles maar die geraffineerde smaak met naar het proeft enkele ingrediënten. De Italiaanse goede wijn maakt het eten tot een goed diner.