Ria's Eetcafé

Uelserweg 125 7663 TD Mander Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ria's Eetcafé

Netteke1970 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gaat eetcafé Ria ten onder aan haar eigen succes? Gisteravond opnieuw lekker gegeten bij Ria.
Echter toch een paar kanttekeningen; de tafels staan veel te dicht op elkaar, het personeel moet op de tenen lopen waardoor er geen ontspanning meer is, de eigenaresse zien we helaas nooit en door het groot aantal gasten maakt het buffet soms noodgedwongen een slordige indruk. Een ongevraagd advies daarom; beperk het aantal gasten, besteedt wat meer tijd aan de gasten en laat niet teveel eten verdwijnen in de prullenbak. Zeker in deze tijd waarderen gasten ook restaurants die meer inzetten op kwaliteit en minder op kwantiteit!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Eten met verschillende beperkingen: glutenvrij, lactosevrij, zonder fruit en vegetarisch is een ingewikkelde zaak en zeker buiten de deur.
Bij Ria's eetcafé was de bediening zeer begaan, en zetten op eigen initiatief een schaal met salade en een fruitcocktail voor ons neer, omdat we geen gebruik konden maken van het salade buffet??
Hoewel de suggestie werd gewaardeerd, was het beter geweest als men het eerst even had gevraagd, nu bleef er nog meer eten over; Dat was namelijk wat ons bij zal blijven van dit etentje...de enorme hoeveelheden. Na het entree van gefrituurde paddenstoelen zaten we eigenlijk al vol...daarna kwam er nog een tafel vol eten en we hadden moeite met het idee er zoveel eten weggegooid zou worden. We vonden de meiden die ons bedienden wel erg aardig!
GeravG .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Fantastisch eten voor een goede prijs. heerlijke saladebar met erg veel keus. En de gehaktballen..... echt superrrrrr. Wij komen zeker terug. Een echte aanrader !
Cinbas .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Hoewel de naam niet direct veel losmaakt, is het eten bij Ria's eetcafe in de regio welhaast legendarisch te noemen. waar vind je elders zulke goed carpaccio en waar is de ossenhaas zo mals en sappig? De saladebar is nog zo'n publiek geheim waar veel bourgondische tukkers zich steeds weer op verheugen. we gaan het liefst op donkere winteravonden, wanneer de sfeer van het cafe-restaurant het best tot zijn recht komt. Ook in de zomer is het er prima toeven op het terras. Ria's is een begrip waar ouderwets lekker eten voor een normale prijs nog bestaat. Gewoon omdat het kan :-)
Carla & Feike V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Een gezellig cafe, waar je ook nog eens heerlijk kunt eten.
Als je bij Ria's eetcafe gaat eten, moet je wel trek hebben, want de porties zijn groot, echt iets voor een grote eter, maar heerlijk en met zorg bereidt. Ook de saladebar is een bezoekje meer dan waard, veel uiteenlopende keus, uit diverse verse salades. Het was niet de eerste, maar ook zeker niet de laatste keer, dat wij hier (heerlijk) gegeten hebben..
Janwibbelink .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Een geweldig eetcafe. We hebben snitsel en kogelbiefstuk gegeten met stroganof en roomsaus. Er was ruim voldoende en alles was perfect op smaak. De bediening was vriendelijk en ondanks dat het erg druk was werden de gerechten snel geserveerd. Super lekker en een goede prijs kwaliteit verhouding, een echte aanrader !
Esje1972 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Wij hebben onlangs gegeten bij Ria's Eetcafé in Mander. Het eten was er heerlijk. Alles lekker vers en RUIM voldoende. Jammer om te lezen dat andere mensen er anders overdenken. Wij kunnen het ons niet voorstellen. De saladebar zag er lekker vers en fris uit. De smaak daarvan was ook prima. Waar gewerkt wordt (en ja, het was er erg druk), worden ook fouten gemaakt.Misschien iets om rekening mee te houden ?? Wij vonden het in ieder geval geweldig en komen ZEKER nog een keer terug. :)
RestaurantBezoeker1 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Het was erg druk en nieuwe bediening. Zowel bij het voorgerecht als bij het hoofdgerecht ging het mis. We kregen verkeerd eten, waardoor de helft al eten had gekregen en de andere helft nog moest wachten op het eten. Het 'vergeten' eten was blijkbaar extra snel bereid, waardoor het vlees aan de buitenkant zwart was en de binnenkant rauw en koud. De nieuwe meid in de bediening kreeg de schuld van het slechte eten, ze had het verkeerd opgeschreven. Echter, een beetje kok zou zien dat zwart vlees dat rauw is aan de binnenkant niet op tafel mag komen.

Deze eettent is leuk voor grote groepen jongens, die ontzettend veel honger hebben. Voor 'normale' eters zijn de porties veel te groot. Driekwart van het eten (en echt bij alle tafels) belandt in de vuilnisbak. Erg veel voedselverspilling. Bovendien zien de salades in de saladebar zien er uit alsof het er al 4 dagen in ligt.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Volle bak op zondagmiddag en toch kregen we zonder enig probleem een tafeltje (we hadden niet gereserveerd). Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Gezellige, gemoedelijke sfeer.
De 'Uitsmijter Ria' was groot, goedgevuld en lekker. We kregen 'm maar net op, en we zijn toch grote eters. Helemaal tevreden, zeker ook over de rekening.
A_M .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Ondanks dat we niet gereserveerd hadden, werden we vriendelijk naar een van de weinig over gebleven tafels gebracht. Er hing een zeer gemoedelijke sfeer. Menukaart ziet er goed uit. Eten is nog beter. Porties zijn erg groot. Naast de menukaart is er ook nog een extra saladebar. Handig dat men ook meerdere gangen heeft voor de kleine eter. Personeel is zeer vriendelijk er erg netjes!
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Prima gegeten met familie. Ik had een vegetarische wrap, smaakte erg goed. De zalm werd ook lekker bereid volgens mijn zus. Prijs was netjes.