Rhythms Bar & Kitchen (Jaz Hotel Amsterdam)

De Passage 90 1101 AX Amsterdam Nederland Kaart
31-202105800

Over het restaurant Rhythms Bar & Kitchen (Jaz Hotel Amsterdam)

Cocktails en creativiteit

Het Jaz Hotel in Amsterdam spreekt met strakke lijnen, coole kunst en zoete klanken absoluut tot je verbeelding. Een verfijnde voorstelling van gastvrijheid. In de bar van dit hotel is de sfeer verrassend goed met muzikale intermezzo’s en verantwoord eten op je bord. Je praat er met lokale muzikanten, kunstenaars en dichters of geniet in stilte van het lekkere eten, een ambachtelijke limonade of bier en de creatieve vibe.

Meer informatie over restaurant Rhythms Bar & Kitchen (Jaz Hotel Amsterdam)

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Rhythms Bar & Kitchen (Jaz Hotel Amsterdam)

Bas K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voor ons uit bij Gabbers in de ziggo Dome wat gedronken en gegeten bij Rhythms. Het brood met smeersel was zeker ruimschoots en lekker. Wij hebben geen voorgerecht genomen maar ik had de 200gr Black Angus with cheddar, bacon, homemade ketchup and Frites uit Zuyd .Ik had hem medium rare genomen maar dat zal de volgende keer medium nemen. Was ook wel stevige hap alles bij elkaar. Mijn vrouw had de CAESAR 2.0
With chicken and a poached egg als hoofd gerecht plus Frites uit Zuyd with pulled pork and Gouda cheese.
Frietjes waren zelf gemaakt en erg smakelijk. Als toetjes een scroppino Made à la minute. Pannacota Red fruit, limoncello gel, almond crunch and vanilla ice cream. Beide smakelijk maar niet super. Als ik geweten had dat de burger zo groot was had ik geen boord vooraf genomen.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vrijdagavond hier gegeten. Een heerlijke avond gehad in een mooie ambiance. Lekker muziekje op de achtergrond, mogelijk gemaakt door een DJ. Eten was echt heerlijk, lekker gestoomd Aziatisch broodje vooraf en daarna een fantastische burger gegeten met friet en mayo (echt super lekker!) Er wordt met verse producten gekookt en dat proef je zeker! Als je op zoek bent naar een gezellige, ontspannen avond met lekker eten en drinken ben je hier aan het juiste adres. Wij komen zeker nog eens terug!
Vrolijk R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Nadat ik de kaart vooraf bekeken had besloten om hier een hapje te eten tijdens ons verblijf in het hotel. Het is een hippe moderne zaak en we hadden er zin in. De kaart was anders dan ik vooraf had gezien, dit was vanwege een evenement werd me medegedeeld. Dus de vega burger waar ik me op verheugd had kon ik op mijn buik schrijven. De vriendelijke jongen ging nog proberen bij de kok of hij een vega burger wilde maken maar deze was onverbiddelijk. Het enige vegetarische gerecht was ravioli met blauwschimmelkaas dus dit maar genomen, mijn man voor de burger van de week. De gerechten zagen er mooi uit. De pasta ravioli viel tegen maar de burger van de week viel in de smaak. Erg jammer dat de keuken niet flexibel was, het was niet druk en de keuken brigade ( 4 man sterk) stond relaxed te kletsen in de open keuken. Jammer !
josje .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Op een dinsdag avond hier beland en dat was zeker geen straf! Na de iets wat ongeinteresserde en alleen engels sprekende bedienings medewerkster zaten we lekker aan tafle met uitzicht op de keuken en een fles heerlijke wijn, we bestelden een gestoomd broodje met aziatisch varkensvlees to share en daarna een heerlijke burger! De verse(bio) truffel friet was zo lekker dat t bakje leeg ging! Deze chef weet wat goed vlees is en hoe hij het moet klaarmaken! Hij houdt van verse produkten en dat proef je! We komen zeker een keer terug! Het water loopt ons nu alweer in in mond!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vriendelijke en enthousiaste bediening en snelle service. We hadden wat haast door een aansluitend concert en waren bang dat we niet op tijd zouden kunnen eten, maar alles werd heel snel geserveerd. Hele lekkere steamed buns als voorgerecht gedeeld die we zeker aanraden! Als hoofdgerecht hadden we een hotdog en de burger van de dag met extra salade besteld. Prijs is voor de omgeving ook prima. Alles smaakte goed, huisgemaakt en vers en niet te zout. Leuke live muziek ook! Als we weer een restaurant zoeken in de buurt komen we zeker terug!
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor het concert van Drake hier terecht gekomen. En dat was beslist geen straf! Wat een leuke tent. Lekker muziek van een DJ en snel de kaart en drankjes op tafel. Kaart was beperkt i.v.m. de drukte door het concert. Maar we hadden zin in een lekkere hamburger dus de keuze was snel gemaakt. Eten echt super goed en prima bediening. Volgende keer gaan we hier ook een nachtje slapen!
Gieneke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fantastisch!!
Reoewein N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een restauarant dat net voldoet, personeel wel vriendelijk maar niet georganiseerd. Eten OK alhoewel portionering spareribs beperkt was. Prima voorafgaand aan een concert, maar zit veel meer potentieel in ( voor ondernemer en gast) naar mijn mening. Ik weet niet of ik er terug zou komen.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was prima en bediening was snel. Vrijdag is deze locatie waarschijnlijk ook een vrijdag middag borrel, want muziek stond redelijk luid en grote groep mensen stonden bij de staan tafels
daniel V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ik heb hier met mijn zoontje van zes gegeten en was erg tevreden.
Eten was lekker, de bediening was erg vriendelijk en er was een leuk jazz duo (zang en gitaar) aan het spelen.
We komen zeker een keer terug.

chefjacqueslamerde .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Na een dag verloren rondgelopen te hebben in de woonboulevard, gelukkig bij Rhythms terecht gekomen. Op deze doordeweekse avond was het niet te druk, maar doordat het restaurant bij een hotel hoort zaten er precies genoeg mensen om het gezellig te maken. Fijne sfeer en hele mooie inrichting.

De kaart is overzichtelijk en voor ieder wat wils. Vanzelfsprekend nam ik zelf de burger en mijn tafelgenoot besloot voor de steak van de Josper grill te gaan. Beide precies waar je op hoopte. Genoeg en lekker klaar gemaakt. Ik dronk er een biertje van een Amsterdamse brouwer van en mijn tafelgenoot een biercocktail. Super leuk gedaan.

Al met al gewoon een hele fijne avond, na een dagje Amsterdam Zuid Oost