Rhythms Bar & Kitchen (Jaz Hotel Amsterdam)

De Passage 90 1101 AX Amsterdam Nederland Kaart
31-202105800

Over het restaurant Rhythms Bar & Kitchen (Jaz Hotel Amsterdam)

Cocktails en creativiteit

Het Jaz Hotel in Amsterdam spreekt met strakke lijnen, coole kunst en zoete klanken absoluut tot je verbeelding. Een verfijnde voorstelling van gastvrijheid. In de bar van dit hotel is de sfeer verrassend goed met muzikale intermezzo’s en verantwoord eten op je bord. Je praat er met lokale muzikanten, kunstenaars en dichters of geniet in stilte van het lekkere eten, een ambachtelijke limonade of bier en de creatieve vibe.

Meer informatie over restaurant Rhythms Bar & Kitchen (Jaz Hotel Amsterdam)

• : Parkeerplaats

Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vriendelijke en enthousiaste bediening en snelle service. We hadden wat haast door een aansluitend concert en waren bang dat we niet op tijd zouden kunnen eten, maar alles werd heel snel geserveerd. Hele lekkere steamed buns als voorgerecht gedeeld die we zeker aanraden! Als hoofdgerecht hadden we een hotdog en de burger van de dag met extra salade besteld. Prijs is voor de omgeving ook prima. Alles smaakte goed, huisgemaakt en vers en niet te zout. Leuke live muziek ook! Als we weer een restaurant zoeken in de buurt komen we zeker terug!
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor het concert van Drake hier terecht gekomen. En dat was beslist geen straf! Wat een leuke tent. Lekker muziek van een DJ en snel de kaart en drankjes op tafel. Kaart was beperkt i.v.m. de drukte door het concert. Maar we hadden zin in een lekkere hamburger dus de keuze was snel gemaakt. Eten echt super goed en prima bediening. Volgende keer gaan we hier ook een nachtje slapen!
Gieneke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fantastisch!!
Reoewein N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een restauarant dat net voldoet, personeel wel vriendelijk maar niet georganiseerd. Eten OK alhoewel portionering spareribs beperkt was. Prima voorafgaand aan een concert, maar zit veel meer potentieel in ( voor ondernemer en gast) naar mijn mening. Ik weet niet of ik er terug zou komen.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was prima en bediening was snel. Vrijdag is deze locatie waarschijnlijk ook een vrijdag middag borrel, want muziek stond redelijk luid en grote groep mensen stonden bij de staan tafels
daniel V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ik heb hier met mijn zoontje van zes gegeten en was erg tevreden.
Eten was lekker, de bediening was erg vriendelijk en er was een leuk jazz duo (zang en gitaar) aan het spelen.
We komen zeker een keer terug.

chefjacqueslamerde .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Na een dag verloren rondgelopen te hebben in de woonboulevard, gelukkig bij Rhythms terecht gekomen. Op deze doordeweekse avond was het niet te druk, maar doordat het restaurant bij een hotel hoort zaten er precies genoeg mensen om het gezellig te maken. Fijne sfeer en hele mooie inrichting.

De kaart is overzichtelijk en voor ieder wat wils. Vanzelfsprekend nam ik zelf de burger en mijn tafelgenoot besloot voor de steak van de Josper grill te gaan. Beide precies waar je op hoopte. Genoeg en lekker klaar gemaakt. Ik dronk er een biertje van een Amsterdamse brouwer van en mijn tafelgenoot een biercocktail. Super leuk gedaan.

Al met al gewoon een hele fijne avond, na een dagje Amsterdam Zuid Oost