Rhodos

Wijngaardstraat 49 4461 DB Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

Authentiek Grieks genieten

De familie Loukanikas heet je van harte welkom in hun Griekse restaurant Rhodos! Het restaurant zit prachtig gelegen in een mooi pand te Goes. Er worden uitsluitend authentieke Griekse gerechten en wijnen geserveerd. Rhodos is de plek om in Goes te genieten van echt Grieks eten!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Martin V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Attent personeel en heel nette inrichting met voldoende ruimte (Men wil nog wel eens meer tafels plaatsen dan redelijkerwijze mogelijk is). Interieur kon mischien wat meer traditionele griekse invloeden hebben. We vonden de keuzemenu's voor de ah-gasten wat beperkt, maar komen zeker terug voor gerechten uit het a la carte-menu. Goed restaurant.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Weer goed ontvangen en heerlijk gegeten, je merkt aan het keuze menu en de hoeveelheid niet, dat het om een actie ging. Rhodos een echte aanrader voor iedereen die van lekker Grieks eten wil genieten en van een zeer attente en goede bediening.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben er met vrienden uitstekend gegeten. Kwaliteit was erg goed en de bediening vriendelijk. Voor herhaling vatbaar
Laurien S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Keurige gelegenheid, schoon en netjes. Bediening was uitstekend en het eten ook.
Aanrader.
hagenbeek .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zoals we gewend zijn bij Rhodos......super!! Het is daar altijd goed, rustig en alles kan. We komen daarom ook graag hier weer terug
willem T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. nu wij , middels de actie van AH, kennisgemaakt hebben met dit restaurant zullen we er zeker vaker naar toe gaan.
cmjongh .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mag van ons wel iets meer keuze zijn op de aparte kaart voor de AH aktie.Lekker gegeten. Leuke sfeer.
Voor herhaling vatbaar met liefst dus iets meer keuze.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We gingen bij Rhodos eten met een AH-bon. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De keuze bestond uit 3 voor-, 3 hoofd- en drie nagerechten. We hebben wat gecombineerd zodat we van alles konden proeven, Het was heerlijk en meer dan voldoende na een dag fietsen. De ruimte is wat clean, maar het eten is een terugkomer waard!
ja K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker keuzemenutje voor een leuke prijs,niet de overdreven griekse inrichting,kortom PERFECT.
Prima locatie vlakbij parkeergelegenheid,ook leuk groot terras aan de achterzijde.
adriaanus .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Rhodos biedt een keuze menu buiten de kaart. De gerechten die op tafel kwamen waren kaal maar goed.
De presentatie ervan was armelijk. Niet echt aan te bevelen in deze vorm.
jpvanstee .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Als voor gerecht de keftedes gegeten, die was heerlijk net als altijd!! Hierna hebben we de Mix grill en de kipfilet met giros gegeten. Ook deze waren heerlijk en de porties nog net iets te groot om allemaal op te kunnen. Daarna beide de Dame blanche genomen , die was ook prima. Fijne bediening en hartelijke ontvangst door het personeel en de eigenaar. prijs was ook prima . En lekker buiten op het omheinde terras gezeten. Fijne avond en maaltijd gehad.
Christa D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst eten goed,bediening netjes,,prijs,kwaliteit,goed,aanrader.gegeten met AH kortings bonnen,netjes geregeld .
denise V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De ontvangst was goed,en het eten was prima.
Ons verzoek om alles op een schaal te doen werd spontaan ingewilligd, wat heel plezierig was.
Hebben een gezellige avond gehad, daarvoor dank.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. AH-menu. Goede kwaliteit gerechten, ruim voldoende porties.
Vriendelijk behulpzaam personeel.
Aanrader!!
Tetyana H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gegeten van de AH spaaractie, keuze kunnen maken van 3 menu's, prima. We zijn vriendelijk ontvangen en geserveerd.
Het menu:
Als voorgerecht 3 diep, mixed gril als het hoofdgerecht en een dame blanche als de nagerecht
Maar: het eten vond ik Vééél te zout, je kreeg een klein handje friet en 2 kleine bolletjes rijst in de tomatensaus, kortom "ook dat was weinig". Dus heb ik extra rijst bijgevraagd en daar rekenden ze €2,50voor.
Voor ons geen 2e keer! Maar houd je wel van zoutige gerechten en maak je gebruik van de AH spaaractie, dan zou het voor u beter in de smaak vallen.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten vanuit een goede menuaanbod en een zeer attente bediening ook voor wat de wachttijden aangaat, er werd rekening gehouden met het gezelschap
jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was zeer goed en ontzettend smaakvol precies zoals je het op vakantie ook geserveerd krijgt. Dit restaurant is zeker een aanrader. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Anne-wil D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lkkr en goed eten, vooral niet te droog. Vaak zie je dat de kip erg droog is, is hier NIET het geval. :D
Je wordt ook snel geholpen en het was er lkkr rustig.
hagenbeek .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten, maar dat zijn we van Rhodos wel gewend. Is gewoon prima. Komen zeker weer terug want ook zonder een AH actie kun je hier uitstekend eten
J. P. R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Rustig restaurant. Inrichting wat gedateerd. Kan wel wat aan gebeuren.
Vriendelijk personeel. Bediening vlot en behulpzaam. Waren snel klaar met eten vinden wij niet erg. Al met al toch een leuke avond.