Rhodos

Wijngaardstraat 49 4461 DB Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

Authentiek Grieks genieten

De familie Loukanikas heet je van harte welkom in hun Griekse restaurant Rhodos! Het restaurant zit prachtig gelegen in een mooi pand te Goes. Er worden uitsluitend authentieke Griekse gerechten en wijnen geserveerd. Rhodos is de plek om in Goes te genieten van echt Grieks eten!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Tetyana H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gegeten van de AH spaaractie, keuze kunnen maken van 3 menu's, prima. We zijn vriendelijk ontvangen en geserveerd.
Het menu:
Als voorgerecht 3 diep, mixed gril als het hoofdgerecht en een dame blanche als de nagerecht
Maar: het eten vond ik Vééél te zout, je kreeg een klein handje friet en 2 kleine bolletjes rijst in de tomatensaus, kortom "ook dat was weinig". Dus heb ik extra rijst bijgevraagd en daar rekenden ze €2,50voor.
Voor ons geen 2e keer! Maar houd je wel van zoutige gerechten en maak je gebruik van de AH spaaractie, dan zou het voor u beter in de smaak vallen.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten vanuit een goede menuaanbod en een zeer attente bediening ook voor wat de wachttijden aangaat, er werd rekening gehouden met het gezelschap
jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was zeer goed en ontzettend smaakvol precies zoals je het op vakantie ook geserveerd krijgt. Dit restaurant is zeker een aanrader. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Anne-wil D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lkkr en goed eten, vooral niet te droog. Vaak zie je dat de kip erg droog is, is hier NIET het geval. :D
Je wordt ook snel geholpen en het was er lkkr rustig.
hagenbeek .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten, maar dat zijn we van Rhodos wel gewend. Is gewoon prima. Komen zeker weer terug want ook zonder een AH actie kun je hier uitstekend eten
J. P. R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Rustig restaurant. Inrichting wat gedateerd. Kan wel wat aan gebeuren.
Vriendelijk personeel. Bediening vlot en behulpzaam. Waren snel klaar met eten vinden wij niet erg. Al met al toch een leuke avond.
greetwesterop .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij hebben genoten van het heerlijke driegangen menu. Voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht waren overheerlijk en werd geserveerd door heel vriendelijk en gastvrij personeel.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Na een dagje shoppen in het gezellige Goes, SUPERLEKKER en GOEDKOOP gegeten dankzij de AH spaarkaart.
Zéker voor herhaling vatbaar bij een volgende uitstap naar Goes.
sonk71 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten...(het driegangenmenu...van de restaurant zegels van Albert Heijn) Heel vriendelijk personeel....in een woord GEWELDIG...Zeker een aanrader....Ik zou zeggen tot de volgende keer...
Leo N.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ik ken (de eigenaars van) Rhodos al heel lang. Het gegeven dat ik er van tijd tot tijd ga eten zegt genoeg.
Het zijn bijzonder vriendelijke mensen en de gerechten die zij serveren zij uitstekend. Misschien zou het interieur wat interessanter kunnen, maar los daarvan is het restaurant een prettige plek.
Hartelijke groet, Leo Nootenboom sr.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Goede sfeer, rustig, héérlijk eten; het vlees en alle andere (bij)gerechten waren perfect klaargemaakt!
Complimenten! We zullen niet schromen om terug te komen.
lia M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, komen zeker terug.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel
houte008 H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Keurige ontvangst, goede en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. En dat alles tegen een heel vriendelijke prijs. TOP!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ruime porties, vriendelijk personeel en alle tijd om rustig te tafelen.
Sommige vleesproducten hadden iets minder zout gemogen
PL V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer vriendelijk en voorkomend. Héérlijk gegeten. Het menu kon zelfs aangepast worden. Geen enkel probleem.
PL V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zojuist gegeten bij Rhodos in Goes. Het was voortreffelijk. Vriendelijk, voorkomend en het menu kon zelfs aangepast worden. Geen enkel probleem. Genoten. Sfeervol decor.
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten!
kobus28 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Trouwdag gevierd bij Rhodos, hebben buitengewoon lekker gegeten.
Ondanks de drukte was de bediening prima geregeld. Er wordt dan toch nog tijd gemaakt voor een praatje en een grapje.
Dat het druk was is dan ook niet zonder reden. Erg vriendelijke mensen.
We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.
Het decor is modern maar stoort niet, hou persoonlijk wel meer van de oude Griekse stijl maar da`s persoonlijk....
Lydia Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Hier gisteravond gegeten, het was in 1 woord van binnenkomst tot het weer weggaan geweldig. Het eten was van hele goede kwaliteit en de bediening was heel vriendelijk. Het restaurant zat helemaal vol maar je kreeg het idee dat elke klant even belangrijk was. Wij hebben er met zijn zessen een heerlijk ontspannen avond gehad en we komen er zeker nog eens terug.