Rhodos

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Rhodos

Authentiek Grieks genieten

De familie Loukanikas heet je van harte welkom in hun Griekse restaurant Rhodos! Het restaurant zit prachtig gelegen in een mooi pand te Goes. Er worden uitsluitend authentieke Griekse gerechten en wijnen geserveerd. Rhodos is de plek om in Goes te genieten van echt Grieks eten!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Toine M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Service, eten en rode wijn was goed. Geen minpunten.
Nelly H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gehaktballetjes waren beetje droog
Geen uitleg over de salad bar
Vispannetje was erg lekker
Personeel was heel erg vriendelijk
Cees F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hadden gekozen voor resp. kipfilet en mixed grill. Opvallend was dat al het vlees mals was. Bij de dip vers brood. Fijne bediening. Beter locatie ook.
Toon C.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Prima eten voor een zeer redelijke prijs in een rustige sfeer met een speciale pluim voor de prettige en zeer attente bediening.
FamPoortvliet .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Netjes ingericht. Schoon. We misten een paar tussenschotten tussen de tafels. Je kan zo bij iedereen op z'n bord kijken. Wij zaten aan een van de drie 2-persoonstafeltjes. Deze stonden te dicht bij elkaar. Zeker als je in het midden zit, voelt dit niet fijn. Advies aan het restaurant: haal de middelste er tussenuit.
De bediening was goed. Vriendelijk personeel. Eten was lekker.
cmjongh .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Vlotte aardige bediening. De 2 dames stonden hun mannetje en niets was hun teveel chapeau. We zijn hier al meer geweest en zullen dat zeer zeker herhalen.
marinusl .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Bij binnenkomst krijgt men al een goed gevoel. Dat gevoel wordt bewaarheid door vriendelijk ontvangst en daarna een prima bediening en goede kwaliteit eten en drinken. Alles bij elkaar resulteerde dit in een fijne en gezellige avond, voor herhaling vatbaar!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met vrienden samen heerlijk gegeten. Voor hun was het de eerste keer bij Rhodos. Heel goed bevallen. We komen zeker nog een keer terug.
liane D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Erg zakelijk ingericht niet of erg weinig in stijl.
Bediening liet op zich wachten maar waren wel vriendelijk.
Eten oke.
W T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Eigenlijk niets toe te voegen aan de bovenstaande vragen/antwoorden. De Iens/AH menukaart is sober. Eigen menukaart is uitgebreider.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ambiance en sfeer zijn erg eenvoudig en bescheiden. Niet de uitstraling van een restaurant maar meer van een lokaal waar je kunt eten
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Attent personeel en heel nette inrichting met voldoende ruimte (Men wil nog wel eens meer tafels plaatsen dan redelijkerwijze mogelijk is). Interieur kon mischien wat meer traditionele griekse invloeden hebben. We vonden de keuzemenu's voor de ah-gasten wat beperkt, maar komen zeker terug voor gerechten uit het a la carte-menu. Goed restaurant.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Weer goed ontvangen en heerlijk gegeten, je merkt aan het keuze menu en de hoeveelheid niet, dat het om een actie ging. Rhodos een echte aanrader voor iedereen die van lekker Grieks eten wil genieten en van een zeer attente en goede bediening.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Via een AH bon gegeten, het was in een woord geweldig!!!
Hier kunnen veel restaurants die meer doen met de AH actie een voorbeeld aan nemen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben er met vrienden uitstekend gegeten. Kwaliteit was erg goed en de bediening vriendelijk. Voor herhaling vatbaar
Laurien S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Keurige gelegenheid, schoon en netjes. Bediening was uitstekend en het eten ook.
Aanrader.
hagenbeek .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zoals we gewend zijn bij Rhodos......super!! Het is daar altijd goed, rustig en alles kan. We komen daarom ook graag hier weer terug
willem T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. nu wij , middels de actie van AH, kennisgemaakt hebben met dit restaurant zullen we er zeker vaker naar toe gaan.
cmjongh .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mag van ons wel iets meer keuze zijn op de aparte kaart voor de AH aktie.Lekker gegeten. Leuke sfeer.
Voor herhaling vatbaar met liefst dus iets meer keuze.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We gingen bij Rhodos eten met een AH-bon. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De keuze bestond uit 3 voor-, 3 hoofd- en drie nagerechten. We hebben wat gecombineerd zodat we van alles konden proeven, Het was heerlijk en meer dan voldoende na een dag fietsen. De ruimte is wat clean, maar het eten is een terugkomer waard!