Rhodos

Wijngaardstraat 49 4461 DB Goes Nederland Kaart

Over restaurant Rhodos

Authentiek Grieks genieten

De familie Loukanikas heet je van harte welkom in hun Griekse restaurant Rhodos! Het restaurant zit prachtig gelegen in een mooi pand te Goes. Er worden uitsluitend authentieke Griekse gerechten en wijnen geserveerd. Rhodos is de plek om in Goes te genieten van echt Grieks eten!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Voordelig
Erg rustig
PL V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer vriendelijk en voorkomend. Héérlijk gegeten. Het menu kon zelfs aangepast worden. Geen enkel probleem.
PL V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zojuist gegeten bij Rhodos in Goes. Het was voortreffelijk. Vriendelijk, voorkomend en het menu kon zelfs aangepast worden. Geen enkel probleem. Genoten. Sfeervol decor.
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten!
Kobus28 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Trouwdag gevierd bij Rhodos, hebben buitengewoon lekker gegeten.
Ondanks de drukte was de bediening prima geregeld. Er wordt dan toch nog tijd gemaakt voor een praatje en een grapje.
Dat het druk was is dan ook niet zonder reden. Erg vriendelijke mensen.
We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.
Het decor is modern maar stoort niet, hou persoonlijk wel meer van de oude Griekse stijl maar da`s persoonlijk....
Lydia Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Hier gisteravond gegeten, het was in 1 woord van binnenkomst tot het weer weggaan geweldig. Het eten was van hele goede kwaliteit en de bediening was heel vriendelijk. Het restaurant zat helemaal vol maar je kreeg het idee dat elke klant even belangrijk was. Wij hebben er met zijn zessen een heerlijk ontspannen avond gehad en we komen er zeker nog eens terug.
Baarland .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
ik heb mijn verjaardag gevierd met de kinderen en aanhang, wat een blamage.
Had 7 social deals, ik snap dat dit minder is maar dat je maar een vierde krijgt van wat je aan andere borden voorbij ziet komen is gewoon schofterig. Een ouzo kon er ook niet af, evenals een vriendelijk woord, het verschil tussen vaste klanten en iemand die het eens gaat proberen voor de eerste keer is een wereld van verschil.
Dit in vriendelijkheid, service (lang moeten wachten, de vaste gingen voor ) en de hoeveelheid eten.Wat ik in een social deal zie is dat ik even probeer wat het is en een bedrijf dus zijn beste beentje voor zet om je als klant te winnen. Toen ik dit opperde kreeg ik als antwoord dat we nog maar eens terug moesten komen om het op de normale wijze te proberen, nou niet dus. Voor ons is dit dus eenmaal en nooit weer. De kwaliteit van eten was goed maar we zijn nog wat elders gaan eten, dit is toch echt heel triest. Er lagen 7 frietjes de man op ons bord met een paar stukjes vlees, moest mixed gril of visschotel voorstellen, we zijn nog nooit met honger vertrokken met uit eten te gaan, zelfs met de social deal hebben ze nog vette winst gemaakt op hun produkten. NOOIT MEER VOOR ONS!!
Travelerbcn .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Na bijna 20 jaar vaste gast te zijn geweest, zijn wij door gebruik te maken van de Socialdeal actie bijzonder teleurgesteld in Grieks Restaurant Rhodos.

Er wordt zeer duidelijk met 2 maten gemeten. Door te gast te zijn met een Socialdeal Voucher worden wij plots niet meer als "vaste gast" behandeld en benaderd. de gastvrijheid en vriendelijkheid is plots verdwenen, ook een praatje maken is plots verdwenen en de welkoms Ouzo ontbreekt eveneens !

Het word je letterlijk duidelijk kwalijk genomen dat je komt eten met een Social deal Voucher ! Te belachelijk voor woorden, Rhodos neemt uit vrije wil deel aan acties via Social Deal.

De vele jaren/vele duizenden guldens en euro's, blijkt de zgn. "Griekse vriendelijkheid", dus echt allemaal fake te zijn geweest en volledig gebaseerd op geld !

Het zgn. 3 gangen menu twv. 31 euro is een complete flop, er blijft slechts een minimale uitvoering van over. Ook wij hebben zoals vele van onze voorgangers onze honger niet kunnen stillen met hetgeen wat geserveerd werd !

De laatste 2 Vouchers hebben wij Social Deal terug laten nemen, Restaurant Rhodos ziet ons uiteraard nooit, maar dan ook nooit meer !

Het plaatsen van de recensie op de website van Social Deal is door Restaurant Rhodos tegengehouden, alleen positieve recenties worden geplaatst ! Geen enkele transparantie dus, je wordt gewoon voor de gek gehouden.

De afgelopen jaren hebben wij het heel erg terug zien lopen en nu is voor ons het dieptepunt bereikt. Ook voor ons geen Grieks Restaurant Rhodos meer !
Nooit, maar dan ook nooit meer !
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij waren met 6 personen, echt heerlijk gegeten!
Goede service, lekker eten! Hadden het geluk dat we buiten konden zitten! Was echt top!
Teamtiem .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Lekker eten en mooi opgemaakte schotels. Vriendelijke en snelle bediening. We waren met 7 man. Toch lukte ze het om iedere keer om alle gangen bij iedereen op hetzelfde tijdstip op te dienen. Het opdienen ging met twee/drie personeelsleden tegelijk.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Jammer, dat het hier zo rustig is, het straatje nodigt niet echt uit, maar zodra je binnen stapt is het top: gastvrij, mooie entourage en bovenal lekker eten. Aanrader.
Carla E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Qua decor van een moderne inrichting voor een Griek restaurant, erg mooi. Heerlijk gegeten van een overvloedig vleesgerecht. Prima op smaak en goed klaargemaakt...kortom een aanrader
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Hartelijke ontvangst.
Het eten is zoals we gewend waren/zijn heerlijk.
Het interieur is eenvoudig, maar niet bepaald Grieks.
Maar het gaat om het eten en dat is heerlijk.
Jepbesemer .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Na jaren weer een avondje bij Rhodos Goes gegeten. De laatste keer was nog naast de bioscoop waar het decor wel leuker was dan zoals het er nu in het nieuwe er uit ziet. En je had daar meer gezelligheid. Maar qua eten was het als van ouds, complimenten daarvoor. Wij komen graag en snel weer terug.
MVG Jan Besemer
John S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ik heb in een andere recensie gelezen, dat de proever weleens beter Grieks had gegeten (een zesje). Nou dan ben je wel een heel gelukkig mens. Het vlees van mijn Mixed grill was perfect gegrild. Nergens aangebrand, maar wel krokant en van binnen niet droog. In het Hollands: Spies, lamskoteletje, gehakt, gyros en nog een stuk wit vlees met tzaziki en ui; te veel om op te kunnen. Prima friet, echte mayonaise (bijbesteld). Inclusief salade, zelf bij het buffet bij elkaar te scheppen; compleet met pepers, olijven, koolsla, feta enz. Dit alles levert wel een heel goede prijs/kwaliteitverhouding op. We hadden nog als voorgerecht van de kaart een broodschaaltje met prima brood, kruidenboter, olijfolie en grof zout. Gewoon lekker en op verzoek bij deze ene portie 2 bordjes met mes gegeven.
Bediening niet alleen vriendelijk, correct en meegaand. Ook werd in de goed bezochte zaak door het hele personeel (3 heren en een jongedame) constant langs de tafels gegaan, of er nog iets nodig was. Klasse!
Geen plastic druiventrossen en overdadige Ionische piepschuimzuilen aan de muren. Gewoon nette inrichting met stoelen met normaal verende zitting en rugleuning, waar je goed op zit. Je zit ook niet op elkaars lip. Geen populaire klaagzang met bouzouki, om een gesprek te verstoren.
Ook de sanitaire voorzieningen net en schoon.
Kortom, zoals ook aan de toeloop te zien was: hier kunt u gerust heen.
Nog een tip. Vraag rustig extra rauwe ui voor bij de gyros; heerlijk! De koffie valt als enige nogal tegen. Slappe bak! Dat tref je in meer Griekse restaurants.
Rijan .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Grieks restaurant met een strak modern interieur. Goede zitplaatsen en attente bediening. Gerechten goed op smaak. Prijs/ kwaliteitsverhouding is OK. Kortom een aanrader.
Rijan Bruijnooge
Fam-van-loon .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
afgelopen zaterdag gegeten het eten was niet bijzonder, niet slecht maar we hebben bij veel betere grieken gegeten. de bediening was voldoende maar de aankleding van de zaak oogt totaal niet grieks en als je uit eten gaat wil je toch die sfeer proeven.