Rhodos

Dam 52 1506 BG Zaandam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rhodos

Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op het terras neer gestreken voor een hapje voor de film. Gezellig ingericht terras, al ligt het door de omringende bomen al snel in de schaduw. Zeer vriendelijk bediening. Lekkere huiswijn. De kaart bevat zeer veel typisch Griekse grillgerechten. De schotel Rhodos is uitgebreid, smakelijk en gevarieerd. Heerlijke frisse tzatziki. En de gyros hier is heerlijk: niet vet, maar droog geroosterd zoals het (naar mijn mening) hoort. Alles is ook zeer redelijk geprijsd. Prima koffie na.
Annemiekevah .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Rhodos.
Alles vers. Denk dan ook aan een smakelijke koolsalade ipv zo'n prak uit een emmers.
Moessaka opgebouwd uit mooie lagen ingrediënten zoals het hoort.
De verse salade met uiteraard de Griekse fête kaas en olijven.
En last but not least zeer betaalbaar. Ik kom zeker terug!
Noxplode .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Mooie grieks restaurant. Leuk ingericht en sfeervol. De bediening is ook altijd heel vriendelijk. Helaas is de kwaliteit van het eten niet speciaal. Niet slecht... Maar gewoon oké.
Ninanaomi .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
gezellig een avondje uiteten, althans dat was het idee. Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen! Nadat wij plaats genomen hadden aan onze tafel werd de menukaart gebracht, er werd niet gevraagd of wij wat wide drinken. De serveerster kwam vragen of wij een keuze hadden kunnen maken nog steeds niet gevraagd of wij wat wilde drinken dus dat hebben wij zelf maar gezegd. Na lang wachten kregen wij eindelijk ons voorgerecht. Het was te eten maar erg lekker is een ander woord. Na weer heel lang wachten kregen wij ons hoofd gerecht gyros en stifado, de gyros was erg droog en was flauw. de stifado smaakte goed jammer dat ik maar 5 blokjes vlees kreeg en 15 sjalotjes. toch nog een dessert besteld wat erg gauw geserveerd. naast dit alles was het echt te koud in het restaurant. al met al besloten hier niet meer te gaan eten
Jacomientje (ineke) J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
De ontvangst was hartelijk, de bediening was wat rommelig.
De voorgerechten (Keftedakia en Kalamariaschotel) vonden wij nogal vlak en zeker niet uitgesproken Grieks smaken. Dat was ook het geval met de schotel Corfu en de stifado.
Het restaurant oogt verzorgd. Een combinatie van Griekse en moderne stijl. De temperatuur vond ik niet aangenaam: net iets te koud.

WilJ .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Aardige ontvangst door de eigenaar met een gratis glaasje ouzo. Vlotte bediening, met een ober die mijn man erop wees dat schotel voorgerechten ,soep en hoofdgerecht wel erg veel eten zou zijn. Voorgerechten achterwege gelaten en hij had gewoon gelijk, de porties van het hoofdgerecht samen met de soep was meer dan genoeg !
Vleessoep bleek een lekkere gevulde groentensoep te zijn met veel rundvleesstukjes. Als hoofdgerecht ossenhaas, varkenshaas en kip op een spies, en al het vlees had de juiste garingtijd , heel knap !
Daarbij wat friet, rijst en salade, gewoon goed !
Het enige minpuntje was , dat wij er verkleumd van de kou weer weggingen. Het was er erg koud, midden in het restaurant, want de verwarming zat langs de muren. De mensen aan de tafeltjes naast de verwarming zaten goed !
Meesje6 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Een mooi pand op de Dam in Zaandam. Binnen een gezellige grieks sfeer met verschillende hofjes om te zitten. Bij drukte is er boven nog een verdieping ook voor groepen. Boven is het net zo sfeervol, daardoor is het niet erg om boven te zitten.
Wij waren er met 14 kakelende dames en daarom gevraagd of we boven konden eten. We konden gewoon alla carte bestellen en het kwam ook redelijk gelijk aan voor iedereen. De portie's zijn groot en veel keus in verschillende schotels met vlees. Het kleine spiesje is er droog maar de mousaka heerlijk. Stifado( stoofschotel met rijst) is echt fantastisch.
De bediening is aardig maar lijkt verlegen. Wat vaker vragen of we nog wat zouden willen drinken had beter gemogen. Ik zat met mijn rug naar de ober toe en daarom ben ik niet gevraagd of ik koffie wilden(ik zat te praten en heb daarom de koffie gemist).
Het was een gezellige door de weekse avond, niet zo veel gasten maar een leuke sfeer en het eten is lekker.