Rhodos

Korte Groendal 2-6 4301 CJ Zierikzee Nederland Kaart
31-111420198

Over restaurant Rhodos

Griekse tradities in Zierikzee

Een geheel vernieuwd interieur, maar de vertrouwde gezelligheid. Bij Rhodos belanden de lekkerste specialiteiten uit Griekenland op jouw bord en bij binnenkomst waan je je vrijwel direct in de gastvrije sfeer die we allemaal kennen uit de Mediterrane landen. Geurige kruiden, olijfolie, specerijen en wijn spelen een onmiskenbare rol in de keuken en de koks hechten grote waarde aan het gebruik van verse producten. Het is een feest om hier te mogen dineren!

Meer informatie over restaurant Rhodos

7,2
Duur
BJ B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vandaag eens in de regio een Grieks restaurant gezocht. Absoluut geen Griekse sfeer, meer luxe shoarma zaak. Bewust gekozen voor een van de duurdere hoofdgerechten, maar ach... Niet geschikt voor een gezellig avondje kwalitatief uit eten.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier op 10-07-2016 heerlijk gegeten. Bij binnenkomst was het druk . Rhodos heeft tegenwoordig ook een prachtig terras aan de museumhaven maar kozen ivm de wind voor binnen. Veel bediening aanwezig en wij kregen een leuke tafel bij het salade buffet. Er werden gelijk 2 ouzo's gebracht en gevraagd of wij wat te drinken wilden bestellen. Mijn vrouw koos voor de lamscoteletten ( heerlijk mals) en ik uiteraard voor de Stfado ( lamsbout) . Beiden smaakten fantasisch. De bediening is erg vriendelijk en attent. Ter afsluiting nog een koffie en voldaan naar ons huisje in zeeland.
wij komen zeker terug bij Rhodos.
Brenmarc .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Prima eten en vlotte bediening. Toen wij er waren was het wel rustig dus de bediening had ook tijd genoeg. Lekkere kruidenboter!!
Cobielauck .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We waren hier al een keer eerder wezen eten, en vonden het perfect toen.
Vandaar dat we ook de voucher hadden besteld, maar dit vonden we nogal tegen vallen, de eigenaar kwam naar ons toe oh, jullie komen voor socialdeal, ga daar maar zitten.
Geen glaasje ouzo, wat je anders altijd krijg en ook de bediening liet te wensen over.
We voelden ons echt zitten als de mensen van de socialdeal.
Als je je zo opstelt, dan moet je niet meedoen aan acties vinden wij.
Ressiv .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wij eten regelmatig bij Rhodos en dat is niet voor niets. Het eten is er heel lekker, de bediening is vlot en vriendelijk. Het verschil tussen het decor van toen Rhodos net was begonnen in Zierikzee en na de verbouwing is groot in de zin dat het een hele verbetering is. Wij vinden het er erg leuk en zouden het anderen dan ook zeker aanraden om daar te gaan eten.
Scaramanga .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Voor het eerst wezen eten bij Rhodos, erg benieuwd. We hadden gereserveerd om half zes. Bij binnenkomst was er nog niemand. Later kwamen er nog wel wat meer mensen binnen druppelen. We werden eerst vriendelijk geholpen door ik denk de eigenaar. Daarna door de serveerster, die ons nog vriendelijk te woord stond. De sfeer en inrichting vonden we erg gezellig. We hadden een bon met 20% korting op de hoofdgerechten. Als voorgerecht had mijn man de midia (gefrituurde mossels) en ik garnalen in knoflooksaus met stokbrood. Was erg lekker, een goed begin! Als hoofdgerecht namen we beiden mixed grill, wat ook zeer te prijzen viel. Een nagerechtje kon er niet meer bij, want we zaten goed vol! Erg lekker gegeten en we kregen de bon terug om nog een keer te gebruiken! Nou dat zou er best nog wel eens in kunnen zitten!
Charissavanoort .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening was niet al te goed. WIJ zaten in een hoekje en werden daarom niet echt goed bediend.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Een heerlijk Griekse restaurant! Voor een zaterdagavond relatief rustig. Voorgerecht erg lekker en mooi gepresenteerd. Ook het hoofdgerecht erg goed van smaak en ontzettend veel!

De negatieve beoordelingen kan ik mij dus totaal niet in vinden!
Info215 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Het duurde iets te lang met bestellen, het eten was echt smaakelijk.
Service was een betje te langsam.
Extra kaartje voor de kinderen is een mooi idee!
ZeeuwsMeisje77 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
We komen hier met grote regelmaat. Het vlees is altijd heerlijk en het bord royaal gevuld. Voor de carnivoor is het hier goed toeven! Voor het aantal personen aan tafel vind het schaaltje friet wat aan de kleine kant.
De bediening is altijd vriendelijk, maar spreken niet allemaal goed Nederlands.
Corine F.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
In 1 woord bar slecht! De gebakken inktvis was slap en taai. De vleesschotel die wij voor ons 2 hadden besteld was zeer snel koud. Het vlees was ook slap, droog en niet mals. Het leek ook wel of dat het opgewarmd was in de magnetron. Dit hebben wij ook aangegeven bij de bediening toen ze er naar vroeg en ze ontkende ook niet dat het opgewarmd was. het enige wat er gezegd werd was "o dat is jammer". Verder hebben wij erg last van ons buik gehad. Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Een iets duurdere griek van gemiddeld maar o boy wat is t eten poli nostimou!!!
Vooral de Stifatho rund kan ik erg aan bevelen, als mede de mezes
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Hier op 10-06-2014 met mijn vrouw gegeten. Parkeren gratis net buiten centrum aan havenzijde. Rhodos is een leuk restaurant met goede en vriendelijke bediening. Mijn vrouw neemt hier altijd de lamskoteletten en ik meestal een stifado van lamsbout. Beiden smaakten voortreffelijk. De saladebar staat vol met heerlijke olijven, salade, tomaten, komkommer, peperone's, geitenkaas, de gekozen producten kan men zelf aanmaken met olijfolie, vinegair, of één van de sauzen. Daar wij (te) vol zaten hebben wij geen dessert genomen maar alleen de koffie. Wij hebben bij Rhodosheerlijk en ongedwongen gegeten.
Wirifari04 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Wij hebben 12 februari daar gegeten met zijn 4tjes, het was zalig, het vlees was perfect bereid, en wat wij ook vraagden, niets was teveel moeite, interieur is heel mooi geworden, net als het sevies, een gezellige locatie, een echte aanrader voor de vleeseter.
Senibh .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
We waren hier al vaker geweest. De laatste keer bijna een jaar geleden. We vonden het altijd wel redelijk. Maar deze keer viel echt tegen. De saladebar was minder geworden: zowel in kwaliteit (smaakte minder lekker) als in assortiment.
Het eten: een persoon had rundvlees uit de oven. Dat was best redelijk. De andere persoon had een vleesspies van verschillende soorten vlees. Dat was een flinke tegenvaller. Het stukje kip aan de vleesspies was redelijk. Maar de rest was uitgedroogd. Wel opgegeten. Bij het afrekenen op de vraag van de ober (bedrijfsleider?) hoe het eten was, eerlijk antwoord gegeven en dus beleefd gezegd dat het vlees droog was. De ober zei hoofdschuddend dat dat niet mogelijk was. Volgens hem was het allemaal varkenshaas en dat kan volgens hem niet uitdrogen. "Varkenshaas blijft altijd zacht", zei hij. Onzin natuurlijk, maar om nou een discussie aan te gaan. Gelukkig zijn er genoeg restaurants in Zierikzee die de klanten wel serieus nemen.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Verrassend goed gegeten in dit vernieuwde restaurant. Prima vleesschotel genuttigd, ruime porties, normale prijzen. Salade bar aanwezig. Inrichting is best modern, je zit hier prima met goed eten. Aanrader, de baklava als dessert. Toiletten hebben duidelijk een remake nodig. Daar zijn nog puntjes te verdienen.
Ype .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
We kregen hier echt een vakantiegevoel: Lekker op het terras wat drinken, daarna binnen eten. Het meubilair was volgens eigenaar pas vernieuwd: De stoelen zitten goed, de banken zitten heerlijk. Het eten (Parthenon-schotel) was prima: goed warm opgediend, uitstekend gegrild, met een zalige metaxasaus. We hebben gewoon een feestje geproefd! Hier rijden we graag een stukje voor om.