Rhodos

Korte Groendal 2-6 4301 CJ Zierikzee Nederland Kaart
31-111420198

Over het restaurant Rhodos

Griekse tradities in Zierikzee

Een geheel vernieuwd interieur, maar de vertrouwde gezelligheid. Bij Rhodos belanden de lekkerste specialiteiten uit Griekenland op jouw bord en bij binnenkomst waan je je vrijwel direct in de gastvrije sfeer die we allemaal kennen uit de Mediterrane landen. Geurige kruiden, olijfolie, specerijen en wijn spelen een onmiskenbare rol in de keuken en de koks hechten grote waarde aan het gebruik van verse producten. Het is een feest om hier te mogen dineren!

Meer informatie over restaurant Rhodos

7,2

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Linda M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eten was goed, zelfs wat te veel.
Bediening vriendelijk en niet opdringerig. Aankleding sober en lichten te fel maar het eten maakt dat wel goed.
Tonnie D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk eten , goede keuken. Fijne besiening
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Onverzorgde onvriendelijke eigenaar . Vieze en gedateerde wc`s Simpele salade bar . Slechte bediening . Had het graag anders gezien . Helaas ons zien ze niet meer terug en dan gaat het over 8 personen die hier wonen in Zierikzee.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Als we in Renesse zijn gaan we hier toch wel regelmatig naartoe. Aardige mensen, goede bediening, lekker eten. Wij zijn tevreden gasten
Adi V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Goed gegeten, snelle bediening
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Altijd een genot om speciaal vanuit West Brabant naar dit Griekse restaurant te rijden. Fantastische keuken, vooral de ovenpotjes zijn een aanrader.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het was druk, maar alles was onder controle
HildePeter C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
prijs en kwaliteit oké.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Onze ervaring is slecht en geen aanrader voor anderen! De prijs kwaliteit vinden we niet kloppen. De lamsbout was meer vet dan vlees en het bord waar het opgeserveerd werd was vies en er zaten aangebrande etensresten op.
Onze keuze voor het Griekse assortiment als nagerecht viel helemaal tegen! Alles was doordrenkt met iets....en smaakte allemaal het zelfde; vies.
Toen de bon; voor dit bedrag deze maaltijd; echt een enorme tegenvaller!!!!!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Zalig mals vlees. Meer dan genoeg. Alleen de saladebar zou meer keus mogen zijn.
Perfecte bediening, mooie gelegenheid. We komen hier zeker nog eens terug.
Danny P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gegeten op terras.
anja E.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten en meer dan voldoende.
Leuke bediening van zeer nette jongen, heel leuk.
En wij vinden het een goed restaurant tussen alle zeeuwse tavernes.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Zeer ongastvrije zaak en botte onbeschofte eigenaar.
Vanavond gereserveerd en uit eten gegaan via "last minute" van Social Deal. Bij aankomst staat de eigenaar al achter het raam te kijken en wij mogen zelf een tafel kiezen. Vriendelijke serveerster komt met 2 glaasjes ouzo en zet deze op tafel en overhandigt menulijst . Komt u van Social deal dan krijgt u dit niet en neemt ouzo weer mee. Volgens onze "deal" hebben wij een keuze menu uit meerdere voor- , hoofd - en nagerechten maar daar doen ze niet aan je krijgt gewoon een combinatie voor en hoofdgerecht (zonder salade) op tafel gezet. Als na gerecht een plank met 4 miniatuur stukjes baklava etc voor 2 welke wij hebben terug gegeven aan de eigenaar. Mijn vrouw had van de salade bar enkele olijven en wat sla genomen waarop op de nota 2,50 euro in rekening gebracht wordt terwijl voor de andere gaste salade bar gratis is zoals gewoonlijk bij hen. De eigenaar bij het afrekenen aangesproken op deze gang van zaken en zij dat hij niks met Social Deal te maken had en dit de deal was. Dus mensen wees gewaarschuwd en mijdt deze ongastvrije zaak met deze hork als eigenaar. Er zijn in Zierikzee voldoende restaurants die wel gastvrijheid en kwaliteit bieden. Eens maar niet weer !!
BJ B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vandaag eens in de regio een Grieks restaurant gezocht. Absoluut geen Griekse sfeer, meer luxe shoarma zaak. Bewust gekozen voor een van de duurdere hoofdgerechten, maar ach... Niet geschikt voor een gezellig avondje kwalitatief uit eten.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier op 10-07-2016 heerlijk gegeten. Bij binnenkomst was het druk . Rhodos heeft tegenwoordig ook een prachtig terras aan de museumhaven maar kozen ivm de wind voor binnen. Veel bediening aanwezig en wij kregen een leuke tafel bij het salade buffet. Er werden gelijk 2 ouzo's gebracht en gevraagd of wij wat te drinken wilden bestellen. Mijn vrouw koos voor de lamscoteletten ( heerlijk mals) en ik uiteraard voor de Stfado ( lamsbout) . Beiden smaakten fantasisch. De bediening is erg vriendelijk en attent. Ter afsluiting nog een koffie en voldaan naar ons huisje in zeeland.
wij komen zeker terug bij Rhodos.
brenmarc .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Prima eten en vlotte bediening. Toen wij er waren was het wel rustig dus de bediening had ook tijd genoeg. Lekkere kruidenboter!!
cobielauck .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We waren hier al een keer eerder wezen eten, en vonden het perfect toen.
Vandaar dat we ook de voucher hadden besteld, maar dit vonden we nogal tegen vallen, de eigenaar kwam naar ons toe oh, jullie komen voor socialdeal, ga daar maar zitten.
Geen glaasje ouzo, wat je anders altijd krijg en ook de bediening liet te wensen over.
We voelden ons echt zitten als de mensen van de socialdeal.
Als je je zo opstelt, dan moet je niet meedoen aan acties vinden wij.
Ressiv .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wij eten regelmatig bij Rhodos en dat is niet voor niets. Het eten is er heel lekker, de bediening is vlot en vriendelijk. Het verschil tussen het decor van toen Rhodos net was begonnen in Zierikzee en na de verbouwing is groot in de zin dat het een hele verbetering is. Wij vinden het er erg leuk en zouden het anderen dan ook zeker aanraden om daar te gaan eten.
scaramanga .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Voor het eerst wezen eten bij Rhodos, erg benieuwd. We hadden gereserveerd om half zes. Bij binnenkomst was er nog niemand. Later kwamen er nog wel wat meer mensen binnen druppelen. We werden eerst vriendelijk geholpen door ik denk de eigenaar. Daarna door de serveerster, die ons nog vriendelijk te woord stond. De sfeer en inrichting vonden we erg gezellig. We hadden een bon met 20% korting op de hoofdgerechten. Als voorgerecht had mijn man de midia (gefrituurde mossels) en ik garnalen in knoflooksaus met stokbrood. Was erg lekker, een goed begin! Als hoofdgerecht namen we beiden mixed grill, wat ook zeer te prijzen viel. Een nagerechtje kon er niet meer bij, want we zaten goed vol! Erg lekker gegeten en we kregen de bon terug om nog een keer te gebruiken! Nou dat zou er best nog wel eens in kunnen zitten!
charissavanoort .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening was niet al te goed. WIJ zaten in een hoekje en werden daarom niet echt goed bediend.