Rhodos

Telefoonweg 70 6713 AL Ede Nederland Kaart

Over restaurant Rhodos

Een culinaire reis door Griekenland

Wat komt er als eerste in je op als je aan blauw en wit denkt? Juist, Griekenland! Dat dit prachtige mediterraanse land dé plek is voor een heerlijke zonvakantie is geen geheim. Maar zoals het elke rijke keuken betaamt, zit de Griekse cuisine wél barstensvol eeuwenoude, goed bewaarde geheime recepten en tradities. Bij Rhodos in Ede wordt je meegenomen op een culinaire trip door Griekenland, compleet gemaakt met Griekse wijnen. Laat dat retourtje naar het zuiden van Europa dus nog meer even zitten en ontdek Rhodos!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Ruben L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima eten, vriendelijk personeel. AH driegangenmenu (30 euro p.p., 2e persoon gratis) bood volgende keuze; prima porties ook. Maar voor de volle mep zou het te duur zijn. 20 euro p.p. is een redelijker prijs.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Helaas was het niet mogelijk om koffie te nemen inplaats van een nagerecht. We moesten daar extra voor betalen en dat terwijl we geen nagerecht bestelden. Erg jammer.
Wiggert D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eten was matige kwaliteit. Voorgerecht (gehakballetjes in tomatensaus) was lauwwarm uit de magnetron. Hoofdgerecht (inktvisringen met bijlage) waren taai, droog en redelijk smakeloos. Nagerecht prima.
Antoon B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
vriendelijke bediening, lekkere gerechten, knus restaurant maar niet heel modern.
Igarashi .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een ontspannen Griekse sfeer waar je gezellig kunt eten met je vrienden, partner of family (of alleen). Griekse muziek niet storend op de achtergrond en de gerechten zijn overheerlijk gekruid. Bediening was snel, correct en vriendelijk. Gezellige avond afgesloten met een cappuccino die sterk was maar werkelijk .... overheerlijk !
We zijn in een opperbeste stemming terug gekeerd naar huis.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk om in een rustige en sfeervolle ambiance te kunnen eten en praten!
Keuze was wat beperkt door AH restaurantactie.
Douwe M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We kwamen op basis van een AH-diner en werden daarvoor afgescheept met een zeer beperkte selectie gerechten. Dit was dermate beneden onze verwachting dat we de volledige kaart hebben gevraagd. Hieruit hebben we het specialiteiten menu geselecteerd. Enkele gerechten waren te hard gebakken / verbrand en zijn door ons geweigerd.
Jaleesa V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed eten. Leuk samengesteld menu speciaal voor de ah actie. Word een gratis broodje op tafel gezet wat ik extra service noem, het is alleen jammer dat je er niks bij krijg en als je om een klein bakje txaziki vraag je een heel bord krijg die wel weer op de rekening staat. Voor de rest heeeerlijk gegeten. Genoeg eten voor een leuke prijs
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben lekker gegeten met zes personen en waren totaal €130 kwijt. Dat is niet heel erg voordelig als je er vanuit gaat dat de restaurantactie voordeel op moet leveren. Voor dat geld kun je ergens anders lekkerder eten omdat het aangeboden menu beperkt is. Bij onze voorgerechten zat helaas bruine sla. De hoofdgerechten smaakte prima maar wel heel erg saai en karig opgediend. Als je het doet je niet wilt maar in plaats daarvan koffie moet je daar gewoon apart voor betalen ( het wordt er netjes bij gezegd maar heel erg servicegericht vind ik dat niet).

Als de restaurant eigenaar met de restaurantactie hiermee reclame wil maken slaat hij de plank mis. Ik weet uit ervaring als je van hun eigen kaart kiest dat je hier veel lekkerder En beter kunt eten. Het personeel is uiterst vriendelijk maar dit is toch een beetje jammer. Ik hoop dat de eigenaar de restaurantactie niet benut om extra geld te verdienen met deze menu's. Want dan krijgt het helemaal een bijsmaak.....
Theo O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ondanks de drukte hebben we op het laatste moment gereserveerd voor 12 personen.
Met hier en daar lukte dat uitstekend.
De bediening was vriendelijk en correct.
Geen overdadige porties maar wel voldoende.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gezellig restaurant, ruim ingericht, sfeervol. Eten voortreffelijk en ruim voldoende. Sympathieke snelle accurate bediening. Zeker een aanrader, voor ons voor herhaling vatbaar.
Kathelijne H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Lekker gegeten bij Rhodos, we waren nog niet eerder geweest. Ze hebben een speciaal menu voor de actie, maar zonder de actie zou ik daar geen 29.95 voor betalen. Nu kwam het dus op 15 euro pp, wat ik wel schappelijk vind. Eten was prima, lekkere soep. Personeel ook erg vriendelijk.
Granny1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
heel vriendelijk personeel, eten was erg lekker de wijn prima,
ze hadden een tafel voor ons gereserveerd maar als we ergens anders wilden zitten was dat ook goed.
we zagen een ander plekje dat we net leuker vonden geen probleem.
was echt top gezellig en lekker.
C.hensgens .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016

We zijn heel vriendelijk ontvangen. Het eten en de service waren prima. Lekker relaxed restaurant. Restaurant heeft een aantal intieme zitjes o.a. voor het raam.
Aanrader.
christine
Lindahendriks33 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De Tomaten soep en de knoflooksaus waren erg lekker. Echter was het erg weinig vlees en de inktvis was erg taai. Personeel was erg vriendelijk en bediende goed. Wat wij erg vervelend vonden was dat er honden toegelaten werden in het restaurant.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Rhodos is een goed Grieks restaurant in Ede. De gerechten zijn van goede kwaliteit, het vlees is geweldig en de friet is goed gebakken. De bediening is snel, attent en vriendelijk. Het decor van het restaurant is mooi en oogt schoon. Rhodos moet het wel hebben van het interieur, het uitzicht ligt op een doorgaande weg en een parkeerplaats. Dat maakt de ligging van Rhodos niet heel interessant. De prijs/kwaliteit verhouding is goed in orde, de porties zijn voldoende. Ik zou Rhodos zeker aanraden als je op zoek bent naar goede Griekse gerechten in de buurt van Ede. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Bonnakoops .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De service was heel goed. Vriendelijk personeel. Doch het eten was minder. Vlees was te hard gebraden. Drie weken terug ook in hetzelfde restaurant gegeten. Was toch helemaal in orde. Nu wat minder!
Veen23 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten smaakte wel goed; een beetje vlees iets te hard gebakken, maar verder goed.
De saus was wat beperkt. Maar ja, met de AH aanbieding moeten er ergens concessies gedaan worden. Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Ronderwgs .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Goede service , zeer vriendelijke bediening . Het eten is goed. Wij eten nooit Grieks kunnen hierdoor niet goed vergelijken.
Llbvogelaar1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Jammer genoeg hebben wij er geen enkel positief bericht over. De aankleding van de zaak is koel. In de verre krijg je iets Grieks met. Maar het eten is echt van mindere kwaliteit. Hier hadden we voor het eerst het idee dat ze de AH Atie gebruiken om de voorraad op te ruimen terwijl die actie toch mede bedoeld is om klanten te werven. Ons zien ze in ieder geval nooit meer terug.