Rhodos

Telefoonweg 70 6713 AL Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

Een culinaire reis door Griekenland

Wat komt er als eerste in je op als je aan blauw en wit denkt? Juist, Griekenland! Dat dit prachtige mediterraanse land dé plek is voor een heerlijke zonvakantie is geen geheim. Maar zoals het elke rijke keuken betaamt, zit de Griekse cuisine wél barstensvol eeuwenoude, goed bewaarde geheime recepten en tradities. Bij Rhodos in Ede wordt je meegenomen op een culinaire trip door Griekenland, compleet gemaakt met Griekse wijnen. Laat dat retourtje naar het zuiden van Europa dus nog meer even zitten en ontdek Rhodos!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
loenhaan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten,maar niet heel bijzonder. Iemand uit ons gezelschap drinkt jonge jenever/cola. Jonge jenever was op, dus werd gevraagd of hij bacardi wilde. Maar uiteindelijk werd ook bacardi op de rekening gezet,terwijl dat duurder is dan jonge jenever. Vonden wij niet netjes.
niftel76 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Nette en vlotte bediening. Lekker eten en genoeg voor 1 persoon.
Met AH bon een ruime keus . Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima eten, ruim voldoende en niet duur. Bediening was goed. Ondanks de groete ruimte wel sfeervol ingericht. Met de AH bon een keus uit 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed ontvangst en een mooi en gezellig restaurant. Keuze van menu's met AH-actie is teleurstellend, de goedkoopste gerechten worden aangeboden. Voorgerechten waren prima, maar simpel. We vonden het echter wel bijzonder dat we droog stokbrood erbij kregen, omdat we dat niet lekker vonden hebben we maar tzatziki bij besteld (kruidenboter hadden ze niet).Hoofdgerecht hebben we een poosje op moeten wachten en waren beide bremzout. Mijn man had geen behoefte meer aan een toetje en wilde in plaats daarvan een koffie. Dit kon echter niet, alleen als we bij zouden gaan betalen. Al met al redelijk gegeten, maar voor ons bij dit restaurant niet voor herhaling vatbaar. Misschien proberen we het nog een keer als 'normaal betalende klant...'
R V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Op een minder leuke plek in de zaak. Later werd het sfeervolle doordat er meer gasten kwamen.
Wij maakten gebruik van een drie gangen diner en konden het dessert niet omruilen voor een kopje koffie. Het werd dus en en. (jammer).
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
In het keuzes (Albert Heijn) restaurantactie) zat het laatst geprijsde gerecht: pasta met 4brokjes schapenkaas in tomatensalsa. Wat me ook tegenviel was de keuze uit de drankjes. Ik had gemeend dat je meer keuze zou hebben bij de vruchtensappen dan jus d'orange en appelsap. Een echt Grieks sapje zou op de keizerlijkst hebben kunnen pronken. Ook weinig keuze in de (rode) wijn:een droge en een zoete. Had ik thuis zelf kunnen maken. Jammer. Verdere erg prettige bediening.
iris V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Hele fijne en gezellige sfeer. We komen hier zeker vaker eten. De bediening was erg goed. Ze beantwoorden onze vragen goed
Hilly B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben lekker gegeten. Alleen jammer dat als je niet van een nagerecht houdt dat je daarvoor geen kopje koffie kunt krijgen. Dat vonden wij een nadeel.
ebasendegroot .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. De bediening was goed en vlot. Het eten was voor 4 van de 5 zeer goed maar voor een 1 was het een opgewarmde pasta ( zo ervaarde hij dat)maar verder echt een aanrader.
Willeke W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Verschillende avonden geweest en elke keer was het weer heerlijk!!
Hier is het goed uit eten voor iedereen
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel.
Ruben L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima eten, vriendelijk personeel. AH driegangenmenu (30 euro p.p., 2e persoon gratis) bood volgende keuze; prima porties ook. Maar voor de volle mep zou het te duur zijn. 20 euro p.p. is een redelijker prijs.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Helaas was het niet mogelijk om koffie te nemen inplaats van een nagerecht. We moesten daar extra voor betalen en dat terwijl we geen nagerecht bestelden. Erg jammer.
Wiggert D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eten was matige kwaliteit. Voorgerecht (gehakballetjes in tomatensaus) was lauwwarm uit de magnetron. Hoofdgerecht (inktvisringen met bijlage) waren taai, droog en redelijk smakeloos. Nagerecht prima.
antoon B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
vriendelijke bediening, lekkere gerechten, knus restaurant maar niet heel modern.
Igarashi .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een ontspannen Griekse sfeer waar je gezellig kunt eten met je vrienden, partner of family (of alleen). Griekse muziek niet storend op de achtergrond en de gerechten zijn overheerlijk gekruid. Bediening was snel, correct en vriendelijk. Gezellige avond afgesloten met een cappuccino die sterk was maar werkelijk .... overheerlijk !
We zijn in een opperbeste stemming terug gekeerd naar huis.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk om in een rustige en sfeervolle ambiance te kunnen eten en praten!
Keuze was wat beperkt door AH restaurantactie.
Douwe M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We kwamen op basis van een AH-diner en werden daarvoor afgescheept met een zeer beperkte selectie gerechten. Dit was dermate beneden onze verwachting dat we de volledige kaart hebben gevraagd. Hieruit hebben we het specialiteiten menu geselecteerd. Enkele gerechten waren te hard gebakken / verbrand en zijn door ons geweigerd.