Rhodos

Telefoonweg 70 6713 AL Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

Een culinaire reis door Griekenland

Wat komt er als eerste in je op als je aan blauw en wit denkt? Juist, Griekenland! Dat dit prachtige mediterraanse land dé plek is voor een heerlijke zonvakantie is geen geheim. Maar zoals het elke rijke keuken betaamt, zit de Griekse cuisine wél barstensvol eeuwenoude, goed bewaarde geheime recepten en tradities. Bij Rhodos in Ede wordt je meegenomen op een culinaire trip door Griekenland, compleet gemaakt met Griekse wijnen. Laat dat retourtje naar het zuiden van Europa dus nog meer even zitten en ontdek Rhodos!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Nadja T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug voor al a carte. Nu was er een beperkte keuze, ik ben benieuwd naar de andere gerechten.
ingridruchti .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we kregen een plaats bij het raam en een vriendelijke begroeting; we hadden een AH restaurant bon en waren benieuwd naar het menu. de gehaktballetjes waren prima en ikzelf had voor tzaziki gekozen als voorgerecht.
Als hoofdgerecht namen we calamaria fritte en ik nam de kippestukje die nogal droog waren en weinig smaak hadden; ook de diepvries? patatjes waren nogal droog helaas. Toetje was ook lekker en we hebben het prima naar ons zin gehad verder.
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima restaurant. Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening.. het eten was erg lekker en verzorgd opgediend. Ga hier zeker nog eens terug.
hennekes1960 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was heerlijk bediening heel vriendelijk alleen jammer dat je ipv dessert geen koffie kon nemen voor de rest perfect
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Was top heerlijk gegeten en de bediening kon gewoon niet beter we hebben enorm genoten en gaan zeker vaker eten top top top Vr gr anja peijer en marian Terhaar
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima gegeten met de ah actie. Lekker en grote hoeveelheden. Prima service en gastvrijheid. Gezellig restaurant. Aanrader.
loenhaan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten,maar niet heel bijzonder. Iemand uit ons gezelschap drinkt jonge jenever/cola. Jonge jenever was op, dus werd gevraagd of hij bacardi wilde. Maar uiteindelijk werd ook bacardi op de rekening gezet,terwijl dat duurder is dan jonge jenever. Vonden wij niet netjes.
niftel76 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Nette en vlotte bediening. Lekker eten en genoeg voor 1 persoon.
Met AH bon een ruime keus . Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima eten, ruim voldoende en niet duur. Bediening was goed. Ondanks de groete ruimte wel sfeervol ingericht. Met de AH bon een keus uit 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed ontvangst en een mooi en gezellig restaurant. Keuze van menu's met AH-actie is teleurstellend, de goedkoopste gerechten worden aangeboden. Voorgerechten waren prima, maar simpel. We vonden het echter wel bijzonder dat we droog stokbrood erbij kregen, omdat we dat niet lekker vonden hebben we maar tzatziki bij besteld (kruidenboter hadden ze niet).Hoofdgerecht hebben we een poosje op moeten wachten en waren beide bremzout. Mijn man had geen behoefte meer aan een toetje en wilde in plaats daarvan een koffie. Dit kon echter niet, alleen als we bij zouden gaan betalen. Al met al redelijk gegeten, maar voor ons bij dit restaurant niet voor herhaling vatbaar. Misschien proberen we het nog een keer als 'normaal betalende klant...'
R V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Op een minder leuke plek in de zaak. Later werd het sfeervolle doordat er meer gasten kwamen.
Wij maakten gebruik van een drie gangen diner en konden het dessert niet omruilen voor een kopje koffie. Het werd dus en en. (jammer).
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
In het keuzes (Albert Heijn) restaurantactie) zat het laatst geprijsde gerecht: pasta met 4brokjes schapenkaas in tomatensalsa. Wat me ook tegenviel was de keuze uit de drankjes. Ik had gemeend dat je meer keuze zou hebben bij de vruchtensappen dan jus d'orange en appelsap. Een echt Grieks sapje zou op de keizerlijkst hebben kunnen pronken. Ook weinig keuze in de (rode) wijn:een droge en een zoete. Had ik thuis zelf kunnen maken. Jammer. Verdere erg prettige bediening.
iris V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Hele fijne en gezellige sfeer. We komen hier zeker vaker eten. De bediening was erg goed. Ze beantwoorden onze vragen goed
Hilly B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben lekker gegeten. Alleen jammer dat als je niet van een nagerecht houdt dat je daarvoor geen kopje koffie kunt krijgen. Dat vonden wij een nadeel.
ebasendegroot .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. De bediening was goed en vlot. Het eten was voor 4 van de 5 zeer goed maar voor een 1 was het een opgewarmde pasta ( zo ervaarde hij dat)maar verder echt een aanrader.
Willeke W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Verschillende avonden geweest en elke keer was het weer heerlijk!!
Hier is het goed uit eten voor iedereen
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel.
Ruben L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima eten, vriendelijk personeel. AH driegangenmenu (30 euro p.p., 2e persoon gratis) bood volgende keuze; prima porties ook. Maar voor de volle mep zou het te duur zijn. 20 euro p.p. is een redelijker prijs.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Helaas was het niet mogelijk om koffie te nemen inplaats van een nagerecht. We moesten daar extra voor betalen en dat terwijl we geen nagerecht bestelden. Erg jammer.
Wiggert D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eten was matige kwaliteit. Voorgerecht (gehakballetjes in tomatensaus) was lauwwarm uit de magnetron. Hoofdgerecht (inktvisringen met bijlage) waren taai, droog en redelijk smakeloos. Nagerecht prima.
antoon B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
vriendelijke bediening, lekkere gerechten, knus restaurant maar niet heel modern.