Rhodos

Telefoonweg 70 6713 AL Ede Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Rhodos

Een culinaire reis door Griekenland

Wat komt er als eerste in je op als je aan blauw en wit denkt? Juist, Griekenland! Dat dit prachtige mediterraanse land dé plek is voor een heerlijke zonvakantie is geen geheim. Maar zoals het elke rijke keuken betaamt, zit de Griekse cuisine wél barstensvol eeuwenoude, goed bewaarde geheime recepten en tradities. Bij Rhodos in Ede wordt je meegenomen op een culinaire trip door Griekenland, compleet gemaakt met Griekse wijnen. Laat dat retourtje naar het zuiden van Europa dus nog meer even zitten en ontdek Rhodos!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Willem S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Ruim voldoende en zeer plezierige bediening. Toetjes ook zeer aan te bevelen.
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer smakelijk gegeten .
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed eten , kom zeker terug
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Top !
Greet A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten. Rustig hoekje en vriendelijk personeel. Eten kwam redelijk gauw op tafel en was heel smakelijk.
Gijs M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
zeer vriendelijke en nette bediening , het eten was heel lekker en ook voor iemand die goed kan eten was er ruim voldoende , dit restaurant kan je rustig met vrienden of familie bezoeken.
ginkeltjevan .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was erg lekker niet heel bijzonder maar wel goed. Bediening was ons eerst vergeten maar dat kwam later goed. prijk kwaliteit is goed
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, wij komen hier vaker!
Leo1955 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel. Ruime hoeveelheid bij zowel voor, hoofd als nagerecht. Kortom..heerlijk avondje uit en prima gegeten. Kom er gauw weer terug....
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hadden het 3 gangen menu. Was heerlijk. We komen zeker terug om de kaart te proberen!! Bediening was professioneel en vriendelijk..
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vergelijking met andere restaurants die de AH dinerbonnen accepteren in Ede en omgeving is de keuze van menu's goed. Eenvoudig , maar zeer smakelijk, goede kwaliteit en ruime porties. Bediening was zeer goed, komen daar zeker terug om de a la carte kaart te gebruiken.
marybos .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
het eten was goed maar het vlees had iets warmer moeten zijn .Ik denk dat de gyros tevroeg op het bord is gelegt en daarom af gekoeld was .Jammer verder prima
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Treurig! Als gasten met AH-restaurantactiekaarten werden we bestraft met een kleverige tafel, een minimale keuze en een dito bediening. Ons gezelschap telde 7 personen, maar de 7e gast mocht niet vrij van de kaart kiezen en was verplicht om voor het armoedige AH-keuzemenu het volle pond te betalen. Dit was eens maar nooit weer.
Sylvana B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig en sfeervol restaurant, eten zeer goed en de bediening was zeer vriendelijk
goudkuil .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prettige bediening,veel aandacht voor bezoekers.Met AH voordeel coupon gekomen,maar aan niets gemerkt dat de korting "terugverdiend "moest worden. NETJES,PLUIM
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede verhouding prijs/kwaliteit. Bediening was prima. Spontane jonge mensen.
Veel lege tafels en dat is altijd jammer voor de sfeer.
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Simpel en rustig restaurant, maar goed gegeten! Vriendelijk personeel. Hoefden niet land te wachten op ons eten en werden netjes behandeld.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Goede echt Griekse smaak aan het eten.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel. Snelle bediening, maar we waren ook vroeg toen het nog vrij rustig was. Kwaliteit van de gerechten vond ik redelijk tot goed.