Rhodos

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Rhodos

Een culinaire reis door Griekenland

Wat komt er als eerste in je op als je aan blauw en wit denkt? Juist, Griekenland! Dat dit prachtige mediterraanse land dé plek is voor een heerlijke zonvakantie is geen geheim. Maar zoals het elke rijke keuken betaamt, zit de Griekse cuisine wél barstensvol eeuwenoude, goed bewaarde geheime recepten en tradities. Bij Rhodos in Ede wordt je meegenomen op een culinaire trip door Griekenland, compleet gemaakt met Griekse wijnen. Laat dat retourtje naar het zuiden van Europa dus nog meer even zitten en ontdek Rhodos!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Jules V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vergelijking met andere restaurants die de AH dinerbonnen accepteren in Ede en omgeving is de keuze van menu's goed. Eenvoudig , maar zeer smakelijk, goede kwaliteit en ruime porties. Bediening was zeer goed, komen daar zeker terug om de a la carte kaart te gebruiken.
marybos .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
het eten was goed maar het vlees had iets warmer moeten zijn .Ik denk dat de gyros tevroeg op het bord is gelegt en daarom af gekoeld was .Jammer verder prima
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Treurig! Als gasten met AH-restaurantactiekaarten werden we bestraft met een kleverige tafel, een minimale keuze en een dito bediening. Ons gezelschap telde 7 personen, maar de 7e gast mocht niet vrij van de kaart kiezen en was verplicht om voor het armoedige AH-keuzemenu het volle pond te betalen. Dit was eens maar nooit weer.
Sylvana B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
goudkuil .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prettige bediening,veel aandacht voor bezoekers.Met AH voordeel coupon gekomen,maar aan niets gemerkt dat de korting "terugverdiend "moest worden. NETJES,PLUIM
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede verhouding prijs/kwaliteit. Bediening was prima. Spontane jonge mensen.
Veel lege tafels en dat is altijd jammer voor de sfeer.
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Simpel en rustig restaurant, maar goed gegeten! Vriendelijk personeel. Hoefden niet land te wachten op ons eten en werden netjes behandeld.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Goede echt Griekse smaak aan het eten.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel. Snelle bediening, maar we waren ook vroeg toen het nog vrij rustig was. Kwaliteit van de gerechten vond ik redelijk tot goed.
merdij .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en je krijgt grote porties die je eigenlijk niet op kunt.
Vriendelijk personeel , je kunt je diner veranderen eventueel met bijbetaling.
Riccardo B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Da provare!!
Inke V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het was erg rustig. We werden snel geholpen. Ook het eten werd snel gebracht. We wilden rijst ipv patat. Dit gaven we aan toen de bestelling als was gedaan maar het was geen probleem om het te veranderen.
Er werd gevraagd of alles naar wens was. We konden rustig eten. Pas toen we helemaal klaar waren werden de borden weggehaald.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Update van mijn eerdere recensie van 22 september jl. Korting van 20% is keurig opgelost door het restaurant, heb dit alsnog ontvangen.
P. B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor het hoofdgerecht waren ze ons vergeten. Dit kwam de ober zeggen. Het wachten was de moeite waard. Wij hadden een Rhodos schotel besteld met heerlijk gebarbequed vlees en lekkere frieten, de bijbehorende knoflooksaus was waterig en dus een aandachtspuntje voor de rest prima en wij gaan zeker nog eens terug.
GvHaren .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij waren met 4 volwassenen en 1 kind van 10 jaar. Aangezien zij niet zoveel eet, wilde we voor haar een kindermenu van de gewone kaart. Dan was niet mogelijk, iedereen moest van de AHmenukaart kiezen. Dus kozen we voor haar alleen het hoofdmenu, wat voor haar veel te veel was. Bij het afrekenen kwam ik tot de onaangename verrassing dat we voor onze dochter het volledige bedrag moesten betalen; dus voor 3 gangen waarvan ze 2 niet had gegeten. Het restaurant is ons financieel tegemoet gekomen. Volgende keer moeten we niet het AHmenu voor haar reserveren, werd ons geadviseerd. EN die volgende keer komt er vast, want het eten is prima!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gereserveerd via IENS met 20% korting. Uur moeten wachten op voorgerecht, was iets fout gegaan. Vrij donker, niet erg sfeervol restaurant. Doet beetje denken aan kantine. Kregen 2 drankjes gratis. Brood wat erbij werd geserveerd was oud en taai. Voorgerechten redelijk, vrij kleine porties. Hoofdgerechten en garnituur redelijk, niet bijzonder. Baklava als dessert ook vrij klein. Bij het afrekenen werd de 20% korting niet verrekend.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Niet lang hoeven te wachten op ons eten en het was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk.
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
wat sfeer betreft, zaten wij gunstig bij het raam. Verder in de zaal was het nogal donker. Wat de prijs- kwaliteit betreft hadden wij een AH-actiebon.
jmvandenhoek .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
In een rustige omgeving lekker gegeten. De bediening was vriendelijk. De wijn daarentegen erg duur. Voor een glas merlot betaal je €5,50.