Rhodos

Telefoonweg 70 6713 AL Ede Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Rhodos

Een culinaire reis door Griekenland

Wat komt er als eerste in je op als je aan blauw en wit denkt? Juist, Griekenland! Dat dit prachtige mediterraanse land dé plek is voor een heerlijke zonvakantie is geen geheim. Maar zoals het elke rijke keuken betaamt, zit de Griekse cuisine wél barstensvol eeuwenoude, goed bewaarde geheime recepten en tradities. Bij Rhodos in Ede wordt je meegenomen op een culinaire trip door Griekenland, compleet gemaakt met Griekse wijnen. Laat dat retourtje naar het zuiden van Europa dus nog meer even zitten en ontdek Rhodos!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
J N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten en genoten van de wijn. vriendelijk personeel en goed ontvangen. Nog bedankt.
gdv1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Perfecte service, heerlijk gegeten! Volgende keer zijn we er weer. De bediening is zeer vriendelijk en staat direct voor je klaar
HarrieHendriksen .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Uiterst charmant ontvangen. Het hele bezoek door is er voldoende aandacht geweest voor onze wensen zonder opdringerig te zijn, zoals elders nog wel eens gebeurd. Via de AH actie is de keuze gelimiteerd, maar dat wat wij gegeten hebben was prima in orde, lekker en voldoende hoeveelheid !
Plek om nog eens terug te keren om de hele kaart tot onze beschikking te hebben !! Gaan we zeker doen !!
Aaldert G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De ontvangst was prettig en er was keuze om ergens te zitten. De bediening was goed en vriendelijk. Er werd netjes uitleg gegeven. Het eten was goed. De sfeer was rustig.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wederom zeer lekker tapa's zitten eten.
Vriendelijke bediening, goede keuken.
Voor ieder keus genoeg.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het personeel van Rhodes is vriendelijk, soms een beetje onhandig. Het eten is lekker en het is altijd ruim voldoende. Prima sfeer!
rinyschotman .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De sfeer is goed, alleen ligt het kort aan ern drukke weg en is er niets van ern terras dus buiten zitten is niet mogelijk.
De bediening was snel, en heel vriendelijk. Het eten was zeer smaakvol en goed van temperatuur.
Alles bij elkaar een erg goed adres om te gaan eten
marja D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Snel bediening. Mocht van mij iets langzamer. Vriendelijk. Lekker eten. Olijfjes van het huis. Netjes. Beetje basaal. Airco was fijn op deze hete dag.
R.A.G. E.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
heerlijk en rustig gegeten wij hebben nog gebruik gemaakt van de AH kortingsbonnen. helaas is er in dit menu een vrij beperkte keuze.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Erg jammer dat voor de AH kortingsactie een zeer beperkte kaart gold. De gehaktballetjes in tomatensaus waren redelijk, vooral omdat de saus lekker was. De balletjes zelf waren meelachtig en niet erg smakelijk. De gekruide kip als hoofdgerecht was smakelijk, de inktvisringen helaas niet erg bijzonder. Koolsalade, friet waren prima. We wilden i.p.v. dessert liever koffie. Dat was niet toegestaan. We konden alleen koffie naast het menu bestellen. Dus toch maar dessert besteld. Daarvan was de griekse yoghurt wel lekker. De dame blanche helaas was niet erg bijzonder. We zijn maar zonder koffie naar huis gegaan. Als we voor dit menu de normale prijs hadden moeten betalen was dit niet in verhouding tot de kwaliteit geweest.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Helaas was de bediening niet echt vriendelijk waardoor het voornamelijk eten was en niet gemoedelijk. Wij denken hier niet terug te komen.
Rejos1972 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Er was een aparte AH-menukaart, die absoluut niet de prijs van E 29,95 waard was. De keuze was beperkt maar wel genoeg. Het eten was voldoende en lekker.
Hadassa K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Kleine kaart bij AH actie maar genoeg te kiezen. Heerlijke gerechten, goede porties, gezellig. We hebben met z'n tweeën hier lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.
Siska K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
mooi restaurant, goede bediening. Eigenaar leest ook de reviews. Geweest met AH restaurantzegels; Perfect.
3 gangen en keuze uit 3 mogelijkheden.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker en gezellig gegeten, ondanks een vrij beperkte kaart (speciaal voor de actie)
Service was top, bediening zeer vriendelijk. Wat ons betreft een aanrader!
Gerrit J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Als je het echte Griekenland wilt proeven hoef je geen vliegticket meer te boeken. Naast Gyros (natuurlijk), veel keuze in autenthieke griekse gerechten.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gister hier gegeten met de AH restaurantactie. Keuze uit 4 hoofd- en 4 voorgerechten, was voor ons genoeg.
Tzaziki was lekker maar er had van ons meer knoflook en dille in! Courgettekoekjes waren erg lekker. Als hoofdgerechten hadden we suzuki/gyros en kalamares. Beide erg lekker en grote portie! Brownie als toetje was top.
Bediening aardig en er werd actief gevraagd naar drankjes etc. Top dus. alhoewel er door de griekse heer wel wat meer mocht worden gelachen. Erg groot pluspunt was dat wij 3 minuten na het restaurant te hebben verlaten door deze heer gebeld werden dat ik mijn zonnebril had laten liggen. Topservice en zeer attent!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
heerlijk gegeten. tapas menu. Hoewel sommige gerechtjes echt te groot zijn vergeleken met de rest. Smaak was heerlijk