Rhodos

5,6
6,6
Tessa1992 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vandaag eten besteld bij Rhodos. Klein uurtje gewacht op een portie friet, inktvisringen en een blikje drinken, maar oke, het is zondag, dus dat nam ik voor lief.
Toen ik het eten open maakte kwamen daar zwarte inktvisringen en kleffe patatjes uit. Gebeld naar Rhodos, die meneer zegt doodleuk, ja als we ze kort bakken zeuren mensen dat ze lauw zijn en ja, daarom zijn ze nu zwart, volgende keer is het beter.
Geen excuses, geen eten en wel gewoon betaald....
Hier dus nooit meer bestellen. Service EN eten echt belachelijk, heel erg slecht.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Hier bestel ik echt nooit meer!! Heb hier eten besteld via thuisbezorgd. Ik heb bijna 2 uur gewacht. Toen ik belde om te vragen hoelang het nog zou duren, kreeg ik als antwoord dat die het niet precies wist maar dat die geloofde dat ze er bijna mee klaar waren... of ik nog even een kwartiertje tot een half uur wilde wachten. Uiteindelijk het eten gehad maar het was niet eens lekker, het was lauw. Heel erg jammer hoe er met klanten om word gegaan, er kon niet eens een excuses van af
Rpmk .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Al een aantal keren besteld en 60% van de keren gaat het goed en 40% helemaal niet.
Deze keer laten bezorgen voor 5 personen.
Zou max 45 minuten duren echter duurde (na nog eens bellen door ons) uiteindelijk 75 minuten.
Geen toelichting of excuus door de bezorger. Hij noemde alleen het bedrag en was verrast dat hij geen tip kreeg.
Vlees en patat was lauw tot koud. We hebben alles zelf weer opgewarmd. Smaak was flauw...
Heb daarom nogmaals gebeld om dit alles te melden. Kreeg een ongeïnteresseerde reactie met het aanbod de volgende keer een flesje wijn mee te sturen. Heb aangegeven dat ze dit niet kunnen maken. Hadden minimaal even kunnen bellen dat het later zou worden.
Dit is de 3e keer dat het goed fout gaat en ik bestel dus niet meer.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
zo 1x per maand laten wij iets bezorgen van Rhodos. De girosschotel is lekker, gemixed met wat rode ui en griekse rijst en zaziki. De kindermaaltijden zijn ook prima en laatst ook eens de moussaka geprobeerd en die was smakelijk. Wel rond de 45 minuutjes wachten, maar best voor over.