Rhodos

31-493320482

Meer informatie over restaurant Rhodos

Lala_ .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Met vier personen bij Rhodos gegeten. Het eten smaakte bij iedereen super. Erg veel smaak, ook erg grote porties. De sfeer in het restaurant is gezellig.
Het was ontzettend druk en dat merkten we aan de bediening. De service vond ik ondermaats. De obers rennen letterlijk door de tent om de bestellingen op tijd uit te kunnen leveren. Vind ik niet professioneel overkomen. Daarnaast lopen ze allemaal veel omdat er volgens mij geen verdeling is. Dat betekent dat we wel 6 verschillende obers aan onze tafel hebben gehad. Op zich geen probleem, maar lang wachten om eten te kunnen bestellen, zelf moeten vragen om de diner kaart na enige tijd te hebben gewacht en tot slot van rekening bier gekregen wat drie kwart jaar over de datum was (wel netjes opgelost overigens) vond ik niet echt passen bij een restaurant met zo'n reputatie. Eten dus hartstikke goed, service klaar voor verbetering.
Sharona R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk eten! Ongetwijfeld de beste Griek. Uitgebreide saladebar met soms heerlijke gegratineerde courgette!! De laatste keer een pannetje met vlees, groente en Metaxa saus gehad. Deze was erg lekker. Het is er altijd goed druk, maar je voelt je niet gehaast om plaats te maken voor de volgende eters. Zeker een aanrader!!
AnkeV86 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Bij dit restaurant eet ik regelmatig. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Afgelopen keer heb ik de Hermes schotel besteld, verschillende soorten Grieks vlees met patat, gekruide rijst en tzaziki. Deze was weer heerlijk (zoals altijd). Het vlees was op mijn verzoek (ivm zwangerschap) ook goed doorbakken en smaakte nog steeds lekker. Daarnaast mag je gebruik maken van de saladebar, die ook deze keer weer uitstekend was. Dit is alleen al een goede reden om hier te gaan eten. Een voorgerecht bestellen vind ik daarom ook niet nodig. Deze keer heb ik wel een nagerecht besteld, vanille-ijs met kersen, lekker, maar wel veel. Vooral na het hoofdgerecht met salade. Kortom, zeker de moeite waard om hier (of bij Kreta, dat is dezelfde eigenaar) te gaan eten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Regelmatige bezoeker. Beste Griekse restaurant tot dusverre.
Grote porties maar vooral goede kwaliteit. Eten is idd altijd snel klaar maar dat is prettiger
als veel te laat. Gewoon prima restaurant.
Bij dit restaurant is het al >20 jaar stampvol.......en dat heeft een reden! Aanrader dus.
Een 9 en 10 bewaar ik voor echte one of a kind ervaringen vandaar alles een 8 en die is
zeker dik verdient!!
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Bovengemiddeld Grieks restaurant met zeer mals vlees Gyros, Suzuki, mixed grill en goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader. Mooie entourage voor een Grieks restaurant.
RoelvdB .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Afgelopen zaterdag sinds lange tijd weer eens gegeten bij Rhodos. De zaak is dit jaar gerenoveerd en ziet er mooi uit, een flinke verbetering.
Wij (4 personen) waren vroeg en dus was het nog rustig. Als voorgerecht calamaris gekozen, deze waren erg lekker. De grill-schotels (Rhodos, Hermes en mixed grill) waren ruim voldoende zoals altijd. Smaak ook prima, vlees is lekker mals. Het hoofdgerecht had wat warmer geserveerd mogen worden, de rijst was lauw en mijn frietjes koud. Tevens waren de frietjes voor mij te donker gebakken, de rest vond dit juist een plus. Het is maar net waar je van houdt.
Salade buffet is erg lekker.
Houd er wel rekening mee dat het over het algemeen erg druk is en het voor kan komen dat het eten in recordtempo op tafel komt en je na een uur weer buiten bent. Omdat wij vroeg waren hadden wij hier dit keer geen last van. Bediening is goed, maar niets bijzonders.
Ilovenicefood .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Bovengemiddeld Grieks restaurant. De zaak is net verbouwd en ziet er sfeervol uit. De gerechten zijn niet verkeerd: het vlees is behoorlijk mals, de porties zijn groot en de saladebar is uitgebreid. De bediening is niet altijd even goed. De ene persoon is een stuk vriendelijker dan de andere. Bovendien kwam men maar zeer sporadisch langs om te vragen of we wat wilden drinken. Dit vond ik wel een minpunt, zeker omdat we achterin de zaak zaten.
Stephank .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Lekker en gezellig gegeten in dit typisch Griekse restaurant in Deurne. Het interieur is zoals bij veel Griekse restaurants: keurig maar ook niet bijzonder. Het was druk...misschien wel te druk voor de bediening. Ondanks de inzet werden er veel fouten gemaakt en duurde het allemaal erg lang. Lege glazen werden niet opgehaald terwijl er wel volle glazen neergezet werden: conclusie; vriendelijk maar chaotisch.

De kwaliteit van de gerechten is overigens uitmuntend ! Zeer mals, goed gekruid.. erg smaakvol. We komen graag terug als het wat minder druk.
Marianneke85 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Het eten is er zeer lekker, de bediening is snel en vriendelijk en over de prijs mag je absoluut niet klagen. De porties zijn er zeer groot.