Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Rhodos

Authentieke Griek in een modern jasje

Sinds 1986 is restaurant Rhodos gevestigd aan de Turfmarkt en inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een waar begrip in Leiden. Het restaurant ademt een moderne sfeer, maar de gerechten zijn op authentiek Griekse wijze bereid. Hier waan je je in een van de trendy etablissementen die Athene rijk is. Een heerlijke plek om te genieten van een Grieks diner of een lunch (op aanvraag).

Na een onderzoek in samenwerking met IENS en ANWB in 2014 door het Gastvrijheidsgilde uitgeroepen tot een van de vijf meest gastvrije restaurants van Nederland in de categorie tot 50 euro.

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag t/m Zondag vanaf 14:00

Dimitri F.
Leker gegeten!
Goed lopende zak!
marijn2411 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima eten, leuke zaak. Ik ken Rhodos al meer dan 10 jaar en het blijft een gezellige zaak. 's Zomers op de terrasboot en 's winters binnen, het is altijd supergezellig en het eten is prima!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Rhodos. De bediening was wat gehaast en onpersoonlijk, maar de gerechten kwamen snel op tafel en waren heerlijk van smaak.
Sam J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten en professionele service. Wij hebben mezedes gehad met Santorini wijn. Wij komen terug. Tot snel
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten bij dit Griekse restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en het eten was erg lekker. Het duurde wel even voordat het op tafel stond, dus dit is een pluspuntje, maar het was het wachten waard. Prijs-kwaliteit verhouding is helemaal goed. Voor Grieks in Leiden, moet je zeker hier kijken! Wat opvallend is, is de spiegel aan het einde van de zaak, waardoor je het idee hebt dat het restaurant verder door loopt. Mooie ambiance, lekker eten. Goede zaak!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten was heerlijk, maar door de drukte moesten we wel heel erg lang wachten tussen de gangen door. Verder prima.
Elisa B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eten was goed! Aan de bediening moet gewerkt worden. 1 jongen (de eigenaar?) deed goed zijn best en kwam ook bij de tafel of alles naar wens was. De andere twee (een meisje en een jongere jongen) deden alleen maar iets als je het aan ze vroeg. Ze kwamen niet langs als je glas al een tijdje leeg was, vroegen niet of je nog iets voor ze kon doen, toen we klaar waren met het toetje, kwamen ze ook niet. Zelf gevraagd om koffie en uiteindelijk maar naar de bar gegaan om te betalen. Dit moet echt beter, daar win je zoveel op! Want nogmaals het eten is echt goed!
Brenwan F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We kwamen om 19.00 binnen en het was helemaal vol. Service was vriendelijk maar niet oplettend. Eerst kwartier gezeten zonder menu of drankjes en daarna is er niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Het eten was prima maar qua prijs-kwaliteit vond ik het niet uitmuntend. Lamsbout was goed gaar maar niet goed op smaak en de gyros was eigenlijk alleen maar spek. Voorgerechtjes waren wel erg lekker en de Pikalia was met zorg samengesteld. Al met al prima gegeten maar ivm de minpunten komen wij niet snel terug.
aeap A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Eerst keer hier en zal het niet de laatste Zijn. Lekker gegeten en professioneel service.
Schoon en Griekse moderne sfeer bedankt voor alles
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. De bijgerechten zijn beperkt. Erg vriendelijk en gastvrij bejegend. Lekker frisse wijn. We komen terug.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We werden snel geholpen...het eten was lekker...bij binnenkomst kregen we 2 kleine hapjes.. de zeebaars en mixgrill waren erg lekker .....na 21.30 was er geen aandacht meer voor klanten...zelf naar de balie moeten lopen voor irisch Coffee ..die was lauw. ....geen ouzo naar afloop gekregen...wij gaan er niet nog een keer heen.
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Grieks eten van hoog niveau, zeer smakelijk, verse kruiden. We hebben genoten. Smaakvolle inrichting en vriendelijke bediening. We zullen zeker terugkomen.
Mahs Q.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het eten was van goede kwaliteit, de bediening was vriendelijk en sfeer was gezellig!
Kevin O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuke zaak. Wat luxer dan de Griek die iedereen wel kent; leuk!
Verder goed eten, leuke sfeer, goede porties en prima prijskwaliteit. Aanrader.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De rode wijn van € 32 was te koud van temperatuur en daardoor niet lekker.
Verder heerlijk gegeten en aardig personeel.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke doradevis gegeten .
aeap A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
zoals atjijd super. lekker mezedes gegeten met adam wijn. professioneel service en echt griekse sfeer. wij komen zeker teug en erg bedankt voor alles. wat een gastvrijheid!!!
rob J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten. Alleen ff opletten met afrekenen. 20% korting wordt niet op de bon gezet.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bij binnenkomst was er niet direct iemand van het personeel aanwezig, later kwam er iemand uit de keuken gelopen om ons te verwelkomen. We kregen een klein broodje van het huis. Daarna werd de drankbestellingen opgenomen en kregen we de menukaart. Er is niet veel keuze zoals we normaal gewend zijn van een Griek.
Tomatensoep was smakelijk maar veel te heet en had een te dikke structuur waardoor het meer op een saus leek.Souvlaki was prima klaargemaakt, tzaziki was goed op smaak, ook de frietjes waren lekker, zo te zien zelf gemaakt.
Tot slot de baklava, die was heerlijk en anders gemaakt dan wat ik normaal gewend was. Slagroom kwam helaas wel uit een bus. De banoffeetaart van mijn man was ook hemels lekker, vooral de bodem...
Vlak voor vertrek kregen we nog een glaasje ouzo van het huis. En de vraag of we een glaasje kraanwater mochten om medicijnen in te nemen, werd niet moeilijk over gedaan. Het werd zelf nog ongevraagd een keer bijgevuld. Ik had wel het gevoel dat de obers ons (te) veel in de gaten hield.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zoals gebruikelijk heerlijk aan de Mezedes gezeten, dit keer hebben we zelfs het toetje kunnen nemen voordat we vol zaten.

Rhodos is altijd een aanrader; vriendelijk en smakelijk. Reserveren is hierdoor dan ook een vereiste.