Over het restaurant Rhodos

Authentieke Griek in een modern jasje

Sinds 1986 is restaurant Rhodos gevestigd aan de Turfmarkt en inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een waar begrip in Leiden. Het restaurant ademt een moderne sfeer, maar de gerechten zijn op authentiek Griekse wijze bereid. Hier waan je je in een van de trendy etablissementen die Athene rijk is. Een heerlijke plek om te genieten van een Grieks diner of een lunch (op aanvraag).

Na een onderzoek in samenwerking met IENS en ANWB in 2014 door het Gastvrijheidsgilde uitgeroepen tot een van de vijf meest gastvrije restaurants van Nederland in de categorie tot 50 euro.

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag t/m Zondag vanaf 14:00

Karin G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Moderne stijl in het restaurant, heel strak en verzorgd. Eten was lekker op smaak, maar niet al het vlees even mals. Vis was goed bereid! Bediening was aardig maar wat gehaast aan het einde, er stond al een tafeltje klaar die op de plek zou gaan zitten bleek. Goed natuurlijk dat het druk is, maar met wat meer communicatie naar ons wat het prettiger verlopen.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We hebben bij Rhodos weer heerlijk gegeten.Ik kom hier regelmatig eten met vriendinnen. De sfeer is goed en de mensen van de bediening zijn erg vriendelijk.
Rogier R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De mix gril smaakte prima maar oogde als een "homp" vlees met een stukje gegrilde kip ernaast.Ook werd het zo voor mijn neus geserveerd zonder eet smakelijk te zeggen. Als toe nam mijn vriendin een chocoladetaart waar ze iets in aan trof wat er niet in hoorde.Ik zei haar meteen dit te melden aan de bediening ,maar na het eruit gehaald te hebben koos ze daar niet voor. Toen ik het bij het afrekenen het alsnog vermelde bij de bediening monde dit uit tot een uiterst onaangename discussie. De persoon in kwestie verweet mij dat ik het eerder aan zijn personeel had moeten melden ,zodat hij daar verder actie op had kunnen nemen. Nu gaf ik aan dat ik dit aan mijn vriendin had overgelaten die daar niet voor koos. Uiteindelijk hebben we alsnog excuus gekregen van de medewerker over de betreffende gang van zaken en een mooi aanbod gekregen om het goed te maken.
Adriaan S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ontvangst en service prima
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Rhodos, goede kaart, geen traditionele gerechten als vleesschotels op de kaart maar moderne gerechten. Bediening was snel en kundig, eigenaar hield het allemaal goed in de gaten en liep zelf ook in de zaak. Ik kan Rhodos zeker aanbevelen!
Ashutosh P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
absoluut funtstisch ervaaring! Lekker gegeten en 100% tevreden!!
ioannis K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Lekker eten.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Erg lekker gegeten! Echt een aanrader! Bediening was zeer vriendelijk. Mocht je in de buurt zijn dan moet je zeker heengaan.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk eten, geen grote porties, fantastische bediening
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Super gegeten bij Rhodos donderdag (lamsbout, mijn gezelschap eet vegetarisch maar dat was er gelukkig in de vorm van Hortofagos (groenteschotel met risotto), als ik het nog goed onthouden heb). De 'standaard' Griek heb ik na een aantal jaren wel gezien en geproefd (met alle respect naar de verder prima restaurants in Leiden). Dus het leuke aan Rhodos is de eigen sfeer en kaart die net even wat anders is door de Cypriotische invloeden. En de entourage is prachtig, strak, chique en modern, ik hou er van. Bediening super, we waanden ons een beetje in Zuid-Europa, lekker joviaal en met humor.

Binnenkort ga ik er ook een keer lunchen voor 'zaken', wel nieuwsgierig ook hoe dat is.

Al met al dus dik tevreden...'ga zo door...'
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Lekker gegeten met het gezin. Kwaliteit is goed. We waren vroeg, dus we waren de eersten. Later werd het wel drukker. Bediening is vriendelijk.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker eten en vriendelijk personeel. We hadden een menu voor 2 personen: Mezedez, een proeverij van allerlei gerechten. Een aanrader!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Personeel is ontzettend vriendelijk. Het eten is heerlijk en wordt in overvloed geserveerd.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Het duurde allemaal een beetje (te) lang. De bediening was correct, maar ook afstandelijk. De eigenaar was gastvrij en behulpzaam maar tegelijkertijd druk in de weer met kennissen die in de zaak aanwezig waren. Het eten was subliem. Een zaak om terug te komen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Uitstekende ervaring. We aten hier op een maandagavond dus het was rustig, maar we waren zeker niet de enigen. Vriendelijke ontvangst, prettige vrij strakke inrichting, heerlijk eten dat met een goed tempo kwam.
flurps .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Na lange tijd weer eens bij Rhodos beland en dat beviel wederom prima. Vriendelijke ontvangst, lekkere mezes en smakelijke hoofdgerechten. Prima!
Annemieke F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
het eten vond ik erg lekker, en omdat ik jarig was kreeg ik een bolletje ijs met vuurwerk, erg leuk.
de mensen waren erg gastvrij, en het een gezellige en rustige sfeer daar. een geslaagde avond!
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goed restaurant een aanrader voor iedereen
We hebben er goed gegeten met 5 man je word niet weggekeken een super 2e kerst avond gehad
jobeja .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Eigenaar en personeel waren erg vriendelijk en kwamen bij elke gang vragen of het eten naar wens was. Wij hadden bij binnenkomst vertelt dat wij een dagje Leiden deden omdat het onze trouwdag was. Na afloop kregen wij een flesje bubbels voor twee mee. We waren hier erg door verrast.