Rhodos

Turfmarkt 5 2312 CD Leiden Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Rhodos

Authentieke Griek in een modern jasje

Sinds 1986 is restaurant Rhodos gevestigd aan de Turfmarkt en inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een waar begrip in Leiden. Het restaurant ademt een moderne sfeer, maar de gerechten zijn op authentiek Griekse wijze bereid. Hier waan je je in een van de trendy etablissementen die Athene rijk is. Een heerlijke plek om te genieten van een Grieks diner of een lunch (op aanvraag).

Na een onderzoek in samenwerking met IENS en ANWB in 2014 door het Gastvrijheidsgilde uitgeroepen tot een van de vijf meest gastvrije restaurants van Nederland in de categorie tot 50 euro.

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag t/m Zondag vanaf 14:00

Carin V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten was middelmarig. Het resraurant is absoluut NIET geschikt voor veganisten. Een van ons (gezelschap van 4) is een veganiste, het enige wat ze daar kon eten was gegrilde groenten waar heel veel olie overheen.zat De ober wist niet eens wat veganistisch betekende, hij moest het aan een collega gaan vragen. De rest van het eten was erg smakeloos en de kruidenboter en gyros waren daarentegen super zout. De inrichting van de zaak is heel sober een beetje als een zaak om even een broodje te eten. Al met al erg teleurstellend voor de € 150,00 die ik moest betalen????
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wederom hebben wij ontzettend genoten van de heerlijke mezedes bij Rhodos Leiden. Bij Rhodos voel je je altijd welkom dankzij de bijzondere Griekse gastvrijheid van Pavlos en Dimitri en de kwaliteit van de gerechten is altijd zeer goed. Niet voor niets vinden wij Rhodos de allerbeste Griek van Nederland!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Gezellige locatie, goed gegete. Mooie ruime kaart. Aanrader!
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Was weer een heerlijke avond en fantastisch hartelijke mensen die ons hebben verwend met heerlijk eten.
Lekker plekje aan het water... wij komen terug! <3

XXX

Sanne, Maaike en Ineke
Wesley H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Ik heb bij veel Griekse restaurants gegeten, maar restaurant Rhodos staat vanaf nu op de absolute nummer 1! Een echte aanrader!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heel goed gegeten. Vooral de gerechten uit de over zijn top. De eigenaar is alleen veel vriendelijker en voorkomender dan de ober.
Liliane T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker gegeten met vrienden, op terras bij zonsondergang, heerlijk! Zeer vriendelijke bediening.
Als we terug in Leiden zijn, komen we zeker terug.
Brian L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer leuk restaurant, ik ben vaker naar Grieks restaurants geweest en deze was qua menu en inrichting toch anders als andere Grieks restaurants , verrassend goed, komen zeker nog een keer terug!
niek Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Fijn avondje uit en heerlijk buiten gezeten aan het water.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Goed eten en een leuke sfeer.
Tine S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten met onze familie. Het personeel was attent. Baklava en chocoladetaart bakken ze zelf en smaakt heerlijk!
Wilma A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Ontzettend aardige eigenaar en bediening.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het eten en de inrichting is matig.
Arianne J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Fantastisch!
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wat een heerlijke plek om even bij te kletsen met mijn dochters! Gastvrij en spontaan, betrokken en ontspannen sfeer. Verrukkelijke rosé en heerlijk eten!
Wij komen terug hoor!

Ineke, Maaike en Sanne.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het is een modern ingericht restaurant met een fijne sfeer. De gerechten worden mooi gepresenteerd en we hebben heerlijk gegeten. De vriendelijke bediening maakte avond compleet. We komen hier zeker graag terug!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Anders dan we gewend zijn. Weinig groente bij hoofdgerecht, We zaten in het vergeethoekje
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Wat een verrassing, om op je verjaardag nog extra verwend te worden met taart en vuurwerk ! We hebben genoten van het eten, de muziek en de super vriendelijke bediening. Een aanrader !!!
Daisy G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Leuk restaurant. Niet het stereotype Griekse restaurant. Ze hebben gerechten die de ‘normale’ Griek niet heeft. De dorade die ik had was prim, net als de presentatie. No-nonsens bediening maar aardig.
jef B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed gegeten voor een faire prijs vriendelijke en snelle service