Over het restaurant Rhodos

Authentieke Griek in een modern jasje

Sinds 1986 is restaurant Rhodos gevestigd aan de Turfmarkt en inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een waar begrip in Leiden. Het restaurant ademt een moderne sfeer, maar de gerechten zijn op authentiek Griekse wijze bereid. Hier waan je je in een van de trendy etablissementen die Athene rijk is. Een heerlijke plek om te genieten van een Grieks diner of een lunch (op aanvraag).

Na een onderzoek in samenwerking met IENS en ANWB in 2014 door het Gastvrijheidsgilde uitgeroepen tot een van de vijf meest gastvrije restaurants van Nederland in de categorie tot 50 euro.

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag t/m Zondag vanaf 14:00

Simone V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker eten en vriendelijk personeel. We hadden een menu voor 2 personen: Mezedez, een proeverij van allerlei gerechten. Een aanrader!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Personeel is ontzettend vriendelijk. Het eten is heerlijk en wordt in overvloed geserveerd.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Het duurde allemaal een beetje (te) lang. De bediening was correct, maar ook afstandelijk. De eigenaar was gastvrij en behulpzaam maar tegelijkertijd druk in de weer met kennissen die in de zaak aanwezig waren. Het eten was subliem. Een zaak om terug te komen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Uitstekende ervaring. We aten hier op een maandagavond dus het was rustig, maar we waren zeker niet de enigen. Vriendelijke ontvangst, prettige vrij strakke inrichting, heerlijk eten dat met een goed tempo kwam.
flurps .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Na lange tijd weer eens bij Rhodos beland en dat beviel wederom prima. Vriendelijke ontvangst, lekkere mezes en smakelijke hoofdgerechten. Prima!
Annemieke F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
het eten vond ik erg lekker, en omdat ik jarig was kreeg ik een bolletje ijs met vuurwerk, erg leuk.
de mensen waren erg gastvrij, en het een gezellige en rustige sfeer daar. een geslaagde avond!
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goed restaurant een aanrader voor iedereen
We hebben er goed gegeten met 5 man je word niet weggekeken een super 2e kerst avond gehad
jobeja .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Eigenaar en personeel waren erg vriendelijk en kwamen bij elke gang vragen of het eten naar wens was. Wij hadden bij binnenkomst vertelt dat wij een dagje Leiden deden omdat het onze trouwdag was. Na afloop kregen wij een flesje bubbels voor twee mee. We waren hier erg door verrast.
Tonia K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Vriendelijke bediening, smakelijke gerechten. Desserts in verhouding tot gerechten minder, baklava viel tegen. Hoofdgerechten smakelijk, zacht vlees, goede salade.
chenelva W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten en eten was snel klaar, bediening was heel aardig. Niet zo veel aan te merken.
Leo_Drachten .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en een leuke sfeer. Echt een griek net een geetje anders dan de gewone restaurants. Zeker een aanrader.
Dieneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Geweldig restaurant en zeer aardige bediening. Heerlijk gegeten en wel heel exclusief Grieks. Bijna alles huisgemaakt. Nergens zo Grieks gegeten..! Een echte aanrader.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Top restaurant, goed eten en hele aardige manager en medewerkers! Fijne avond gehad door de goede sfeer. Iedereen doet erg zijn best om het naar je zin te maken.
B.L. V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk bediening
Ook voor kinderen.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Echt heerlijk gegeten!
Rachela C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
super lekker gegeten en gedronken en na afloop een ouzo van het huis, heerlijke avond!
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Prima. Een aanrader.
Dimitri F.
Leker gegeten!
Goed lopende zak!
marijn2411 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima eten, leuke zaak. Ik ken Rhodos al meer dan 10 jaar en het blijft een gezellige zaak. 's Zomers op de terrasboot en 's winters binnen, het is altijd supergezellig en het eten is prima!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Rhodos. De bediening was wat gehaast en onpersoonlijk, maar de gerechten kwamen snel op tafel en waren heerlijk van smaak.