Over het restaurant Rhodos

Authentieke Griek in een modern jasje

Sinds 1986 is restaurant Rhodos gevestigd aan de Turfmarkt en inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een waar begrip in Leiden. Het restaurant ademt een moderne sfeer, maar de gerechten zijn op authentiek Griekse wijze bereid. Hier waan je je in een van de trendy etablissementen die Athene rijk is. Een heerlijke plek om te genieten van een Grieks diner of een lunch (op aanvraag).

Na een onderzoek in samenwerking met IENS en ANWB in 2014 door het Gastvrijheidsgilde uitgeroepen tot een van de vijf meest gastvrije restaurants van Nederland in de categorie tot 50 euro.

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag t/m Zondag vanaf 14:00

Lourien M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Goede sfeer, zeer goed eten.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was weer erg lekker en gezellig eten met het gezin en aanhang! Rhodos blijft ons favoriete Griekse restaurant in Leiden.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Mezedes (kleine hapjes) besteld, zodat je van alles wat kon proeven. Dit bestond uit 8 voorgerechtjes met 2 soorten brood, en 4 hoofdgerechten. Ook voor het dessert gekozen voor een soort proeverij van 3 gerechtjes: 2 soorten gebak en een bol ijs. Echt genieten!!!!!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst. Bediening top. Het eten was heerlijk.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, verse producten en de gastheren denken met je mee. Ook voor kinderen een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.
Sam J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Een word. Perfectie. Alles is super. Schoon, gastvrijheid, lekker, authentiek, vers, locatie, strak, timing en gezellig. Bedankt en wij komen weer terug.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Mooi, smaakvol modern restaurant. Anders dan de doorsnee Griekse restaurants. Eten is verfijnder, de bediening is bijzonder goed en gastvrij, bij de koffie kregen we een lekker bolletje ijs van de zaak!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Gastvrij personeel. Fijn restaurant om gezellig te eten.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Moderne stijl in het restaurant, heel strak en verzorgd. Eten was lekker op smaak, maar niet al het vlees even mals. Vis was goed bereid! Bediening was aardig maar wat gehaast aan het einde, er stond al een tafeltje klaar die op de plek zou gaan zitten bleek. Goed natuurlijk dat het druk is, maar met wat meer communicatie naar ons wat het prettiger verlopen.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We hebben bij Rhodos weer heerlijk gegeten.Ik kom hier regelmatig eten met vriendinnen. De sfeer is goed en de mensen van de bediening zijn erg vriendelijk.
Roog78 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De mix gril smaakte prima maar oogde als een "homp" vlees met een stukje gegrilde kip ernaast.Ook werd het zo voor mijn neus geserveerd zonder eet smakelijk te zeggen. Als toe nam mijn vriendin een chocoladetaart waar ze iets in aan trof wat er niet in hoorde.Ik zei haar meteen dit te melden aan de bediening ,maar na het eruit gehaald te hebben koos ze daar niet voor. Toen ik het bij het afrekenen het alsnog vermelde bij de bediening monde dit uit tot een uiterst onaangename discussie. De persoon in kwestie verweet mij dat ik het eerder aan zijn personeel had moeten melden ,zodat hij daar verder actie op had kunnen nemen. Nu gaf ik aan dat ik dit aan mijn vriendin had overgelaten die daar niet voor koos. Uiteindelijk hebben we alsnog excuus gekregen van de medewerker over de betreffende gang van zaken en een mooi aanbod gekregen om het goed te maken.
Adriaan S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ontvangst en service prima
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Rhodos, goede kaart, geen traditionele gerechten als vleesschotels op de kaart maar moderne gerechten. Bediening was snel en kundig, eigenaar hield het allemaal goed in de gaten en liep zelf ook in de zaak. Ik kan Rhodos zeker aanbevelen!
Ashutosh P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
absoluut funtstisch ervaaring! Lekker gegeten en 100% tevreden!!
ioannis K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Lekker eten.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Erg lekker gegeten! Echt een aanrader! Bediening was zeer vriendelijk. Mocht je in de buurt zijn dan moet je zeker heengaan.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk eten, geen grote porties, fantastische bediening
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Super gegeten bij Rhodos donderdag (lamsbout, mijn gezelschap eet vegetarisch maar dat was er gelukkig in de vorm van Hortofagos (groenteschotel met risotto), als ik het nog goed onthouden heb). De 'standaard' Griek heb ik na een aantal jaren wel gezien en geproefd (met alle respect naar de verder prima restaurants in Leiden). Dus het leuke aan Rhodos is de eigen sfeer en kaart die net even wat anders is door de Cypriotische invloeden. En de entourage is prachtig, strak, chique en modern, ik hou er van. Bediening super, we waanden ons een beetje in Zuid-Europa, lekker joviaal en met humor.

Binnenkort ga ik er ook een keer lunchen voor 'zaken', wel nieuwsgierig ook hoe dat is.

Al met al dus dik tevreden...'ga zo door...'
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Lekker gegeten met het gezin. Kwaliteit is goed. We waren vroeg, dus we waren de eersten. Later werd het wel drukker. Bediening is vriendelijk.