Over het restaurant Rhodos

Authentieke Griek in een modern jasje

Sinds 1986 is restaurant Rhodos gevestigd aan de Turfmarkt en inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een waar begrip in Leiden. Het restaurant ademt een moderne sfeer, maar de gerechten zijn op authentiek Griekse wijze bereid. Hier waan je je in een van de trendy etablissementen die Athene rijk is. Een heerlijke plek om te genieten van een Grieks diner of een lunch (op aanvraag).

Na een onderzoek in samenwerking met IENS en ANWB in 2014 door het Gastvrijheidsgilde uitgeroepen tot een van de vijf meest gastvrije restaurants van Nederland in de categorie tot 50 euro.

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag t/m Zondag vanaf 14:00

Friso W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Duurde te lang tot het hoofdgerecht kwam, verder was het eten erg lekker! Ter compensatie extra eten + gratis drankje, dus dat zat wel goed
Sam S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zo als tijd heel goed. Lekker eten met verse producten, uitstekend servies en leuk zakje. Wij hebben mezedes gehad met nemea wijn.
Heel professioneel restaurant
Tot ziens weer Rhodos en bedankt
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Geweldig lekkere voorafjes, maar de hoofdmaaltijd viel ons tegen qua portie. Eigenlijk waren we zo teleurgesteld dat we het liefst meteen hadden afgerekend. Onze gastheer toch maar eerlijk opgebiecht wat ons tegen stond en die pakte dit geweldig goed op! We werden verzocht weer aan tafel te gaan, dan zou hij ons nog iets brengen. Vervolgens zijn we in de watten gelegt met een aantal schotels, waaronder ook nog eens een desert! Grote klasse!!! Onze avond is uiteindelijk geweldig afgesloten! Grote dank Rodos!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Geen griekse inrichting, wat wel bij een "griek" hoort. Wit, veel te neutraal.
In het verleden nog eens hier gegeten, toen was het echt goed en kregen "te veel" en mochten dat mee nemen. Zelfs de kok kwam kijken of we ontevreden waren.

Druk was het niet, het was dinsdagavond. Deze keer werd er totaal geen aandacht aan ons geschonken nadat we het hoofdgerecht hadden gekregen.
Heb "hierdoor" ook geen drinken en dessert besteld.

Porties waren dit keer te klein en kwalitatief matig.
Giros, leek wel bij de aldi of andere supermarkt vandaan.
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
De hoofdgerechten (mousaka, souvlaki en gyros) waren goed, zelfs iets beter dan gemiddeld bij een Grieks restaurant in Nederland. Maar de toetjes (yoghurt en ijs) waren ronduit slecht, misschien zelfs bedorven, en we moesten er extreem lang op wachten. Bediening is onprofessioneel. Toiletten zijn smerig. Ik kom hier niet terug.
Hein M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vriendelijke, adequate bediening, goed verzorgde, heerlijke schotel. Gezellig terrasje aan het water in de late middagzon. Lekkere cappuccino.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Eten was best ok, maar niet bijzonder. Moesten behoorlijk lang op ons eten wachten, maar werd keurig opgelost door ons een plankje brood te geven.
Christien T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Als je in de binnenstad van Leiden bent, moet je zeker langs Rhodos om heerlijk Grieks te eten. Service is uitstekend, zoals ze zeggen klant is koning en dat is hier zeker het geval. Aanrader is Mezzedes, twaalf verschillende gerechtjes zodat je de alle Griekse smaken kan proeven!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk maaltijd
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekker gegeten bij Rhodos. Vriendelijk personeel. Relaxte sfeer. Leuke plek.
Gabriëlle D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer gastvrij restaurant met heel veel respect voor de klant. Voor, hoofd en nagerecht zagen er smakelijk uit en waren heerlijk. Goede prijskwaliteit hier kom ik zeker terug!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Goed Grieks restaurant met terrasboot. Het Griekse eten net even beter en verzorgder dan anderen.
Désirée S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Eten was niets mis mee maar prijs-kwaliteit verhouding wel. Bij het voorgerecht (Pikilia, diverse hapjes) kregen we alleen een paar koude prutjes en daar betaal je dan 15 euro per persoon voor.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker eten, goede porties, variërende smaken!
Wij komen hier zeker terug!
aeap .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Perfect avond met lekker eten ( mezedes ) en professioneel service. Santorini wijn gedronken.
Wij komen zeker terug en bedankt voor alles
wilhartevelt .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteren, zoals altijd, weer heerlijk gegeten. Je voelt je altijd welkom.
Alles van de kaart is aan te bevelen. De vlees- en ook de visgerechten zijn vers en van zeer goede kwaliteit. De eigenaar en het personeel zijn altijd even vriendelijk en geen moeite is ze teveel om het je naar de zin te maken. Echt een avondje ontspannen en lekker eten.
Wil je echt Grieks eten, dan is dit restaurant de beste keuze.
Een dikke pluim voor de kok en het hele team.
Tot snel.
Mario L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima restaurant. Vriendelijke bediening. Mooie locatie in het centrum.
Hero H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Onlangs in Rhodos gegeten, zoals wel vaker, en wederom met veel genoegen: lekker gegeten, aangename omgeving en plezierige sfeer en bediening.
Nanon D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten was heerlijk, zeer netjes verzorgd en goed van smaak. Het personeel was erg vriendelijk. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Je krijgt wat je mag verwachten van zo'n prijs.
Sam S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Lekker gegeten, perfect service en leuk restaurant