Rhodos

Veemarktstraat 59-61 4811 ZD Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rhodos

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Brigitte Josephine S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Top bediening, heerlijk gegeten!
Voorgerecht hadden we verschillende hapjes wat echt top was .
Er was tijd in gestoken en men was bereid een uitleg te geven over alles op onze schaal.
Mooie ervaring en een aanrader.
Jorisrovers .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Ik kom regelmatig bij deze Griek en ben elke keer erg enthousiast. Het eten en de bediening is helemaal prima. In de zomer kun je genieten in de tuin waarin je je echt in Griekenland waagt. We probeerden kort geleden een andere Griek maar dat doen we nooit meer.
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Afgelopen vrijdag met zijn drieën uit eten geweest bij Rhodos in Breda. Ik was hier nog nooit geweest, maar een vriendinnetje van mij was vol lof over dit restaurant. We bestelden tzatziki vooraf en gevulde champignons (gedeeld met 3) en als hoofdgerecht had ik moussaka. Ik had al langere tijd trek in moussaka, en deze voldeed aan mijn verwachtingen. De moussaka werd met tzatziki en rijst geserveerd. Mijn tafelgenoten kregen groenten als boontjes en paprika bij hun gerecht, dit miste ik wel een beetje bij mijn gerecht.
Echter niets te klagen, goed gegeten en we zaten goed vol (zoals het hoort bij de Griek). Het personeel mag iets accurater reageren op de gasten, maar verder niets te klagen. Goed gegeten voor een prima prijs.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
De rhodos schotel bevalt me het beste,of de mixed grill is ook erg goed.Vooral als je niet zoveel honger hebt is de mixed grill aan te bevelen.Ps de olijven zijn heerlijk heb er zelf in de winkel nooit lekkerder gevonden.De bediening is uitstekend,zelfs in noodsituaties reageren ze adequate.Een paar jaar geleden kreeg ik een hartritme stoornis,binnen de vijf minuten stond er een ambulance voor de deur.Chapeau.
Paulus53 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
kom al 20 jaar bij restaurant Rhodos en ga er de komende 20 jaar regelmatig eten. Hartelijke bediening, prima eten, altijd dezelfde goede kwaliteit. Ook met een grote groep ben je van harte welkom. Rhodos is en blijft een topper!
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Te lang niet bij Rhodos gegeten. Zoals altijd werden we hartelijk ontvangen. Ondanks dat we een erg drukke avond troffen, werd er alles aan gedaan om het ons toch aangenaam te maken. Wat ook opviel, was dat het restaurant erg netjes in sfeer was opgeknapt. Zag er gewoon erg netjes, sfeervol en in gepaste stijl uit.
Het eten was zoals altijd gewoon goed. Niets op aan te merken. We kozen voor de huiswijn, goede kwaliteit tegen een goede prijs.
De bediening is netjes, vriendelijk, attent en belangstellend. Er is niet echt een zakelijke verhouding tussen klant en bediening. Nee, het is de verhouding tussen gast en gastheer. En dit is wat Rhodos mede zo gezellig maakt en waardoor je er gewoon thuis bent. We hebben het afgelopen jaar heel veel op alle niveaus gegeten. Vaak zelfs excellent gegeten. Maar toch is Rhodos telkens een beetje thuiskomen.
Wij bevelen het in alle opzichten als Grieks restaurant zeker aan.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Helaas geen aanrader. Stokbrood was randje gaar ook dat van de Griekse Brushetta variant. Vlees was droog en had een structuur van ingevroren- ontdooit-ingevroren-ontdooit. ls ik dat wl ga ik wel naar de supermarkt. Hoofd bediening of zo gaat lievervin discussiecdan de gast serieus te nemen hierin. Zelf geen troost koffie kon er van af. Jammer
Geachte gast , u vertelde mij dat de bediening en de bereiding perfect was maar dat het vlees toch wat droog was , u bord met tournedos had u voor 100% helemaal opgegeten , van u vrouw was een hele kleine stukje van over en u had het gevoel dat het vlees bevroren geweest was . Ik heb u verteld dat wij absoluut geen bevroren vlees kopen en dat u in de koeling en vriezer mocht vrij kijken en als iets tegen kwam dat u iedere dag met 10 man gratis kan eten maar u geloofde mij of wilde misschien dat niet doen , nu ga je achteraf dat schrijven , het voelt als een mes in je rug zo iets , of moest ik u een koffie aanbieden om u tevreden te stellen. Wij doen ons best en meer kunnen wij niet doen. Wij staan 100% achter ons vlees kwaliteit en houden zo. Dank je wel nogmaals. Yannis Papadopoulos

Reactie van proever:

Ik stuur geen eten terug. Dat maakt de avond er niet beter op. U vat kritiek op als een mes in de rug. Alweer neemt u uw gast niet serieus. U bent gewoon niet gediend van kritiek en dat is de uiteindelijke oorzaak dat ik uw restaurant als matig beoordeel. Door niet te luisteren zult u ook niet verbeteren

anf 2e reactie van restaurant:

Naar u zal ik zeker niet luisteren , en ik kan best tegen kritiek , anders had ik geen 30 jaar volgehouden . U vertelde mij dat u ook in de horeca zit , ben benieuwd waar ?
Dimitri V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Smaakvol ingericht grieks restaurant met authentieke griekse elementen. Op een donderdagavond (koopavond) gegeten in een bomvolle zaak. Bediening en snelheid was goed ondanks de drukte. Voorgerechten zijn goed uitgevoerd en hebben smaak. Als hoofdgerecht een vleesschotel voor twee genomen. Ik proefde typische griekse kruiden (kan over het algemeen wat meer) en het was vooral veel. Prijs kwaliteit is dik in orde. Een terugkom restaurant.
MeisjeNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Goede Griek (waar er veel slechte bestaan). Wij kozen voor een verrassingsschotel met verschillende mezedes. Kregen deze zowel koud, als voorgerecht, als warm (hoofdgerecht), met een nagerecht naar keuze (we namen baklava). Daarbij werd ons een lekkere Griekse rode wijn aanbevolen. De mezedes smaakten precies zoals in Griekenland: eenvoudig, maar goed. De baklava was veel beter dan hoe deze normaal vaak in Nederland wordt geserveerd. Verder is het restaurant voor een Griek niet goedkoop, maar de kwaliteit van het eten is het wel waard. Wel een minpuntje dat niet iedereen van de bediening Nederlands sprak.
MAAL .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Zaterdagavond hebben wij... Makro Breda medewerkers en oud Makro Breda medewerkers heerlijk gegeten bij Rhodos. De gerechten waren heerlijk. Geen één minpunt. De bediening was correct en vriendelijk. De drankjes en het eten werd netjes optijd geserveerd. De inrichting was gezellig. Gewoon een hele goede sfeer. Rhodos ....chapeau!! Wij komen terug.
C.horsten .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Zeker niet tevreden. Het duurde zeker een kwartier alvorens er drinken werd geserveerd.
Dit terwijl het helemaal niet druk was. We hebben ongeveer 10 kleine gerechtjes besteld en we hadden het idee dat ze bijna allemaal uit de magnetron kwamen. De giros was niet knapperig en we kregen 2 gamba`s met saus (2 kleine gamba`s) en daar zat niet eens een "bite in" vroegen ze toch nog € 8,50 voor.... We hebben dat ook netjes kenbaar gemaakt maar daar werd eigenlijk helemaal niks mee gedaan. Er werd alleen maar gezegd dat het niet zo was.. Aan klantenbinding doen ze daar zeer zeker niet.
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Met 10 vrienden zonder te reserveren aangeklopt bij dit restaurant. Hoewel het restaurant al snel helemaal vol zat, maakte het restaurant toch plaats voor ons. Super service.

8 personen bestelde de Rhodos-schotel. Deze werd op 2 grote schalen geserveerd. Zo kon iedereen iets eten wat hij lekker vond. Het was ruim voldoende. De andere 2 personen hadden andere gerechten gekozen die ook zeer lekker waren.

Leuk restaurant in Griekse sferen. Bediening was vlot en vriendelijk.
Aidahuiz .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Nadat onze favoriete Griek in Etten-leur was overgenomen door een andere eigenaar, zijn we gaan zoeken naar een andere lekkere Griek. Ik loop al heel lang langs dit restaurant en heb eindelijk eens besloten om er te gaan eten.

Ontvangst was prima, we waren met 3 personen en hadden niet gereserveerd, maar kregen meteen een plaatsje bij het raam.

Het viel me meteen op dat ik het decor in dit restaurant wat minder bijzonder vond dan in andere Griekse restaurants. Het is naar mijn mening wat 'goedkoper'.

Het eten was lekker. We bestelden voor-, hoofd- en nagerecht. Goede hoeveelheden, niet overdreven veel zoals vaak het geval is. Maar wel een bomvolle maag na alles. Heerlijke baklavas als toetje, wel jammer dat daar geen bolletje ijs bij zat, wat wel op de kaart stond? (baklavas zijn zeer zoet, dus verzadigen de mond snel)

De bediening was niet makkelijk om te roepen of om mee te praten. We hebben een aantal zeer slecht Nederlands sprekende mensen aan tafel gehad. Die niet leken te 'begrijpen' dat we om ijs vroegen. En eerlijk gezegd verstond ik ook helemaal niets van hen, dus hebben we het maar laten lopen.

Verder wel een gezellige avond gehad. We komen hier terug, maar alleen voor het eten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Op advies van een collega gaan eten bij Rhodos. We waren een dagje uit in Breda en hadden al te lang geen Grieks meer gegeten. We waren vroeg dus konden gelukkig zonder reservering een tafel krijgen voor 5 personen, maar daar houdt het qua positieve ervaring wel mee op.

Bij het opnemen van de bestellingen vroeg de ober ons of 1 schaaltje tzatziki voldoende zou zijn. Deze vraag deed ons al vermoeden dat dit bijgerecht dat in de meeste Griekse restaurants standaard bij ieder gerecht wordt geserveerd hier apart op de rekening zou verschijnen.

Toen de gerechten werden uitgeserveerd bleek dat de ober een fout had gemaakt waardoor een van ons langer moest wachten op haar hoofdgerecht. Deze fout werd niet gecompenseerd door bijvoorbeeld een extra drankje of een gratis nagerecht aan te bieden, wat een kleine moeite was geweest en een blijk van goed gastheerschap.

Bij de hoofdgerechten kregen we met zijn vijven 1 schaaltje friet en 1 schaaltje met koolsla. De extra friet die we bestelden verscheen ook weer apart op de rekening, net als de al eerder genoemde tzatziki.

De kwaliteit van het vlees was zeker goed, maar de hoeveelheden durf ik rustig nogal klein te noemen.

Dit restaurant heeft ons niet weg laten gaan met een joepie-gevoel en dat lijkt me wel de bedoeling als je ergens hebt gegeten. Voor ons is Rhodos geen plek om nog eens terug te keren.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Altijd weer een hele vriendelijke ontvangst met een glimlach, een praatje en natuurlijk een glaasje ouzo. Lekker buiten op het terras kunnen eten. Heerlijke visschotel met daarbij de bekende koolsla, frietjes en de lekkere rijst. Er werd gevraagd of ik er misschien tsaziki extra bij zou willen. Aangezien mijn partner het 3 gangen keuzemenu had besteld en ik zelf geen voorgerecht nam, leek het me heel fijn om het alvast wat eerder op tafel te krijgen tegelijk met de soep van het menu. Dat kon helaas niet. Een klein minpuntje op een voor de rest heerlijke avond. Komen hier graag terug.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Al jaren vaste klant bij Rhodos, vanaf kinds af aan al mee met m'n ouders en bij vertrek altijd standaard een lollie of snoepje. 10 mei daar gegeten, was als vanouds. Lekker eten en vriendelijk personeel. Vandaag wilden wij komen eten voor een speciale gelegenheid. Er werd ons verteld dat er geen reservering aangenomen kon worden vandaag. Het hele verhaal uitgelegd maar geen begrip of coulance, ook niet voor de vaste gast die daar al 20 jaar komt. Vandaag alleen geopend voor de mensen die vanaf het Jazzfestival na het nuttigen van 20 alcoholische drankjes even friet met souflaki willen komen eten. Klantvriendelijk? Nee. Voor ons geen Rhodos meer.
Geachte gast, juist u als vaste gast had kunnen weten dat wij al jaren op koningsdag,Hemelvaartsdag en Jazz zaterdag geen reserveringen aan nemen omdat door de drukte altijd uitloopt ,als wij reserveringen hadden nemen dan waren wij al vol geboekt een maand geleden .Dank u wel en hoop tot ziens .

Reactie van proever:

Bedankt voor de reactie. Blijkbaar kennen jullie je vaste gasten dus niet. Omdat ik nog niet eerder op een feestdag heb willen komen eten bij Rhodos wordt gezegd dat ik dan geen vaste gast zal zijn? Ik zal Rhodos in ieder geval niet meer aanbevelen bij anderen.
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Eten bij 'de Griek' lijkt over het algemeen altijd hetzelfde: veel vlees, weinig oog voor detail. Hoewel het vlees bij Rhodos wat smaak betreft best goed is, heb ik soms het idee dat ze er snel vanaf moeten. Maar, de bediening en de inrichting van het restaurant zijn beide prima. Ik ga er ook graag naar toe. Wel is reserveren, voor welke dag dan ook, een aanrader. Het is uitgesproken druk. En met de standaard Ouzo als welkomstdrankje zeg ik tegen Rhodos: JAMAS!
Ricka .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Erg lekker gegeten en erg vriendelijk personeel.
Je hebt rustig de kans om bij te praten met collega's zonder het gevoel te hebben dat je te dicht op een ander zit. Ik had zelf de kipfilet menu besteld en er is zelfs de mogelijkheid om geen rijst en alleen maar friet te hebben of andersom (waar mijn compagnon voor koos).
Lekker gekoelde ouzo bij binnenkomst, het eten en het drinken is snel op tafel (ondanks de drukte).
Als ik in Breda zou wonen, zou ik hier vaker terugkomen.
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Wel de betere Griek in Breda naar mijn mening. Verschillende vleesgerechten besteld met de groep en alle gerechten prima, al vond ik de toevoeging van gekookte sperziebonen met tomaat eerder een minpuntje dan een pluspuntje op je bord. Prima service en ook prijzen vallen reuze mee. En het decor, tsja voor een griek is het al wat hipper dan normaal.
Inie D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Ik ben net terug van dit restaurant. Jammer dat als je kritiek hebt je niet als klant wordt behandeld. het vlees is top van kwaliteit maar de hoeveelheid is minimaal. Sla is erg erg matig,a ls je daar wat van zegt geeft de ober aan dat dit vermeld staat op de menukaart. Koolsla
mixed grill gemengde schotel bestaande uit ossenhaas, kipfilet, lamshaas, kalfsfilet € 23,75 dit staat er op! en geen koolsla! dus kijk het nog even na zou ik zeggen. Eten is goed kwaliteit is goed maar hoeveelheid belabberd, ik zeg eerlijk ik had nog honger. Ze gaven ook aan dat mensen het juist veel vinden. Vreemd is dat als je dan om je heenkijkt alle borden leeg zijn wat je normaal in een griek niet ziet.
Nee domper, personeel die niet tegen kritiek kan, heel jammer nooit meer!