Rhodos

Plein 1945 4 1971 GA IJmuiden Nederland Kaart

Over restaurant Rhodos

Tradities blijven bestaan

Laat je verleiden door de Griekse keuken vol oude tradities en goed bewaarde geheimen. In dit populaire mediterrane land kent elke regio en elk eiland zijn eigen specialiteiten en veel van deze klassiekers worden ook bij Rhodos geserveerd! De chef werkt uitsluitend met kwaliteitsproducten en gebruikt zoveel mogelijk verse ingrediënten. Kortom, maak kennis met deze zuivere en eerlijke keuken!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Redelijk grieks restaurant.Tafeltje waar we aan zaten voor 4 personen was te klein. Voorgerecht geroosterd brood met knoflook ; zwarte randen , dat hoort niet. Gemiddeld cijfer 6.
Eckeed .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gerechten waren goed en ruim voldoende qua hoeveelheid, zeer vlotte service en tussen de drie gangen zat voldoende tijd. De locatie is goed en de auto kon dicht in de buurt "gratis" geparkeerd worden.
Min puntje is de kleine ruimte die je hebt om te eten (wel knus)
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte vriendelijke bediening. Was redelijk rumoerig maar gezellig vanwege het feit dat het restaurant vol zat en er ook redelijk wat families zaten.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij vonden het een zeer gezellig sfeer en goede bediening.
Er is veel keuze qua menu.
Het eten was goed en zelfs voor ons als vleeseter was het meer dan genoeg.
Wij gaan zeker nog vaker hier eten.
I C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij vonden het eten best lekker, maar vonden de porties erg groot. Niemand van ons gezelschap kreeg het eten op, waardoor er relatief veel overbleef. De optie om het mee naar huis te nemen was er wel overigens, maar dat deden we niet. De balans tussen vlees en groente, had wat ons betreft meer groente en minder vlees gekunt. Nogmaal was het erg smaakvol, maar mag naar ons idee iets gemodeniseerd worden, zoals kleinere porties (verfijnder en verantwoord). De inrichting is ook wat gedateerd, wel schoon.
BertZ60 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was ronduit slecht en de sfeer was ook niet echt gezellig lijkt meer op een vreetschuur dan op een gezellig Grieks restaurant.
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ontvangst niets op aan te merken, bediening prima.
Waren met AH bon en konden gewoon uit de standaard kaart een 3 gangen menu kiezen.
Hebben heerlijk gegeten en met een zeer voldaan gevoel de zaak verlaten.
Zeker weer een aanrader om nog eens terug te komen
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Onze gerechten zwommen in de saus c.a. honing, hier door krijgt het bord een onappetijtelijke uitstraling. Boontjes waren dood gekookt. Muziek erg luid.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Bediening was erg vriendelijk, grote porties en lekker gegeten. Misschien niet echt de plek om de hele avond te tafelen maar verder een leuk restaurant.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten was goed en lekker, echter waarschijnlijk was de ijsbergsla in de aanbieding, want zowel bij het voor als hoofdgerecht zat erg veel ijsbergsla als garnering.
Als klap op de vuurpijl kregen we bij het hoofdgerecht óók nog ieder een bak met ijsbergsla met één schijfje tomaat, komkommer en lichte stukje peper.
Het is opbouwende kritiek, maar het kwam een beetje overdadig over.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wederom prima gegeten bij Rhodos! Tapas erg lekker, mooie porties. Jammer dat de tapas niet meer in het weekend mogelijk zijn!
A_jdw .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel. We wilden de gangen snel opvolgend (ivm kleine kinderen), dat werd goed uitgevoerd. Heerlijk eten voor een hele mooie prijs.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lekker eten voor redelijke prijzen porties zijn groot , zijn niet opdringerig als je glas leeg is. Menu keuze is plenty ook vooraf en dessertkaart voldoende gevuld. Voor herhaling vatbaar.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Plaats lijkt populairder te worden. Wij hebben op een Zaterdag gegeten, er stond zeker 10 man buiten te wachten op het toewijzen van een tafel. Jammer dat het personeel de vaart er in houdt om de tafels leeg te spelen. Doet me denken aan dubbele reserveringen. Al met al zeker een aanrader !
CM B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Teleurgesteld naar huis...

Op het eten hebben wij geen commentaar. Maar de rekening achteraf was enigszins teleurstellend, ondanks gebruikt gemaakt te hebben van de AH restaurantactie. Wij gingen met 4 volwassenen en 2 kinderen eten. Vooraf hebben wij gemeld dat de kinderen een kindergerecht namen. Dit was allemaal prima. Ons werd medegedeeld dat wij voor de actie gebruik moesten maken van een voor-, hoofd- en nagerecht en dat het nagerecht dan geen koffie mocht zijn, dat was allemaal duidelijk. Nadat wij klaar waren met eten, was heerlijk was, kregen wij de rekening. De korting die hierop berekend was, was niet zoals wij dat hadden verwacht.

Niet de 3-gangenmenu's waren als korting in rekening gebracht, maar de 2 kindergerechten met 2 losse voor- en 2 losse nagerechten waren als korting berekend. Terwijl ons vooraf is gemeld dat een menu bestaat uit een voor- hoofd- en nagerecht. Vooraf is ons niet gemeld dat de kindergerechten onder de actie vielen (dit stond ook niet vermeld op de site). De kinderen hebben geen heel menu gegeten, dus deze zouden buiten de actie moeten vallen, omdat ze geen onderdeel van een 3-gangen menu zijn.

Wij hebben hierover direct een opmerking gemaakt, maar helaas het personeel/de eigenaar bleef bij de rekening. Volgens hem krijgen zij per bon de goedkoopste gerechten betaald door de AH/Iens. De bonnen moeten namelijk allemaal opgestuurd worden en zij krijgen per bon de goedkoopste gerechten betaald.... Wij kunnen ons niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo werkt, gezien de vele administratieve rompslomp die dit met zich meebrengt. Ons vermoeden is dat het restaurant gewoon per "kortingsbon" een vast bedrag krijgt.

Als wij bovenstaande van tevoren hadden geweten en ons vooraf verteld was dat de kindergerechten als goedkoopste werden aangemerkt (terwijl deze NIET van het 3-gangen menu deel uitmaakten), hadden wij wat anders besteld voor de kinderen (bijvoorbeeld samen 1 gerecht).

Erg jammer dat je na een heerlijk etentje, zo teleurgesteld naar huis gaat.
Pam H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was mooi op tijd, niet te snel. het was veel eten maar wel heel lekker! de bediening was vriendelijk.
sfeer was lekker Grieks.
Romaki .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Doordeweekse dag. Even geen zin om te koken. Prima prijs/ kwaliteits verhouding.
Waren hier aleens eerder geweest. Gaan vast nog weleens een keer.