Rhodos

Plein 1945 4 1971 GA IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

Tradities blijven bestaan

Laat je verleiden door de Griekse keuken vol oude tradities en goed bewaarde geheimen. In dit populaire mediterrane land kent elke regio en elk eiland zijn eigen specialiteiten en veel van deze klassiekers worden ook bij Rhodos geserveerd! De chef werkt uitsluitend met kwaliteitsproducten en gebruikt zoveel mogelijk verse ingrediënten. Kortom, maak kennis met deze zuivere en eerlijke keuken!

Meer informatie over restaurant Rhodos

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Super lekker gegeten en vriendelijk personeel. Gezellige sfeer muziek. En betaalbaar ????..........................................................
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Behulpzaam. Drie gangen menu van AH zegels genomen. Goedkoopste gerecht is gratis. Het eten was echt heerlijk. Maar zelfs voor een stevige eter erg veel. Ze vragen je zelfs of je het vlees wat over is....of je dat mee wilt nemen.
Wij hebben het er top gehad. Gaan we zeker nog heen.
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Inrichting gezellig al moet je niet met 4 forse personen komen, dan zitjes aan krappe kant
Personeel zeer vriendelijk
Ruime keuze en flinke porties.
Een klein minpuntje; als nagerecht mocht je geen koffie of thee bestellen en dat kan ik begrijpen, maar vlgs mij is Irish Coffee toch een echt nagerecht. Maar dat mocht niet als onderdeel van het 3 gangen menu.
Maar dit weerhoudt ons er niet van om hier zeker nog eens terug te komen
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zeer gezellig restaurant.
Vriendelijk personeel. Laat je rustig eten en is niet opdringerig.
Eten was lekker en meer dan genoeg.

De kaart bevatte nieuwe gerechten welke ook apart vermeld stonden.
famwestenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was erg lekker en goed. zeker genoeg te eten.je mag van de hele kaart kiezen en het goedkoopste is dan gratis met de AH bonnetjes.
erg vriendelijk personeel. echt een aanrader!
Pedro V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. De bediening is vriendelijk en de porties zijn onwijs groot. Ik beveel dit restaurant aan.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het was weer heerlijk en heel gezellig en we komen zeker terug.Het zijn hele aardige mensen en je wordt altijd heel leuk geholpen.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het was weer heerlijk,het zijn hele fijne en aardige mensen die er werken.We komen er graag,als we daar zijn geeft het een beetje vakantiegevoel dan is het net of je in Griekenland ben.
jpeerhart .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gezellig restaurant waar je voor een redelijke prijs lekker kunt eten. De porties zijn aan de grote kant. Wij komen hier zeker terug. Vriendelijk personeel.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd!
Ruime porties en vriendelijk personeel.
Giro's speciaal blijft een aanrader.
Heerlijke avond gehad
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was meer dan goed, het vlees vol van smaak en goed sappig.

De porties zijn wel erg groot, maar je krijgt keurig een aanbod of je een doggybag aangeboden. Wel raad ik iets meer tjatjiki bij het hoofdgerecht te serveren.

De salade die standaard word bijgeleverd is ook lekker, alleen mis ik de fetta erin.

De bediening was ook super, vriendelijk en goed. Kortom.

Een top service, super goed eten en een lage prijs.

Hier kom ik vaker terug!
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ouderwets gezellig en heerlijk eten, wat wil je nog meer? We hebben weer genoten!!!
J W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voor Tweede keer gegeten bij Rhodos IJmuiden, tevens allerlaatste keer!
Bij binnenkomst stond internetradio tegen de zender aan boven ons hoofd heel hard te knerpen, konden elkaar niet verstaan.
Salade werd als eerste, zonder pardon, op ons tafeltje gesmeten, kon geen "goedenavond" vanaf, het bestond uit droge ijsbergsla met een flintertje tomaat, een piepklein groen pepertje, geen dressing en geen griekse olijven te bekennen. Bah dus!
Mixed Grill besteld, overvolle borden met smakeloos vlees, gyros was erg vet, hoort knapperig krokant te zijn en er zat geen smaak aan, souvlaki en het andere vlees, het smaakte allemaal nergens naar. Griekse kruiden vergeten? Liever de helft minder vlees maar dan wel zo gekruid dat het smaakt naar Grieks vlees.
Toilet, niet schoon, geen zeep, geen handdoekjes, handendroogapparaat was defect, met druipende natte handen terug naar tafeltje gelopen en kreeg twee papieren servetjes om mn handen mee af te drogen. Schande!
Conclusie: dit zou geen Grieks Restaurant mogen heten want het is niets meer dan een ordinaire vreetschuur, zeer ongeinteresseerd personeel loopt op gympen, spreken amper Nederlands.
Inrichting erg gedateerd en ongelooflijk rommelig.
Kortom, Geen Aanrader. Een Aanfluiting!
De eerste keer dat we hier aten, jaren geleden, hadden we om 19.30 uur gereserveerd en kregen ca 23.00 uur ons eten opgediend.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vol bord, weer niet op gekregen.
Gastvrij personeel en jij bent koning.
Altijd weer genieten
Romaki .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ruime keuze. Grote porties. Vriendelijke bediening. En heel belangrijk natuurlijk ERG LEKKER.
Waren vanavond met een de restaurant bon van de AH aktie. Geen aangepast menu. Normaal van de kaart
te bestellen. SUPER.
Astrit D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten kregen grote portie terwijl we bonnen hadden van de Alberthein .
We komen zeker terug .
Werden vlot geholpen terwijl het helemaal vol zat en ook nog kon ophalen .
Vriendelijk bedinging echt een aanrader ook voor kinderen .
Astrit de Ruyter
Ano N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij zijn een aantal maanden voor het laatst geweest (toen al slechte ervaring), en deze keer echt voor de àllerlaatste keer.

Service is zwaar onder de maat, het is net of je in een asociale snackbar bent beland. Een aantal punten:
- Wij moesten lang wachten op het hoofdgerecht; mensen naast ons kwamen later binnen en kregen veel eerder hun hoofdgerecht.
- "Wouwen jullie nog wat drinken?" ; aldus de serveerster, een "goedenavond" kon er niet af.
(En op het moment dat ik iets wilde bestellen was ze alweer weg.... )
- De bakjes salade werden zonder pardon op ons bestek gezet (hoort dat?)
- Ongeïnteresseerde medewerkers.
- Gyros was aangebrand (zwart).
- Er werd een fout gemaakt bij het opmaken van de rekening waardoor wij 29,00 EUR teveel hadden betaald. Het is dat ik de bon nog even nakeek.... Kreeg het met moeite terug.
- Voorgerechten werden zonder brood op tafel gezet, terwijl in de menukaart staat 'alle voorgerechten worden met vers stokbrood geserveerd'. Wij hebben dit aangegeven, maar dat was volgens de medewerker niet zo, er zat geen brood bij... erg jammer!

Absoluut geen aanrader!!!
adri V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker eten zeer goed zoals we het gewent zijn vriendelijk personeel.ga zo door.????????????.volle borden ondanks de tweede gratis voor herhaling vatbaar ook nog een drankje van het huis.
Sonja F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eten is prima, waren met 7 mensen is niet erg ruim dan aan de tafel er zijn twee banken van 3 en 1 stoel dat is dan wel jammer
Gerard J V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ondanks dat de zaak Helemaal vol was,een attente en zeer vriendelijke bediening.Goede Griekse smaak en fijn geserveerd.Een AANRADER!!!
Met 8 personen en dan allemaal vrije keus van het menu en ook nog de A.H. aktie gevolgd! Klasse