Rhodos

Plein 1945 4 1971 GA IJmuiden Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Rhodos

Tradities blijven bestaan

Laat je verleiden door de Griekse keuken vol oude tradities en goed bewaarde geheimen. In dit populaire mediterrane land kent elke regio en elk eiland zijn eigen specialiteiten en veel van deze klassiekers worden ook bij Rhodos geserveerd! De chef werkt uitsluitend met kwaliteitsproducten en gebruikt zoveel mogelijk verse ingrediënten. Kortom, maak kennis met deze zuivere en eerlijke keuken!

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Cor B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
heerlijk gegeten , schotel voor 2 personen , alleen giros niet echt warm! Komen zeker terug.
Hendrikus V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gezellig en heerlijk eten.en lekker Grieks wijntje gedronken.bij binnenkomst gratis ouzo en vriendelijke ontvangst.We komen zeker terug. Dit Restaurant is een aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Was helemaal goed
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zaterdagavond wéér heerlijk gegeten met een gezelschap van 5 personen, bediening top, sfeer top en het eten top! Kan je niet kiezen? Ga dan voor de Specialiteit van de chef! En ook nog 20% korting op de rekening!
adri V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Top
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een traditioneel grieks restaurant, de inrichting is zoals deze 20 jaar geleden ook al was maar dat is prima en past gewoon goed bij een traditioneel grieks restaurant. Het eten is gewoon echt lekker en de prijs is top.. Een prima prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten.
annelies T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zoals we gewend zijn. Helemaal top!!
Henkie Ria K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
zeer goed gegeten porties waren veel .vriendelijke bediening kom zeker terug .alleen er stond 20% korting maar die ging er niet af
annelies T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
prima restaurant
C. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening vriendelijk. Kon met kaart ah gewoon uit de menukaart eten. Ontdanks de drukte toch nog een plaats kunnen reserveren.
bromanap .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goede eten voor een redelijke prijs, het restaurant was volledig vol. MIsschien niet zo een goed idee om op een zondag avond ernaartoe te gaan. Vlotte bediening, maar allemaal wel gehaast zoals we dat kennen bij een Griek. Veel schreeuwende mensen, wat als hinderlijk werd ervaren. Ik denk dat men door de week hier wel wat rustiger en beter kan eten. Al met al lekker gegeten.
janenmary .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Echt een grieks avondje uit. Hartelijke ontvangst met gelijk een verwijzing naar een tafel aan het raam, wat we ook graag wilden.
Wij hadden een AH dinerbon en mochten uit de hele kaart onze keuzes maken. Hartelijk personeel zonder opdringerig te zijn, kortom super.
We hebben een heerlijke ontspannen avond gehad en hierom komen wij zeer zeker weer terug
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was erg druk. Kregen even het idee dat we niet verwacht werden.
Eten was verrukkelijk maar 3 gangen voor ons echt teveel.
Gaan hier zeker nog eens terug.
Christiana P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was erg druk. Veel mensen stonden te wachten op een plaats. Achtergrondmuziek maakt het nog onrustiger.
Als je om water vraagt, wordt er gezegd, dat ze dat niet hebben, alleen flessen water. Hetgeen natuurlijk onzin is.
Is ook een minpuntje.
Veel restaurants zetten een karaf (kraan)water op tafel (net als in Frankrijk).
Geert M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was goed, voor al veel maar het was voor ons iets aan de te zoute kant.
De in richting isb wat aan de oud bollige kant, maar wel schoon en netjes.
Bibiche P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De T-bone steak die wij besteld hadden, was te rauw en te taai; het was onmogelijks om deze te snijden. De eerste hebben we direct teruggestuurd, waarna een tweede werd bereid. Na een kwartier was deze klaar. Echter, deze was gedeeltelijk te eten, maar de helft moesten wij laten staan, ivm de rauwheid en de slechte kwaliteit van het vlees. Nadat wij dit gemeld hadden, werd ons medegedeeld dat zij dit met de slager zouden opnemen. Ze konden ons niet tegemoet komen, zelfs niet met een gratis drankje of koffie na het eten. Geen excuses, niks. Het was niet hun schuld, maar de schuld van de slager. We stonden met onze mond vol tanden. Klant is hier duidelijk geen koning. We hebben hier regelmatig gegeten, maar dit is geen reclame voor de zaak. Wij zullen hier niet zo snel meer terugkomen. Jammer!
Tip voor het restaurant: vraag niet aan de klanten of alles naar wens was, als je het antwoord niet wil horen en er geen oplossing voorhanden is.
Rob V.
zeer goed, vriendelijke bediening
alleen jammer dat je verplicht een nagerecht moest nemen , mocht niet zijn bv. kiss of fire wat net zo duur of duurder was
maar verder alles 100% top
ga er zeker nog eens langs maar dan zonder verplicht nagerecht !
S. W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer lang wachten op het hoofdgerecht.
Was bijna van plan om weg te gaan.
Kwaliteit was prima.
Dus niet in het weekend gaan.
probeereenswatanders .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Restaurant met een gedateerde qua inrichting en rumoerig.
Bediening is vriendelijk en het eten komt snel.
Veel keuzes zowel bij het voor- hoofd als nagerecht.
Echter niet alles is even warm wat de indrukt geeft dat grote werkvoorraden al klaar liggen om op de borden te worden opgeschept.
Opgeschept wordt er denkt je bij sommige restaurants ik heb nog "honger" als je uitgegeten bent hier is het eerder krijg ik het allemaal wel op.
Al met al zeker een keer het proberen waard maar buiten het weekend zou gezien de rumoerigheid de voorkeur hebben
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Waren met de AH-actie. Konden van de kaart kiezen.
Bediening leuk, drankjes kwamen lekker snel en de gerechten waren top!
Gewoon gezellige avond gehad en met de AH-actie nog leuk geprijsd ook.
Zeker voor herhaling vatbaar!