Rhodos

Plein 1945 4 1971 GA IJmuiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Rhodos

Tradities blijven bestaan

Laat je verleiden door de Griekse keuken vol oude tradities en goed bewaarde geheimen. In dit populaire mediterrane land kent elke regio en elk eiland zijn eigen specialiteiten en veel van deze klassiekers worden ook bij Rhodos geserveerd! De chef werkt uitsluitend met kwaliteitsproducten en gebruikt zoveel mogelijk verse ingrediënten. Kortom, maak kennis met deze zuivere en eerlijke keuken!

Meer informatie over restaurant Rhodos

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Arie D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het begon met een glas wijn dat vanaf het dienblad omviel over mijn partner. Kan gebeuren, maar de afhandeling was slordig. 3 stukken papier aangereikt, een sorry en een glas wijn neergezet. Geen aandacht voor de gast. Het was een 3 gangenmenu van AlbertHeijn. Dat wisten we, maar er werd wel erg strak aan gehouden. We moesten en zouden allebei 3 gerechten nemen, terwijl het voor en hoofdgerecht al enorm veel eten was. Het eten was goed, maar niet bijzonder. Ook de wijn niet. We hebben het ook niet opgegeten. En daarna moesten we allebei een toetje nemen. Wat we hebben gedaan, maar ook hebben laten staan omdat anders het hele arrangement niet doorging. Kortom. Ja, ze hebben extra gasten binnen gehaald met het arrangement. Maar ze zijn niet ingesteld om die ook nog een keer terug te laten komen. Jammer.
Beste Edwin,
Bedankt voor u feedback.

Dat een glas wijn van de dienblad is gevallen kan gebeuren zoals u zegt. Volgens ons is het met het juiste manier opgelost (schoonmaken, excuus aanbieden en een nieuwe glas wijn).
Als u niet mee met de voorwaarden van een actie wilt doen, doet u ook niet mee met de actie. Helaas hebben wij de regels niet zelf bedacht.
Dat wij geen uitzonderingen kunnen maken met de regels van een actie, betekent niet dat ons service en de kwaliteit van ons gerechten niet goed is.
Een actie levert uiteraard meer gasten op en dat kunnen wij gelukkig goed afhandelen, en dat volgens de positieve berichten van ons gasten.

Ik wil u in ieder geval voor uw bezoek bedanken.

Met respect,
Wally eigenaar van Grieks rest Rhodos.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Voor de 2e keer gegeten, was weer heerlijk. Was heel druk maar er werdt heel allert op de gasten gereageerd. De hoeveelheid die je krijgt was van dien aard is zoveel dat we het niet eens op kregen. Kortom weer geslaagt etentje ????
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten , is gewoon goed
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Al meerdere keren hier gegeten.
Sinds kort is de menukaart iets veranderd en zijn de porties eten minder geworden, maar dat is juist positief want in het verleden kreeg je megavolle borden en werd er veel weggegooid.

Zeker een aanrader!
De tafel van Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Aan te bevelen
Ina V.
Het eten was super, kan voor de ouderen onder ons ( zeker voor de dames) gehalveerd worden. De zitplaatsen zijn heel erg krap, jammer. Het personeel is gezellig en accuraat.
ron V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Héérlijk gegeten en gezellig personeel...top restaurant
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Warm ontvangen, vriendelijke bediening. Maaltijden zowel voor- als hoofdgerecht is een behoorlijk bord vol. Wij hebben heerlijk gegeten. Alleen erg warm, geen airco
Jp W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
sla stelt niks voor.
giros niet goed stukjes zwart gebrand.
spies varkenshaas was niet lekker
geen twee de keer meer hier
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Van de inrichting kan ik niets zeggen want we hebben op het terras gezeten. Het eten was lekker en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Gerechten i.h.a. OK tot goed (vooral de vegetarische lasagna was goed) en ruime porties, maar strooi ajb minder zout op de lamskoteletten.
We kwamen met een AH-restaurantactie voucher. Uiteindelijk hebben we er drie uur gezeten, waarbij we opmerkten, dat een aantal gasten, ddat na ons kwam, eerder hun gerechten (voor/hoofd) kregen dan ik en mijn gezin.
Geen airco binnen in het restaurant aan voorzijde; met deze hittegolf toch minimaal een staande of tafelventilator plaatsen.
Personeel gastvrij/vriendelijk, maar aantal kende geen of gebrekkig Nederlands, waardoor het lastig communiceren was.
Eindafrekening klopte tot op de cent, dus dat was weer prima.
Melanie C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het was heerlijk!
Torni S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Alles was top!
Jannie F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
het eten en de bediening bij Rhodos is uitstekend.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Goede bediening en lekker eten voor een schappelijke prijs!
Brigit B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Vriendelijke bediening. Eten goed. Zitplaatsen iets te krap.
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Ook voor ons waren de porties erg weinig, vroeger kreeg je veel meer voor je geld dit ook nog gemeld bij de eigenaar maar die reageerde dat dit niet zo was dus tjaa dan ben je uit gepraat.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goed eten vlotte bediening
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Was er jaren niet meer geweest nadat de zaak veranderde van eigenaar. Het eten was niet toppie meer. Laatst zag ik de lovende recenties van nu en vond het wel weer eens tijd om het uit te proberen. Zeer vriendelijk en oplettend personeel. Eten was als van ouds, op naar de volgende keer ????