Rhodos

Plein 1945 4 1971 GA IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

Tradities blijven bestaan

Laat je verleiden door de Griekse keuken vol oude tradities en goed bewaarde geheimen. In dit populaire mediterrane land kent elke regio en elk eiland zijn eigen specialiteiten en veel van deze klassiekers worden ook bij Rhodos geserveerd! De chef werkt uitsluitend met kwaliteitsproducten en gebruikt zoveel mogelijk verse ingrediënten. Kortom, maak kennis met deze zuivere en eerlijke keuken!

Meer informatie over restaurant Rhodos

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
J W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voor Tweede keer gegeten bij Rhodos IJmuiden, tevens allerlaatste keer!
Bij binnenkomst stond internetradio tegen de zender aan boven ons hoofd heel hard te knerpen, konden elkaar niet verstaan.
Salade werd als eerste, zonder pardon, op ons tafeltje gesmeten, kon geen "goedenavond" vanaf, het bestond uit droge ijsbergsla met een flintertje tomaat, een piepklein groen pepertje, geen dressing en geen griekse olijven te bekennen. Bah dus!
Mixed Grill besteld, overvolle borden met smakeloos vlees, gyros was erg vet, hoort knapperig krokant te zijn en er zat geen smaak aan, souvlaki en het andere vlees, het smaakte allemaal nergens naar. Griekse kruiden vergeten? Liever de helft minder vlees maar dan wel zo gekruid dat het smaakt naar Grieks vlees.
Toilet, niet schoon, geen zeep, geen handdoekjes, handendroogapparaat was defect, met druipende natte handen terug naar tafeltje gelopen en kreeg twee papieren servetjes om mn handen mee af te drogen. Schande!
Conclusie: dit zou geen Grieks Restaurant mogen heten want het is niets meer dan een ordinaire vreetschuur, zeer ongeinteresseerd personeel loopt op gympen, spreken amper Nederlands.
Inrichting erg gedateerd en ongelooflijk rommelig.
Kortom, Geen Aanrader. Een Aanfluiting!
De eerste keer dat we hier aten, jaren geleden, hadden we om 19.30 uur gereserveerd en kregen ca 23.00 uur ons eten opgediend.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vol bord, weer niet op gekregen.
Gastvrij personeel en jij bent koning.
Altijd weer genieten
Romaki .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ruime keuze. Grote porties. Vriendelijke bediening. En heel belangrijk natuurlijk ERG LEKKER.
Waren vanavond met een de restaurant bon van de AH aktie. Geen aangepast menu. Normaal van de kaart
te bestellen. SUPER.
Astrit D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten kregen grote portie terwijl we bonnen hadden van de Alberthein .
We komen zeker terug .
Werden vlot geholpen terwijl het helemaal vol zat en ook nog kon ophalen .
Vriendelijk bedinging echt een aanrader ook voor kinderen .
Astrit de Ruyter
Ano N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij zijn een aantal maanden voor het laatst geweest (toen al slechte ervaring), en deze keer echt voor de àllerlaatste keer.

Service is zwaar onder de maat, het is net of je in een asociale snackbar bent beland. Een aantal punten:
- Wij moesten lang wachten op het hoofdgerecht; mensen naast ons kwamen later binnen en kregen veel eerder hun hoofdgerecht.
- "Wouwen jullie nog wat drinken?" ; aldus de serveerster, een "goedenavond" kon er niet af.
(En op het moment dat ik iets wilde bestellen was ze alweer weg.... )
- De bakjes salade werden zonder pardon op ons bestek gezet (hoort dat?)
- Ongeïnteresseerde medewerkers.
- Gyros was aangebrand (zwart).
- Er werd een fout gemaakt bij het opmaken van de rekening waardoor wij 29,00 EUR teveel hadden betaald. Het is dat ik de bon nog even nakeek.... Kreeg het met moeite terug.
- Voorgerechten werden zonder brood op tafel gezet, terwijl in de menukaart staat 'alle voorgerechten worden met vers stokbrood geserveerd'. Wij hebben dit aangegeven, maar dat was volgens de medewerker niet zo, er zat geen brood bij... erg jammer!

Absoluut geen aanrader!!!
adri V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker eten zeer goed zoals we het gewent zijn vriendelijk personeel.ga zo door.????????????.volle borden ondanks de tweede gratis voor herhaling vatbaar ook nog een drankje van het huis.
Sonja F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eten is prima, waren met 7 mensen is niet erg ruim dan aan de tafel er zijn twee banken van 3 en 1 stoel dat is dan wel jammer
Gerard J V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ondanks dat de zaak Helemaal vol was,een attente en zeer vriendelijke bediening.Goede Griekse smaak en fijn geserveerd.Een AANRADER!!!
Met 8 personen en dan allemaal vrije keus van het menu en ook nog de A.H. aktie gevolgd! Klasse
A.l. B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lang geleden gegeten bij Rhodos. Het was toen vooral erg zout. Nu waren de gerechten minder zout, maar alles smaakte hetzelfde. We hadden mixend grill: alle vlees had dezelfde smaak, de giros was weinig spectaculair.
De bediening was attent, niks op aan te merken
probeereenswatanders .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gegeten met AH restaurant actie
Vaak heb je dan (zeer) beperkte keuze en kleine porties
Nu bij Rhodos zeer grote porties met grote eters kan je hier zeker terecht
Vrij keuze bij zowel het voorgerecht en hoofdgerecht
Bij nagerecht was keuze beperkt tot een ijs variant
Optie om ijs op de bon te zetten en koffie te krijgen kon echter niet
Eten was lekker en kwam betrekkelijk snel
De bediening was vriendelijk
Inrichting ja die was wat gedateerd
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Erg goede service en bediening en ondanks dat het redelijk vol zat een goede doorloop in de gerechtsgangen.
Je voelt je echt even in Griekenland met het Griekse personeel en de authentieke gerechten van erg goede en verse kwaliteit vlees en vis.
Absoluut een aanrader !
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuk restaurant waar het over het algemeen vrij druk is.
Goed eten en vriendelijk personeel.
Parkeren kan voor de deur, zij het dat de gemeente momenteel met de wegen bezig is waardoor de bereikbaarheid het eerste kwartaal van 2017 wat minder is.
Marjon W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was overheerlijk na gerecht daar moesten we een half uur op wachten dat was jammer. Maar een aanraden wel om daar te eten.
T D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Plussen: vlotte en vriendelijke vrouwelijke bediening, smaak en bereidingswijze van het voedsel, formaat van de hoofdschotel, uitgebreide menukeuze voor AH 2=1 actie.
Iets minder: krappe tafelruimte, soms wat harde (Latin?)muziek, 1 gehaaste mannelijke bediening.
Ook zonder 2=1 zeker de moeite waard.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wederom zeer lekker gegeten ! Wij komen hier regelmatig. Is nog nooit tegengevallen. Nu geboekt via de AH actie maar komen hier ook zonder actie graag eten. Eten is altijd genoeg en goed. Bediening is vriendelijk. Aanrader.
Dedijkjes .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
heerlijk bij Rhodos gedineerd. De porties zijn zeer groot en de smaak is ook goed. De prijzen van de gerechten zijn ook goed betaalbaar. Echt een aanrader.
Brigit B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten ruime porties goede bediening.
Wel een beetje krap waar wij zaten elke keer liepen er serveersters dicht langs je tafeltje maar verders top
timmy_boy_21 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten smaakte erg goed wel veel wat je vaak niet op krijgt en zonde dat het weg gegooit wordt maar het was super bedankt
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echt een top restaurant! Alleen jammer dat de gerechten best groot zijn. Ik ben klein en krijg met mijn maagje nooit alles op. Zou leuk zijn als je bij de gerechten kan kiezen tussen een grote en een kleine portie. Vind het altijd zo jammer om eten te moeten laten staan omdat ik zo snel vol zit. Maar verder echt een top restaurant!
Joop T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten,prijs kwaliteit zeer goed mooi gegrilde ossehaas.
Heel vrienedelijke bediening en een welkoms ouzo
TOP. Avond gehad met 10 personen.