Rhodos

Plein 1945 4 1971 GA IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

Tradities blijven bestaan

Laat je verleiden door de Griekse keuken vol oude tradities en goed bewaarde geheimen. In dit populaire mediterrane land kent elke regio en elk eiland zijn eigen specialiteiten en veel van deze klassiekers worden ook bij Rhodos geserveerd! De chef werkt uitsluitend met kwaliteitsproducten en gebruikt zoveel mogelijk verse ingrediënten. Kortom, maak kennis met deze zuivere en eerlijke keuken!

Meer informatie over restaurant Rhodos

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Erg goede service en bediening en ondanks dat het redelijk vol zat een goede doorloop in de gerechtsgangen.
Je voelt je echt even in Griekenland met het Griekse personeel en de authentieke gerechten van erg goede en verse kwaliteit vlees en vis.
Absoluut een aanrader !
Marjon W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was overheerlijk na gerecht daar moesten we een half uur op wachten dat was jammer. Maar een aanraden wel om daar te eten.
T D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Plussen: vlotte en vriendelijke vrouwelijke bediening, smaak en bereidingswijze van het voedsel, formaat van de hoofdschotel, uitgebreide menukeuze voor AH 2=1 actie.
Iets minder: krappe tafelruimte, soms wat harde (Latin?)muziek, 1 gehaaste mannelijke bediening.
Ook zonder 2=1 zeker de moeite waard.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wederom zeer lekker gegeten ! Wij komen hier regelmatig. Is nog nooit tegengevallen. Nu geboekt via de AH actie maar komen hier ook zonder actie graag eten. Eten is altijd genoeg en goed. Bediening is vriendelijk. Aanrader.
Dedijkjes .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
heerlijk bij Rhodos gedineerd. De porties zijn zeer groot en de smaak is ook goed. De prijzen van de gerechten zijn ook goed betaalbaar. Echt een aanrader.
Brigit B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten ruime porties goede bediening.
Wel een beetje krap waar wij zaten elke keer liepen er serveersters dicht langs je tafeltje maar verders top
timmy_boy_21 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten smaakte erg goed wel veel wat je vaak niet op krijgt en zonde dat het weg gegooit wordt maar het was super bedankt
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echt een top restaurant! Alleen jammer dat de gerechten best groot zijn. Ik ben klein en krijg met mijn maagje nooit alles op. Zou leuk zijn als je bij de gerechten kan kiezen tussen een grote en een kleine portie. Vind het altijd zo jammer om eten te moeten laten staan omdat ik zo snel vol zit. Maar verder echt een top restaurant!
Joop T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten,prijs kwaliteit zeer goed mooi gegrilde ossehaas.
Heel vrienedelijke bediening en een welkoms ouzo
TOP. Avond gehad met 10 personen.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij gingen hier eten met de AH-dinerkaart, gewoon kiezen van de kaart. Sfeer is Grieks. Ruim 23 jaar geleden hadden wij hier ons kennismakingsetentje. Het interieur is nog steeds hetzelfde maar alles is schoon. Er loopt jong personeel zij zijn, maar spreken in ieder geval Grieks. De sfeer is prima, het restaurant zat op deze woensdagavond helemaal vol. Het eten was prima.
m.de.kogel .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Keuze uit de hele kaart met ah-bon. Normaal al niet duur, met bon nog aantrekkelijker. We hadden stoofpotjes: stifado en exochico. Lekker gesudderd en op smaak. Ruim voldoende porties. We komen nog wel eens terug.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Rhodos op zondagavond. Het was erg druk en een gezellige sfeer en het eten was heerlijk. Vooraf de mix van warme en koude voorgerechten wat leuk was omdat je van alles wat kon proeven. Hoofdgerechten waren hele grote porties en konden wij echt niet op, maar het vlees was heerlijk mals en goed gekruid. Bediening was ook erg vriendelijk en had humor. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij komen hier vaker, zoals altijd weer prima.
Het vlees van de grill is mals en heeft de aanwezige grill smaak.
Bediening vraagt regelmatig of alles naar wens is.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Keurig ontvangst. Was iets eerder dan gereserveerd, was geen enkel probleem. Bediening zeer vriendelijk en duidelijk. De gerechten van goede kwaliteit. Hoofdgerecht echt lekker en veel! Prima avond gehad!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk eten. Vlees perfect gegrild. Gezellig restaurant . Hele vriendelijke bediening. Echt een avondje uit. Komen zeker weer terug.
Sterre B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor ons 4 jarig jubileum, het stoofpotje met lam was echt goddelijk! We komen hier zeker nog een keer terug! We waren met de ah bonnen maar dat was echt niet te merken! Ook kreeg je echt hele grote porties! Maar heerlijk!
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Eten was heerlijk. Echt Grieks testaurant
Beatrice R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben voor de 3de maal heerlink gegeten. Vanavond ook onze vrienden mee genomen echte griekse aanbidders wat keuken betreft. Heerlink gewoon je waand je in Griekenland met dat heerlijke griekse radio op de achtergrond.
Alleen als jullie de volgende keer het bestek gaan pouleren doe dat achter of ergens waar de bezoekers geen last van dat lawAi hebben van neergooiende bestek in een bak.
Maar voor een heerlijk avondje uit, dan is dit een aanrader.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Leuke gezellige sfeer, zéér goed eten. Je krijgt meer dan voldoende eten op je bord. Iedere hap is een feestje. Gezellige en vlotte bediening. Ik vind dit restaurant een echte aanrader voor wie lekker Grieks wilt eten.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima service.
goed eten,
Wij hebben hoe de AH actie gebruikt, ik kan me zo voorstellen dat je daar als restaurant best wat op inlevert, ik zou wat vaker voor de drankjes langs komen daar verdien je toch een belangrijk deel mee terug en een keuzemenu beperkt ook de dure gerechten.
Voordeel voor het personee is dat mijn fooi dan automatisch hoger wordt.

Ook zonder AH bonnen kan je hier best goed eten!