Rhodos

6,8
Lang
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het was op deze zaterdagavond erg druk in Hulst maar gelukkig konden we terecht bij Rhodos. Gezellig restaurant met vriendelijke bediening en gelegen op een mooie locatie.

Voorgerechten smaakten prima; lekkere tonijnsalade en smakelijk gerecht van feta uit de oven. De hoofdgerechten vonden wij minder smaakvol. Borden waren smaakvol opgemaakt maar het meeste vlees was wat flauw van smaak. De dolmades in de Odyseusschotel waren gortdroog en niet echt smaakvol.

Leuk restaurant, aardige bediening maar geen bijzondere kwaliteit eten.
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Leuk gelegen restaurant met vriendelijke bediening. Veel aanloop. Vlees soms iets droog maar verder smakelijk. Goede salades.
BroTheo T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Lekker eten en goedkoop! Niks mis mee en een pracht locatie.
De inktvisringen zijn een echte aanrader want deze worden vers gemaakt en niet uit de vriezer.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Gezellig restaurant in Griekse stijl. Veel gegeten voor weinig geld. Goede sfeer en klantvriendelijk. Genoeg keuze uit de gerechten.
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Na een paar jaar hier weer gegeten.We vonden het vroeger niet zo lekker. Nu viel het enorm mee. Vriendelijk personeel. Het eten lag meer verzorgd op de schalen. Vroeger lag er gewoon een kwak saus ergens midden op de schaal gegooid, nu werd de saus netjes apart geserveerd. Het eten was prima.
Dana73 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Zeker geen slechte Griek. Goeie stevige tzatziki, vrij kleine salade maar wel goed van smaak. De ene ober was erg vriendelijk, maar bij de ander kon er geen lachje vanaf. Ligt mooi aan het water.