Rhodos

Sint Annastraat 15 5421 KA Gemert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rhodos

Stoep-tegel .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Met een groep collega´s van 16 personen op een dinsdagavond gezellig gaan eten.
Onbeperkt Mezedes (Tapas) eten voor 21,50 Gezellig met z’n 2 of met een groep, zo wordt er door het restaurant mee geadverteerd. Nou NIET dus.
Als je 1 gerechtje na 1 uur pas hebt zijn de 2,5 uur zo voorbij. Aanspreken van de bediening en eigenaar werd gewoon weggelachen en men vertelde maar om rustig aan te doen.... het zou allemaal goed komen. Niet dus, om 22:00 ging de keuken dicht en konden wij naar het naastgelegen cafetaria!! Eten wat we hebben gekregen was goed maar bij lange na niet genoeg. We zijn gewoon onbeschoft behandeld. Nooit meer dus!!
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Als ik in Gemert ben ga ik vaak eten bij Rhodos . Altijd een vriendelijk ontvangst zodat je je welkom voelt. De kwaliteit van het eten is goed. Lekkere vis- en vleesgerechten zowel traditioneel Grieks gekookt als van de grill. Deze keer gekozen voor de rundvlees-stoofschotel met schapenkaas. Fijn van structuur en smaak. De standaard Griekse koolsalade die daar bij geserveerd had wel wat spannender gemogen. De huiswijn in karaf is van redelijke kwaliteit. Punt van aandacht is wel de inrichting. Achterin het restaurant drie blinde muren. Dat geeft een opgesloten gevoel. Wat meer licht en lucht zou geen kwaad kunnen.
Rbets .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Goede ontvangst met ouzo, en netjes gevraagd of je al 18 bent ( daaronder krijg je appelsap).
De keuze is groot op de kaart en na de bestelling kwam al snel de salade om de eerste honger te stillen. Vlot daarna kwam een heelijk mals gegrilde zwaardvis en een vegetarische schotel op tafel.
De saus was apart in een bakje, zodat je zelf kan kiezen hoeveel je erbij lust. Heerlijke gekruide friet erbij. De vegetarische schotel had twee gevulde paprika's, geitenkaas in een korstje en een bladerdeegpakketje met kaas. En bonen, rijst en friet. Ruim voldoende porties.
De bediening was vlot. Helaas bleek er geen warme chocolademelk te zijn, maar over het delen van ijs met slagroom en warme kersen werd niet moeilijk gedaan.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Inrichting is verzorgd, maar niet speciaal. Voor ons geen punt.