Rhodos

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 10:30

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
ja wij zijn hier met regelmaat ,om heerlijk te eten ,gastvrij restaurant waar je nog echt de gast bent heerlijke schotels keus genoeg ,vlotte bediening,en erg gezellig
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Ter gelegenheid van een familiefeestje hier zeer smakelijk gegeten. Zoals bij een goede Griek is alles heel lekker en de bediening vriendelijk. Ruime porties en dus was dit voor één van onze tafelgenotes aanleiding om het begrip "doggy bag" te introduceren. Geen probleem natuurlijk... Ook onze in Enschede woonachtige familie komt hier zeer regelmatig en wij begrijpen nu wel waarom!
Ine-sauer .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We komen hier regelmatig eten, eten is goed. Personeel is heel erg vriendelijk.
We bestellen vaak een schotel voor 2 personen
Stephaniew92 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Het eten is altijd erg lekker.
Personeel is altijd vriendelijk. Vooral de eigenaar. Hij komt altijd even en praatje maken.
Vaste klant!
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Wij zijn al jaren vaste klant bij Rhodos in Enschede. Altijd worden we vriendelijk ontvangen en als het rustig is kan je zelf een tafeltje kiezen. Het is er eigenlijk altijd druk, want het eten is fantastisch en de prijs/kwaliteit verhouding is top. Als je niet kunt kiezen kan je altijd voor de daghap gaan, want dan krijg je het lekkerste van alles! Ik raad dit restaurant aan iedereen aan die lekker en voordelig uit eten wil gaan.
PP2014 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014

Onlangs weer heerlijk gegeten bij restaurant Rhodos, een geweldig restaurant! Heerlijk eten voor een goede prijs. Super vriendelijke bediening, met altijd een gezellig praatje aan tafel. Er hangt een gezellige sfeer en er wordt hier echt met hart voor de zaak gewerkt. Niet alleen in de bediening, maar ook in de keuken. Speciaal voor ons een aubergine salade gemaakt, niet gepureerd overigens, het was erg lekker! En dan de zalm, gestoomd (in de stomeros ;-)) is dit de lekkerste zalm die wij in een restaurant hebben gegeten. Al met al een échte aanrader!
Romy .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Dit weekend heerlijk gegeten bij restaurant Rhodos, een geweldig restaurant! Heerlijk eten voor een goede prijs. Super vriendelijke en snelle bediening. Alles op de kaart sprak mij aan. Er hangt een gezellige sfeer en er wordt hier echt met hart voor de zaak gewerkt. Niet alleen in de bediening, maar ook in de keuken. Al met al een échte aanrader!
Yolanda H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Weekendje weg en via de diner jaarkaart hier met korting gegeten. We hadden de Thomas schotel voor z'n 2-en. Erg lekker met goed gekruide biefstuk, een spies, kipfilet en de onvermijdelijke gyros. Zeer smaakvol. Als afsluiting een kopje koffie van het huis. Een aanrader.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2012
met een grote groep hier gegeten, op het eten was niets aan te merken, verschillende voorgerechten en ook het hoofdgerecht was door de kok zelf samengesteld op ons verzoek. het duurde allemaal heel erg lang voordat we konden eten. Het was er druk, maar zelfs op het water moesten we lang wachten, dat viel ons erg tegen. prijs kwaliteit was goed.