Rhodos

Emmasingel 60 6001 BD Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rhodos

TonenChristien .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Vanavond weer eens heerlijk gegeten.
Het voorgerecht Lachanodolmades is om van te smullen.
Daarna de Midia Titania, de gyros en de lamskoteletjes.
Een lekker flesje rode Masseria pietroses erbij nou je avond kan niet meer stuk.
Nikkie en Stelios dank je wel weer voor het lekkere eten en gastvrijheid.
Emily A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Elke keer als we in het zuiden zijn dan gaan we hier eten. Een elke keer is het eten heerlijk. Ik ken maar weinig restaurants die alleen LIVAR vlees serveren. Personeel is vriendelijk en snel en de gastvrouw en gastheer Nikki en Stelios ontzettend aardig. Nikki is een fenomeen op zich. Zingend bedient ze de gasten. Wederom bedankt voor het lekkere eten en de gastvrijheid!
Lise V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vind het een beetje zielig staan als je extra moet betalen voor tzaziki saus en mayonaise, volgensmij hoort dat er gewoon bij te zitten. Moesten ook lang wachten op het eten daar hou ik persoonlijk niet zo van. De eigenaresse stond nogal mee te zingen met de muziek dat kan ze volgensmij ook beter niet doen. Verder was het eten lekker en zijn we netjes bedient.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Een echte aanrader, dit is een fantastisch restaurant waar je werkelijk heerlijk kan eten!
Ik kom er niet zo vaak maar elke keer weer sta ik versteld van de hartelijkheid van die hele lieve mensen.
De gerechten zijn heerlijk en royaal.
De ligging is perfect, dicht bij het centrum en op loopafstand van het station.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Zeer lekker gegeten.
mooie muurbeschildering.
bediening en ontvangst zeer prettig.
voorgerecht portie gefrituurde visjes, vond het er raar uitzien, maar waren super lekker, helaas waren die heel gauw op :-).

Al een paar keer eerder gegeten zonder op/aanmerking(en).

Jammer dat ik niet in de buurt woon (amersfoort), anders zou ik veel vaker komen eten.

Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
28-07-2014
Pluspunten: goede inrichting, voelde echt Grieks, eten is heel lekker gelukkig niet te zout wat nogal eens gebeurd

Minpunten: bediening niet netjes (sprak onderling andere taal), riep door de zaak of we nog wat wilde drinken en kwam er niet voor aan de tafel, onze serveerster kwam niet hygiënisch op ons over (rook nogal naar zweet). Toen we net binnenkwamen ging ik even naar het toilet en ging mijn man vast zitten. Hij kreeg 2 ouzo's voorgezet en de serveerster vroeg niet of er alvast wat te drinken kon komen, daar moesten we uiteindelijk nog 5 minuten op wachten. Mijn man wilde graag een 0,5 liter tapbier zoals op de kaart stond, maar volgens mevrouw hebben ze dat niet maar hebben ze alleen Grieks bier in een 0,33 liter flesje.. "Maar na dit bier wil je nooit meet iets anders"; bij thuiskomst lekker nog een ander biertje open getrokken.

Na ons kwam er nog een jong stel binnen en de serveerster begon vrolijk over het haar van de jongedame. Niks mis mee, maar daarna ging ze ook even fijn aan dat haar zitten voelen; als ik daarna mijn eten had gekregen, had ik het teruggestuurd. Hoezo onhygiënisch!

Wij zouden dit restaurant niet aanraden.

Tip voor de eigenaars: werk een beetje aan de klantvriendelijkheid, want bij de mevrouw die vanavond werkte wil ik liever geen eten bestellen.
Sui T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
De stifado was erg lekker en zoals je m ook in Griekenland krijgt, was echt heerlijk mals! De Hermes schotel met o.a. lamskotelet en giros was mooi opgemaakt en niet teveel. De rijst was zeer smaakvol. Wij waren al voorbereid op een zingende eigenaresse door de recensies en ze is inderdaad apart, maar heeft ons vriendelijk geholpen. Al met al lekker gegeten!
Adlr .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Op een maandag avond gegeten met het gezin. Eten is van goede kwaliteit. Vlees was sappig en niet vet. Er wordt gewerkt met goede basis producten. Serveren er livar vlees. De zaak werd deze avond gerund door een meezingende, erg opruimerige en "strenge"gastvrouw. Ze was erg charmant en noemde ons "schat""lieverd" Lekker en ontspannen gegegeten :-)
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Heerlijk gegeten! gebruiken Livar in de keuken (dat werd ons meerdere malen medegedeeld) en de smaken zijn perfect! Het enige aandachtspuntje, toen we de kaart kregen voorgelegd door (naar ons vermoeden) de eigenaresse had ze voor ons een suggestie voor wat we moesten bestellen. het ging over 2 persoonsschotels waarbij we ook konden combineren. Een tafelgenote viel al op dat deze duurder waren dan dat we dezelfde gerechten separaat zouden bestellen, en ik begrijp dat je als horeca ondernemer gaat voor de meeste winst. Wat ik echter niet kon waarderen was dat mevrouw bij ons aan tafel bleef staan te wachten dat we de voor haar duidelijke 2 persoonsschotel (x2) zouden bestellen. Nadat ze 3 minuten was blijven staan, liep er god dank een nieuwe klant de zaak in en konden wij rustig bestellen bij een behulpzame serveerster. Jammer.. Het eten is geweldig en ruim voldoende!
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Na een lange tijd hier weer eens gegeten, en het bleek dat het restaurantje in de tussentijd was overgenomen door een nieuwe eigenaar (echtpaar)

We kunnen wat betreft het eten in dit restaurant kort en bondig zijn. Dat is gewoon heel goed de gerechten zijn niet vet.
(dit gebeurt namelijk nogwel eens bij een grieks restaurant).

Het enige opmerkelijke en wat we een beetje vreemd vonden was dat er in een zich zelf autentiek grieks noemende restaurant er ook een italiaanse kaart / maaltijden worden aangeboden.
Maar we begrepen later van de vrouw des huizes dat de kok (haar man) ook een tijdje italiaans had gekookt, vandaar dat ze voor deze (grieks / italiaanse) combinatie hadden gekozen.

Het overigens gezellige interieur - wat we nog van de vorige eigenaar gewent waren, is eigenlijk niet meer terug te vinden, en we vonden het zelfs een beetje kaal en dat het er hier en daar een beetje verwaarloost uit zag. zoals bijvoorbeeld de verschoten kleur v.d. vloerbedekking.
Het is er echter gelukkig wel gewoon schoon.

Wat betreft de service / bediening. De gastvrouw is niet echt op d'r mondje gevallen, en praat (en zingt af en toe) voluit. Prijst zeer graag haar producten en restaurant aan, en probeerd je menu keuzen soms ook een beetje te beinvloeden.
Komt daardoor "af en toe" iets te dwingend en opdringerig over, maar als je een beetje met elkaar hebt gesproken en het ijs een beetje is gebroken, dan zie je dat al weer snel door de vingers
:-)

Eindconclusie: Voor een goede griekse maaltijd in weert,
een aanrader,
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Net gegeten daar geweldig Spagetti met zeevruchten en de vlees gerechten waren ook geweldig. Zeer mals beter dan de gemiddelde griek
Liefke .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Lekker, eten, van zeer goede kwaliteit,
We komen hier regelmatig, en voelen ons zeker thuis bij Rhodos.
De kok tevens eigenaar weet je iedere keer weer te verrassen met nieuwe lekkere en eerlijke gerechten, dus zeker een aanrader.