Rhodos

6,9
6,7
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Verrassend begon deze avond bij onze tafel niet met een Ouzo, bij een aantal andere tafels kwam die overigens wel voorbij. Wellicht hing dat samen met de niet heel erg gecoordineerde drankopname, toen bij het hoofdgerecht de glazen allemaal al even leeg stonden moesten we zelf actie nemen ondanks dat het niet vol (ongeveer eenderde) zat.
Voorgerecht gefrituurde inktvisringen was mooi opgemaakt op smaakvol bedje van sla. Hoofdgerecht Kreta schotel was ok, varkenshaas had weinig smaak, suzuki en gyros voldeden prima en was ook mals. Vreemd dat we met 5 personen een gemeenschappelijke schaal friet met slechts 3 bolletjes rijst kregen: iedereen wacht dan toch op elkaar wie er wel en wie er geen neemt. Gewoon 1bolletje rijst per persoon serveren zou dat deelprobleem oplossen.
Koffie als nagerecht werd netjes en vlot geserveerd, jammer dat de koffie waterig en niet restaurant waardig is. Verder ziet de zaak er wel netjes ingericht uit.
Met paar kleine aandachtspunten zou de beleving van 'uit eten gaan' fors kunnen verbeteren, het eten is het waard.
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
ging om 17:15 zitten een minuut later kregen we ozzo en de kaart helaas houden wij niet van ozzo. om 17:20 drinken besteld en om 17:25 voor en hoofdgerecht besteld. om 17:55 kwam het hoofd gerecht dat was goed maar in de tussen tijd waren de gelazen aan tafel leeg beding liep lang keek je aan en keek naar de tafel maar vraagt niet of je nog wat drinken wil (zeer klant onvriendelijk en niet denkt niet aan de winst van het bedrijf zonden) uit eindelijk zelf drinken gehaald. hadden we om 17:20 nog geen hoofd gerecht dacht vraag even netjes aan de beding waar ons hoofd gerecht blijft kijk ze je aan en zegt ze weet ik niet kan der niets aan doen ... (zeg dan sorry ik zal het even na vragen aan de keuken)---> TIP VAN EEN KOK slecht dit vroeg het aan een manelijke collega en die zij dat de bestelling pas om 18:00 was opgenomen nou naar mijn weten was dat 17:25 uiteindelijk om 18:45 het eten gekregen vlees zwom in het vet geen groenten of iets dergelijks helaas om 19:20 rekening gevraagd binnen 1 min hadden we die het geld werd niet opgehaald dus maar naar de bar gebracht niemand naam het aan en ze keken je aan of ze licht zagen branden raar dus neer gezet op de bar ik ging weg lag het er nog zeer veilig ik kon zo mijn geld weer mee nemen als ik wou
denk ook niet dat het personeel HACCEP opgeleid is want dat is achter de bar niet te zien vere van veer

kortom slechte service. niet gast vriendelijk. niet in de gast verplaatsen. en niet aan de omzet van het bedrijf denken zeer slecht in mijn ogen. hopelijk hebben ze personeel die wel opgeleid zijn en hopelijk waren deze vrij want zo kan het in mijn ogen niet goed gaan

gezegd door een kok met passie voor de horeca
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Voor mijn werk slaap ik al een aantal weken in hotels en eet ik vaak in restaurants. Dus misschien ben ik wat verwend. Vanavond was ik neergestreken in Veldhoven bij Rhodos.

Het voorgerecht was goed. Het hoofdgerecht minder. Ik eet vegetarisch er zijn helaas maar twee vegetarische hoofdgerechten. Ik koos voor gevulde paprika's en tomaten. Toen het voor me werd neergezet dacht ik "wat is dat?" Er lagen een aantal paprika's en tomaten in een plas onbestendig. Ik heb dit gerecht vaker gegeten in andere restaurant maar nog nooit zoals dit. Ik heb er wat van gegeten en toen ben ik opgestaan heb afgerekend en ben gegaan.
Nanko V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Slechte ervaring bij Rhodos, vervelende bediening en eten niet lekker en koud. Gaan we niet meer naar toe. We waren met 4 personen, zeer ervaring restaurant bezoekers, en waren het met elkaar eens: slaan we voortaan over
Etertje61 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
We hadden daar een paar jaar geleden al eens gegeten en dat was goed bevallen, dus we besloten er weer eens heen te gaan. Wat een tegenvaller! Op het eten was niet veel aan te merken; de bekende Griekse gerechten zoals de Athene- en de Kretaschotel vielen in de smaak en de gegrilde zalmfilet kreeg zelfs een compliment. Ook de coupes ijs met aardbeien waren prima te genieten. Maar de bediening was abominabel slecht! De bestelling werd op een zeer onvriendelijke, onpersoonlijke manier opgenomen, de bestelde fles huiswijn werd zonder een woord op tafel gekwakt en zonder te vragen of hij geproefd moest worden, ingeschonken. Tegen het einde van de maaltijd kwam er werkelijk iedere twee minuten iemand anders van de bediening langs om te vragen of we nog iets wilden drinken en als klap op de vuurpijl stonden bij het afrekenen de gerechten van een andere tafel bij ons op de rekening, waardoor die maar liefst 60 euro te hoog uitviel. Dat werd zonder een woord van verontschuldiging gecorrigeerd.
Ook de ambiance viel ons nogal tegen; vlak achter tegen de box aan waarin wij met zijn vieren zaten, stond dwars een kleine tweepersoonstafel waaraan mensen werden geplaatst, die dus zo op onze tafel konden kijken en die we ook letterlijk hoorden "genieten" van hun maaltijd. Eet smakelijk, maar voor ons volgende keer in een andere gelegenheid!
Peetje2001 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Helaas een tegenvaller. Het restaurant zit in een heel mooi pand. Van buiten is er dus niks op aan te merken. Van binnen oubollig. Op zich is dat niet erg en heeft het ook wel wat. Maar het eten wat erg matig. Qua hoeveelheid prima maar kwalitatief niks bijzonders. Het is ook niet duur dus wat dat betreft moet je er ook niet over zeuren maar lekker is anders . Het publiek dat er erop af komt is erg luidruchtig. Hier kan het restaurant niets aan doen maar heb wel het idee dat het type restaurant dit publiek aantrekt. Toen we het restaurant verlieten was er geen enkel personeelslid
dat ons gedag zei. Bij andere Griekse restaurants zijn we juist de gastvrijheid gewend. Helaas, wij gaan hier niet meer naar terug.