Over het restaurant Rhodos

Uit Griekenland overgevlogen

Het eerste Griekse restaurant van Den Bosch staat al meer dan dertig jaar onder de toren van de Sint Janskathedraal. De Griekse eigenaren wilden een op en top Griekse sfeer neerzetten dus lieten allerlei meubels, schilderijen en vooral veel gastvrijheid overvliegen. Rhodos specialiseert zich in gerechten met giros, lam en een scala aan vis (op de houtskoolgrill) en voor kinderen is er een aparte kaart.

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag t/m vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en zondag 11:30 - 22:00 (11:30 - 16:00 lunch)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

• Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Bij Rhodos is het altijd goed eten in een gemoedelijke Griekse sfeer.
Wij komen hier al jaren en dit is toch wel een van de betere Griekse restaurants in de omtrek.
In de zomer lekker buiten op het terras aan de voet van de Sint Jan en gisteren uiteraard lekker warm binnen.
Kortom een aanrader voor wie van Grieks eten houdt.
Brettney B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Super vriendelijke bediening, het eten was echt super!! Het vlees is super lekker mals, top!! De inrichting geeft een goede Griekse sfeer.
p. H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Rhodos is de beste Griek in de wijde omtrek. Ongelooflijk goed en smaakvol eten, fijne bediening, gezellige sfeer. Ook makkelijk te vinden; tegenover de Sint-Janskathedraal, parkeren kan vlakbij. Gewoon helemaal perfect.
Marjavanweert V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Gezellig samenzijn en prettige bediening.
Eten was goed.
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gezellig restaurant vriendelijk personeel lekker eten
Dion G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het is een gezellige ambiance met personeel dat gastvrijheid ademt. Heerlijk eten en drinken. En top service. Wij komen zeker weten snel terug
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Authentieke inrichting betere banken aan de tafel als menig stoeltje in een ander restaurant.
Gastvrij ontvangen prima bediening en goede keuken.
Niets aan veranderen ????
E G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Altijd goed eten bij deze Griek!
Goed restaurant, lekker eten en het personeel is altijd vriendelijk. En een prachtig uitzicht op de Sintjan!
B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Gezellig restaurant met ruime keuze aan gerechte. Vriendelijke eigenaar en personeel helpen je graag en raden goede suggesties aan op de menukaart, we hebben genoten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Wij gaan regelmatig eten bij Rhodos.
Eten is er heel goed en vriendelijke bediening.
Wil je naar een goede Griek,ga dan naar Rhodos!
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Gezellig restaurant, goede sfeer .Prima gegeten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en een fijne ontvangst en bediening. Wij komen zeker terug. Flinke porties. Had nog tsasiki over en heb deze meegenomen naar huis. Dat is geen punt.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima maaltijd gehad, gezellige atmosfeer! Ondanks dat het al medio oktober is, toch door het mooie weer nog buiten kunnen eten!
JARD J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heel kenmerkende sfeer en ambiance op zn Grieks. Fantastisch gegeten en de mogelijkheid om voor een 3 gangen menu te kiezen.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Wij vonden het erg gezellig, en heerlijk gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ben vandaag lekker uit gaat eten, ben voor de eerste keer naar Rodos geweest, een Grieks restaurant in de Kerkstraat den Bosch. Het was super
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Vandaag voor het eerst naar HET Grieks restaurant van den Bosch geweest. Het was super, heerlijk gegeten, heel leuke bediening. Mooie kaart, we gaan deze avond zeker over doen. Rhodos we komen terug.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Vandaag voorzet eerste naar het Griekse restaurant Rhodos,in den Bosch geweest, heb er heel veel positieve geluiden van gehoord. Het was super. Een echte aanrader, eten was geweldig, bediening erg goed, leuke avond gehad. Gaan zeker terug.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was heel lekker en vers, de gezelligheid en de sfeer was heel goed, het personeel was heel vriendelijk en de service was top! kortom een echte aanrader!
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zijn hier jarenlang niet meer geweest. Kwamen hier voorheen regelmatig. Was voorheen prima zaak. Helaas is het ons behoorlijk tegen gevallen. Zeker wat betreft de bediening en de prijs kwaliteit.
Beste Ron,

Bedankt voor de recensie te schrijven, het is dan gebruikelijk om hierop te reageren. Wij vinden niet leuk om te horen dat de bediening niet aan uw verwachtingen deed en hier om onze excuses. Wij zijn dagelijks bezig om de services en bediening op niveau te houden en zullen u recensie meenemen in de feedback tegen het personeel.

Team Rhodos