Over het restaurant Rhodos

Uit Griekenland overgevlogen

Het eerste Griekse restaurant van Den Bosch staat al meer dan dertig jaar onder de toren van de Sint Janskathedraal. De Griekse eigenaren wilden een op en top Griekse sfeer neerzetten dus lieten allerlei meubels, schilderijen en vooral veel gastvrijheid overvliegen. Rhodos specialiseert zich in gerechten met giros, lam en een scala aan vis (op de houtskoolgrill) en voor kinderen is er een aparte kaart.

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

bertie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
top top
Lindsey V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen. We konden op het terras zitten, leuk plekje! Wij bestelden een vegetarisch hoofdgerecht en een schotel. Beiden smaakten erg goed! Minpunt vonden wij dat de bediening ons niet kwam vragen of wij nog iets te drinken wilden bestellen toen onze glazen toch al 10 minuten leeg waren. Kregen ook geen dessertlijst aangeboden, terwijl wij hier nu toch zien dat die er waren.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten in een fijne en hartelijke omgeving
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lekker gegeten in een leuke ambiance met vriendelijke bediening.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer! Vriendelijke bediening en de hele avond buiten op het terras gezeten met uitzicht op de Sint-Jan.
Mike Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten en lekker dichtbij theater zodat we ook daar weer op tijd waren
zat D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Goed restaurant met leuke gerechten, een prettige ambiance en vlotte bediening. Een fijne tafel op de begane grond aan het raam maakte het compleet. Een aanrader!
wilberto2 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Ik heb samen met een vriend heerlijk gegeten bij Rhodos. Ontvangst en service waren perfect. Ik had nog nooit in een Grieks restaurant gegeten en kreeg advies wat ik kon nemen. De Rhodos-schotel is echt een aanbeveling!
guusjeverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Je voelt je erg welkom door de gastvrije ontvangst en het glaasje ouzo. Het eten is lekker en de keuze voldoende. Een aanrader voor een gezellig etentje!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zelfs op een doordeweekse avond is het hier gezellig druk. Heerlijk gegeten!
G. M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima sfeer en lekker eten. Een gezellige avond gehad.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ik heb hier al vele malen gegeten. Kom hier al bijna 20 jaar. Heerlijk Grieks eten, sfeer is altijd prima en personeel altijd vriendelijk. Een klein verbeterpuntje wat al die jaren al zo is. .......De Gyros. Deze heeft te weinig smaak en is vaak heel zacht, net suddervlees. Dat is dan ook echt het enige!
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk eten, super personeel. Ook geweldig om met een grotere groep te gaan. Je krijgt al het eten tegelijk en zit heel gezellig. Bedankt en zeker tot een volgende keer!!!!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Eten met veel zorg bereid. En erg smaakvol. Bediening erg gastvrij. Fijne sfeer. Kortom een uitstekend restaurant om een gezellige avond door te brengen. Ze geven je ook alle tijd om een gezellige avond te tafelen.
lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gisteravond hebben we bij Rhodos gegeten. Aangezien het heerlijk nazomerweer was hebben we lekker buiten gezeten onder een grote parasol met een terrasheater. Vanaf mijn plaats had ik goed zicht op de Sint Janskathedraal. Van het interieur binnen heb ik slechts een glimp opgevangen, maar het zag er gezellig uit. Bij aankomst kregen wij een glaasje ouzo. Wij gaven onze bestelling door en even later bestelden we een karafje Retsina, die lekker fris smaakte. Na een tijdje kwam het meisje van de bediening stokbrood met kruidenboter brengen. Ik zei dat we dat niet hadden besteld. Zij zei toen dat het van het huis was. Ik vermoed dat ons eten er iets later klaar was dan gebruikelijk. Maar dat viel nog erg mee. Mijn echtgenoot had een schotel van de grill met souvlaki, lamskoteletjes en gyros. Het vlees was mals en smakelijk en vooral de gyros was erg lekker. Ik had het vispannetje. Daar heb ik van gesmuld. Na het eten hebben we nog een kopje koffie gedronken met een glaasje Metaxa. De bediening was vriendelijk. Voor ons was dit etentje een aangename afsluiting van een dagje Den Bosch.
Christine K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer slecht onze ervaring bij Rohdos in Den Bosch. Op de kaart staat een broodje Kipfilet je krijgt slechts een sneetje brood en de kipfilet is niet echt warm en dat voor de woeker prijs van 8 70
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
By far...de beste en de gezelligste !
komen hier al vele jaren ....heerlijk !!!!!!
Zsaziki nog lekkerder dan deze al was .
De lever lekker mals ....kortom we zijn net terug van een dijn avondje uit !
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Eerlijk en heerlijk eten, fantastische service en gastvrijheid in een klassieke setting. Mooi groot terras aan de voet van de Sint Jan kathedraal.
Tip saganaki en aibergine salade vooraf, mousaka en grill gerechten als hoofd.