Over het restaurant Rhodos

Uit Griekenland overgevlogen

Het eerste Griekse restaurant van Den Bosch staat al meer dan dertig jaar onder de toren van de Sint Janskathedraal. De Griekse eigenaren wilden een op en top Griekse sfeer neerzetten dus lieten allerlei meubels, schilderijen en vooral veel gastvrijheid overvliegen. Rhodos specialiseert zich in gerechten met giros, lam en een scala aan vis (op de houtskoolgrill) en voor kinderen is er een aparte kaart.

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
lekker Grieks eten voor een redelijke prijs.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij werden netjes ontvangen en naar onze plaats gebracht . Heel vriendelijke bediening en keurig verzorgd . eten was prima klaar gemaakt en we konden lekker rustig eten . Tempo van serveren was ook heel goed , niet te snel maar ook niet te lang wachten tussen de gangen door . Wij vonden het een geslaagde avond .
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heel lekker gegeten,goed en vriendelijk personeel,je voelt je meteen welkom,ook fijn dat je via de mail kunt reserveren,ook met een groot gezelschap kun je daar gezellig zitten omdat ze ook een bovenverdieping hebben,ook hebben ze heerlijke koffie,volgende keer gaan wij daar zeker weer heen.
Siarda S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten mooie porties vriendelijke bediening
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Smaak van eten echt goed. Komen allerlei mensen van oud tot jong.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Een warm welkom met een leuk tafeltje aan het raam. Er zat een grote groep, die nogal luidruchtig was. Men bood ons een tafeltje op een rustigere locatie aan, mooie geste. Het eten was heerlijk, goed van smaak. De drukte op zondagavond maakte dat t wat langer duurde dan we gewild hadden, maar de kwaliteit was zonder meer de moeite waard!
F. S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een goede service. Een echte aanrader, we komen zeker weer terug!
marianne M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Kreeft vooraf, dat verwacht je niet bij De Griek. Gezellige sfeer. Aanrader!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening!
zat D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Hadden via IENS gereserveerd en vanwege persoon met gezondheidsproblemen tafel beneden gevraagd. Daar werd in eerste instantie geen rekening mee gehouden. Eigenaar deed alsof hij van dit verzoek niks wist. Gelukkig kwam hij met een passende oplossing.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk met zijn drietjes genoten van Griekse voorgerechtjes en een super Rhodos schotel. De biefstuk in de Rhodos schotel was perfect afgebakken. Leuke bediening en lekker eten. Dat is de reden dat we hier regelmatig even neerstrijken voor een lekker Griekje. Constante kwaliteit al voor jaren. Daarom is het er altijd druk.
T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
ben al een paar keer hier geweest, erg goed grieks restaurant in de binnenstad van den Bosch , alles is heerlijk vers eten, lekkere mousaka, heerlijk vlees, alles vers!! aanrader reserveer wel vooral in het weekend.
emiledenbosch W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Hoewel we besproken hadden en een tafel beneden bij het raam bestelden werden we bij binnenkomst direct naar de tweede verdieping gebracht. Op mijn naam werd niet gereageerd hoewel er beneden voor twee personen was gereserveerd blijkens de bordjes. Omdat dit de tweede keer is in korte tijd laten we Rhodos even achterwege ondanks het feit dat de maaltijd uitstekend was evenals de bediening boven. Toen we vertrokken zaten er drie personen op de twee gereserveerde plaatsen?????????
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gisteren met twee collega's bij Rhodos gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar: heerlijk eten in een sfeervolle omgeving. Super!
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Wij hebben gisteren lekker gegeten met een perfecte bediening in een prettige omgeving. Beslist voor herhaling vatbaar, Grieks restaurant Rhodos in 's-Hertogenbosch is een aanrader.
Marieke C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten viel erg tegen, evenals de wijn. Inrichting erg gezellig, bediening prima.
Marjo F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij komen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Heel constante goede kwaliteit en prettige bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Superlekker gegeten topper!!
Remy P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten vanavond! De bediening was ook zeer goed en we kregen een lekker glaasje Ouzo aangeboden. Ondanks de drukte, werd het eten snel geserveerd. De kwaliteit van het eten was top en het vlees was lekker gekruid. Een van de betere Griekse restaurants in Den Bosch! Hier komen we zeker terug :-)
Dick J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het eten is goed maar voor mij en partner die boven de 70 zijn eigenlijk te veel. Wij hadden alleen nog maar een hoofdmaaltojd.