Over het restaurant Rhodos

Uit Griekenland overgevlogen

Het eerste Griekse restaurant van Den Bosch staat al meer dan dertig jaar onder de toren van de Sint Janskathedraal. De Griekse eigenaren wilden een op en top Griekse sfeer neerzetten dus lieten allerlei meubels, schilderijen en vooral veel gastvrijheid overvliegen. Rhodos specialiseert zich in gerechten met giros, lam en een scala aan vis (op de houtskoolgrill) en voor kinderen is er een aparte kaart.

Meer informatie over restaurant Rhodos

Maandag t/m vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en zondag 11:30 - 22:00 (11:30 - 16:00 lunch)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
JARD J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heel kenmerkende sfeer en ambiance op zn Grieks. Fantastisch gegeten en de mogelijkheid om voor een 3 gangen menu te kiezen.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Wij vonden het erg gezellig, en heerlijk gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ben vandaag lekker uit gaat eten, ben voor de eerste keer naar Rodos geweest, een Grieks restaurant in de Kerkstraat den Bosch. Het was super
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Vandaag voor het eerst naar HET Grieks restaurant van den Bosch geweest. Het was super, heerlijk gegeten, heel leuke bediening. Mooie kaart, we gaan deze avond zeker over doen. Rhodos we komen terug.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Vandaag voorzet eerste naar het Griekse restaurant Rhodos,in den Bosch geweest, heb er heel veel positieve geluiden van gehoord. Het was super. Een echte aanrader, eten was geweldig, bediening erg goed, leuke avond gehad. Gaan zeker terug.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was heel lekker en vers, de gezelligheid en de sfeer was heel goed, het personeel was heel vriendelijk en de service was top! kortom een echte aanrader!
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zijn hier jarenlang niet meer geweest. Kwamen hier voorheen regelmatig. Was voorheen prima zaak. Helaas is het ons behoorlijk tegen gevallen. Zeker wat betreft de bediening en de prijs kwaliteit.
Beste Ron,

Bedankt voor de recensie te schrijven, het is dan gebruikelijk om hierop te reageren. Wij vinden niet leuk om te horen dat de bediening niet aan uw verwachtingen deed en hier om onze excuses. Wij zijn dagelijks bezig om de services en bediening op niveau te houden en zullen u recensie meenemen in de feedback tegen het personeel.

Team Rhodos
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Lekker eten, goed gegrild en een leuke sfeer. De bereiding was snel en de bediening vriendelijk. Dit was mijn tweede bezoek. De moussaka is overheerlijk.
Sophie T.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Vanavond, op een dinsdag gaan eten. We komen er wel vaker, vaak op een doordeweekse dag. Het was vrij rustig, maar dat vinden we niet erg.
We komen daar omdat we het vlees van de grill goed bereid vinden, niet zo zout, en mals. De porties zijn in de loop der jaren kleiner geworden, de prijzen hoger. Nu ja, dat zie je overal hier in de stad.
De eigenaars en de serveerster waren niet vriendelijk, ze begroetten ons niet vriendelijk bij binnenkomst, glimlach kon er ook niet vanaf. Alles op de automatische piloot. We hebben alleen een hoofdgerecht besteld. Tijdens het eten kwam niemand langs om te informeren hoe het smaakte, of we nog wat wilden drinken, niets. Alhoewel ze wel langs kwamen lopen en de glazen leeg waten. Tjonge. Dit zet wel een domper op je maaltijd. Twee hoofdmaaltijden en twee pilsjes, 44 euro en binnen 3 kwartier sta je weer buiten. Voordat je je pinpas hebt opgeborgen wenst de eigenaar je een fjne avond en loopt weg. Wat is hier in hemelsnaam aan de hand? Elke klant is er een.
Beste Sophie,

Graag willen wij u bedanken dat u de moeite heeft genomen om ons feedback te geven. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw avond bij Restaurant Rhodos niet naar wens is geweest. Wij proberen altijd te zorgen voor goed eten en daarbij goede service van de bediening. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Rhodos
A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hebben heerlijk op het terras gezeten i.v.m. kermis Den Bosch. Een gezellig terras met voldoende ruimte en verwarming. Lekker gegeten en heerlijke Samos op! Volgend jaar zeker weer!
Evelien Z.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Ontvangst ging snel, maar daarna duurde de service erg lang en kregen we weinig aandacht van de bediening. Het was erg druk, maar we hebben zelf steeds contact moeten zoeken. Het eten was desondanks wel erg lekker, maar het was aardig aan de prijs voor dat wat je krijgt.
Hendri V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
De beste Griek in omstreken.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Op een prima locatie genieten van griekse gerechten. Een aanrader midden in het gezellige Den Bosch.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Komen er al meer dan 30 jaar, zellfde eigenaar die persoonlijk toezicht houd en zich ook met alle klanten bemoeid in positieve zin, vragen naar wensen, of alles naar wens is e.d.. prima en vriendelijke medewerkers waardoor goede bediening en direct reagerend op vragen, als het kan wordt het gerealiseerd. Is ook wel te zien aan het feit dat het er bijna altijd vol is. Wij reserveren daarom ook altijd van te voren wanneer mogelijk.
Aswintha V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Altijd Super!
Nathanaël B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten en een grand desert als je het rhodos desert kiest, echte Griekse eigenaren lekkere wijn (karaf rosé wijn) alleen was het hoofdgerecht net iets te weinig voor de prijs, want je betaald gemiddeld 20 euro voor een schotel. Beste zou zijn 6 a 8 verschillende puur Griekse gerechten en dan maar wat duurder, 25 euro bijvoorbeeld per persoon maar dan wel van alles wat en veel graag.
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk gegeten, alles zeer goed gaar, warm en prima op smaak. Service goed en snel.
Vanwege het warme weer zat het terras buiten vol, maar binnen was het ook prima vertoeven en niet te heet.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Ik heb hier vanavond met mijn vriendinnen. gegeten en echt werkelijk ik heb nog nooit zo'n schoon en net restaurant gezien!! En het eten was super lekker en de bediening goed. Echt een aanrader! groetjes Ilse
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
lekker Grieks eten voor een redelijke prijs.