Rhodos

Woensdag t/m Zondag 04:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vergezeld van mijn uit de VS overgekomen neef wilden wij met 6 personen weer eens echt goed Grieks eten. Nou dan ben je hier aan het juiste adres. De combinatie van vlees- en visgerechten kan ik alleen maar aanbevelen. De bediening reageerde zeer attent en alert om eventuele aanvullende wensen te inventariseren en de zeer fraaie Griekse inrichting aangevuld met zorgvuldig uitgekozen kerstverlichting completeerden ons avondje uit tot een waar feest.
Abel V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Grieks Restaurant Rhodos, een begrip in Heerlen en ook de BESTE, goede gastheer, de gerechten zijn er heerlijk en royaal van proportie, goede keuze mogelijkheid, ook heerlijk die zsaziki en niet te vergeten het zelfgemaakte kaneelijs, een aanrader, chapeau, kom gauw weer terug
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Prima gegeten bij Rhodos in Heerlen! Ik ben zelf echt een fan van het Griekse eten en ook in dit restaurant hebben wij uitstekend gegeten! Veel vlees, friet, rijst alles was zeer goed van smaak!

Alleen de tzaziki was wat vreemd voor mij, smaakte een beetje als de Turkse çacik met mint.

Al met al erg lekker gegeten!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Hier heb ik vandaag heerlijk gegeten.
Een geweldige lamsbout (stifado) met een karafje heerlijke retsina.
Ik mocht vandaag proefkonijntje spelen voor een experimenteel dessertje... oh, wat was dat lekker met een glaasje samos nectar (dessertwijn)
En dat allemaal voor nog geen 30 eurotjes. Geweldig!!
De prijs/kwaliteit verhouding is hier perfect in balans.
Wat wil je met 26 jaren ervaring...
Ga zo door.
Fransevers1953 E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Op 11 november geweest. Vriendelijke bediening. De twee mannelijke gastheren waren kennelijk nog niet goed ingewerkt, maar de gastvrouw (eigenaar?) was onmiddellijk ter plaatse voor advies of hulp. Zo leer je het vak. We hebben prima gegeten. Al hebben we nog niet zo veel Griekse ervaring.