Rhodos

Vleesstraat 10 4001 BC Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

De Griekse keuken in zijn puurste vorm

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Rhodos is sinds 1985 gevestigd in het gezellige centrum van Tiel. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Rhodos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Gisteren hebben wij bij Rhodos gegeten. Via de site hadden wij de reservering gemaakt, wat ons prima beviel. De gerechten die wij uitgekozen hadden waren erg lekker en prijstechnisch ook prima. De bediening deed goed hun best om het ons naar de zin te maken. Wij komen zeker weer een keer terug.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gewoon in orde. We hadden al om half zes gereserveerd, dus het was rustig. Gerechten lekker klaargemaakt. We zijn de wat persoonlijker benadering in Culemborg gewend, "met ouzo", maar dat is eerder een pré daar dan een minpunt hier.
Mirian B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een Griekse sfeer.
Mooi restaurant!!
Kristel H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Voor herhaling vatbaar!
Janneke L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eten wel goed, maar personeel mag wel wat vriendelijker!!
AadGev .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Stonden goed geregistreerd en werden netjes naar onze plaatsen geleid. Dus en prima ontvangst en in eerste instantie niet verwacht toch korte wachttijden ondanks dat het restaurant vol zat. Het grote aantal personen maakte dat het geluidniveau zeer levendig was en neigde naar rumoerig, maar wat wil je op de laatste actiedag (AH zegel sparen) voor een gratis 2e drie gangenmenu. Het eten was prima en het personeel was erg vriendelijk. Gaan hier zeker nog een keertje eten.
cobo2007 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na een persoonlijke ontvangst en het aannemen van de jassen werden we naar ons gereedstaande tafel gebracht.
Nadat we hadden plaats genomen werd ons gevraagd wat we wilden drinken onder aanbieding van de kaart met de opmerking dat we rustig onze keuze konden maken (terwijl het restaurant vol stroomde). De gerechten werden op de goede temperatuur geserveerd in - voor ons - ruime porties. Geregeld informeerde de passerende medewerker of alles naar wens was. Ook de sanitaire ruimte verdient een pluim. Het is een aanrader om bij Rhodos te gast te zijn.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een avondje wezen etentje met de AH-bon. Keuze uit voor, hoofd en nagerecht voor euro 32,95. Deze prijs is omhoog geschroefd vanwege de actie van 2 voor 1 van AH. Dat is jammer. Zo ga je niet met klanten om. Verder was het eten, bediening en sfeer geweldig. Op dat gebied voor herhaling vatbaar.
Eva-Linde M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten, zoals altijd hier! We aten van de AH kaart, staat genoeg keuze op. Eten kwam wel wat te snel achter elkaar.. Dat is even een aandachtspuntje.
Stanley H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De gerechten waren goed, we kregen een goede plek aangewezen.
De zaak zat al aardig vol, zeker een aanrader! dus wees wel op tijd op vrijdag en zaterdag.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten
Bediening kan beter,2 x iets gevraagd en beide keren niet gekregen maar er zelf achterheen moeten gaan
kooimanr .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Leuk met de AH Restaurantactie, anders doen wij zoiets nooit met de familie.
missblondiiy .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was ruimvoldoende en erg lekker allemaal. We hebben goed gegeten voor een leuk prijsje. Personeel was erg vriendelijk.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke gerechten met zoals altijd prima kwaliteit.
Gezellige vol restaurant met een prima sfeervolle inrichting.
Zeker weer een reden om terug te komen.
Mar61 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voor AH-klanten kun je uit een speciaal menu kiezen. Ruime keus en dus voor ieder wat wils. Gerechten zijn ruim voldoende en smaken voortreffelijk. Kortom een geslaagd etentje. Voor herhaling vatbaar.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
AH actie gedaan. Beperkte kaart. Gortdroog vlees. Was hier nog niet eerder geweest. Maar is ook de laatste keer. Bij vertrek dacht de ober dat we binnen kwamen. Terwijl hij ons had bediend.
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Vlees van goede kwaliteit, perfect bereid.De koolsalade erbij was erg lekker. Tzatiki heb ik weleens lekkerder op , maar dat was dan ook het enige. Voor herhaling vatbaar!
ienenar1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Jammer dat het nu voor de 2de keer weer tegen valt. Lijkt wel of het personeel er totaal geen zin in heeft.
Veel mensen met ah bonnen wat misschien toekomstige gasten worden. Maar dan zal er aan de vriendelijkheid
toch echt wel iets moeten veranderen. Of misschien zijn wij gewoon erg verwend met onze Griekse restaurants in Nijmegen en in Griekenland zelf. Helaas maar dit was voor ons de laatste keer Rhodos Tiel
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met parter Mezedes-menu gegeten. Vier rondes met vier zelfgekozen gerechten. Eten kwam redelijk snel. Keuze was uitgebreid en portiegrootte werd aangegeven. Prettig restaurant, modern ingericht en vriendelijke service. We hadden meer dan genoeg aan deze kleine gerechtjes. Ook heel goed: gerecht niet op kost je een euro.
Jodie S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op mijn verjaardag op 4 januari hebben we bij Rhodos gegeten en het was heerlijk. Het AH menu had veel keuze en voor onze 2 dochters van 4 en 6 jaar hebben wat van de kaart gekozen. Erg goede service en vuurwerk bij dessert!