Rhodos

Vleesstraat 10 4001 BC Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

De Griekse keuken in zijn puurste vorm

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Rhodos is sinds 1985 gevestigd in het gezellige centrum van Tiel. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Rhodos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Mar61 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voor AH-klanten kun je uit een speciaal menu kiezen. Ruime keus en dus voor ieder wat wils. Gerechten zijn ruim voldoende en smaken voortreffelijk. Kortom een geslaagd etentje. Voor herhaling vatbaar.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
AH actie gedaan. Beperkte kaart. Gortdroog vlees. Was hier nog niet eerder geweest. Maar is ook de laatste keer. Bij vertrek dacht de ober dat we binnen kwamen. Terwijl hij ons had bediend.
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Vlees van goede kwaliteit, perfect bereid.De koolsalade erbij was erg lekker. Tzatiki heb ik weleens lekkerder op , maar dat was dan ook het enige. Voor herhaling vatbaar!
ienenar1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Jammer dat het nu voor de 2de keer weer tegen valt. Lijkt wel of het personeel er totaal geen zin in heeft.
Veel mensen met ah bonnen wat misschien toekomstige gasten worden. Maar dan zal er aan de vriendelijkheid
toch echt wel iets moeten veranderen. Of misschien zijn wij gewoon erg verwend met onze Griekse restaurants in Nijmegen en in Griekenland zelf. Helaas maar dit was voor ons de laatste keer Rhodos Tiel
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met parter Mezedes-menu gegeten. Vier rondes met vier zelfgekozen gerechten. Eten kwam redelijk snel. Keuze was uitgebreid en portiegrootte werd aangegeven. Prettig restaurant, modern ingericht en vriendelijke service. We hadden meer dan genoeg aan deze kleine gerechtjes. Ook heel goed: gerecht niet op kost je een euro.
Jodie S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op mijn verjaardag op 4 januari hebben we bij Rhodos gegeten en het was heerlijk. Het AH menu had veel keuze en voor onze 2 dochters van 4 en 6 jaar hebben wat van de kaart gekozen. Erg goede service en vuurwerk bij dessert!
Santucha W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hartelijk ontvangst. Vriendelijke bediening. Heerlijk eten voor een goede prijs. Gezellig druk, en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met zes personen aan een gezellige ronde tafel, lekker gegeten. Beperktere kaart, met AH bonnen, was voor ons ruim voldoende. Vlees van goede kwaliteit!
Willie H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het eten was erg droog en er waren geen sausjes bij, bij de grote kaart kun je bij kan je vanalles bij bestellen maar voor de AH actie was een speciale kaart en daar stond niets bijzonders op.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Weer geslaagde avond met prima service en perfecte kwaliteit eten.
Echt een aanrader voor gezellig diner met prima bediening.
joost S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gezeten met een lekker menu ik spareribs en mijn vrouw Mixed Grill ruim voldoende en een flesje rode huiswijn fijne bediening een aanrader
mieke.rengers .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten ! Er werd geen onderscheid gemaakt omdat we deze keer met AH-kaarten betaalden... De bediening was prima en het restaurant gezellig!
Dat blijkt ook wel uit het feit dat bijna alle tafels bezet waren.
Wij kwamen er al regelmatig en we gaan er ook blijven komen.
Walter Z.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk en voldoende gegeten, we zullen zeker terug komen, en dan zullen we ook zeker weer genieten, bedankt voor jullie gastvrijheid.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Nog nooit zulke overheerlijke spareribs gegeten.
Compliment voor de kok heeft van ons zeker een ster verdient.
Zeer vriendelijke en nette ober.
John D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij komen vaak bij deze Griek echter nu met de AH actie met ik de prijzen wel erg duur t.o.v. de normale prijzen. Ook de hoeveelheden zijn aanzienlijk minder t.o.v. de normale menu kaart. Jammer !
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
De ontvangst was vriendelijk door een jonge medewerkster. We werden keurig naar onze tafel begeleid. We waren met 4 en hadden ieder een ander voorgerecht. Iedereen was zeer tevreden over hetgeen we voorgeschoteld kregen. Kleine opmerking: de Tzatziki was een beetje te zout, maar dat kan per persoon natuurlijk verschillen. We hadden 3 verschillende hoofdgerechten. De porties waren meer dan voldoende. Sterker nog: we hebben restanten in laten pakken. De kipfilet en de inktvis waren erg lekker en precies goed gekruid. De 2x mixed grill was wisselend. De bifteki en varkensfilet waren smaakvol en niet te droog. De gyros daarentegen vond ik persoonlijk wel wat droog, maar toch erg lekker. Het nagerecht werd op een soort van leistenen plateau geserveerd. Voor cake of gebak handig, maar voor ijs zeker niet. Daar waren we het alle 4 over eens. Het nagerecht zelf (dame blanche) was rijkelijk voorzien van chocolade en het ijs was lekker romig.
Al met al een geslaagde avond, met lekker en goed eten. Maar het mag van mij (toch grote eter) net ietsjes minder groot (en dan de prijs wat lager?).
Verder nog één opmerking: als ik vraag of ze Grieks bier hebben en dit wordt bevestigd en we bestellen 2 Mythos en we krijgen 2 Warsteiner is dat op z'n minst vreemd te noemen.... De serveerster die het kwam brengen wilde het ook zonder problemen veranderen. Dat is dan wel weer goed.

En wat ik mis bij binnenkomst is een ouzo, als goed Grieks gebruik. Maar dat zie je steeds minder bij de restaurants in het land. Jammer....

Maar al met al een zeer goede, gezellige en vooral smakelijke avond gehad.