Rhodos

Vleesstraat 10 4001 BC Tiel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • mixed grill
      gyros
      spare ribs
      mousakas
      griekse pasta met feta kaas
      gegrilde kipfilet
  • Nagerecht
    • dame blanche
      griekse yoghurt
      koffie of thee

Over het restaurant Rhodos

De Griekse keuken in zijn puurste vorm

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Rhodos is sinds 1985 gevestigd in het gezellige centrum van Tiel. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Rhodos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Geweldig lekker gegeten, super leuke bediening... echt een aanrader
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Jammer dat menu al jaren hetzelfde is bij deze AH -actie. Zou leuk zijn als meer wisseling in dessert kwam.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten op dinsdag 18 sept.2018. Bediening door blond meisje met staart erg goed, vriendelijk en correct.
Gryt S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Ontvangst ; hartelijk, service van personeel vriendelijk, eten wat uitstekend.
Marie K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat het te koud was voor de buitentuin, want die zag er prachtig uit!
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
In tegenstelling tot vorig jaar vond ik het een stuk minder. Ook de kaart was anders. Vroeg of ik Tzatziki mocht ipv ander voorgerecht maar dat kon niet. Tzatziki stond er vorig jaar wel op en dat kost minder dan de andere voorgerechten dus snapte t probleem niet helemaal. Dus helaas voor ons teleurstellend dit keer. Prijs duurder maar minder kwaliteit.
R.H. V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een prima restaurant. Gezellig druk (maar niet te..). Goede en vriendelijke bediening. Tempo zat er goed in, maar er werd wel gevraagd of we al het volgende gerecht wilden of even wilden wachten. Goed !!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben met z'n 6e gegeten. We eten vaker Grieks dus hadden vergelijk.....bij binnenkomst hadden we geen ouzo aangeboden gekregen....iets wat er toch zeker bij hoort.....eten was op zich wel goed maar bv ook geen verse Griekse tsaziki saus.....Dus de Griekse puntjes op de i werden gemist. Ook wat slordig met borden weghalen lang lege glazen......Jammer voor ons geen tweede keer
Marthy B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
AH-actie. Ruime keus uit speciaal menu. Gerechten smaakten voortreffelijk en waren ruim voldoende. Ontvangst en bediening was zeer aangenaam. Kregen mooie tafel bij het raam. Kortom zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Miriam J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Gezellige restaurant met erg lekker eten. Goede entourage. De bediening was prima.
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
we hebben prima gegeten met AH kaarten. het was erg rustig in het restaurant, maar dat is niet zo gek op een doordeweekse dag. aanrader!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het eten was lekker ...maar voor 35 Euro eigenlijk te duur.
Jeannet D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed vertoeven. Gezellig
Gert F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Leuke en spontane re-acties van personeel en wat eten betreft gewoon zeer goed. Spelen goed in op extra gevraagde zaken.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Gastvrij ontvangen. Voorgerecht en hoofdgerecht werden met gepaste tussentijdse geserveerd. We wilden even op het nagerecht wachten. Hier hebben we zelf om moeten vragen en duurde nog erg lang. Het was inmiddels wel flink druk geworden. Bediening bleef erg vriendelijk en gastvrij!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Paar dagen in Tiel en met de bon van a.h. gezocht en dit heerlijke restaurant gevonden lekker in de tuin gegeten heeeerlijk echt een aanrader!!
Jopie D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We werden vriendelijk ontvangen in een zeer gezellig en smaakvol restaurant, daar het weer goed meewerkte hebben we in de mooie binnentuin gedineerd.
Alles tot in de puntjes verzorgd.
Waren allemaal zeer tevreden en komen zeker nog terug.
Kyona H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Restaurant was onderbezet dus na 1.5 uur hadden we alleen nog een voorgerecht gehad
De tafel van Hans K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wel leuke tent, wilde lekker buiten zitten ivm met roker in ons midden heel mooi plekje., eten was niet spectaculair voorgerecht was goed maar daarna bijna uur moeten wachten op ons hoofdgerecht !!! Dan ben ik al helemaal klaar. toetje was ook niks een gratis koffie kon het geheel niet meer redden max een 6 ,5
Ellen R.
Het samengestelde keuzemenu voor de Ah spaarkaarten doet wat goedkoop aan!
Jammer van een goedkopere presentatie van de gerechten
Doet afbreuk aan sfeer uitstraling ,kwaliteit van het eten en klantvriendelijkheid van personeel