Rhodos

Vleesstraat 10 4001 BC Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

De Griekse keuken in zijn puurste vorm

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Rhodos is sinds 1985 gevestigd in het gezellige centrum van Tiel. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Rhodos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Lidy Vermeltfoort V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten , alleen ander hoofdgerecht gekregen dan besteld . Niet gemeld omdat je samen graag je hoofdgerecht wilt op eten. Het was ook helemaal volgeboekt , du druk !
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was zaterdagavond helemaal vol en als menu hadden we een wandeling door griekenland gekozen. Toch hoefden we niet lang te wachten. Het duurde al met al 2 uur maar dat mag je bij de keuze van dit menu verwachten. Het personeel was vriendelijk. Ze hadden het druk maar alles onder onder controle!
Het eten was verrukkelijk! Kleine gerechten die we niet zelf uit hoeven te zoeken. Alleen aangegeven wat we niet lusten.

We komen hier al jaren en we hopen hier nog jaren terug te komen.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Weer perfecte gerechten geserveerd, ook ondanks de drukte in het restaurant.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Complement aan de keuken voor de heerlijk bereiden gerechten.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
karin S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima restaurant, lekker gegeten en heel vriendelijke bediening. Gezellige atmosfeer. Wij aten het AH menu en dit wassen een goede selectie van het aanbod. Maar volgende keer weer lekker van de kaart.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
leuk ontvangen alleen op het verzoek om ook een kan kraanwater op tafel te plaatsen (frisdrank en wijn waren al besteld) werd niet voldaan een fles water was wel mogelijk hier werd 3euro voor gerekend. verder hebben we lekker gegeten.
Syl S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zoals eerder heb ik daar heerlijk gegeten. Personeel is daar altijd heel erg vriendelijk. Aanrader om daar naar toe te gaan.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie verzorgde ambiance onder begeleiding van vriendelijk professioneel personeel. Een aanrader.
Rijn M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer, gastvrij. Erg lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was heerlijk,vriendelijk personeel ,leuke locatie waar je met mooi weer ook gezellig buiten kan eten.Wij komen hier zeker nog een keer terug.
bert197 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer goed restaurant, snelle bediening en erg vriendelijk personeel. De porties zijn aan de forse kant waardoor er nogal eens wordt weggegooid, hoewel je een "doggybag" kunt meekrijgen. Seniorenporties (ongeveer 3/4 van de huidige hoeveelheden) zou een uitkomst zijn. Verder niets dan lof.
lodyvoogd .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima eten en zeer vriendelijke bediening. Zat buiten op het terras en de vriendelijke serveersters kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.
Leendert H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Op zichzelf prima restaurant. Helaas waren de wachtijden erg lang (35 minuten wachten op het voorgerecht, tussen voor en hoofdgerecht weer bijna half uur wachten) wat het restaurant m.i. toch minder aantrekkelijk maakt. We dineerden met de AH bon, weet niet of dat van invloed is geweest. Het was niet bijzonder druk in het restaurant,
Ed010 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
1e keer daar gegeten met de AH actie was uitstekend en veel. Goede bediening en service en netjes voor herhaling vatbaar
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer goed en veel , eten.
Zowel, voor, hoofd en nagerecht, je krijgt echt veel en het was heerlijk, goede bediening.
Mooie inrichting alleen jammer dat het zo hol klik, erg veel storend
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk restaurant met vreselijk lekker eten. Dankzij iens een heerlijke avond voor een kleine prijs!! Complimenten voor de actie.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke mezedes gegeten, een leuke en lekkere manier om van de verschillende smaken van de Griekse keuken te genieten. Het was mooi weer, dus we hebben in de prachtige binnentuin gezeten. Goede en vriendelijke bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij hebben heerlijk met vieren gegeten van de ah dineractie. Het was er gezellig en het eten was heerlijk. Ruime keus. Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten en de medewerkers zijn er super vriendelijk!!
En we gaan er zeker nog een keer terug als het mooi weer is voor de binnentuin.....