Rhodos

Vleesstraat 10 4001 BC Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos

De Griekse keuken in zijn puurste vorm

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Rhodos is sinds 1985 gevestigd in het gezellige centrum van Tiel. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Rhodos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
D J V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
patricia L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De gerechten kwamen wat mij betreft te snel achter elkaar. Verder was de bediening vriendelijk, en het eten erg lekker! Ook genoeg keus in de gerechten, ondanks dat dit van de AH actie was.
Dagmar G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goede, vriendelijke, vlotte bediening, we hadden mezedes gekozen. Gerechtjes stonden vlot op tafel, alles goed op smaak en vers bereid, gerechten goed warm, heerlijke tzatziki! Fijne sfeer, kunt bij mooi weer gezellig buiten zitten, net of je op vakantie bent. We komen er graag. Nu geweest op zaterdag rond zes uur, dan is het nog niet heel druk, tegen de tijd dat we weg gingen zat het goed vol en ook toen kon de keuken de vraag goed aan. Aanrader!
Merel H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekker eten, fijne bediening en leuke sfeer. Een aanrader!
H B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Algemeen : prima. Vriendelijk personeel. Eten was lekker en goed verzorgd. Tussen voorgerecht en diner had iets minder tijd kunnen zitten.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke mensen
peggy71 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Hiervoor hadden ze een speciaal keuzemenu samengesteld. Voldoende keuze, heerlijk gegeten. De tijd tussen het opdienen van voor-, hoofd- en nagerecht had iets langer gemogen. Alleen voor het nagerecht kwamen ze vragen of we daar al aan toe waren. De snelheid waarmee ze kwamen vragen of we een nieuw drankje wilde, zat bijna tegen het opdringerige aan.
Vriendelijke jonge mensen in de bediening.
G S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hadden met familie een fietsweekend geboekt in Tiel en hadden het restaurant Rhodos gekozen om te gaan eten. Het is een mooi restaurant met vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, een prettige ambiance en heerlijke gerechte. We hebben genoten van het lekkere eten. De wachttijd tussen de gerechten was kort.
thea H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Goed restaurant met absoluut goed eten. Mals en goed vlees en ook goed klaargemaakt. Gewoon een aanrader.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Super gegeten! Super leuke sfeer met leuke griekse muziek en goed gedekte tafels met grappige kaarsjes. het eten was zeer goed, typisch grieks! Verder is er vriendelijk en goed personeel die altijd bereid is je te helpen. Kortom Een aanrader Tot snel weer Rhodos!
Suus D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
super weer, zoals altijd :)
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
prima restaurant ruime keus heerlijk gegeten.
MIJNIS G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Ga regelmatig naar rohdos en elke keer is het weer genieten
Theus V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Fijne rustige omgeving , vriendelijk personeel fantastisch eten . Een echte aanrader
anja K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat rumoerig qua geluid. Heerlijk gegeten.
Huib R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
prettig restaurant, geen overdreven harde muziek, korte wachttijd maar niet afgeraffeld.
We zijn er over de jaren vaker geweest, kwaliteit blijft degelijk. Schone toiletten, kan door openingen in de keuken kijken, ziet er ook goed uit.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij rhodos.
echt een aanrader.
vriendelijk personeel.
echt top
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Gisteren hebben wij bij Rhodos gegeten. Via de site hadden wij de reservering gemaakt, wat ons prima beviel. De gerechten die wij uitgekozen hadden waren erg lekker en prijstechnisch ook prima. De bediening deed goed hun best om het ons naar de zin te maken. Wij komen zeker weer een keer terug.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gewoon in orde. We hadden al om half zes gereserveerd, dus het was rustig. Gerechten lekker klaargemaakt. We zijn de wat persoonlijker benadering in Culemborg gewend, "met ouzo", maar dat is eerder een pré daar dan een minpunt hier.