Rhodos

Vleesstraat 10 4001 BC Tiel Nederland Kaart

Over restaurant Rhodos

De Griekse keuken in zijn puurste vorm

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Rhodos is sinds 1985 gevestigd in het gezellige centrum van Tiel. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Rhodos

John D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
De ontvangst was vriendelijk door een jonge medewerkster. We werden keurig naar onze tafel begeleid. We waren met 4 en hadden ieder een ander voorgerecht. Iedereen was zeer tevreden over hetgeen we voorgeschoteld kregen. Kleine opmerking: de Tzatziki was een beetje te zout, maar dat kan per persoon natuurlijk verschillen. We hadden 3 verschillende hoofdgerechten. De porties waren meer dan voldoende. Sterker nog: we hebben restanten in laten pakken. De kipfilet en de inktvis waren erg lekker en precies goed gekruid. De 2x mixed grill was wisselend. De bifteki en varkensfilet waren smaakvol en niet te droog. De gyros daarentegen vond ik persoonlijk wel wat droog, maar toch erg lekker. Het nagerecht werd op een soort van leistenen plateau geserveerd. Voor cake of gebak handig, maar voor ijs zeker niet. Daar waren we het alle 4 over eens. Het nagerecht zelf (dame blanche) was rijkelijk voorzien van chocolade en het ijs was lekker romig.
Al met al een geslaagde avond, met lekker en goed eten. Maar het mag van mij (toch grote eter) net ietsjes minder groot (en dan de prijs wat lager?).
Verder nog één opmerking: als ik vraag of ze Grieks bier hebben en dit wordt bevestigd en we bestellen 2 Mythos en we krijgen 2 Warsteiner is dat op z'n minst vreemd te noemen.... De serveerster die het kwam brengen wilde het ook zonder problemen veranderen. Dat is dan wel weer goed.

En wat ik mis bij binnenkomst is een ouzo, als goed Grieks gebruik. Maar dat zie je steeds minder bij de restaurants in het land. Jammer....

Maar al met al een zeer goede, gezellige en vooral smakelijke avond gehad.
W.M.I. K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg duur voor wat je krijgt. In dit segment restaurant had ik dan iets meer verwacht. Vlees was erg droog. Tzatziki was lekker. Koolsalade erg simpel, niet zo lekker. Verder geen groente. Te weinig dus naar de huidige maatstaven. Een glaasje water bij de wijn kon niet. Werd alleen flesjes water verkocht. Erg slecht. Nagerecht was ook erg matig voor de prijs. Kortom hier zien ze ons geen tweede keer.
E. B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij waren hier via de ah-restaurant actie. Waren hier nog niet eerder geweest, maar absoluut een aanrader! Eten was van goede kwaliteit, maar vooral de bediening stak met kop en schouders overal boven uit. Super service, gastvrij en weet heel goed met haar klanten om te gaan. Zeker een aanrader!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Helaas toch een negatieve reactie na wat eerst een leuke avond leek te zijn. Na een bezoek aan Rhodos afgelopen zaterdag (tafel 10) is onze vriend met voedselvergiftiging afgevoerd met de ambulance en opgenomen in het ziekenhuis. Vanuit het ziekenhuis hebben we contact opgenomen met Rhodos, maar daar werd alleen gezegd dat ze daar niets aan konden doen. Ze herinnerden ons nog wel, de man had ons zelf geholpen, maar gaf verder geen reactie. Elke vorm van medeleven bleef uit. Heel jammer.
geachte gast , wat vervelend om te horen ! helaas heb ik u niet te woord kunnen staan aan de telefoon, en heeft u gesproken met een medewerker van ons. wij nemen u klacht wel zeker heel serieus , en is na verloop van de avond naar gekeken, wat ik u kan zeggen is dat meer gasten op de desbetreffende avond het zelfde menu hebben genuttigd en er zijn verder geen klachten. hoe vervelend ik het ook voor u vind ! kan ik u zeggen dat onze hygiëne erg hoog staat en wat ik u ook kan aangeven is dat voedselvergiftiging pas later optreed , u belde 1,5 uur nadat u bij ons bent geweest, waarbij normaal een dergelijke voedselvergiftiging wat langer duurt om te verschijnen, hiermee wil ik het natuurlijk niet mee wegpraten.
nogmaals ik kan het haast niet geloven dat u door het nuttigen van onze gerechten ziek bent geworden maar ik zou het prettig vinden om het met u nogmaals over te hebben,

u kunt altijd bellen en vragen naar me.

m.v.g. Dimitri
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Vond een koele bediening, i.v.m AH kaart was er weinig keuze, we hebben gekozen voor 10% dat kon je uit alle kaart kiezen, bij het afrekenen, bleek dat zij extra munt thee en een dame blance berekend hadden, wij controleerde thuis [Culemborg] de nota, En zo ontdekte dit. Dus 8,50 euro teveel betaald.
Tvrtiel49 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een prima eetgelegenheid voor een avondje uit. Goede prijs-kwaliteits verhouding voor een zeer smakelijke authentieke Griekse maaltijd. Zeker aan te bevelen, Kali Orexi!
Regina_erik .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
heel lekker gegeten en ondanks de drukte toch redelijk snel ons eten op tafel. Ondanks een ander menu omdat we met de AH actie meededen toch veel keuze. Komen zeker nog wel eens terug.
Joostvantoever .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ontvangst, bediening was goed.
Menu in kwaliteit en prijs was in een goede verhouding.
Wel jammer dat alleen water uit fles geserveerd kon worden en geen gewoon kraanwater.
Paddy.jans .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Fijne ontvangst en goede bediening! Op de menukaart staat meer dan voldoende keuze. Hier zullen we vaker komen om de rest van de kaart uit te proberen!
D. D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Toen we binnen kwamen werden we hartelijk ontvangen door het personeel. Het eten was echt heerlijk, wel met het AH menu gegeten maar je had genoeg keuze. De bediening was heel behulpzaam en vriendelijk en zorgde ervoor dat je een fijne avond had. Wij hadden echt niets om over te klagen! Top restaurant, ga er gerust eten.
Leur0247 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
we zijn aardig geholpen door het personeel, het eten was snel bediend en we hebben heerlijk gegeten. daarnaast is het eindelijk altijd goed vertoeven daar.
Vanleddenpe .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ik vind het een heel gezellig even sfeer hebben. De bediening is vriendelijk! We hebben lekker gegeten. Wij hadden gevulde champignons op en mixed grill met als toetje dame blanche!
Wijnsberghe .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We kwamen voor de AH actie , hebben uiteindelijk ala carte gegeten
Het menu wat ze bij deze actie te bieden hadden stond vond ik minder .
en hebben de rekening gewoon betaald je kon wel 10% korting per tafel krijgen
dit vind ik niet kloppen. want een tweede gangen menu gratis is meestal 25 euro waard
de deal vond ik niet oké

Verder was het eten heerlijk , we moesten wel heel lang wachten .

Jvanaalst60 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het voor- hoofd- en nagerecht was heerlijk. Mijn man en ik hebben alletwee een ander gerecht genomen zodat wij van elkaar konden

proeven. Het was superlekker en de bediening en ambiance was uitstekend. We hebben buiten zitten eten in de binnentuin . P.s. Ze hebben daar uitstekende rode huiswijn en het is zeker een aanrader om daar te gaan eten. Ga zo door Rhodos.
Ekkalp .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Er was een speciale menukaart voor de AH-actie, waarvan je kon kiezen. Op zich niks mis mee, het eten was prima. Wij hadden wel het idee, dat het menu iets minder uitgebreid was dan normaal. We eten ook wel bij Rhodos zonder AH actie.....
De start was prima, snel ons eerste drankje, ook best snel ons voorgerecht....en daarna stagneerde het. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht toch wel ongeveer 45 min. en tussen hoofdgerecht en dessert hadden we het idee dat we werden vergeten....ook zeker een half uur.
Het was er niet overdreven druk, dus daar kon het niet aan liggen. Wij hadden de indruk dat er onderscheid gemaakt werd tussen "gewone" gasten en die met AH korting.....het viel ons op dat meer "AH gasten" langer moesten wachten. Jammer!
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Leuke eetgelegenheid ,vriendelijk personeel , vond het voor-en nagerecht het lekkerst ! Alleen jammer dat je voor deze AH-actie een geringe keus had !! Verder lekker gegeten en ga zeker nog een keer terug .
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
wij zijn met 7 personen gaan eten bij rhodos op de ah kaarten.
het viel mij op dat we langer moesten wachten dan de andere klanten waardoor er meer drank genuttigd werd om het tekort van albert heijn aan te vullen, tevens hebben we niet gekregen wat er op de menu kaart stond maar een alternatief gyros i.p.v. snietzel.
betaling op de website staat 29,95 per menu en moesten 32,95 betalen.
geen geslaagde actie
A-van-malsen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Rhodos is een zeer goede restaurant,een van de beste van Tiel goede service vriendelijke bediening en eigenaar kort om top restaurant..