Rhodos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

De tafel van Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten was smaakvol, alleen had ik gebakken gamba’s met verse knoflook besteld en kreeg gefrituurde garnalen met knoflooksaus. Verder was iedereen in ons gezelschap tevreden over zijn of haar gerecht qua smaak en hoeveelheid.
Levien H.
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gemiddeld Grieks restaurant, maar gezien de hoge rating had ik subliem verwacht. De bediening was goed. Het eten kan beter (medium is niet doorbakken) en was al lauw toen het werd opgediend. Smaak was goed. Het restaurant kan wel een opknapbeurt gebruiken, met nakende toiletten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Met gezin/familie/aanhang vrijdagavond gegeten, prettige bediening, zowel voor- als hoofdgerecht door hen laten samenstellen, geweldige keuze: variatie van vis en vlees, smaak, bereiding, tempo bediening, helemaal top!
B. W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Zeer gastvrije en vriendelijke bediening en de ontvangst inclusief een traditioneel glaasje ouzo was een goede binnenkomer.
De voor- en hoofdgerechten waren uitstekend qua smaak.
De spanakotiropita was prima in orde. Lekker veel spinazie en de feta overheerste gelukkig niet.
Er was een kleine verwissling bij het opdienen van de ossenhaas souvlaki, maar dit werd tijdig gesignaleerd en opgelost nog voordat ik een hap kon nemen.
De medium ossenhaas werd een paar minuten later vervangen door een flinke spies met de bestelde well done variant die overig erg mals was.
Dit restaurant is een aanrader en ik zou hier ook zeker terugkomen.
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dit was jarenlang ons favoriete Griekse restaurant in Utrecht. Nu een zere teleurstellende ervaring: vonden het eten matig (uitgedroogde feta, gyros met erg veel vet). Verder zaten we aan een tafeltje met een vieze rioollucht af en toe. Toen we er wat van zeiden tegen de serveerster was haar verhaal dat dit een bekend probleem was, het kwam van riool van de bovenburen en ze waren er mee bezig. Toen we het tijdens het afrekenen nogmaals tegen de eigenaresse vertelden, deed zij net alsof dit iets nieuws was. Geen excuus of niets. Toen we wegliepen riep ze de serveerster erbij die had duidelijk teveel verteld tegen ons. Jammer.
Fish F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Was bijna mijn eerste keer om een griekse restaurant in Nl te bezoeken. Ik dacht dat het beter dan ik verwachtte was ondanks de rating al heel hoog is. Ik ben nooit naar Grieksland geweest maar ik vond de smaak van gerechten heel Middellandse vooral de voor-schnapps beste wel bijzonder voor ons was. De kwaliteit van beide eten en bediening kwamen overeen met mijn verwachtingen.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was prima. Lekker, traditioneel Grieks, met een Ouzo vooraf (hmmm). Er zat bijna geen wachttijd tussen het moment dat we klaar waren met het ene gerecht en het serveren van het volgende gerecht. Dat vond ik heel fijn. De bediening was erg aardig en hartelijk. Het was daarnaast een beetje rustig in het restaurant en de soep vooraf was erg zout. De gerechten zijn traditioneel Grieks. Ik had verwacht dat ze er een originele draai aan zouden geven. Mede omdat het restaurant zo'n hoog cijfer op IENS heeft. Dat was helaas niet zo.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed eten in de vriendelijke sfeer van een familierestaurant
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het is een leuk restaurant en leker rustig we zijn er nu een paar keer geweest met of zonder familie maar wij vinden het een 8 waard
Anne Marie '.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
goed gegeten, leuk die verschillende gerechten.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was erg lekker en genoeg keuze met het tapas menu. Duurde wel lang voordat eventueel volgende bestellingen werden opgenomen. Ook krijgen wij niet altijd de correcte gerechtjes.
maria V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een enorm gezellige avond met heerlijk eten bij Rhodos. Wij kozen voor het onbeperkte tapas menu, erg veel keuze zowel vis,vlees, vegetarisch en zelfs desserts. Onze favorieten waren de tzatziki, kalamaria, bekri meze, en de champignons. De meiden in de bediening waren erg vriendelijk en behulpzaam. Op de wijnkaart staan alleen Griekse wijnen, wij kozen voor de Utopia en dat was echt een top wijntje. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Oscar U.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Niet voor herhaling vatbaar
Gonda P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Super lekker gegeten. En veel ook. Wij hebben samen de olympia schotel genomen. En hij was weer heerlijk. Tot de volgende keer!
Maud J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hartelijke ontvangst door de gastvrouw, in het begin vlotte bediening. Zakte naar verloop van tijd wat in, vooral de heren in de bediening hielden niets in de gaten en zeiden het hoognodige, of niets. Eten prima maar niet memorabel. Een ouderwetse Griek voor wie houdt van grote porties zonder gedoe..
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goed en veel gegeten. Wel erg snelle bezorging van alle mezze.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gister heerlijk onbeperkt Griekse tapas gegeten. Ruim voldoende gegeten, onbeperkt is hier ook echt onbeperkt. Geen tijdslimiet, toetjes bij de tapas inbegrepen...

Ga hier zeker nog een keer eten!
Annelet T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben tapas gegeten De inktvisringen en de lamskoteletjes waren heerlijk! De souflaki is vrij taai. De rest was wel Ok. Jammer dat de kippenpootjes geen pootjes, maar filerend zijn. Wel lekker.
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijke hapjes, fijne manier om de Griekse keuken een beetje te leren kennen. Geweldige bediening zeer attent
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een service!! Prima eten, heerlijke avond gehad. Tot de volgende keer