Meer informatie over restaurant Rhodos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Marc P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijke avond!
Verlichting onvoldoende, iets meer verlichting
Interieur zo laten maar lichte kleur toevoegen door bijv.met tafelkleedjes de overheersende kleur bruin in het interieur te doorbreken. Lichtjes op tafel.
Tot ziens en vriendelijke groet,
Marc Peeters
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel! Toppie hoor :). De Griekse schotel stond in een mum van tijd op tafel en bevatte meer dan genoeg!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijke Griekse schotel gegeten. Stond in een mum van tijd op tafel en smaakte uitstekend. Erg vriendelijk en gepassioneerd personeel. Toprestaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Top bediening, heel vriendelijk, attent en snel. Eten voortreffelijk!
Helderziend .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk en prettig restaurant! We hadden om 18.45 gereserveerd op een zaterdagavond en de zaak zat vrijwel vol.Met vrouw en zoon verschillende mixed grill schotels besteld. Erg lekker! Bediening ging vlotjes ondanks de drukte. Kan eigenlijk geen negatief punt noemen!
jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gereserveerd voor 6 om 7 uur savonds en tafel stond Keurig klaar ondanks de drukte.
Restaurant was vol dus dan weet je al dat het goed is ondanks dat het niet in het drukke gedeelte van Oude Gracht ligt.
Drankjes waren het er snel en ondanks drukte binnen redelijke tojd de gewenste schotels en die zagen er goed uit en waren ook goed.
Gezellig getafeld en vriendelijk bediend , de rekening klopte en viel ons mee, dus zeker voor herhaling vatbaar
Annemiek E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Supervriendelijk personeel, hartstikke lekker gegeten (mezedes voor 2).
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten gisterenavond. Gemoedelijke sfeer en vlotte en vriendelijke bediening. Prima rode huiswijn. We waren hier voor de 2e en zeker niet voor de laatste keer!
LydiaW W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk Grieks eten in een restaurant waar je je echt welkom voelt.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gastvrije bediening, gezellige sfeer, in het hartje van Utrecht en met heel erg lekker eten! Wij waren met zn 2en €50 kwijt, niet duur!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig etentje met het gezin incl kinderen van 1,5 en 5 jaar. Typisch Grieks eten: ruime porties (niet absurd), smaakvol, prima tzatziki, wel wat veel zout. Bediening is vriendelijk met veel leuke aandacht voor de kinderen.
Zita B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
lekker eten in goede sfeer. Ook goede vegetarische hapjes. Erg leuk ook was het bijzondere drankje dat we na afloop kregen van de gastvrouw.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met twee personen hier gegeten. De zaak ziet er smaakvol uit. De bediening was vriendelijk en snel. Als voorgerecht de frisse tonijnsalade, waarin de daadwerkelijke hoeveelheid tonijn wat teleurstellend was en de hoeveelheid dressing de overhand had. De oven-stoofschotel Kokkinista met lamsvlees en feta daarentegen was erg goed en loeiheet uit de oven gekomen. Zo hoort het! De rode wijn (huiswijn van de zaak) kon het qua karakter niet winnen van de gerechten. Een wijn met meer karakter had het hier beter gedaan. Restaurant was goed gevuld, het duurde wel ruim een half uur voordat hoofdgerecht kwam, dat had wat vlotter gemogen. Al met al: prima!
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prijs /kwaliteitverhouding is redelijk. De bediening vind ik wat onpersoonlijk. Ondanks dat Rhodos deelnemer is van de AH-restaurantactie, en deze actie loopt tot eind oktober, kon mijn volle AH-spaarkaart tot onze teleurstelling niét verzilverd worden. De enige reden was dat men besloten had daar niet meer aan deel te nemen! Foei.....Je verplicht je tot iets, houdt je daar dan ook aan!
Nanette J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij kenden dit restaurant niet en hebben het op Iens gevonden. Erg lekker gegeten, hartelijke ontvangst. Vooral de lamsschouder is bijzonder lekker.
Petrus M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed Grieks restaurant en vriendelijk personeel
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Als altijd: prima!
Henriëtte D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke service. Een aanrader!
christine C.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heel lekker eten en vriendelijk personeel. Goede locatie, leuk om buiten te zitten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Voor de zoveelste keer bij deze restaurant geweest .maar de laatste keer alles smaakten nog beter dan voorheen.vlees was perfect gegrield en percect van smaak.echt lekker.ga zo door rhodos!!!!