Meer informatie over restaurant Rhodos

Ricardo J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
T. C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Aardig personeel , het is een familiebedrijf. Moeder en dochter bedienen en de vader is de kok .
Ze zijn vriendelijk. Alleen is het eten niet zo lekker.
René M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Smakelijke gerechten. Voorgerecht (mosselen in pittige saus) aanrader!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Echt super leuke, vrolijke, grapjesmakende bediening. Ze kwamen af en toe vragen of alles naar wens was, maar niet te vaak. Het eten smaakte lekker!
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Griekse gastvrijheid, niets is teveel, ook onze kleinzoon van 2 kreeg volop aandacht van zowel het personeel als van de eigenaresse.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben hier prima gegeten, gerechten goed op smaak en mooie porties. De inrichting was leuk en het personeel echt supervriendelijk!
Carry T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Mijn collega en ik hebben een zeer geslaagde avond beleefd. Zeer gastvrije ontvangst door Sophia de eigenaresse van het restaurant. Zorgzaam maar niet opdringerig. Heerlijk eten en een gezellge sfeer. Ook de andere personeelsleden waren vriendelijk en attent.
mario M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Perfect! Gastvrijheid, prijs-kwaliteit, keuken. We komen graag weer.
Jannie G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, bediening top, kortom onze griek voor de komende tijd!
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op de bonnefooi neergestreken in dit restaurant aan een tafeltje aan het water op de werfkelder. Lekker veel ruimte tussen de tafels. Ik bestel een ouzo vooraf maar als ik een ander drankje bestel krijg ik 'm gratis. Op aanraden van de dochter van de eigenaar -zo blijkt later maken we onze keuze. Heerlijk champignongerecht en kaas uit de oven vooraf en malse zachtjes gegaarde lamsschouder als hoofdgerecht. Ook het toetje mag er zijn: de luchtige sinaasappelcake.
Na de koffie bestellen we nog een wijntje. Dat krijgen we cadeau van het huis! Rhodos een echte aanrader :)
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten, prima bediening, prettige inrichting en een zeer redelijke prijs.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We willen Lakis, Sofia en Demi gewoon eens bedanken voor hun gastvrijheid, heerlijke gerechten en wijnen en een super bediening.
We komen hier altijd heel graag.
En genieten met volle teugen.
Super fijne zaak dit.
Tot snel maar weer.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg prettige ontvangst en bejegening door het personeel. Het eten was goed, maar iets te veel. De gastvrouw zei dat Grieken niet willen dat je honger lijdt, maar het zou sneu zijn als zo'n leuk restaurant door te grote porties verlies lijdt.

Een mooie locatie aan de Oudegracht, een mooi interieur, leuk personeel en nog beter eten. Zeker een aanrader.
DamianVanHal .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Op zondag avond hebben wij hier gegeten. Na de positieve verhalen van iedereen om ons heen, wilde wij dat toch een keer uitproberen. Het eten was lekker en de locatie geweldig. Alleen de bediening was ronduit zeeeeeer slecht. Zeer onvriendelijk personeel, de bediening moest je zelf steeds aantikken om te bestellen en vergaten bestellingen te brengen. Wij voelde ons niet in de watten gelegd deze avond en komen hier nooit meer terug. Zeker geen aanrader door het onvriendelijke personeel.
Nannette S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een eerlijk en gezellig restaurant. Je wordt door de gastvrouw vriendelijk en gastvrij ontvangen. ondanks dat zij toch al een groot deel va haar leven in Utrecht woont heb je toch een paar uurtjes een beetje Grieks gevoel. Leuk! Alle gerechten waren lekker en smaakvol. wij gaan zeker weer een keer terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het is een gezellig restaurant, met leuke bediening. Wij hebben erg lekker gegeten en ik zou hier ook zeker nog een keer terugkomen! Aanrader.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker eten, goede prijs, prima snelheid van gereed zijn van gerechten, alleen de opmerkzaamheid van het bedienend personeel liet wel enigszins te wensen over.
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
De kwaliteit van het eten liet veel te wensen over. Niet smakelijk. Geen meerwaarde. Wel heel lieve mensen en bediening.
Elfride V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heel gezellig. Gastvrij. Zeer goede prijs-kwaliteit verhoudng. Echt super aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Dit is duidelijk een doodgewoon grieks restaurant, en om 35 euro te vragen voor het driegangen menu is exorbitant. Je krijgt wel veel eten.