Rhodos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het is een gezellig restaurant, met leuke bediening. Wij hebben erg lekker gegeten en ik zou hier ook zeker nog een keer terugkomen! Aanrader.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker eten, goede prijs, prima snelheid van gereed zijn van gerechten, alleen de opmerkzaamheid van het bedienend personeel liet wel enigszins te wensen over.
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
De kwaliteit van het eten liet veel te wensen over. Niet smakelijk. Geen meerwaarde. Wel heel lieve mensen en bediening.
Elfride V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heel gezellig. Gastvrij. Zeer goede prijs-kwaliteit verhoudng. Echt super aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Dit is duidelijk een doodgewoon grieks restaurant, en om 35 euro te vragen voor het driegangen menu is exorbitant. Je krijgt wel veel eten.
M.Dreve D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Lieve en attente mensen in de bediening. prijzen zijn gunstig, ook van de drankjes. Ik heb de mezedes gegeten, dus heel wat gerechten geproefd. Ik heb nog nooit zo lekkere kalamaria gegeten, meestal is het net elastiek, deze waren heerlijk mals. overige gerechten allemaal top, alleen de gyros was wel mals maar erg zout evenals de griekse worstjes ( vond ik) maar dat kan ook door de kruiden komen, daardoor ga je veel drinken. Al met al zeer aan te bevelen, voor zowel vrienden, familie of zakelijk. Deze zaak heeft zeker een zonnige toekomst hier!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vriendelijke ontvangen, gezellig restaurant, geen herrie dus je kunt elkaar goed verstaan. Meer dan voldoende keuze op de kaart. Prima gegeten!
Marley L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten. De voorgerechten waren van uitmuntende kwaliteit, de hoofdgerechten waren prima. De entourage is sfeervol en netjes, het personeel zeer vriendelijk. Het duurde alleen wat lang voordat ons eerste drankje werd opgenomen. Daarna werd alles zeer snel gebracht.
Akke V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Niet buitengewoon of geweldig, maar gewoon, prima eten; wat je verwacht van een Grieks restaurant in Nederland. Het restaurant wordt gerund door een zeer vriendelijk gezin (vader gaat over het menu, kinderen en moeder werken in de bediening), bij wie we ons erg welkom voelden.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerijk gegeten. Vooral het voorgerecht pilakia was overheerlijk.
Vriendelijke attente bediening en er was een heerlijke sfeer.
Kortom een aanrader.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gezellig restaurant.
Uitgebreid en gevarieerd menu.
Lekker gegeten
Christ_Marike .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten. voor wie van Grieks eten houdtveen absolute aanrader. Genoten van de heerlijke mosselen saganaki. Ook de mix van mezedakia is een absolute aanrader. Wij komen zeker nog eens terug!
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Afgelopen weekend onbeperkt mezes gegeten. Mooie selectie waarbij de porties niet overdreven groot zijn zodat je veel kan proeven. Alle gerechten ook zeer smaakvol (uiteraard de ene meer dan de andere) Bediening was netjes en het is leuk uitgedost (zoals je in Nederland voor een Grieks restaurant zou verwachten). Goede prijs-kwaliteit verhouding maakt het voor mij een aanrader
Rosanne D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening!
Lianne M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Genoten van een gezellige avond met vriendinnen. Heerlijk gegeten... onbeperkt mezedes (Griekse tapas). Gezellige mooie inrichting en zeer fijne gastvrije bediening. Hier komen we zeker terug!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Dit was de tweede keer in korte tijd dat we hier gegeten hebben. De vorige keer heerlijk gegeten en nu weer. Ook de bediening is heel goed. Hier gaan we zeker vaker terugkomen.
Edwin Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Bij Rhodos snappen ze wat hospitality en lekker eten is!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een zeer gastvrij restaurant waar je heerlijk met je familie kunt eten in een gemoedelijke sfeer.
Niels C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten tegen een goede prijs en altijd super vriendelijk personeel
Niet O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Zeer vriendelijk personeel en ook de eigenaresse is een zeer vriendelijke gastvrouw. De grootte van de gerechten was ruim voldoende en we zijn met heel voldaan gevoel hier weggegaan. Zeker een aanrader!