Rhodos

Oudegracht 205 3511 NH Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Meer informatie over restaurant Rhodos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

mario M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Perfect! Gastvrijheid, prijs-kwaliteit, keuken. We komen graag weer.
Jannie G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, bediening top, kortom onze griek voor de komende tijd!
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op de bonnefooi neergestreken in dit restaurant aan een tafeltje aan het water op de werfkelder. Lekker veel ruimte tussen de tafels. Ik bestel een ouzo vooraf maar als ik een ander drankje bestel krijg ik 'm gratis. Op aanraden van de dochter van de eigenaar -zo blijkt later maken we onze keuze. Heerlijk champignongerecht en kaas uit de oven vooraf en malse zachtjes gegaarde lamsschouder als hoofdgerecht. Ook het toetje mag er zijn: de luchtige sinaasappelcake.
Na de koffie bestellen we nog een wijntje. Dat krijgen we cadeau van het huis! Rhodos een echte aanrader :)
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We willen Lakis, Sofia en Demi gewoon eens bedanken voor hun gastvrijheid, heerlijke gerechten en wijnen en een super bediening.
We komen hier altijd heel graag.
En genieten met volle teugen.
Super fijne zaak dit.
Tot snel maar weer.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg prettige ontvangst en bejegening door het personeel. Het eten was goed, maar iets te veel. De gastvrouw zei dat Grieken niet willen dat je honger lijdt, maar het zou sneu zijn als zo'n leuk restaurant door te grote porties verlies lijdt.

Een mooie locatie aan de Oudegracht, een mooi interieur, leuk personeel en nog beter eten. Zeker een aanrader.
DamianVanHal .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Op zondag avond hebben wij hier gegeten. Na de positieve verhalen van iedereen om ons heen, wilde wij dat toch een keer uitproberen. Het eten was lekker en de locatie geweldig. Alleen de bediening was ronduit zeeeeeer slecht. Zeer onvriendelijk personeel, de bediening moest je zelf steeds aantikken om te bestellen en vergaten bestellingen te brengen. Wij voelde ons niet in de watten gelegd deze avond en komen hier nooit meer terug. Zeker geen aanrader door het onvriendelijke personeel.
Nannette S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een eerlijk en gezellig restaurant. Je wordt door de gastvrouw vriendelijk en gastvrij ontvangen. ondanks dat zij toch al een groot deel va haar leven in Utrecht woont heb je toch een paar uurtjes een beetje Grieks gevoel. Leuk! Alle gerechten waren lekker en smaakvol. wij gaan zeker weer een keer terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het is een gezellig restaurant, met leuke bediening. Wij hebben erg lekker gegeten en ik zou hier ook zeker nog een keer terugkomen! Aanrader.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker eten, goede prijs, prima snelheid van gereed zijn van gerechten, alleen de opmerkzaamheid van het bedienend personeel liet wel enigszins te wensen over.
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
De kwaliteit van het eten liet veel te wensen over. Niet smakelijk. Geen meerwaarde. Wel heel lieve mensen en bediening.
Elfride V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heel gezellig. Gastvrij. Zeer goede prijs-kwaliteit verhoudng. Echt super aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Dit is duidelijk een doodgewoon grieks restaurant, en om 35 euro te vragen voor het driegangen menu is exorbitant. Je krijgt wel veel eten.
M.Dreve D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Lieve en attente mensen in de bediening. prijzen zijn gunstig, ook van de drankjes. Ik heb de mezedes gegeten, dus heel wat gerechten geproefd. Ik heb nog nooit zo lekkere kalamaria gegeten, meestal is het net elastiek, deze waren heerlijk mals. overige gerechten allemaal top, alleen de gyros was wel mals maar erg zout evenals de griekse worstjes ( vond ik) maar dat kan ook door de kruiden komen, daardoor ga je veel drinken. Al met al zeer aan te bevelen, voor zowel vrienden, familie of zakelijk. Deze zaak heeft zeker een zonnige toekomst hier!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vriendelijke ontvangen, gezellig restaurant, geen herrie dus je kunt elkaar goed verstaan. Meer dan voldoende keuze op de kaart. Prima gegeten!
Marley L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten. De voorgerechten waren van uitmuntende kwaliteit, de hoofdgerechten waren prima. De entourage is sfeervol en netjes, het personeel zeer vriendelijk. Het duurde alleen wat lang voordat ons eerste drankje werd opgenomen. Daarna werd alles zeer snel gebracht.
Akke V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Niet buitengewoon of geweldig, maar gewoon, prima eten; wat je verwacht van een Grieks restaurant in Nederland. Het restaurant wordt gerund door een zeer vriendelijk gezin (vader gaat over het menu, kinderen en moeder werken in de bediening), bij wie we ons erg welkom voelden.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerijk gegeten. Vooral het voorgerecht pilakia was overheerlijk.
Vriendelijke attente bediening en er was een heerlijke sfeer.
Kortom een aanrader.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gezellig restaurant.
Uitgebreid en gevarieerd menu.
Lekker gegeten
Christ_Marike .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten. voor wie van Grieks eten houdtveen absolute aanrader. Genoten van de heerlijke mosselen saganaki. Ook de mix van mezedakia is een absolute aanrader. Wij komen zeker nog eens terug!
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Afgelopen weekend onbeperkt mezes gegeten. Mooie selectie waarbij de porties niet overdreven groot zijn zodat je veel kan proeven. Alle gerechten ook zeer smaakvol (uiteraard de ene meer dan de andere) Bediening was netjes en het is leuk uitgedost (zoals je in Nederland voor een Grieks restaurant zou verwachten). Goede prijs-kwaliteit verhouding maakt het voor mij een aanrader