Meer informatie over restaurant Rhodos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Tom S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig etentje met het gezin incl kinderen van 1,5 en 5 jaar. Typisch Grieks eten: ruime porties (niet absurd), smaakvol, prima tzatziki, wel wat veel zout. Bediening is vriendelijk met veel leuke aandacht voor de kinderen.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met twee personen hier gegeten. De zaak ziet er smaakvol uit. De bediening was vriendelijk en snel. Als voorgerecht de frisse tonijnsalade, waarin de daadwerkelijke hoeveelheid tonijn wat teleurstellend was en de hoeveelheid dressing de overhand had. De oven-stoofschotel Kokkinista met lamsvlees en feta daarentegen was erg goed en loeiheet uit de oven gekomen. Zo hoort het! De rode wijn (huiswijn van de zaak) kon het qua karakter niet winnen van de gerechten. Een wijn met meer karakter had het hier beter gedaan. Restaurant was goed gevuld, het duurde wel ruim een half uur voordat hoofdgerecht kwam, dat had wat vlotter gemogen. Al met al: prima!
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prijs /kwaliteitverhouding is redelijk. De bediening vind ik wat onpersoonlijk. Ondanks dat Rhodos deelnemer is van de AH-restaurantactie, en deze actie loopt tot eind oktober, kon mijn volle AH-spaarkaart tot onze teleurstelling niét verzilverd worden. De enige reden was dat men besloten had daar niet meer aan deel te nemen! Foei.....Je verplicht je tot iets, houdt je daar dan ook aan!
Nanette J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij kenden dit restaurant niet en hebben het op Iens gevonden. Erg lekker gegeten, hartelijke ontvangst. Vooral de lamsschouder is bijzonder lekker.
Petrus M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed Grieks restaurant en vriendelijk personeel
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Als altijd: prima!
Henriëtte D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke service. Een aanrader!
christine C.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heel lekker eten en vriendelijk personeel. Goede locatie, leuk om buiten te zitten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Voor de zoveelste keer bij deze restaurant geweest .maar de laatste keer alles smaakten nog beter dan voorheen.vlees was perfect gegrield en percect van smaak.echt lekker.ga zo door rhodos!!!!
Danique V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Restaurant Rhodos is een sfeervol restaurant met een onwijs vriendelijke bediening! Erg fijn ook dat de keuze van het speciale menu voor de AH-restaurantactie uitgebreid genoeg was.
willemvanwaas .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met de Albert Heijn bonnen betaal je meer dan normaal, je krijgt een menu van 35 euro terwijl je dezelfde gerechten voor ongeveer 20-25 euro van de kaart kunt bestellen. Zo werkt het natuurlijk niet... Verder een prima tent, eten is niet speciaal maar betaalbaar, zeer vriendelijke mensen, geen snobs.
Esmee G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Toppie zoals altijd.
Ricardo J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuke sfeer! Goed eten en een bediening die gezellig en van een geitje houdt!
T. C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Aardig personeel , het is een familiebedrijf. Moeder en dochter bedienen en de vader is de kok .
Ze zijn vriendelijk. Alleen is het eten niet zo lekker.
René M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Smakelijke gerechten. Voorgerecht (mosselen in pittige saus) aanrader!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Echt super leuke, vrolijke, grapjesmakende bediening. Ze kwamen af en toe vragen of alles naar wens was, maar niet te vaak. Het eten smaakte lekker!
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Griekse gastvrijheid, niets is teveel, ook onze kleinzoon van 2 kreeg volop aandacht van zowel het personeel als van de eigenaresse.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben hier prima gegeten, gerechten goed op smaak en mooie porties. De inrichting was leuk en het personeel echt supervriendelijk!
Carry T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Mijn collega en ik hebben een zeer geslaagde avond beleefd. Zeer gastvrije ontvangst door Sophia de eigenaresse van het restaurant. Zorgzaam maar niet opdringerig. Heerlijk eten en een gezellge sfeer. Ook de andere personeelsleden waren vriendelijk en attent.
mario M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Perfect! Gastvrijheid, prijs-kwaliteit, keuken. We komen graag weer.