Rhodos

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Voordelig
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een service!! Prima eten, heerlijke avond gehad. Tot de volgende keer
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Op vrijdagavond lekker gegeten bij Rhodos. Goed eten, super bediening en een hele goeie service. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Ferdi A.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Erg leuk restaurant, waarbij ik zeker de onbeperkte tapas zou aanraden. Erg veel keuze, smaakvolle (kleinere) gerechten zodat je de Griekse keuken beter leert kennen. Service erg vriendelijk, opmerkelijk bijna hoe attent ze zijn. Gegeten met twee vrienden en veel gerechten mogen proberen. Prima rode wijn aldus mijn gezelschap. Klasse, zeker voor herhaling vatbaar!
Gerrit-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Een fijne zaak met een vriendelijke en persoonlijke bediening. Fraaie wijnkaart met vooral Griekse wijnen. Modern qua inrichting en ideeën. Een aanrader.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor de 3e keer bij Rhodos gegeten en het was weer heel erg goed. De bediening, het eten en ook de keuze voor vegetariers is prima. Wij hebben genoten van de bruscetta, olijven, de courgetteburgers, de spanakopita, de haloumi en de griekse salade. Volgende keer in Utrecht, dan weer naar Rhodos.
Coen K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Uitstekend restaurant! Echt een aanrader. Heerlijk gegeten, niet duur, relaxte sfeer, echt top!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
het allerbeste Griekse restaurant. gastvrij, gezellig, originele Griekse muziek. vriendelijkheid hoog in het vaandel. netjes hygiënisch.
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Voor het eerst hier gegeten op donderdagavond. Gezellig restaurantje met snelle en vriendelijke bediening. Wij kozen voor het onbeperkt medezes menu. Hele avond gezellig getafeld (3 rondes + toetjes die er ook bij inbegrepen zitten), aanrader!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Ik heb hier met plezier onbeperkt hapjes gegeten met mijn vriend. Het was erg lekker en al helemaal voor die prijs, 21,50! Verder was het personeel erg vriendelijk. Sfeervol ingericht restaurant. De meeste hapjes waren niet geserveerd in een grote portie, waardoor we lekker veel konden proeven. Ik zou hier zeker nog een keer terugkomen!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten, alle gerechten van de kaart kwamen op tafel, heel gezellig buiten aan de gracht gezeten.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten: Erg lekker!!! Griekse bruchetta als voorgerecht een echte aanrader. Dolmadakia ook lekker! Hoofdgerecht was niet te zout zoals in de meeste griekse restaurant. Expres een gevarieerde schotel genomen om ook de suflaki en suzuki te proeven. Deze vind ik vaak te droog, maar hier ook zeer goed te doen.. niet droog!! Alleen zoals in de meeste restaurant was het (voor mij) te veel eten, heb helaas t een en ander moeten laten staan.
Service: Prima, vlotte en nette bediening.
Decor: Netjes ingericht, niet gehorig. Wij zaten aan de zijkant aan een 4 persoonstafel met 2 banken. Deze waren voor ons iets te hoog (of de tafel te laag) en de banken stonden te ver van de tafels af, waardoor je op t puntje moest zitten om te eten. Verder een ruime voldoende.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik heb onlangs met mijn vriendin onbeperkt tapas gegeten bij Rhodos. Het was heerlijk, alleen ietwat te zout. Hoe dan ook kun je bij Rhodos heerlijk eten, vooral de moussaka en de lamsburgers zijn een aanrader. Het restaurant is simpel, maar degelijk ingericht en de bediening is zeer vriendelijk en goed gehumeurd met een gezonde dosis humor. Wanneer ik weer eens in Utrecht ben zal ik zeker Rhodos nogmaals bezoeken!
Ekaterina P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Wij hadden giros besteld en zaten bij het water. Het personeel was vriendelijk en er hing een fijne sfeer. Erg tevreden!
H-eerbeek .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vriendelijke informele bediening en gastvrije ontvangst.
Wij hadden een verrassingsmenu met een prima variatie tussen de gerechten met vlees, vis en groente.
Zeer net restaurant in griekse sfeer.

Erg prettige zaak
Caroline.van.vredendaal .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We waren hier voor de eerste keer en komen zeker nog eens terug. Wij hadden gekozen voor de Mezzes. Op die manier konden we van alles wat proeven. Veel verschillende dingen gekozen; vlees, groente, kaas, desserts en alles was even lekker. Zeker een aanrader.
De.greef .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Altijd gezellig en lekker! Bediening is erg aardig! Prijs kwaliteitsverhouding "prima". Het is een genot om lekker Grieks te eten!
Mariekem .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
We waren met 5 personen en kozen voor onbeperkt tapas eten. We werden vriendelijk ontvangen en de bediening was supersnel; we hoefden niet lang te wachten op onze tapas. Sommige porties waren klein (bestelde je gamba's, dan kwam er een schaaltje met één gamba), waardoor we na verloop van tijd doorkregen dat we beter wat meer tegelijk konden bestellen. Tapas waren heerlijk, toetjes waren inbegrepen in de prijs. Lekker eten voor een schappelijk prijsje!
Jansen1968 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Voor het eerst hier gegeten.Vriendelijke bediening eten was goed en grote porties.Fijn terras aan de werf.Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteravond voor de eerste keer hier gegeten. Afgegaan op de goede recensies. Inderdaad, goed eten, zeer vriendelijke bediening. Grote keuze aan gerechten De prijzen zijn bijna on-Nederlands. Prima sfeer. Er werd ons regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Wij werden heel erg gastvrij behandeld. Wij gaan zeker terug.
Eri2 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vanavond hier weer heerlijk gegeten, zoals altijd!
De Pikilia is erg lekker, genoeg voor 3 personen.
Gemoedelijke sfeer dankzij de persoonlijke aandacht van de eigenaresse en de hardwerkende leuke meiden van het personeel.