Rhodos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Marley L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten. De voorgerechten waren van uitmuntende kwaliteit, de hoofdgerechten waren prima. De entourage is sfeervol en netjes, het personeel zeer vriendelijk. Het duurde alleen wat lang voordat ons eerste drankje werd opgenomen. Daarna werd alles zeer snel gebracht.
Akke V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerijk gegeten. Vooral het voorgerecht pilakia was overheerlijk.
Vriendelijke attente bediening en er was een heerlijke sfeer.
Kortom een aanrader.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gezellig restaurant.
Uitgebreid en gevarieerd menu.
Lekker gegeten
Christ_Marike .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten. voor wie van Grieks eten houdtveen absolute aanrader. Genoten van de heerlijke mosselen saganaki. Ook de mix van mezedakia is een absolute aanrader. Wij komen zeker nog eens terug!
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Afgelopen weekend onbeperkt mezes gegeten. Mooie selectie waarbij de porties niet overdreven groot zijn zodat je veel kan proeven. Alle gerechten ook zeer smaakvol (uiteraard de ene meer dan de andere) Bediening was netjes en het is leuk uitgedost (zoals je in Nederland voor een Grieks restaurant zou verwachten). Goede prijs-kwaliteit verhouding maakt het voor mij een aanrader
Rosanne D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening!
Lianne M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Genoten van een gezellige avond met vriendinnen. Heerlijk gegeten... onbeperkt mezedes (Griekse tapas). Gezellige mooie inrichting en zeer fijne gastvrije bediening. Hier komen we zeker terug!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Dit was de tweede keer in korte tijd dat we hier gegeten hebben. De vorige keer heerlijk gegeten en nu weer. Ook de bediening is heel goed. Hier gaan we zeker vaker terugkomen.
Edwin Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Bij Rhodos snappen ze wat hospitality en lekker eten is!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een zeer gastvrij restaurant waar je heerlijk met je familie kunt eten in een gemoedelijke sfeer.
Niels C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten tegen een goede prijs en altijd super vriendelijk personeel
Niet O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Zeer vriendelijk personeel en ook de eigenaresse is een zeer vriendelijke gastvrouw. De grootte van de gerechten was ruim voldoende en we zijn met heel voldaan gevoel hier weggegaan. Zeker een aanrader!
De tafel van Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten was smaakvol, alleen had ik gebakken gamba’s met verse knoflook besteld en kreeg gefrituurde garnalen met knoflooksaus. Verder was iedereen in ons gezelschap tevreden over zijn of haar gerecht qua smaak en hoeveelheid.
Levien H.
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gemiddeld Grieks restaurant, maar gezien de hoge rating had ik subliem verwacht. De bediening was goed. Het eten kan beter (medium is niet doorbakken) en was al lauw toen het werd opgediend. Smaak was goed. Het restaurant kan wel een opknapbeurt gebruiken, met nakende toiletten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Met gezin/familie/aanhang vrijdagavond gegeten, prettige bediening, zowel voor- als hoofdgerecht door hen laten samenstellen, geweldige keuze: variatie van vis en vlees, smaak, bereiding, tempo bediening, helemaal top!
B. W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Zeer gastvrije en vriendelijke bediening en de ontvangst inclusief een traditioneel glaasje ouzo was een goede binnenkomer.
De voor- en hoofdgerechten waren uitstekend qua smaak.
De spanakotiropita was prima in orde. Lekker veel spinazie en de feta overheerste gelukkig niet.
Er was een kleine verwissling bij het opdienen van de ossenhaas souvlaki, maar dit werd tijdig gesignaleerd en opgelost nog voordat ik een hap kon nemen.
De medium ossenhaas werd een paar minuten later vervangen door een flinke spies met de bestelde well done variant die overig erg mals was.
Dit restaurant is een aanrader en ik zou hier ook zeker terugkomen.
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dit was jarenlang ons favoriete Griekse restaurant in Utrecht. Nu een zere teleurstellende ervaring: vonden het eten matig (uitgedroogde feta, gyros met erg veel vet). Verder zaten we aan een tafeltje met een vieze rioollucht af en toe. Toen we er wat van zeiden tegen de serveerster was haar verhaal dat dit een bekend probleem was, het kwam van riool van de bovenburen en ze waren er mee bezig. Toen we het tijdens het afrekenen nogmaals tegen de eigenaresse vertelden, deed zij net alsof dit iets nieuws was. Geen excuus of niets. Toen we wegliepen riep ze de serveerster erbij die had duidelijk teveel verteld tegen ons. Jammer.
Fish F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Was bijna mijn eerste keer om een griekse restaurant in Nl te bezoeken. Ik dacht dat het beter dan ik verwachtte was ondanks de rating al heel hoog is. Ik ben nooit naar Grieksland geweest maar ik vond de smaak van gerechten heel Middellandse vooral de voor-schnapps beste wel bijzonder voor ons was. De kwaliteit van beide eten en bediening kwamen overeen met mijn verwachtingen.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was prima. Lekker, traditioneel Grieks, met een Ouzo vooraf (hmmm). Er zat bijna geen wachttijd tussen het moment dat we klaar waren met het ene gerecht en het serveren van het volgende gerecht. Dat vond ik heel fijn. De bediening was erg aardig en hartelijk. Het was daarnaast een beetje rustig in het restaurant en de soep vooraf was erg zout. De gerechten zijn traditioneel Grieks. Ik had verwacht dat ze er een originele draai aan zouden geven. Mede omdat het restaurant zo'n hoog cijfer op IENS heeft. Dat was helaas niet zo.