Rhodos

Korte Tiendeweg 13 2801 JS Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rhodos

Hans N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima eten, voor een heel goede prijs. Gemoedelijke sfeer. Iedereen op zijn gemak met een zeer goede hap.
Arie G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
geslaagde avond en lekker gegeten.
Soemary M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Kom zeker weer terug. Alles was lekker, snelle & vriendelijke service. Goede prijs. Je krijgt ook veel "waar voor je geld".
JLe .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gereserveerd maar toch moeten wachten tot er een plek vrij is.
Grote porties, maar niet van grote kwaliteit.
Rekening verkeerd, maar na aangeven rekening zeer gunstig.
Hetty T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We misten de beef bij de mixed grill en als nog werd deze geserveerd . Geadviseerd niet helemaal doorbakken maar toch voir medium te kiezen.

Saladebuffet erbij was zeer gevarieerd!
lilybelle .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Gewoon vrije keuze uit de kaart.
Supervriendelijke bediening. Entourage is gedateerd maar geeft echt de sfeer van een grieks restaurant.
Zeer zeker aan te raden!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Uitstekend gegeten met de Albert Heijn bonnen. Niets meer aan toe te voegen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mathilda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten was heerlijk en ruim voldoende de bediening super vriendelijk..... dieet wensen zo aangepast !! Wij gaan de volgende keer weer als we in de buurt zijn..
lauravansinderen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker eten, goede sfeer en erg vriendelijk personeel!
Wachttijd vrij kort en de porties zijn vrij groot (wat over is mag mee naar huis voor de dag erna)
Al met al weer genoten ;)
Babeth D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vriendelijk personeel, maar we kregen ons eten te snel en het was niet echt lekker. Ik had bijv zalmfilet besteld, maar kreeg droge zalmforelfilet. Ook kregen we dingen die we niet hadden besteld, het leek om zoveel mogelijk geld aan ons te verdienen in zo kort mogelijke tijd, nare sfeer.
g l G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
wegens (voor mij) onduidelijkheid op de kaart kregen we een schotel 2/3 vlees 1/3 vis, terwijl wij 100% vis dachten te krijgen. eerst werd er een schotel 100% opgediend, daarna kwam dezelfde schotel terug met wat vis ernaast geschoven. wij kozen dit omdat wij viseters zijn.
nouja, het vlees was dun, droog niet smakelijk; de vis ook smakeloos, de zalm en een onbekend stukje vis droog als karton.
de garnalencocktail vooraf: grote bak met garnalen zonder smaak in een dunne, erg zoete saus, alsof er jam onderin zat. slechte combinatie.
de inktvisringen van mijn man waren goed, hetzij wat flauw van smaak.
van het toetje (ijs met advocaat) heb ik wel kunnen genieten, dat vind ik altijd lekker.
wij denken niet dat we weer eens bij Rhodos gaan eten.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was super. De bediening was super. Kortom het was super goed!! Wij komen hier zeker terug. De bediening was erg jong maar zeker op niveau. Het eten was wel iets te veel maar er werd gelijk aangeboden om het mee naar huis te nemen. Super toch?
Jorg H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goed als altijd, en erg gezellig we hebben heel lekker gegeten en zijn goed bediend door de vriendelijke bediening.
famdejonge .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben hier gegeten met de ah kaart. Je kan dan het beste het menu kiezen wat ze aanbevelen voor 32,50, want als je iets anders neemt rekenen ze ook 32,50, maar in principe mag je alles bestellen van de hele kaart. We vonden het helemaal top. De ontvangst, de bediening waren heel gastvrij en het personeel was echt superaardig. Het eten was overvloedig. Het voorgerecht bestond uit heel veel verschillende dingen met overheerlijk brood. Het hoofdgerecht bestond uit veel verschillende soorten vlees en was wel genoeg voor 4 ipv 2 personen. En dan het desert: dat was super, allerleu soorten ijs en cake en slagroom en verse vruchten, opgediend op een grote schaal met 2 lepels, dus smullen maar. We raden aan daar in elk geval ruimte voor te houden. Een ander stel wat achter ons zat had zoveel van het voor- en hoofdgerecht gegeten dat ze het desert niet meer op konden. Toen ze het bij ons zagen hadden ze reuze spijt. Voor ons is Rhodos zeker een gelegenheid waar we terug willen komen.
yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
personeel is vriendelijk, eten is goed. Afrekenen viel erg tegen. Wij hadden een gerecht van 18 en een van 16 euro. Bij het afrekenen werd er een menu van 32,50 in rekening gebracht. Wij nemen geen voorgerecht of dessert omdat wij dat niet opkunnen. Uiteindelijk wel een korting gekregen van 25 %. Ik ga hier niet meer naar toen met de AH bonnen. Ze rekenen veel te veel.
jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Nooit weer! Een fiasco: gereserveerd en toch ruim 1 uur moeten wachten, bovendien ook nog de 2e ronde drankjes van het huis op de rekening gekregen waar we het niet mee eens waren. We mochten boven even plaatsnemen (waar later een Slavische bijeenkomst was) samen met nog meer groepjes mensen die zich verzameld hadden bij de bar in de ingang (ook die moesten zo'n 30 minuten tot een uur wachten),
uiteindelijk bleken er dus in de tussentijd 3 tafeltjes met nieuwe klanten te zijn 'voorzien'/'ververst' terwijl wij stonden te wachtenen regelmatig vroegen hoe lang het nog duurde, zelfs bij de baas: 'zo meteen hoor, even geduld.' Ik weet niet hoe ze volgorde-/telproblemen in het Grieks aanpakken of dat ze daar überhaupt enig besef van hebben. Klantonvriendelijk en respectloos om zo met je klanten om te gaan. Bleek dat een stel dat wilde gaan vertrekken en dat meldde toch ineens een plaats kreeg (hoewel dat ook nog wel even duurde). Wij wilde ook vertrekken, maar hadden een cheque daar te verzilveren: dus nu maar opmaken en niet weer naar deze tent toe anders zitten we later met die cheque en mogelijk nog meer ellende. Kwam nog wel een bediende die even ons kaarsje kwam aanzetten 'voor de gezelligheid' alsof dat nog wat doet met de avond met deze behandeling ;) Gelukkig hebben we er zelf nog wat van gemaakt.

De organisatie is daar een puinhoop: zelfs de 2e ronde van het huis werd vergeten en we moesten attenderen dat we daar nog op zaten te wachten (die kwam later gewoon op de rekening). Gelukkig kwam het eten wel redelijk snel. Verzoek voor alleen een aantal specifieke soorten extra vlees werd genegeerd: we kregen gewoon weer een bord met van allerlei dingen waar we niet om vroegen (dat is voedselverspilling). Verder veel onervaren/onhandig personeel dat nog niet zoveel van bediening/service snapt.

Het eten was wel oke, een paar bloedvaten in de vette gyros geconstateerd (als je gevoelig bent voor huiduitslag: niet doen). Griekse salade lekker (ook de feta). De gebruikte bleekselderij, sommige tomaten en Chinese kool van andere salades vertoonden gedeeltelijk bederf.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We mochten kiezen uit de gehele kaart. Je betaalt standaard voor een drie-gangen menu 32,50 en dan mag je kiezen uit alles. De bediening was erg snel en zeer vriendelijk.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Ik was met mijn gezin op 6-4 Jl. bij Rhodos
De welkomsdrank was met water verdunde Ouzo!
Het eten dan;mijn vrouw had Tonijn;die werd koud geserveerd,dus moest terug naar de keuken
De gemixte vleesschotel die die mijn 2 zonen en ik namen dan;
Veel van vleessoorten waren heel droog en niet te eten,er waren ook goede stukken bij gelukkig
Ook de bediening viel niet mee,een paar keer iets bijbesteld maar dat kwam pas na de 3e keer vragen
Ons zien ze daar niet meer!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Altijd fijn naar Rhodos te gaan, de vlotte en gezellige bediening, het lekkere eten, en de prima prijzen.
Ook voor de kinderen is het er altijd fijn. Kinderboek, en ook voor hun lekker eten!
En de baklava
Elvira A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige sfeer,vriendelijke bediening en het eten is heerlijk! Echt een aanrader