Rhodos

Korte Tiendeweg 13 2801 JS Gouda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Gerben E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Lekker gegeten van de mixed grill met 3 kleine kinderen er bij. Kinderen konden lekker spelen in een apart kinderhoekje. Dat geeft jezelf dan de mogelijkheid rustig met eten bezig te zijn. Erg prettig. Gezellige sfeer niet te stijf. Vriendelijk personeel. De enige tip die ik even wil geven is over de warmhoudschaal. Dat zou nog iets beter kunnen zodat het vlees langer warm blijft.
Andrea Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Eten: Gerechten leken bereid met goedkoopste optie, geen stokbrood maar gewone boterhammen met een potje smeersel dat kruidenboter moest zijn. Gegrilde groente waren koud. Geen salade, rijst of olijven maar alleen een bakje frites en iets groens met fijngesneden wortel er op. Nagerecht was een plak kant en klare cake (korrelig) met daarop een laag smakeloze creme en wat chocoladesaus en chocovlokken (die voor op brood). We hebben het niet opgegeten!

Prijs: Op de deur staat 22,50 per keuzemenu, maar met de AH kaart betaal je 32,50 voor hetzelfde menu.

Bediening: Lang moeten wachten, ook na meerdere malen aangeven dat we haast hadden. Ik heb meerdere malen met mijn lege glas moeten zwaaien! Wel vriendelijk personeel.

Aankleding: Plakkerige tafel, en het was koud in de hoek waar we zaten. Gelukkig zaten we niet in het gangpad, want de mensen die komen afhalen staan dan pal naast je tafeltje...

Conclusie: Voor 40 euro gegeten met zijn tweeën, maar ik geef liever wat meer uit voor wat betere kwaliteit! Triest!
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Gisteren daar wezen eten service zeer slecht personeel onbekwaam te jong eigenaar slijmt bij iedereen m.n vrouw is gisteravond met voedsel vergiftiging op genomen in t ziekenhuis nadat we bij rest rhodos hadden gegeten.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Zeer gezellig restaurant.
Bediening is zeer vriendelijk.
Wij zaten boven. De tafel die hier als ' keuken' wordt gebruikt staat duidelijk in het zicht. Wellicht dat het personeel zich daar iets meer van bewust zou kunnen zijn. Gebruikte botermesjes veeg je niet af met een servet, maar laat je afwassen.
Echt veel eten op je bord en zeer lekker!
Het eten was echt super lekker en ruim voldoende vlees op je bord.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Bediening was vriendelijk en snel
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Lekker gegeten
John V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
We kiezen volgende keer een iets vroeger tijdstip werd ons te druk en boven werd het ons iets te warm. Voor de de rest alleen maar een pluim hoor TOPPIE hoor.☺
John V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten TOPPIE. Alles is naar wens verlopen we zullen dit restaurant in de toekomst nog graag een keer bezoeken.
H.E.M. B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Als vaste klant voel je je altijd zeer welkom geheten.
René K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
het was druk.met een rij wachtenden die allen gereserveerd hadden.
Er was geen gastheer of gastvrouw die zich bekommerde om de nieuwkomers.ers. Het personeel draafden rond en hadden het druk. Ik kom hier nooit meer op deze ongeorganiseerde tent.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Waar-de-loos. Weliswaar was het een hele drukke avond (Gouda bij kaarslicht), maar het restaurant kon de drukte in het geheel niet aan. Ook kreeg ik niet de indruk dat de reservering via IENS iets uitmaakt. Weliswaar kwamen wij op een moment dat er nog plaats was, maar klanten na ons, ook met reservering, hebben minimaal 30-45 minuten moeten wachten. De reservering heeft kennelijk geen status. We zaten in het restaurant op een plek die zeer koud was, doordat men (klanten) de deur niet dicht deed. Een deurdranger zou al veel oplossen.
Na 1:30 wachten op het hoofdgerecht zijn we weggegaan. Geen excuus gekregen van het personeel.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het was op kaarsjesavond Gouda. Dat betekent dat het heel druk is in de stad en iedereen wil eten voordat de boom verlicht gaat worden. Hier moet je m.i. als klant ook rekening mee houden. Personeel werkte heel hard en bleef naar iedereen heel vriendelijk en behulpzaam.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Ondanks de drukte (Gouda bij kaarslicht) was de wachttijd goed te doen.
Bijzonder vriendelijk en attent personeel.
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
De ontvangst is gastvrij en de bediening vriendelijk Het drieganden diner naar keuze goed. Inrichting gedateerd maar hoort bij deze Griek
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
het was erg gezellig en zeer vriendelijk personeel.
het was kaarsjes vond dus erg druk in Gouda, maar iedereen kreeg de aandacht.
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Super bediening ondanks tafeltje wat zo ver mogelijk weg stond kwamen ze geregeld kijken of alles naar wens was.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het eten en de bediening goed. Het interieur en toiletgroep hebben duidelijk een update nodig.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prima eten, grote porties. We waren alleen verbaasd toen we bij het afrekenen te horen kregen dat 'een menu' waar het om de AH-actie gaat plotseling 32,50 kost (normaal 22,50). Dat stond nergens en was ook niet gezegd. Verder prima eten, prima service, lekker wegdrinkende wijnen en waters.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018