Rhodos

Korte Tiendeweg 13 2801 JS Gouda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Farah H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
gezellig en goed personeel. inrichting kan zeker wel opfris beurtje gebruiken. Gezellige avond gehad.
Sary G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
gewoon gezellig op doordeweekse dag heerlijk
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Leuke bediening en erg vriendelijk zijn erg tevreden en komen zeker terug.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vies en versleten!
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Veroudert, vuil, alles te snel geserveerd achter elkaar. Koude gegrilde groentjes...? Ipv warm , biefstuk maar net dicht geschroeit. Teleurstellend.....
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gereserveerd om 20:00, arriveer er 5 minuten voor tijd. Hele restaurant staat vol met wachtende mensen, alle tafels zijn vol. Rondje gelopen door het restaurant en 50% van de tafels had nog geen eten en de gasten zijn verveeld om zich heen te kijken.
Zag 1 dame in de bediening rondhollen en wist genoeg.
Heb een ander restaurant gezocht.
Nolda M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Was goed maar erg druk.
A.acvdbovenkamp B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Al met al prima hele aardige bediening ik was mijn AH bon vergeten dat was geen punt ik kan het de anderendaags afgeven
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijke avond met goed eten en uitstekende service
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Je hoeft niet te reserveren, wij hadden dat nl wel gedaan maar moestengewoon in de rij wachten op een tafel.

Het eten was of megazout of taai, en lauw. Droog en weinig smaak.

Voorbeeld biefstuk met paprika en ui, zwemmen in de saus en de ingrediënten moest je goed zoeken.

Nadat we het toetje hadden besteld ging de muziek keihard aan zodat er geen gesprek meer mogelijk was.

Het toiletbezoek was een grote giller
Urinoir achter de ingaande deur en n wastafel met 360° draaiende kraan .
Advies: hou het op tot thuis anders sta je de hele avond vastgeplakt ad vloer.

Wij hadden vrienden uitgenodigd voor n gezellig avondje eten ,
We schaamden ons kapot en hebben het afgemaakt op n gezellig terras in de binnenstad.

Kortom absoluut geen aanrader en nooit meer
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Reserveren hoeft niet want je staat gewoon in de rij,, je kunt dus net zo goed binnen lopen. Eten is of smakeloos, of heel zout, of droog. Wijn, geen aanrader, hou het bij fris. Toiletbezoek, hou het liever op, te vies voor woorden met wasbak met kraan die 180 graden kan ronddraaien. Als klapper op de vuurpijl nog wachtend op het toetje gaat de muziek keihard aan, niet 1 nummer maar alsof je in de apreski hut bent beland, bij klagen krijg je te horen dat het beleid is op de zaterdagavond om de sfeer te veranderen. Dat is gelukt! Nooit meer!!!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het vlees was iets droog. Verder goede, vlotte en aardige bediening.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Hartelijke en professionele ontvangst
Hugo W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Za 1 Sep 2018 0800 uur

Ondanks reservering ruim 45(!) minuten op tafeltje staan wachten.
Kregen eerst een waterig ouzootje en 100 keer excuses voor het lange wachten.

Mixed grill was redelijk.
Saladebar ook.
De bestelde drankjes erg laat.

Stokbrood(?) kruidenboter twee keer om moeten vragen.

De bestelde koffie na ruim 30 minuten wachten maar laten zitten en afgerekend; we waren het echt een beetje zat.

(Piep)jong personeel doet erg hun best en zijn superaardig.

Als ze zo doorgaan met (te) veel couverts per tafel/avond te laten reserveren, dan gaat dit niet goedkomen.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wat een vriendelijke en vlotte bediening, ondanks de drukte! We hebben hier als gezin heerlijk en feestelijk (ter ere van onze 24 jarige trouwdag) van de Griekse tafel genoten . Het voorgerecht met zowel warme als koude griekse hapjes was avontuurlijk en smaakte voortreffelijk, het hoofdgerecht (mixed grill) idem en het nagerecht met ijs/griekse yoghurt/fruit was ook een verrassing! Hartelijk dank voor deze fijne avond!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Ondanks dat het druk was, werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of je nog wat te drinken wilde.
Er werd gevraagd of we snel het volgende gerecht wilde of dat we nog even wilden wachten. Personeel was vriendelijk. We zijn al eens eerder geweest en komen zeker nog eens terug.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Zijn 4 x in dit restaurant geweest. 3 keer was het eten prima. Maar de 4e keer was het eten ronduit slecht. Het vlees op de mixed grill schotel was duidelijk opgewarmd (niet eens erg warm trouwens) en droog en taai. Dit was vlees dat de vorige dag al was klaargemaakt. Ik kook zelf vaak genoeg om te zien dat dit niet vers was. Allesbehalve! Het smaakte niet en ik kreeg er 's avonds zelfs last van. De eigenaar, die wij hierover aanschoten, reageerde met een onverschillig: 'Tja, kan gebeuren he?' Zonder enige compensatie te geven. Als deze vierde keer de eerste zou zijn geweest, was ik hier nooit meer teruggekomen. Nu kom ik er alsnog nooit meer terug. Wat een slechte ervaring!
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Eten was heerlijk! Alleen het toetje met vers fruit was appel en meloen....beetje teleurstellend. Personeel heel vriendelijk.