Rhodos

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Bert S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden alle vier een ander gerecht, echter geen van ons vieren vond ook maar iets van het eten lekker, jammer.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede punten: vriendelijke bediening en het voedsel was redelijk.

Slechte punten: rommelige ontvangst , akoestiek slecht, porties te groot, prijzen aan de hoge kant in verhouding tot de kwaliteit
maya17 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De salade in de salade bar was veels te zuur! En inrichting wat oudbollig. Daarbij sloot de deur niet goed en als er mensen steeds gingen roken tochte het
Arnold C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellige drukte, maar drinken en eten duurt lang (zaterdagavond). Personeel lijkt weinig verstand van zaken te hebben; zo kan onze ober niet vertellen wat ze als specialiteit zou aanraden. Wel redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
Gerda L.
Heerlijk gegeten......
Goede en vriendelijke bediening.....
Eigenaar was heel betrokken bij de zaak en liep rond om zijn klanten te woord te staan..
Top Zaak
coraenpeter .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, met AH actie konden alles kiezen van de kaart. Grote porties. Er werd zelfs gevraagd wilt U het overige mee nemen naar huis.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was heel goed. Wij hadden het menu, dat was veel, de warme en koude hapjes waren heerlijk, Het hoofdmenu was ook prima, Wij konden alles ook niet op. en toetje, ijs met echt vers fruit. Kortom een aanrader om daar naar toe te gaan.
Zo dachten vele, het was ook heel druk.
jaapvanhooidonk .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Zeer uitgebreide menukeuze. Keuze uit de volledige a la carte kaart. Rustige Griekse muziek, ook op maandag geopend. Plezierige bediening.
Dina V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Rhodos is een prima Grieks restaurant. Het eten is heerlijk en meer dan voldoende. Je kunt onbeperkt gebruik maken van een eenvoudige saladebar. Vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitsverhouding. gezellig ingericht
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Fantastisch eten, het personeel stelt zelf voor dat overgebleven eten mee naar huis gaat. Gevraagd om een rustige plek, was perfect voor gezorgd.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel, eten was heerlijk! Porties waren precies goed vond ik.
En eindelijk weer eens goed dessert, was mooi opgemaakt en ruim voorzien van alle ingrediënten. Vaak zie je dat desert maar goedkoop en snel is gemaakt, hier was het top.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Leuk bediend. Zeer aardig personeel.
dannyjolink .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel, zeer goede bediening, lekker eten, prima sfeer. We gaan zeker nog 'ns terug!! Dan nemen we er weer een resina wijntje bij!! En dolmades vooraf, heerlijk!
Bertine V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Woensdagavond heerlijk en gezellig gegeten bij Rhodos. De bediening maakt het de gasten helemaal naar de zin. Ze zijn erg vriendelijk en er heerst een gemoedelijke sfeer. Het eten was top! We konden kiezen uit de hele kaart (Albert Heijn actie). Uiteindelijk gekozen voor verschillende voorgerechtjes (warm en koud), mixed grill en allerlei kleine toetjes, echt een aanrader!
Nicolaas V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was perfect we konden gewoon bij bestellen als het nodig was maar het was ruim voldoende.Zeer vriendelijke eigenaar en personeel steeds vragen of alles naar wens was en voldoende,nee hier komen we zeker nog wel een keer terug.
t S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was ruimschoots voldoende. Wij waren vroeg aanwezig en toen was het heerlijk rustig.
De bediening was goed en er was ruimschoots aandacht voor de gasten.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Goede en plezierige bediening. Veel en goed eten voor een vriendenprijs.
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vorige week hier gegeten onbeperkt mixed grill. Vooraf een glaasje ouzo, gastvrij! Bedienend personeel vriendelijk maar niet professioneel. Er kon geen glimlach af bij het keukenpersoneel helaas. Saladebar was prima, voldoende keuze en vers. Interieur kitsch maar toch ergens wel gezellig. We wilden een grote fles spa blauw voor naast onze drankjes. In plaats daarvan kregen we kraanwater (met vieze glazen). Niet alleen hadden ze wel een spa blauw aangeslagen op de rekening maar zelfs ook gerekend voor het kraanwater dat we eigenlijk niet wilden hebben. Uiteraard ging het niet om de hoogte van het bedrag maar om het principe. Minpunten.
De bijgerechten waren lekker. Het vlees vd mixed grill, waar het eigenlijk om draait, viel tegen. Bij de eerste ronde waren een aantal stukken droog. Bij de tweede ronde viel de droogheid vh vlees wel mee maar waren sommigen stukken bitter omdat ze wellicht te lang op de grill hadden gelegen? Het vlees was hoe dan ook veels te zout. Tevens stond in de omschrijving biefstuk, dit hebben we niet gekregen. En we hebben nog expliciet moeten vragen om saus en bijgerechten
astrid B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We werden heel hartelijk ontvangen en kregen een mooie plek aan de achterzijde van het restaurant. De bediening was super. Wij komen hier vaker en het is nog nooit een teleurstelling geweest: altijd gaan wij zeer tevreden de deur uit!!
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima eten, voor een heel goede prijs. Gemoedelijke sfeer. Iedereen op zijn gemak met een zeer goede hap.