Rhodos

Meer informatie over restaurant Rhodos

Voordelig
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Jammer in de gyros zaten veel harde stukken met zeen
Ekaterina K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wenstef .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was van goede kwaliteit, maar wat een gigantische hoeveelheden!!! Voor sommige mensen zal dat juist een enorm pluspunt zijn, maar voor ons voelde het een beetje als verspilling. Er wordt trouwens wel gevraagd of je het overgebleven eten mee naar huis wil nemen. Maar iets kleinere porties lijkt me een beter idee, ik kan me niet voorstellen dat er gezelschappen zijn die echt alles op krijgen. En anders... chapeau!
Het was een enorme herrie in het restaurant, maar dat weet je als je naar de Griek gaat. Net als dat het meeste personeel niet heel professioneel is, maar wel heel gastvrij en gezellig. Al met al hebben wij een topavond gehad en voor een familieuitje komen we zeker nog eens terug!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer goed bevallen, ondanks een drukke zaterdagavond werden we snel geholpen en zeer vriendelijk personeel, en geen beperking omdat we met Ah bonnen kwamen eten. We gaan zeker nog een keer terug.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was echt geweldig en de bediening is ook goed
Het is echt een goed restaurant waar je gezellig en goed kan eten.
Natas B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was een top avond. Heerlijk eten en ontzettend gezellig en vriendelijk personeel. We kwamen er voorheen al eens en gaan dr in de toekomst zeker vaker heen. Gewoon een supertent voor een eerlijke prijs!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Leuke en goede vlotte bediening en lekker eten voorbeeld restaurant hoe het moet zijn om gast wezen in zo`n goed restaurant
H.korevaar3 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Hoewel het weer niet uit nodigde om de deur uit te gaan,geen spijt. Konden kiezen uit de hele kaart, hebben een bestaand menu genomen. Koude en warme mezze, 2 soorten mixed grill, nagerecht. Goed smakende en ruime portie's, zo ruim dat we niet eens aan de saladebar zijn toegekomen. Mede om dat het niet helemaal vol zat, rustige bediening,zachte muziek,goede wijn en koffie met een heerlijke metaxa na. Geen moment spijt gehad .
Cheryl A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ons bezoek aan Rhodos liep helaas niet zoals wij hadden verwacht. Er was een tafel gereserveerd op zaterdag avond, en ja dan is het druk! Echter verwacht je niet, wanneer je reserveert met een speciale reden, dat er bij de deur 20 minuten gewacht moet worden voor een tafel. Na het wachten werden wij naar boven geleid, waar we ook weer moesten wachten omdat de tafel niet schoon was. Het eten was flink in orde! Maar omdat het zo lang duurde zat er geen dessert meer in voor ons. In de 3,5 uur tijd dat wij gezeten hebben, zijn er twee drankjes geweest en hebben we op ronde 3 van de drankjes zeker 50 minuten gewacht! De bediening deed zijn best maar moet wel op de hoogte zijn van de gerechten. Aan tafel vragen of de desbetreffende persoon weet wat er op de kaart stond en wat er bij het gerecht zat, komt nogal slordig over. Er werd een flinke korting gegeven vanwege het wachten. Dit haalt alleen het feit dat onze avond een beetje een flop was niet weg. Jammer!
Boy V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Restaurant Rhodos is zeker een aanrader als u gezellig een avondje uit eten gaat. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we meteen een schonen tafel toegewezen. Daarna kregen we een lekkere ouzo met wat stokbrood met kruidenboter. Als hoofdgerecht hadden wij de mix-grill, het smaakte voortreffelijk. De bediening was zeer vriendelijk en werkte vlot. De sfeer in het restaurant was ook erg gezellig.
Bobo B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik ben vanavond wezen eten met mijn vrouw en 2 vrienden. Het was zo als gewoonlijk ontzettend gezelig. We namen eerst als voorgerecht een heerlijke pikila dat waren allemaal heerlijke kleine kouden en warme hapjes toen kregen we als hoofdgerecht de heerlijke mixedgrill een goeie schaal vlees een lekker veel als slot namen we nog een heerlijke dame blanch en gingen vervolgens met een tevreden gevoel weg het is echt een aanrader als je van grieks houd
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ondanks gereserveerd een half uur in een rij moeten staan. Bediening was erg gestresst, wel vriendelijk. Vergaten ons drankje te brengen, vergaten ons bestek tot twee keer toe te dekken, vergaten friet en rijst op tafel te zetten, geen vraag om extra drankje. We zijn voor het toetje vertrokken omdat we er al 3,5(!) uur zaten. . We kregen wel een fikse korting, maar al met al was de avond een grote tegenvaller. Voorheen wel vaker geweest, toen liep het beter.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
In een woord: VERSCHRIKKELIJK. Bij aankomst 25 minuten moeten wachten voordat we konden zitten, ondanks dat we gereserveerd hadden. Vervolgens naar onze tafel gebracht, geen drinken, geen stokbrood en maar wachten. Na herhaaldelijk vragen wel gekregen. Het eten kwam pas na 1.5 uur nadat we ons ongenoegen bekend hadden gemaakt bij de eigenaar. Bediening is rommelig en weet van elkaar niet wat er gebeurd. Kwaliteit van het eten is OK, maar ook niet meer dan dat. Toen we klaar waren was de eigenaar niet gediend van onze feedback en draait ons tijdens het gesprek de rug toe, belachelijk. Voor ons eens en nooit weer, wat een slechte tent zeg.
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor het eerst viel het tegen bij Rhodos. En dan bedoel ik de kwaliteit van het eten en de wachttijden. De voorgerechtjes, vijf warme en vijf koude, waren niet allemaal lekker, behalve de tsatstiki en de gehaktballerjes. De champignons smaakten als ragout en daar was weinig Grieks aan. De grijsachtige mousse/ salade vonden we echt niet lekker. Verder was het kipfiletlapje laf van smaak en het stokje met kipfilet smaakte niet goed. Waar de kok veel teveel zout un de kruidenboter had gestrooid, leek het alsof hij vergeten was zput bij de kip toe te voegen.
Omdat we al lang tussen het voorgerecht en hoofdgerecht hadden moeten wachten, besloten we alleen koffie en thee te bestellen ipv een ander nagerecht dat bij ons menu hoorde. Helaas ging dit niet goed en hebben we een half uur hierop moeten wachten. Kortom: een diner dat 2 1/2 uur duurt verwacht je niet. Verder viel ons op dat er teveel mensen aan kleine tafeltjes werden gezet, waardoor wij een doorgang hadden van nauwelijks 20 cm. Daardoor hebben we het saladebuffer maar overgeslagen bij het hoofdgerecht. We hebben beter meegemaakt. De foou hebben we dus laten zitten, ook omdat een van de medewerkers vertelde dat de fooi in de zak van de eigenaar verdwijnt.
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ingridomnomnom .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben een half uur moeten wachten op de tafel, ondanks reservering. Met ons ook een hele rij met gasten die gereserveerd hadden en moesten wachten. Het restaurant had duidelijk teveel reserveringen aangenomen. Aan tafel was de bediening goed, het eten lekker en de prijs laag. Wel was het erg rumoerig, te danken aan enkele 'lallende' gasten.
Ingridomnomnom .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben een half uur moeten wachten ondanks reservering. Er stond een lange rij, vrijwel iedereen had gereserveerd. Het restaurant was duidelijk overbooked. De bediening was goed, het eten lekker en de prijs goed. Wel was het erg luidruchtig en miste de Griekse muziek.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Geweldig genoten. Gastheer zoals altijd vriendelijk en attent. Het was erg druk maar dan is het nog steeds gezellig.
JASK S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In het kader van de AH-restaurantactie bij Rhodos gegeten. Een prachtige schotel met een assortiment heerlijke voorgerechten was de entrée. Daarna een mooie vleesschotel met uiteenlopende goed bereide vleessoorten begeleid met passende groenten, rijst en frites, Het dessert was de kroon op dit voortreffelijke diner. En heel duurzaam en sympathiek: de spontane doggybag voor het overgebleven vlees. De bediening was correct, vrolijk, vlot en alert. Kortom, een onvergetelijke avond, waarbij ik beloofd heb dit in IENS te vermelden. Wat laat wellicht, maar niet minder gemeend. Een ieder die lekker Grieks wil eten en zich ook in het gastvrije Griekenland wil wanen, moet zonder meer naar dit uitstekende Griekse restaurant!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima gegeten met ons gezin. Voor-, hoofd- en nagrechten waren lekker, goed verzorgd, en voldoende omvangrijk. Gastheer is een vriendelijke man.