Rhodos

Korte Tiendeweg 13 2801 JS Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rhodos

Karin K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Altijd fijn naar Rhodos te gaan, de vlotte en gezellige bediening, het lekkere eten, en de prima prijzen.
Ook voor de kinderen is het er altijd fijn. Kinderboek, en ook voor hun lekker eten!
En de baklava
Elvira A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige sfeer,vriendelijke bediening en het eten is heerlijk! Echt een aanrader
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten, komen hier graag! Erg vriendelijke bediening en lekker eten. Leuke sfeer!
sosalala .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Verschrikkelijk. Ik kom hier nooit meer.
Het is niet echt gezellig, de mensen die aan de bar stonden te wachten tot er een tafel vrij was omdat het druk was stonden haast aan jouw tafel mee te kijken hoe je at. Het eten was qua smaak opzich prima maar erg droog. We kregen ons bord allemaal maar voor de helft op omdat er zó veel eten op lag. Vervolgens toen de borden weg werden gehaald kregen wij de schuld dat er nog zoveel eten op het bord lag en dat echt zonde was om weg te gooien. Dus, waarschijnlijk omdat het vaker gebeurt, werd ons opgedrongen het eten mee naar huis te nemen. Hier hadden we zelf geen inspraak over. Geen fijne ervaring. Wij gaan volgende keer naar de andere Griek.
pwb .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
In 1 woord: geweldig. Al bij binnenkomst een erg warm en welkom gevoel. Terwijl je aan de buitenkant eigenlijk denkt: hm, wil ik hier wel naar binnen. Mensen bijzonder vriendelijk. Eten was erg snel en bijzonder goed en lekker. Het is dat we er te ver vanaf wonen, anders zouden we veel vaker gaan.
Desiree R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en komen hier zeker nog eens terug
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
goede sfeer eten was van prima kwaliteit service van het personeel was zeer goed restaurant zag er gezellig uit en ondanks dat het hele restaurant vol zat waren de gerechten zeer snel op tafel
Margreeth V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We werden positief ontvangen en een mooie plaats aangewezen. Onze enige wanklank was dat vriendin aangaf afgelopen woensdag een vegetarisch gerecht kreeg en vandaag niet hetzelfde wilde hebben. Dit gebeurde toch. Onze beide maaltijden toen maar verdeeld.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijk tonijnsalade en mixed grill en moussaka. Super.
Wij zaten alleen naast een erg luidruchtige en toch wel vrij onbeschofte groep familie en de akoestiek is zodanig dat iedereen zit te schreeuwen naar elkaar. maar deze mensen zullen er vast niet iedere week zijn dus ik zou zeggen lekker gaan eten, het is geweldig!
Linnnda .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gastvrij. Warm welkom. Meer dan genoeg wat er wordt geserveerd voor het eten. Je zit echt vol. Het ijs vond ik zelf iets minder smaakte niet als vanille ijs met een wat nare nasmaak. Op dat na perfecte avond gehad
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor het eerst gebruik gemaakt van AH-Actie,Grieks Restaurant Rhodos bied een Griekse tafel aan voor €32,50 voor 2 personen bij inlevering van de AH coupon.

Het voorgerecht bestond uit een rijk gevarieerde selectie van Griekse koude - en warme voorgerechten met stokbrood en kruidenboter, het Hoofdgerecht uit een grote schaal met diverse soorten gegrilled vlees en het toetje uit een IJsverassing.

Wij hebben heerlijk gegeten en konden het niet eens allemaal op.
Attente en vriendelijke bediening.
Hier komen wij zeker nog eens terug.
tientje77 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik heb hier met mijn gezelschap gebruikt gemaakt van het menu die bij de AH-actie hoort. Het eten was goed. Het was druk in de zaak. Dit merkte ik bij het uitserveren van de gerechten. De tijd die zat tussen het serveren van het voor- en hoofdgerecht vond ik lang. Om te voorkomen dat dit bij het nagerecht ook zou gebeuren heb ik zelf gevraagd of ze het wilden serveren. Losstaande hiervan komt ik hier een volgende keer graag terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Vriendelijke bediening en voortreffelijk eten een aanrader om uit eten te gaan wel bespreken anders moet je wachten tot er een tafel vrij komt wij hadden besproken was goed geregeld
lhonkoop01 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prettige ontvangst, vriendelijke bediening met goede uitleg over de gerechten.
Als je er groente/salade bij wil dan moet je helemaal naar achter in de zaak lopen, en dat doe je niet als je schotel al geserveerd is.Kunnen ze misschien beter bij het gerecht zelf serveren.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Van de ah actie geweest en zeker daardoor niks te kort gekomen en dat is in andere restaurants wel is anders!
Jerry P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten en service voortreffelijk. Enthousiasme en plezier van de baas straalt over op zijn personeel. Zeker een aanrader!!
h.korevaar3 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Op een druilerige winteravond een Grieks restaurant instappen is op zich al een verademing. Misschien dat het daardoor erg rustig was. Kozen een menu waarvan de koude en warme mezze als voorgerecht bekend was. Erg lekker. Hoofdschotel was een soort mixed grill, waarvan het meeste vlees prima was, maar een of twee stukken naar mijn smaak te droog. Lekkere karaf wijn. Tot mijn schande moet ik melden dat we niet alles op kregen.
Het verrassingsnagerecht, een combinatie van ijs,yoghurt met noten,vers fruit en gebak,was ons ook te machtig.
Tot besluit een verse muntthee en een koffie met Metaxa waarna we ongeveer naar huis konden rollen. Een heel geslaagde avond. BEDANKT.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten en we voelden ons meer dan welkom.Het was druk met gasten maar elke keer kwam een van het personeel vragen of alles goed was.we komen er vast nog een keer terug...een aanrader!
TIneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
WIj hebben met ons gezin heerlijk gegeten. De porties zijn ruim voldoende.
Ook een pluim voor de bediening. Erg vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug.
lennyameriek .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk 3 gangenmenu! Tapas vooraf, heerlijke mixed grill en lekker ijs toe. Rhodos staat al jaren bekend om de gastvrijheid en gezellige sfeer.