Rhodos

Korte Tiendeweg 13 2801 JS Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jerry P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten en service voortreffelijk. Enthousiasme en plezier van de baas straalt over op zijn personeel. Zeker een aanrader!!
h.korevaar3 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Op een druilerige winteravond een Grieks restaurant instappen is op zich al een verademing. Misschien dat het daardoor erg rustig was. Kozen een menu waarvan de koude en warme mezze als voorgerecht bekend was. Erg lekker. Hoofdschotel was een soort mixed grill, waarvan het meeste vlees prima was, maar een of twee stukken naar mijn smaak te droog. Lekkere karaf wijn. Tot mijn schande moet ik melden dat we niet alles op kregen.
Het verrassingsnagerecht, een combinatie van ijs,yoghurt met noten,vers fruit en gebak,was ons ook te machtig.
Tot besluit een verse muntthee en een koffie met Metaxa waarna we ongeveer naar huis konden rollen. Een heel geslaagde avond. BEDANKT.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten en we voelden ons meer dan welkom.Het was druk met gasten maar elke keer kwam een van het personeel vragen of alles goed was.we komen er vast nog een keer terug...een aanrader!
TIneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
WIj hebben met ons gezin heerlijk gegeten. De porties zijn ruim voldoende.
Ook een pluim voor de bediening. Erg vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug.
lennyameriek .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk 3 gangenmenu! Tapas vooraf, heerlijke mixed grill en lekker ijs toe. Rhodos staat al jaren bekend om de gastvrijheid en gezellige sfeer.
helga V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten oké; vrij veel, er werd meteen aangeboden wat over was in te pakken om mee te nemen; bediening heel vriendelijk,; wij zaten bij de ingang en dat was koud en vlakbij de garderobe wat minder gezellig was.
JohnJohn O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk bediend!! Jammer dat Gouda zo ver rijden is anders kwamen we veel vaker!!! Super!!
Henk Y.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Op Nieuwjaarsdag de verjaardag van het oudste familielid gevierd (91). Hartelijke ontvangst.
Gebruikgemaakt van keuzemenu; werd keurig toegelicht.
Hele vriendelijke bediening, die rekening hield met cadeaus uitdelen.
Lekkere gerechten. Grote porties, maar op verzoek werd van enkele hoofdgerechten het restant keurig meegegeven in plastic boxen (doggiebags) Super!
Al met al voor herhaling vatbaar!
HalynaH.P. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vriendelijke personeel, lekker eten en veel, gezellige sfeer, speelruimte voor kinderen. Rezerveren gelukt hetzelfde dag. Een aanrader.
annetderksen .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Leuk restaurant. Prima bediening. Het eten was goed alleen heel veel voor ons dames maar wel heel lekker.
Hoewel het een drukke dag was(16 dec.) hadden we het eten vrij vlug geserveerd.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben ons laten verrassen met de Griekse tafel. Veel nieuwe gerechtjes geprobeerd. Alles was even lekker.
Voor herhaling vatbaar. Trouwens gezellige bediening.
kieboom48 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Na een hartelijk welkom werd ons de mogelijkheden van de AH actie uitgelegd en die waren er legio.
Wij namen de Griekse warme en koude hapjes vooraf en de mixgrill als hoofdgerecht. Wij hadden geen
plek meer voor het toetje en namen de koffie en thee met een gebakje tot slot.
Zeker om nog een keer terug te komen.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Jammer in de gyros zaten veel harde stukken met zeen
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Super goed restaurant, heerlijk gegeten en een leuke ontvangst door de eigenaar. Dat viel direct op.
Aan tafel aangekomen werd direct een ouzo geserveerd. Top!!!!
Heerlijk sfeertje.
Voor herhaling vatbaar.
Ekaterina K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prettige vrijdagavond, vriendelijke en vlotte bediening, zeer lekkere gerechten, ook voor de vegetariërs. Kruidenboter, desserten van eigen receptuur. En niet te zwaar. Echt aanrader voor een familieuitje
wenstef .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was van goede kwaliteit, maar wat een gigantische hoeveelheden!!! Voor sommige mensen zal dat juist een enorm pluspunt zijn, maar voor ons voelde het een beetje als verspilling. Er wordt trouwens wel gevraagd of je het overgebleven eten mee naar huis wil nemen. Maar iets kleinere porties lijkt me een beter idee, ik kan me niet voorstellen dat er gezelschappen zijn die echt alles op krijgen. En anders... chapeau!
Het was een enorme herrie in het restaurant, maar dat weet je als je naar de Griek gaat. Net als dat het meeste personeel niet heel professioneel is, maar wel heel gastvrij en gezellig. Al met al hebben wij een topavond gehad en voor een familieuitje komen we zeker nog eens terug!
Pipeloitje .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super gezellig Grieks restaurant. Goed eten. Super vriendelijk personeel.
We werden gevraagd of we aan een andere tafel wilde gaan zitten vanwege een grote groep. Voor ons geen probleem. We werden beloond door een gratis drankje aan te bieden. Heel attent! Prijs kwaliteit zeer goed restaurant! Ook de eigenaar zelf kwam langs om te vragen of alles naar het zin was.. Dit restaurant is echt een aanrader!!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer goed bevallen, ondanks een drukke zaterdagavond werden we snel geholpen en zeer vriendelijk personeel, en geen beperking omdat we met Ah bonnen kwamen eten. We gaan zeker nog een keer terug.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was echt geweldig en de bediening is ook goed
Het is echt een goed restaurant waar je gezellig en goed kan eten.
Natas B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was een top avond. Heerlijk eten en ontzettend gezellig en vriendelijk personeel. We kwamen er voorheen al eens en gaan dr in de toekomst zeker vaker heen. Gewoon een supertent voor een eerlijke prijs!