Rhodos

Korte Tiendeweg 13 2801 JS Gouda Nederland Kaart

Speciale deals

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Richard D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hier gegeten met een. Groupon bon. Totaal niet als zodanig behandeld. Wij voelden ons als vorsten behandeld. Wat een service, wat een vriendelijkheid, wat een heerlijke Griekse sfeer. Kan niet beter; zo hoort het!

Daarbij nog eens genoten van de overheerlijk onbeperkte mixed grill. Heerlijk sappig vlees in overvloed. Een prima salade bar zonder bijbetaling.

Twee van ons gezelschap namen en "ijsje" toe. Drie grote bollen, bijna te veel te noemen.

Schone toiletten ook nog eens.

Ja: gewoon perfect mag hier gewoon genoemd worden.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was attent.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het is een groot restaurant met veel bezoekers. Dus het is rumoerig. Wij vonden het niet erg. Het eten was heerlijk. Met de AH actie mocht je alles uit de menukaart kiezen. Dat kan zeker niet bij elk restaurant. We hebben heerlijk gegeten!! Een aanrader. Zorg dat je echt honger hebt als je hier gaat eten. Je krijgt geen kleine porties.
C A D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
ik was met mijn vriendin het eten was super en we hebben heerlijk gezeten en gegeten Het personeel is ook heel vriendelijk ,
tineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eenvoudig
Margreeth V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten, maar zal volgende keer een andere keuze maken. Er zijn genoeg mogelijkheden.
Vooral vriendin was heel lovend over haar gerecht.
Jacob.G. S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Als voor gerecht tomatensoep gekozen. Deze was helaas vreselijk zout. Zo erg dat hij eigenlijk niet te eten was. Gemeld aan de ober. Die zou het doorgeven in de keuken. Hebben daar niets over gehoord. De verdere maaktijd mag voor ons iets minder zout maar verder prima. Heerlijk nagerecht.
margee .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Hier wezen eten het eten was redelijk.Ik heb beter grieks gegeten van de schotel die we hadden gekozen.
Bifteki vond ik persoonlijk niet lekker teveel zout. Bediening was vriendelijk. Decor is erg gedateerd.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden alle vier een ander gerecht, echter geen van ons vieren vond ook maar iets van het eten lekker, jammer.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede punten: vriendelijke bediening en het voedsel was redelijk.

Slechte punten: rommelige ontvangst , akoestiek slecht, porties te groot, prijzen aan de hoge kant in verhouding tot de kwaliteit
maya17 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De salade in de salade bar was veels te zuur! En inrichting wat oudbollig. Daarbij sloot de deur niet goed en als er mensen steeds gingen roken tochte het
Arnold C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellige drukte, maar drinken en eten duurt lang (zaterdagavond). Personeel lijkt weinig verstand van zaken te hebben; zo kan onze ober niet vertellen wat ze als specialiteit zou aanraden. Wel redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
coraenpeter .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, met AH actie konden alles kiezen van de kaart. Grote porties. Er werd zelfs gevraagd wilt U het overige mee nemen naar huis.
Gerda L.
Heerlijk gegeten......
Goede en vriendelijke bediening.....
Eigenaar was heel betrokken bij de zaak en liep rond om zijn klanten te woord te staan..
Top Zaak
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was heel goed. Wij hadden het menu, dat was veel, de warme en koude hapjes waren heerlijk, Het hoofdmenu was ook prima, Wij konden alles ook niet op. en toetje, ijs met echt vers fruit. Kortom een aanrader om daar naar toe te gaan.
Zo dachten vele, het was ook heel druk.
jaapvanhooidonk .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Zeer uitgebreide menukeuze. Keuze uit de volledige a la carte kaart. Rustige Griekse muziek, ook op maandag geopend. Plezierige bediening.
Dina V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Rhodos is een prima Grieks restaurant. Het eten is heerlijk en meer dan voldoende. Je kunt onbeperkt gebruik maken van een eenvoudige saladebar. Vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitsverhouding. gezellig ingericht
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Fantastisch eten, het personeel stelt zelf voor dat overgebleven eten mee naar huis gaat. Gevraagd om een rustige plek, was perfect voor gezorgd.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel, eten was heerlijk! Porties waren precies goed vond ik.
En eindelijk weer eens goed dessert, was mooi opgemaakt en ruim voorzien van alle ingrediënten. Vaak zie je dat desert maar goedkoop en snel is gemaakt, hier was het top.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Leuk bediend. Zeer aardig personeel.