Rhodos

Korte Tiendeweg 13 2801 JS Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rhodos

Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was super. De bediening was super. Kortom het was super goed!! Wij komen hier zeker terug. De bediening was erg jong maar zeker op niveau. Het eten was wel iets te veel maar er werd gelijk aangeboden om het mee naar huis te nemen. Super toch?
Jorg H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goed als altijd, en erg gezellig we hebben heel lekker gegeten en zijn goed bediend door de vriendelijke bediening.
famdejonge .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben hier gegeten met de ah kaart. Je kan dan het beste het menu kiezen wat ze aanbevelen voor 32,50, want als je iets anders neemt rekenen ze ook 32,50, maar in principe mag je alles bestellen van de hele kaart. We vonden het helemaal top. De ontvangst, de bediening waren heel gastvrij en het personeel was echt superaardig. Het eten was overvloedig. Het voorgerecht bestond uit heel veel verschillende dingen met overheerlijk brood. Het hoofdgerecht bestond uit veel verschillende soorten vlees en was wel genoeg voor 4 ipv 2 personen. En dan het desert: dat was super, allerleu soorten ijs en cake en slagroom en verse vruchten, opgediend op een grote schaal met 2 lepels, dus smullen maar. We raden aan daar in elk geval ruimte voor te houden. Een ander stel wat achter ons zat had zoveel van het voor- en hoofdgerecht gegeten dat ze het desert niet meer op konden. Toen ze het bij ons zagen hadden ze reuze spijt. Voor ons is Rhodos zeker een gelegenheid waar we terug willen komen.
yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
personeel is vriendelijk, eten is goed. Afrekenen viel erg tegen. Wij hadden een gerecht van 18 en een van 16 euro. Bij het afrekenen werd er een menu van 32,50 in rekening gebracht. Wij nemen geen voorgerecht of dessert omdat wij dat niet opkunnen. Uiteindelijk wel een korting gekregen van 25 %. Ik ga hier niet meer naar toen met de AH bonnen. Ze rekenen veel te veel.
jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Nooit weer! Een fiasco: gereserveerd en toch ruim 1 uur moeten wachten, bovendien ook nog de 2e ronde drankjes van het huis op de rekening gekregen waar we het niet mee eens waren. We mochten boven even plaatsnemen (waar later een Slavische bijeenkomst was) samen met nog meer groepjes mensen die zich verzameld hadden bij de bar in de ingang (ook die moesten zo'n 30 minuten tot een uur wachten),
uiteindelijk bleken er dus in de tussentijd 3 tafeltjes met nieuwe klanten te zijn 'voorzien'/'ververst' terwijl wij stonden te wachtenen regelmatig vroegen hoe lang het nog duurde, zelfs bij de baas: 'zo meteen hoor, even geduld.' Ik weet niet hoe ze volgorde-/telproblemen in het Grieks aanpakken of dat ze daar überhaupt enig besef van hebben. Klantonvriendelijk en respectloos om zo met je klanten om te gaan. Bleek dat een stel dat wilde gaan vertrekken en dat meldde toch ineens een plaats kreeg (hoewel dat ook nog wel even duurde). Wij wilde ook vertrekken, maar hadden een cheque daar te verzilveren: dus nu maar opmaken en niet weer naar deze tent toe anders zitten we later met die cheque en mogelijk nog meer ellende. Kwam nog wel een bediende die even ons kaarsje kwam aanzetten 'voor de gezelligheid' alsof dat nog wat doet met de avond met deze behandeling ;) Gelukkig hebben we er zelf nog wat van gemaakt.

De organisatie is daar een puinhoop: zelfs de 2e ronde van het huis werd vergeten en we moesten attenderen dat we daar nog op zaten te wachten (die kwam later gewoon op de rekening). Gelukkig kwam het eten wel redelijk snel. Verzoek voor alleen een aantal specifieke soorten extra vlees werd genegeerd: we kregen gewoon weer een bord met van allerlei dingen waar we niet om vroegen (dat is voedselverspilling). Verder veel onervaren/onhandig personeel dat nog niet zoveel van bediening/service snapt.

Het eten was wel oke, een paar bloedvaten in de vette gyros geconstateerd (als je gevoelig bent voor huiduitslag: niet doen). Griekse salade lekker (ook de feta). De gebruikte bleekselderij, sommige tomaten en Chinese kool van andere salades vertoonden gedeeltelijk bederf.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We mochten kiezen uit de gehele kaart. Je betaalt standaard voor een drie-gangen menu 32,50 en dan mag je kiezen uit alles. De bediening was erg snel en zeer vriendelijk.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wauw! Heerlijk gegeten. Helaas arnaki van de kaart,maar lamsvlees met tomaten-wijnsaus was echt TE lekker! Opnieuw complimenten voor de kok en de 2 vrije nieuwe medewerkers (jongen en meisje) die het fantastisch deden! Complimenten,was echt weer een griekse sfeer,ook dankzij jannies
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Ik was met mijn gezin op 6-4 Jl. bij Rhodos
De welkomsdrank was met water verdunde Ouzo!
Het eten dan;mijn vrouw had Tonijn;die werd koud geserveerd,dus moest terug naar de keuken
De gemixte vleesschotel die die mijn 2 zonen en ik namen dan;
Veel van vleessoorten waren heel droog en niet te eten,er waren ook goede stukken bij gelukkig
Ook de bediening viel niet mee,een paar keer iets bijbesteld maar dat kwam pas na de 3e keer vragen
Ons zien ze daar niet meer!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Altijd fijn naar Rhodos te gaan, de vlotte en gezellige bediening, het lekkere eten, en de prima prijzen.
Ook voor de kinderen is het er altijd fijn. Kinderboek, en ook voor hun lekker eten!
En de baklava
Elvira A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige sfeer,vriendelijke bediening en het eten is heerlijk! Echt een aanrader
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten, komen hier graag! Erg vriendelijke bediening en lekker eten. Leuke sfeer!
sosalala .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Verschrikkelijk. Ik kom hier nooit meer.
Het is niet echt gezellig, de mensen die aan de bar stonden te wachten tot er een tafel vrij was omdat het druk was stonden haast aan jouw tafel mee te kijken hoe je at. Het eten was qua smaak opzich prima maar erg droog. We kregen ons bord allemaal maar voor de helft op omdat er zó veel eten op lag. Vervolgens toen de borden weg werden gehaald kregen wij de schuld dat er nog zoveel eten op het bord lag en dat echt zonde was om weg te gooien. Dus, waarschijnlijk omdat het vaker gebeurt, werd ons opgedrongen het eten mee naar huis te nemen. Hier hadden we zelf geen inspraak over. Geen fijne ervaring. Wij gaan volgende keer naar de andere Griek.
pwb .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
In 1 woord: geweldig. Al bij binnenkomst een erg warm en welkom gevoel. Terwijl je aan de buitenkant eigenlijk denkt: hm, wil ik hier wel naar binnen. Mensen bijzonder vriendelijk. Eten was erg snel en bijzonder goed en lekker. Het is dat we er te ver vanaf wonen, anders zouden we veel vaker gaan.
Desiree R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en komen hier zeker nog eens terug
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
goede sfeer eten was van prima kwaliteit service van het personeel was zeer goed restaurant zag er gezellig uit en ondanks dat het hele restaurant vol zat waren de gerechten zeer snel op tafel
Margreeth V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We werden positief ontvangen en een mooie plaats aangewezen. Onze enige wanklank was dat vriendin aangaf afgelopen woensdag een vegetarisch gerecht kreeg en vandaag niet hetzelfde wilde hebben. Dit gebeurde toch. Onze beide maaltijden toen maar verdeeld.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijk tonijnsalade en mixed grill en moussaka. Super.
Wij zaten alleen naast een erg luidruchtige en toch wel vrij onbeschofte groep familie en de akoestiek is zodanig dat iedereen zit te schreeuwen naar elkaar. maar deze mensen zullen er vast niet iedere week zijn dus ik zou zeggen lekker gaan eten, het is geweldig!
Linnnda .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gastvrij. Warm welkom. Meer dan genoeg wat er wordt geserveerd voor het eten. Je zit echt vol. Het ijs vond ik zelf iets minder smaakte niet als vanille ijs met een wat nare nasmaak. Op dat na perfecte avond gehad
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor het eerst gebruik gemaakt van AH-Actie,Grieks Restaurant Rhodos bied een Griekse tafel aan voor €32,50 voor 2 personen bij inlevering van de AH coupon.

Het voorgerecht bestond uit een rijk gevarieerde selectie van Griekse koude - en warme voorgerechten met stokbrood en kruidenboter, het Hoofdgerecht uit een grote schaal met diverse soorten gegrilled vlees en het toetje uit een IJsverassing.

Wij hebben heerlijk gegeten en konden het niet eens allemaal op.
Attente en vriendelijke bediening.
Hier komen wij zeker nog eens terug.
tientje77 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik heb hier met mijn gezelschap gebruikt gemaakt van het menu die bij de AH-actie hoort. Het eten was goed. Het was druk in de zaak. Dit merkte ik bij het uitserveren van de gerechten. De tijd die zat tussen het serveren van het voor- en hoofdgerecht vond ik lang. Om te voorkomen dat dit bij het nagerecht ook zou gebeuren heb ik zelf gevraagd of ze het wilden serveren. Losstaande hiervan komt ik hier een volgende keer graag terug.