Rhodos

Korte Tiendeweg 13 2801 JS Gouda Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Meer informatie over restaurant Rhodos

Jouw recensie over het restaurant Rhodos

Mevrouw K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gewoon goed eten niet bijzonderder dan een andere griek. Dikke plus voor het personeel!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Als eerste de sfeer. Het is een heel gezellig restaurant. Vriendelijk personeel.

We hadden all you can eat mixed grill. Prijs is super. Vlees was heerlijk. redelijk vet maar de smaak was super.

De saladebar vond ik een beetje tegenvallen. Ik had wel griekse salade verwacht maar dat was er niet. Alles zwom in de azijn en olijfolie.

De bediening was een beetje chaotisch. Drankjes kwamen in twee delen. Soms vergaten ze iets. Niet heel erg maar je merkt dat ze geen systeem hebben.

Kortom was het een gezellige avond.
fabian D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was echt het perfecte avondje uit. Zalig eten hele goede bediening een dikke 10
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vriendelijke bediening netjes geholpen goed.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hier gegeten met een. Groupon bon. Totaal niet als zodanig behandeld. Wij voelden ons als vorsten behandeld. Wat een service, wat een vriendelijkheid, wat een heerlijke Griekse sfeer. Kan niet beter; zo hoort het!

Daarbij nog eens genoten van de overheerlijk onbeperkte mixed grill. Heerlijk sappig vlees in overvloed. Een prima salade bar zonder bijbetaling.

Twee van ons gezelschap namen en "ijsje" toe. Drie grote bollen, bijna te veel te noemen.

Schone toiletten ook nog eens.

Ja: gewoon perfect mag hier gewoon genoemd worden.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was attent.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het is een groot restaurant met veel bezoekers. Dus het is rumoerig. Wij vonden het niet erg. Het eten was heerlijk. Met de AH actie mocht je alles uit de menukaart kiezen. Dat kan zeker niet bij elk restaurant. We hebben heerlijk gegeten!! Een aanrader. Zorg dat je echt honger hebt als je hier gaat eten. Je krijgt geen kleine porties.
C A D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
ik was met mijn vriendin het eten was super en we hebben heerlijk gezeten en gegeten Het personeel is ook heel vriendelijk ,
tineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eenvoudig
Margreeth V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten, maar zal volgende keer een andere keuze maken. Er zijn genoeg mogelijkheden.
Vooral vriendin was heel lovend over haar gerecht.
Jacob.G. S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Als voor gerecht tomatensoep gekozen. Deze was helaas vreselijk zout. Zo erg dat hij eigenlijk niet te eten was. Gemeld aan de ober. Die zou het doorgeven in de keuken. Hebben daar niets over gehoord. De verdere maaktijd mag voor ons iets minder zout maar verder prima. Heerlijk nagerecht.
margee .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Hier wezen eten het eten was redelijk.Ik heb beter grieks gegeten van de schotel die we hadden gekozen.
Bifteki vond ik persoonlijk niet lekker teveel zout. Bediening was vriendelijk. Decor is erg gedateerd.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden alle vier een ander gerecht, echter geen van ons vieren vond ook maar iets van het eten lekker, jammer.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede punten: vriendelijke bediening en het voedsel was redelijk.

Slechte punten: rommelige ontvangst , akoestiek slecht, porties te groot, prijzen aan de hoge kant in verhouding tot de kwaliteit
maya17 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De salade in de salade bar was veels te zuur! En inrichting wat oudbollig. Daarbij sloot de deur niet goed en als er mensen steeds gingen roken tochte het
Arnold C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellige drukte, maar drinken en eten duurt lang (zaterdagavond). Personeel lijkt weinig verstand van zaken te hebben; zo kan onze ober niet vertellen wat ze als specialiteit zou aanraden. Wel redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
coraenpeter .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, met AH actie konden alles kiezen van de kaart. Grote porties. Er werd zelfs gevraagd wilt U het overige mee nemen naar huis.
Gerda L.
Heerlijk gegeten......
Goede en vriendelijke bediening.....
Eigenaar was heel betrokken bij de zaak en liep rond om zijn klanten te woord te staan..
Top Zaak
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was heel goed. Wij hadden het menu, dat was veel, de warme en koude hapjes waren heerlijk, Het hoofdmenu was ook prima, Wij konden alles ook niet op. en toetje, ijs met echt vers fruit. Kortom een aanrader om daar naar toe te gaan.
Zo dachten vele, het was ook heel druk.