Rhodos Palace

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
Dominique R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Ongelofelijk onvriendelijke bediening, mevrouw kwam aan de tafel staan wachten tot we wisten wat we wilden bestellen. De feta kwam direct uit een pakje en de zalm en garnalen waren moeilijk weg te krijgen. De mixed grill van mn vriend was wel erg lekker. Gastvrouw maakt ongemakkelijk veel contact en komt niet oprecht over. Ik ben zelf ziek geworden van het eten en mijn vriend en ik zaten er niet op ons gemak.
Welmoed S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk Grieks eten voor een betaalbare prijs. Qua eten en smaak een absolute aanrader. Het restaurant heeft een fijne sfeer en er staat een vrolijk, Grieks muziekje op de achtergrond. De bediening is goed, soms wat onervaren studenten die alleen engels spreken, deze zijn van de hogere hotelschool Stenden University. Dat is onhandig, maar ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De positieve reacties op Iens trokken ons over de streep om Grieks te gaan eten. Als je hier op zaterdagavond wilt gaan eten kun je beter reserveren! Dat hadden wij dus niet gedaan maar we hadden toch een tafel kunnen bemachtigen. Het decor is het best te omschrijven als een (Grieks) Efteling interieur in een ruimte zonder ramen maar wel voorzien van een systeemplafond: wat ons betreft weinig sfeervol. En toen kwam het eten: tsjonge ze overtroffen al onze verwachtingen en we vergaten de toch wel wat sneue ruimte om ons heen, zo lekker! Heerlijke frieten, heerlijke rijst, lekkere tzatziki en supergoed vlees! Ook de salade was goed alleen veel te weinig. Het is ons niet duidelijk geworden of je kosteloos salade bij kunt bestellen maar de hoeveelheid die wij kregen was voor in een holle kies. Doordat al het andere zo verrukkelijk was hebben we het hen vergeven. Wij komen zeker weer!
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Verschillende soorten vlees gehad en allemaal even mals. Heerlijke tzatziki, salades en frietjes. Goede bediening. De complimenten!
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Binnen 9 dagen twee keer gegeten. Horeca met een Griekse glimlach. Kinderen worden in de watten gelegd. De organisatie klopt en het eten is wat je er van verwacht! Prima! Al duurde bij het 2e bezoek de komst van het dessert lang...
Fer V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Het allerbeste Griekse restaurant dat ik ken en al vele malen ben geweest. Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening.
Anastasia-ko .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016

Top eten, van het de beste kwaliteit!
Voelen ons hier altijd erg welkom, het personeel is vriendelijk, vlot en attent.
Eet je geen vlees of vis, ben je veganist, wordt er iets voor je gemaakt buiten de kaart om!!
P.m. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Hele vriendelijke bediening en decor is heel Grieks.
Eten, het belangrijkste is heerlijk en altijd genoeg.
Decor aan de buitenkant van het gebouw kan wel wat aangepakt worden (likje verf) maar dat zie je aan het eten ben binnen toch niet.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Wij hebben er al meerder keren gegeten, het is er reuze gezellig. En het eten is uit de kunst. En daarnaast is de bediening zeer vriendelijk.
Tina P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Ik heb diverse keren gegeten bij Rhodos Palace, elke keer weer tot volle tevredenheid. Vooral de lamskoteletjes zijn er heerlijk.
De eigenaren Babis en Sotiris zijn zeer vriendelijk.
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Betaalbaar en goed eten kan bij deze Griek.
Je hebt een keuze uit a la carte of 5 rondes tapas.
Wil je veel verschillende kleine gerechten proeven kies dan voor tapas.
De vriendelijke gastheer zorgt voor een geslaagd uitje uiteten!
T P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Heerlijk gegeten voor relatief weinig geld. Men heeft een uitgebreide kaart (veel keuze), ouzo van de zaak vooraf en aan het einde van de maaltijd ook weer een klein -iets minder sterk- drankje van het huis;-). De bediening is vriendelijk en snel. Al met al een degelijk en goed Grieks restaurant!
A L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Een drukke zaak, je moet altijd reserveren, om er te kunnen eten Dat is soms wel eens jammer.Hier een paar keer geweest. Genoeg op de kaart, maar blijft toch altijd weer die heerlijke overschotel nemen. Tornado / ossenhaas met champignonsaus. Bediening is vriendelijk