Rhodos Delft

Wijnhaven 11 2611 CR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik ga wel vaker Grieks eten maar vind het vlees meestal te veel doorbakken zodat het erg droog is. Dit is de eerste griek waarbij ik een heel andere ervaring heb. Het vlees was lekker mals en nog redelijk sappig. Ook waren de prijzen redelijk. Wat ik ook belangrijk vind is dat ik er lekker kon zitten. Niet de gebruikelijke harde goedkope houten stoelen maar lekker op een kussen.
De kaart is niet ál te groot maar dat maakt het kiezen voor mij weer makkelijker. En, het belangrijkste, alles smaakte heerlijk. Zo ook de zelf gemaakte Tiramisu. Heerlijk. Ik ga er zeker vaker eten.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
super vriendelijke medewerkers en zeer goed eten. Kwamen met de AH actie en mochten kiezen uit de hele kaart. Is zeker een aanrader
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij zijn blij dat ze weer terug zijn gekomen uit Griekenland. Heerlijk gegeten.
bertus H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wij zijn spontaan een zonder hoge verwachtingen in dit restaurant naar binnen gelopen. Ondanks de drukte hebben vrij snel een tafel voor ons kunnen regelen. Omdat wij toch wel vaak alles lekker mochten we allerlei voorgerechten bestellen. Uiteindelijk zijn we onverwachts bij 1 van de lekkerste Grieken ooit aller tijdens beland. Fantastische smaken en mooi en verzocht opgediend. Ongetwijfeld voor herhaling vatbaar. !!
M.C. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten en onze ervaring was prima.Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en het is gezellig ingericht. We kunnen het iedereen aanbevelen.
christian O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik hen hier mijn verjaardag gevierd en het was goed bevallen. Eten is heel goed en lekker mals. De mensen die hier werken zijn vlot en ook erg gastvrij en de ruimte was heel prettig. Maar als je op een doordeweekse dag her restaurant vol ziet is dat vanzelfsprekend goed. Ik zal hier vaker terug komen
ankemeulendijks .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel gezellig gegeten. Lekker eten, grote porties. Erg genoten van de voorgerechten en het toetje (baklava) was erg lekker.
Ankie T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelij personeel en een vlotte bediening. Heerlijk gegeten en een lekker drankje van de eigenaar na afloop.Schoon en gelegen op een mooie lokatie. Goed aan te bevelen.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Rhodos in Delft. We mochten, met de AH-actie, van de hele kaart kiezen. Omdat we verschillende voor- en hoofdgerechten kozen, konden we ook nog wat ruilen. Zodoende hebben we een heel scala aan smaken voorbij zien komen. Het was allemaal heerlijk! Prettig was de hoeveelheid; bij de Griek is dat vaak te veel en moet er nogal wat terug, of je zit té vol aan het eind van de avond. Hier was dat prima voor elkaar en dat vonden we fijn. We kregen nog een afscheidsdrankje aan het eind van de avond en gingen tevreden naar ons hotel.
loes S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik heb mijn beste vriendin voor haar verjaardag een etentje getrakteerd bij deze geweldige tent en heb er zeker geen spijt van. We werden gedurende avond goed verzorgd door de bediening die echt supergezellig zijn en het eten was daadwerkelijk subliem. Na afloop kregen we bij de rekening een drankje aangeboden.
Marciano S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Bij aankomst worden klanten vriendelijk ontvangen. Er wordt heel netjes aan de klanten gevraagd of de jassen opgehangen kunnen worden. Sfeervolle ruimte met goede verlichting. Het is eten is zeer goed. Kortom, een aanrader!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Super restaurant, super service, leuke bediening, persoonlijke aandacht van de eigenaar. Heerlijk eten, lekkere wijn. We hadden een open fles champagne bij ons die we gewoon mochten opdrinken. Totaal prijs weet ik niets over want onze vrienden wilden afrekenen, er was een grote glimlach na afloop dus ik denk dat de prijs heeeeeel erg mee viel. Ik heb nu al met anderen afgesproken om hier volgende week weer te gaan eten. Ben heel blij dat ik dit restaurant bij toeval heb gevonden.
Geeri .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Bij binnenkomst waren we wat verbaasd. De aanwezige medewerkers spraken geen Nederlands. Al snel kwam de eigenaar erbij en hielp ons een tafeltje vinden. Ondanks de AH actie mochten we van de uitgebreide kaart kiezen. Deze kaart voorziet in veel smakelijke Griekse, en minder Griekse gerechten. We hebben een heerlijke oudejaarsavond avond beleefd en genoten van gastvrijheid en overheerlijk eten. De zaak is nog maar een paar maanden geopend. Alles oogt zeer sfeervol en is zorgvuldig ingericht. Een aanrader!
Kathrin H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten! Het vlees was bijzonder zacht en smakelijk. En de toebereiding uitstekend. Wij gaan wel vaker naar de Griek, maar dit restaurant was uitstekend. De porties waren eindelijk een keer niet veel te groot. Bediening was heel vriendelijk. Ontvangst zou nog verbeterd kunnen worden. De inrichting is heel gezellig. Een echte aanrader.
e L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig en knus restaurantje in Delft.
Ze zijn pas gestart en hebben het goed voor elkaar.
Schenken ouzo als welkoms drankje, leuk gebaar!
Prima gegeten
Wivine1990 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Had gereserveerd via de website ahrestaurantactie maar mijn reservering stond niet op hun agenda. Dat vond ik wel jammer. We kregen wel een tafel en het menukaart. Door de drukte duurde het wel twintig minuten voordat we onze voorgerecht kregen. Ook zagen we niet teveel personeel. Maar we werden wel goed geholpen.

Wat ik vreemd vond is dat de website van ahrestaurantactie een opgestelde menu liet zien. Maar ter plekke mochten we uit het menukaart zelf een keuze maken. Volgens mij is er een communicatieprobleem tussen Rhodos en AH Restaurantactie.

Al met al heerlijk gegeten en genoten van het sfeer.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Met de AH restaurant actie hier gaan eten met 3 personen.
Rhodes heeft voor deze actie een selectie van het menu beschikbaar gemaakt.
Vooraf alle 3 iets anders genomen zodat we dit konden delen met elkaar.
Eten was goed en zeker genoeg. Wij hadden als hoofdgerecht de Ouzo Mix. Voor mijn vrouw en zoon was dit teveel, ik kon het net op. De bij het gerecht geserveerde patat en paste bleef nagenoeg onaangeraakt erbij staan.
Na heeft het hoofdgerecht hadden we eigenlijk genoeg maar we moesten een dessert nemen daar de actie gaat om een 3 gangen menu.
Hoe dan ook, de bediening is zeer correct en het eten was lekker.
Klein minpuntje was wel dat toen we weer weg gingen, nagenoeg hetzelfde menu op een bord buiten werd aangeboden voor 17,50 pp. Met de AH actie zat ik hierboven en voelde mij toen toch enigszins een klein beetje genomen.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Kort geleden heropend. Leuke, frisse inrichting met nu eens geen Griekse pilaren en Goden. De beide jonge mensen in de bediening zijn vriendelijk en enthousiast. Ze houden alles goed in de gaten zonder opdringerig te zijn. Lekker eten, het vlees was goed bereid en ruim voldoende. De gebakken inktvis vooraf viel op door de malsheid en was gelukkig ook niet vet. De tomatensaus bij de gehakballetjes was opvallend smakelijk.
Voor herhaling vatbaar!
aad V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Een zeer geslaagd bedrijfsuitje hier bij Rhodos, allerlei voorgerechten gedeeld en vleesschotels midden op tafel. bediening was heel vriendelijk. voor herhaling vatbaar.