Rhodos Delft

Wijnhaven 11 2611 CR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
bas A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geweldige ristorante. Heel lekker gesmaakt. Alles was netjes en mooi interieur. Gezellige sfeer en hele leuke service. Deze ristorante is voor herhaling vatbaar.
John F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
waren niet veel tijdstippen over zo we moesten vroeg eten, de eerdere omschrijvingen kloppen perfect. geweldige ontvangst, en de zegels werden afgetekend met een nieuwe geldigheid tot eind maart. dus we kunnen voor de helft van de prijs nogmaals eten.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben een prima avond gehad! Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, er werd attent gereageerd op het feit dat er iemand jarig was. Bij het afrekenen kreeg de jarige zelfs nog een flesje retsina mee naar huis. Echt een aanrader dus!
cmf W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker gegeten, we konden van de kaart een keuze maken. De bediening was vriendelijk en vlot. Gezellig en sfeervol restaurant .
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig en intiem restaurant. Kom hier zeker terug.
Christiaan K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vanavond hier fantastisch gegeten! De ambiance van het restaurant is warm, heel zorgzaam en vriendelijk personeel en het eten was geweldig. Mooie locatie in de binnenstad. Een aanrader!
geert V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gereserveerd via de AH restaurantactie. We konden kiezen van de normale kaart, alleen hadden sommige gerechten een kleine toeslag. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Hier gaan we vaker naar toe!
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Super lekker gegeten beste griek waar we ooit hebben gegeten!
Goede bediening en vriendelijk personeel ga er snel weer eten!
Lily K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prettige vriendelijke bediening, duidelijke uitleg van de AH-restaurantactie (extra toeslagen zijn van toepassing op rund- en lamsvlees, en op de garnalen). Inrichting is sfeervol, fijne banken om een avond op te zitten. Het vlees was zeer mals, zeker het lamsvlees is een aanrader. Gelukkig ook geen overvolle borden, zoals je bij veel Griekse restaurants krijgt - het is altijd zo zonde om vlees weg te gooien! Wel jammer dat er geen website van het restaurant zelf te vinden is (of heb ik niet goed gezocht?).
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantbonnen. Kwaliteit was zeer goed. Bediening was erg aardig
Aanrader voor iedereen die Delft komt bezoeken
Eveline677 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wat een leuk en gezellig restaurant , heerlijk gegeten, Je mocht alles zelf samenstellen van de kaart,
Super vriendelijk personeel.

Komen zeker terug .
erico B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een nieuw Grieks restaurant in delft en aangezien wij graag Grieks eten moesten we hier zijn om het te proberen. De tafels zijn erg sfeervol ingericht. De bediening doet hier erg zijn best en het eten vonden wij ook heel lekker. Het is een Griek om aan te bevelen.
jessi M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Dit restaurant is ons goed bevallen. Wij hebben een drie gangen menu gegeten. Voorgerechten waren heel lekker. Hoofdgerechten waren mooi gepresenteerd met de bijgerechten op een plankje apart. Het dessert duurde iets voordat het wam maar voor die smaak was het wachten wel waard. Netjes!!
Gilda H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na een afwezigheid van Rhodos van ongeveer 10 jaar in Delft hebben we als vanouds weer heerlijk gegeten en genoten. Een aanrader!
Laura E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten en goede bediening. Heerlijke voorgerechten.
Vooraf we bestelden werd er gemeld welke gerechten niet beschikbaar waren door omstandigheden. Dus geen verrassingen achteraf. Een gezellige avond gehad bij deze Griek
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was niet erg gaar en dat beaamde de bediening ook nog eens! Vooral de gyros was hard en niet te eten!
De bediening zij zelf ik zal het de kok zelf op laten eten zodat hij het zelf ook kan proeven.
Kortom geen aanrader dit griekse restaurant!
Ada H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben in diversen griekse restauranten gegeten maar tot nu toe was deze het beste en lekkerste goede service en heerlijk eten een echte aanrader wij gaan zeker terug
Bionda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt weer super gegeten bij Rhodos blij dat ze terug zijn
23,5 jaar geleden onze trouwerij bij hun gevierd toen belooft elk jaar terug te komen op die dag
Vanaf dit jaar gaan we dat zeer zeker weer doen
schakeldick .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben samen heerlijk genoten en gegeten van de gerechten die wij besteld hadden. Tevens kregen wij een goed advies over de gerechten op de kaart. Zeker voor herhaling vatbaar.
sassie69 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Alles ziet er keurig uit, bediening zeer vriendelijk. Het eten was heeeeeerlijk! Mooi stuk mals ossehaas. De moeite waard om te gaan eten. Wij komen zeker nog eens terug