Rhodos Delft

Wijnhaven 11 2611 CR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. Vriendelijke ober en als we nog eens in Delft zijn, komen we zeker terug!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Niet schitterend, ook niet slecht, matig is de geschikte term. 1 van ons is vegetariër, bij elk Grieks restaurant staan er wel wat vegetarische hoofdgerechten op de kaart, hier niet. Onze vegetariër kreeg een verzameling van vega voorgerechtjes... na een paar happen was ze er ook wel klaar mee. Leuk voor 1 keer, maar daar blijft het dan ook bij.
rabonkel .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Mooie zaak vriendelijk personeel en heerlijk eten .elke keer weer
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heel goede service. Vriendelijk en heel lekker gegeten . Wat ook fijn is dat je wordt niet weggekeken.
Ida B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening. We komen zeker terug.
HENK H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een goed en gezellig restaurant waar ik met mijn familie mijn verjaardag heeft gevierd, het was een succes.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Drinken bestellen en krijgen duurde erg lang. Het vlees was helaas erg droog. Bediening was vriendelijk.
rob H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige schone zaak, goed eten tegen een redelijke prijs.
T V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Heerlijk gegeten en Gastvrij. Griekse muziek afwisselend Engels was gezellig. Ga zo door!!
suzan D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Wij hebben online gereageerd. Ze wisten daar gelijk gebruik van te maken en noemden mij gelijk bij mijn voornaam met een gevoel dat we elkaar heel lang kenden. De service was buitengewoon TOP!! De keuze van de kaart was niet overdreven uitgebreid maar was zeer zeer smaakvol!! We hebben hier echt een leuke avond gehad bij dit gastvrije restaurant.!!
A.S V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Een minpunttje we mochten geen karaf of glas kraanwater alternatief was flesje spa ad 2,50 of fles ad 6 euro.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Fris en schoon restaurant met een simpele maar heerlijke menukaart.
HENK H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een nette zaak met vriendelijk personeel en prima eten
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Goed eten en fijne bediening
marie B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Ik had hier gereserveerd via AH. De keuze hiervoor a la carte. De drankjes en eten werden op goeie timing geserveerd, het eten was bijzonder lekker en de hoeveelheid precies goed om alle drie de gangen te kunnen benutten. Het personeel was ook heel goed tegenover de gasten en gezellig was het ook Wij zijn hier prima verwent. Voor herhaling vatbaar
martijn A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het is voor voor ons de derde keer en weer hebben we echt ongelofelijk lekker gesmuld. De bediening probeert ook het beste te geven terwijl de zaak vol zit. Heel gezellig!!!
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dit is nu de tweede zaak die samenwerkt met Iens die extra kosten in rekening brengt bij het tweede gratis menu. Dit staat pertinent niet in de folder vermeld van Albert Hein. Als je in het tweede gratis menu vis of vlees besteld moet je € 2,50 of € 5,00 bijbetalen. Dit is mijn inziens tegen de spelregels in. Restaurants die deze truken gebruiken moeten de volgende keer geweerd worden van deelname.
heleen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer leuk restaurant in hartje delft. Geweldig gegeten, smaakvol van A tot Z. Bediening was ook erg geïnteresseerd in ons en verwende ons gedurende de hele avond op een niveau van TOP. Wij zullen de volgende keer geen spijt krijgen om weer vanuit Rotterdam hier naartoe te rijden.
MwSmith .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij zijn hier met de AH restaurant actie geweest. We werden aan een tafeltje voor 2 personen gezet. Een rij met tafeltjes voor 2 stonden zo dicht bij elkaar dat je heel weinig privacy had en er weinig romantisch aan was als je met je geliefde hier kwam eten. Andere tafels voor meerdere personen hadden wel voldoende privacy. Ze hadden helaas mijn dieetwensen niet gelezen die ik had ingevuld bij de reservering. Dat vind ik slordig. Niet alles stond op de kaart. Ze hadden bv ook Griekse salade als voorgerecht, wat niet op de kaart stond. Ook hadden ze sorbet op waterbasis, wat ook niet op de kaart stond. Eten was verder goed en kwam vrij snel. Het was erg druk. Toen we af gingen rekenen was de schok groot dat we met de AH restaurant actie toch 55 euro kwijt waren, dat was dus voor één 3 gangen menu met 1 drankje. Buiten gekomen zagen we een bord waarop stond dat een bepaalde 3 gangen menu 19,95 euro kostte.
Dirk-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten met de AH-restaurantactie. De ontvangst is hartelijk en het eten is gevarieerd, prettig gekruid en je krijgt heel behoorlijke porties. De laatste keer viel desondanks toch tegen. Tot tweemaal toe bestek vergeten kan gebeuren, maar gasten bij het afrekenen verrassen met onverwachte toeslagen, die niet op de menukaart staan, noch medegedeeld werden bij het opnemen van het menu, dat kan echt niet.
Jammer, want zo verspeel je veel goodwill.
Gelukkig werd de fout uiteindelijk wel rechtgezet.