Rhodos Delft

Wijnhaven 11 2611 CR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het restaurant zag er goed uit. Het eten was prima, de vriendelijke bediening had echter geen overzicht. Het was al met al ook nog een dure avond ondanks de restaurantactie.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Werden heel vriendelijk ontvangen, hebben heerlijk gegeten, en werden ook weer heel vriendelijk geholpen bij het weg gaan, een aanrader zou ik zeggen......
sabine V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het is niet zomaar een van de best beoordeelde Griekse restaurant van Delft. Smaakvol eten . Heel erg vriendelijke bediening en lekker fris ingericht. Zo doorgaan en wij blijven komen.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk eten en goede porties.
Goede vriendelijke en snelle bediening.
Goede prijs kwaliteit verhouding dus zeker een goed restaurant een aanrader in delft.
wilma S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij zijn hier gister geweest met een AH bon. Wij hadden niet gereserveerd maar mochten wel gebruik maken van de 3 gangen. De keuze was a la carte en werdt doorverwezen bediening keurig aangegeven naar de mogelijkheden. De smaak was voortreffelijk, de bediening werkte op uiterste en zeer vriendelijk. En de zaak ziet er tiptop uit. Wij gaan hier vaker eten. .
N.R.C. S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het eten was erg lekker en werd snel geserveerd. Vriendelijk personeel. Enige minpunt was de tocht wanneer de medewerker de deur openhield voor gasten die weggingen.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer met super vriendelijke bediening. Zeer kindvriendelijk ook! Echt een aanrader, we gaan hier zeker terugkomen.
Suzanne N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Super goed gegeten, leuke bediening en erg sfeervol. Eigentijdse Griek. Enige nadeel is het ontbreken van een vegetarisch hoofdgerecht.
Ard & Hettie P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op Koningsdag via IENS reserveerden we voor 2 pers. met bon v. Restaurantactie AH. Kort erop bleek de reservering geannuleerd. Gebeld naar het restaurant. I.v.m. Koningsdag kon niet gereserveerd worden voor de AH-actie, maar deze uitzondering was niet op de site vermeld. Men maakte excuses hiervoor. Vijf minuten later belde de medewerker terug dat we toch hartelijk welkom waren. Het was razend druk. We hadden keuze uit 3 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten (zoals op site aangegeven). Over het algemeen lekker gegeten.
leoni H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Voortreffelijk gegeten. !!! Octopus van de grill was subliem !! Traditioneel moussaka was keurig in balans en het nagerecht was een titamisu huisgemaakte. Bediening was buitengewoon goed. !!! Het sfeertje is ook goed. Ik raad mezelf hier snel weer terug te komen.
klaas V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Bij binnenkomst wordt je hartelijk verwelkomt, het eten is vol van smaak bediening is tijdens het serveren heel persoonlijk het viel ons op dat ze tiramisu serveren terwijl ze Grieks zijn. Maar het is echt echt goed We hebben genoten hier bij Rhodos.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Prima restaurant met echt goed eten
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eerste indruk was erg goed, maar viel al met al toch een beetje tegen. De inrichting is erg mooi en het ziet er heel gezellig uit. De prijzen op de menukaart wekten de indruk dat er culinaire hoogstandjes geserveerd zouden worden, echter dit bleek niet het geval. Prima eten, maar niet meer dan dat, en zeker niet in verhouding tot de prijs. Erg jammer, we hadden er meer van verwacht na al die lovende reviews!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten in gezellig, nieuw ingericht restaurant in centrum van Delft. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Prima restaurant met een hartelijke ontvangst. Gerechten zijn zoals je ze verwacht als je bij een Grieks restaurant gaat eten. Gunstige prijs- kwaliteitsverhouding waardoor de rekening helemaal in proporties te noemen was. Bediening doet hun best en geeft je het gevoel welkom te zijn. Een goede avond gehad dankzij Rhodos!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Superlekker gegeten bij Rhodos, sfeervol restaurant en zeker voor herhaling vatbaar.
Omar C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Considering the average of the restourant in Netherlands, the staff has been very warm. The food was quite "original" and not prepared in "dutch style". We eat with the AH formula..... as suggestion one main course plus dessert is more than enough :) !!! We shall suggest this restourant to our friends!
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Weer zo heerlijk gegeten en wat een leuk ontvangst altijd..
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. Vriendelijke ober en als we nog eens in Delft zijn, komen we zeker terug!