Rhodos Delft

Wijnhaven 11 2611 CR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
Henk. M J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Erg lang moeten wachten op de gerechten. Ik kreeg het gevoel dat dat kwam omdat we AH aktie gasten waren.
Tafels om ons heen werden vlot bediend.
A F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, de tussenpozen tussen de gerechten hadden ietsje langer gemogen ( was met familie)
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heb weer heerlijk gegeten! Ik kom niet voor niets steeds weer terug bij deze lieve mensen????
Irmgard M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, service was prima en eten kwam vlot. De gerechten waren heerlijk gekruid en vers. We hebben genoten en komen zeker terug!
Isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Fijne sfeer en grote porties. De service viel in het begin wat tegen (2x moeten vragen om water), maar dit hebben ze later opgehaald vanwege de persoonlijke aandacht.
Carien D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellige, leuke gelegenheid. Klein, maar fijn. Het eten stond snel op tafel en de porties waren mooi van grootte. A la carte met AH Iens, super!
Tannie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het eten was heerlijk en de serveerster om "op te eten". Mooie zaak waar het fijn is om te zitten. Ik weet er niets meer over te zeggen, probeer op deze manier aan 120 tekens te komen. Rhodos is gewoon goed.
Guus M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een goede sfeer in het restaurant en het eten was zeer smakelijk en werd geserveerd in ruime porties. Goede wijn erbij. Helaas kon de serveerster niet goed uitleggen hoe de Albert restaurant actie precies werkte bij Rhodos, dat zou een verbeterpunt zijn wat mij betreft. Verder zijn de prijzen aan de hoge kant in tegenstelling tot wat gesuggereerd wordt bij Albert en Iens.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Men ging voorbij aan ah menu. Het werd onbedoeld a la carte. Kosten met ieder een drankje €45,00. Voorgerecht (per vergissing?) dubbel berekend, is gecorrigeerd. Geen Grieks welkomst drankje. Zeer vriendelijk personeel. Toch vermoedelijk geen 2e keer Rhodos.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het eten is er heerlijk zoals altijd, wel wat prijzig maar het is het waard.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben hier gisteren gegeten met 4 personen. Erg jammer dat ze geen vegetarische gerechten op de kaart hebben staan. Aangezien de overigens vriendelijke bediening onterecht dacht dat we met een AH dinerbon kwamen kregen we geen glaasje ouzo vooraf. Nadat we uitleg hierover hadden gevraagd kregen we alsnog een glaasje ouzo en als goedmakertje werd een gratis glaasje likeur ons aan het einde van de maaltijd beloofd. Na het voorafje moesten we heel erg lang wachten tot het hoofdgerecht werd gebracht. Gelukkig hadden we elkaar veel te vertellen onderling. Toen we uiteindelijk vroegen waar ons eten bleef bleek dat de bestelling niet was doorgegeven aan de keuken. Met als gevolg dat we uiteindelijk in een bijna leeg restaurant zaten te eten. Verder moesten we zelf iedere keer vragen om weer wat te drinken te kunnen krijgen. Lege glazen weren van tafel gehaald zonder de vraag of we nog iets wilden drinken. De bediening heeft nog het een en ander te leren. Het eten was standaard , niet goed, niet slecht. Tenslotte was het glaasje likeur een waterig mierzoet drankje waar we ook niet vrolijk van werden.
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gezellig, leuk ingericht restaurant met prima kwaliteit eten. Wij maakten gebruik van de Albert Heijn restaurantactie, waardoor het eten voor ons zeer goed te betalen was. Zonder dat zouden we enkel voor het hoofdgerecht zijn gegaan. Het voorgerecht was de prijs waard, maar het toetje viel tegen. De bediening was vriendelijk, maar niet altijd even oplettend. Wel hebben we genoeg extreem vrolijke Griekse muziek gehoord voor de rest van het jaar.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuk restaurantje aan de gracht. De gyros, souflaki en suzuki waren lekker stevig gekruid en wij hadden de huisgemaakte tiramisu, erg lekker. De bediening was vriendelijk.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten. Alleen de porties van de voorgerechten zijn erg klein.
debora H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mooie zaak!! Goed sfeertje!! We worden hier altijd hier goed verzorgd. Het eten is superlekker!! Bediening is ook altijd top. Wij blijven terug komen. Aanrader!!!
hemdrik S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ik heb hier gister gegeten. Kalamarakia als voorgerecht was te goed voor woorden. Als hoofdgerecht ging ik voor de stifado, vol van smaak en goed mals vlees. Als nagerecht nam ik het goddelijke filodeeg met een vulling van vanile-crème , de bediening was gastgericht zeer zorgzaam bij elke tafel. Zeker voor herhaling vatbaar zou ik maar zeggen.
anna O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Direct goed ontvangst . Goede sfeer, we hebben heerlijk gegeten mooi borden eten wordt goed gepresenteerd. We hebben een gezellige avond gehad. We komen snel terug. Top!!
mariska V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij zijn voor een weekendje in Delft. We liepen in de middag langs dit restaurant en omdat wij erg van Grieks houden dachten we hier vanavond te reserveren. Hier was de kaart iets kleiner dan een gemiddelde andere Griek . We besloten diversen voorgerechten te nemen en een Griekse tafel te creëren. Ik wil bekend maken dan de smaak zeer zeer smaakvol is in dit restaurant en hoog van kwaliteit. Timing van de bediening is ook goed ingeschat wanneer er iets gevraagd moet worden. De omgeving is fris ingerichte en ziet er schoon uit. De Griekse sfeer voel je goed. Ban het begin tot het einde klopte hier alles. Jammer dat we bij ons in Brabant nog geen Griek als deze zijn tegen gekomen,
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gisteren hier gegeten. We hadden er veel van verwacht door de lovende recensies. De inrichting ziet er allemaal goed uit en we werden ook hartelijk ontvangen. Het hoofdgerecht moussaka was echt niet bijzonder. Het nagerecht kaneelijs..Was heel droog Het ergste van alles is dat wij voor het eten, ondanks de Albert Heijn actie.. Toch nog €58,00 kwijt waren. En dat voor een drie gangen diner (waarvan de 2de gratis) plus vier drankjes (3 cola en een Grieks biertje). Wij komen daarom hier ook niet meer terug.
serena H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben een mooie avond gehad. De bediening deed goed zijn best. Het eten was heerlijk. En voor een maandag avond zat het aardig bezet. Ik kom hier vaker terug en zal dit ook verder vertellen.