Rhodos Delft

Wijnhaven 11 2611 CR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Gekozen voor een selectie van voorgerechten. Deze smaakten allemaal prima. Wel jammer dat ze tegelijk werden uitgeserveerd, terwijl we hadden gevraagd om te serveren wat gereed was.
debora S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was uitstekend. Wat was het smullen zeg!! We hebben allerlei voorgerechtjes besteld en met een old fasion retsina wijntje erbij kon ons avond niet meer stuk. De bediening was vriendelijk en. Een lekker sfeertje was er ook,
anette D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met de 75e verjaardag van mijn moeder hebben we bij Rhodos gereserveerd. Een warm Grieks ontvangst werdt direct bij de ingang ons verwelkomt, het eren was heel erg smaakvol. De serveersters waren heel erg attent . Een fris modern Griekse interieur was ook aanwezig.. wij komen zeker weer bij Rhodos terug
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten. Fijne bediening, heerlijk eten en meer dan genoeg. De ouzo vooraf natuurlijk heel gezellig. Topzaak!
Laurien B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heel lekker en wat een lieve mensen werken hier!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig klein grieks restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten. Heerlijke warme feta uit de oven als voorgerecht en de gyros was top. Wij komen hier zeker terug.
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goede kwaliteit prijsverhouding , vriendelijk en behulpzaam personeel met goede service
nelvanraamt .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
eten was heerlijk, maar de prijs aan de hoge kant 35 euro voor 3 gangen menu is erg duur. zouden zonder AHbon niet zo snel gaan eten, maar was wel erg lekker!
bert D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een betere Griek dan deze heb ik eerder bij een andere Griekse restaurant niet mogen beleven . Wij zijn keurig , beleefd , hartelijk en koninklijk behandeld door de gastheer. Het eten was vol van smaak en niet overbodig gekruid. De gerechten zagen er fris en vol passie uit. En de inrichting was iets beter dan andere Grieken in delft. Een correcte Griek om een avondje smaakvol te genieten.
bonny D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Goed ontvangst. Het eten was voortreffelijk lekker. De bediening deed zijn best en was vlot met de drankjes. Het nagerecht was overheerlijk. Het is een aanrader
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
alleen tafel 4 heeft te weinig ruimte ene kant bank prima maar andere kant twee stoelen kunnen alleen hele magere mensen zitten
mirel H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Ze hebben hier fantastisch verwennerij voor ons verzorgd. We gingen voor de voor de verrassingsmenu. ( wat niet op de kaart staat. ) Gedurende twee uur lang kwam beleefden we de ultieme smaaksensaties van de Griekse keuken. De bediening was buitengewoon top!!! Een frisse zaak met genoeg kennis in huis om de gas te vermaken dus!!
josswinkels1948 S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk dat Rhodos weer terug is in Delft
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk ontspannen gegeten. 1 extra persoon in de bediening zou geen overbodige luxe zijn. Leuk om te horen dat huidige eigenaar toch weer familie is van de oude eigenaresse.
Eduard H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De bediening was prima, het eten heerlijk en wat mij daarnaast opviel was de presentatie van rekening. Eigenlijk twee rekeningen één met de dranken en gerechten die we genuttigd hadden en één met de dranken en gerechten die we mochten betalen. Hierdoor heel duidelijk makend welk verschil onze AH-spaarkaart opleverde. Prima,
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Rhodos is terug van weggeweest dus wij ook maar weer eens langs gegaan. Het is druk maar er is nog een tafeltje vrij. De bediening laat de hele avond lang op zich wachten. De jongedame probeert alles bij te houden maar dat is eigenlijk niet te doen. De baas helpt hier en daar maar vind het praten met de gasten belangrijker. Hierdoor vergeet hij regelmatig een extra bestelling of de koffie. Het is eten is daarentegen ouderwets ofwel heel goed !! Heerlijk gegeten. Een extra hulp in de bediening en we komen vaker langs.
Mikhail E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Aangename sfeer, goede rustige muziek op de achtergrond die de sfeer er goed stopt. Eten was goed op de Dolmades na, waren tikkeltje te zout/zuur waardoor de smaak van de rest weg viel.
De Spanakopita die mijn vriendin had is erg aan te raden.
Hoofdgerecht en toetje waren super en goede porties.
debora H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ik ben voor de tweede keer geweest. Subliem. Uitstekende smaak. Heerlijk mals vlees. Heerlijk bijpassend rosé wijn bij gekregen en de bediening was weer geweldig zoals de vorige keer. Aanrader!!
Ray C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
erg vriendelijk personeel,erg lekker eten zeker voor herhaling vatbaar....leuke afsluiter na een dagje delft.AANRADER...
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hadden een AHrestaurantactiebon. Teleurstellend was dat we voor het 2e en óók het 1e menu moesten bijbetalen voor een aantal gerechten (met ruindvlees, lamsvlees of garnalen/gamba's) en dat waren er best veel. Dat de toeslag voor het "gratis" menu gold daar kon ik inkomen maar dat de toeslag ook gold voor het 1e volbetaalde menu viel tegen en leek me niet redelijk.
Opletten geblazen dus.