Rhodos Delft

Wijnhaven 11 2611 CR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
bubbels34 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Bij drukte meer personeel.

Al heb ik bewondering voor de gastvrouw ..
Bleef altijd vriendelijk al moest ze wel van boven naar beneden lopen om alles te regelen!!
Gieltje72 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd voor het AH-Menu. Bij aankomst werd verteld dat wij alles van de kaart konden kiezen en dat voor de dure gerechten een toeslag zou gelden voor de tweede ("gratis") persoon van 5 euro of 7,50 euro per gerecht (als je bijvoorbeeld carpaccio zou kiezen of mixed grill). Op zich was dat al vreemd, want op de AH-restaurantaktie-site stond dat een 3-gangen-menu 25 euro zou kosten en de tweede persoon gratis was. Uiteindelijk kostte het etentje ons EUR 54,70 voor 2 personen. En we hadden geen extra duur voor- hoofd- of nagerecht naar ons idee. Qua drankjes hadden wij allen 1 fles spa rood en 1 bitter lemon. Verder niets! Het voorgerecht van mijn partner smaakte erg lekker (gebakken feta). Dat van mij (spanakopita) smaakte een beetje chemisch/muf (er zat in ieder geval ook nauwelijks vulling in: heel weinig feta en iets meer spinazie, maar vooral bladerdeeg). Onze hoofdgerechten (mixed grill (grieks vlees/5 soorten) en nog een soort van mixed grill (ossenhaas, kipfilet, gyros en nog iets). Ik had bij aankomst ook al gevraagd naar de desserts. De kaart stond op tafel, maar ze zei dat we eerst maar moesten kijken of we nog wel trek zouden hebben na het hoofdgerecht. Toen we inderdaad goed vol zaten en geen nagerecht meer hoefden, werd ons verteld dat we wel een nagerecht MOESTEN nemen, anders voldeden wij niet aan de AH-restaurant-aktie-voorwaarden. Is op zich wel waar maar waarom adviseer je dan bij aankomst (na uitleg over de AH-aktie) om eventueel geen nagerecht te nemen? De prijs zou neerkomen op 73 euro, als we geen nagerecht zouden nemen. Dus wij toch maar een nagerecht uitgekozen, zodat we uiteindelijk 'slechts' EUR 54,70 hoefden te betalen. (eigenlijk gingen we uit van 25 euro voor het menu plus 1 fles water en 1 bitter lemon, maar goed. De nagerechten waren ook niet echt super. De yoghurt met fijn gehakte walnoten ging wel, maar de baklava was alles behalve vers. Het bezoek aan het damestoilet was trouwens ook een teleurstelling: de deksel van de wc-bril viel automatisch langzaam naar beneden en dus moet je de deksel vasthouden (!) en krijg je terwijl je zit langzaam die wc-deksel in je rug geduwd. Ook niet erg hygienisch! Bij het afrekenen wilde ze de zegel-aktie-kaart van AH niet hebben en schreven ze erop dat we de kaart nog tot 31december 2017 mogen gebruiken alleen in hun restaurant. Dat zal wel ja, als je gewoon de menuprijzen aanhoudt en nauwelijks korting geeft. Voor ons geen tweede keer in dit restaurant!
L.M. B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mijn dochter en ik hebben hier heerlijk gegeten. Grote porties en zeer vriendelijk personeel. Kortom een heerlijk avondje uit. Echt een aanrader om er eens te gaan eten.
Rein W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima zaak met goede sfeer en goede bediening ,zeker een aanrader.een restaurant om zeker terug te komen met een behoorlijke keuze in verschillende gerechten
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuk restaurant met een erg aardige bediening! Hier komen we graag een keer weer terug. De voorgerechten waren erg goed, hoofdgerecht prima, het dessert was erg lekker.
aryette B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een vreetschuur. Correcte bediening. Eten is toeristenvoer. Als je t echte Griekse eten gewend bent vind je dit ongezond. Veel wordt gefrituurd, er zit geen groente bij, behalve wat ijsbergsla en veel patat. Wij waren met de AH aktie. 25 EU voor 3 gangen, tweede persoon gratis.. We waren met 6 dus dachten 75 EU kwijt te zijn aan t eten. Echter overal zat toeslag op. Uiteindelijk werd ieder menu 32,50. Dat was t niet waard.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer lekker gegeten! Dankzij het vriendelijke personeel, goed en lekker eten, waande we ons weer in Griekenland. Komen zeker weer terug!
peter K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
we werden zeer vriendelijk ontvangen erg aangenaam personeel snelle vlotte bediening en eten was heerlijk alleen met auto parkeren slecht verder een aanrader
Beatrix B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hebben weer lekker gegeten.
debora S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was weer verrukkelijk zoals gewoonlijk. Zeer mals vlees en mooi opgediend. De service was top. De volgende keer gaan ik de Stifado proberen. Die was door mijn tafelgenoten ook erg belevend . Een aanrader weer.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We werden goed ontvangen, het was wel druk maar wel gezellig, de bediening vriendelijk, het eten was erg lekker vers en warm een aanrader.
Wilmanet B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prettige ambiance, lekker eten, vriendelijk personeel (leek niet heel efficient te werken: extra voorgerecht wat niet besteld was, redelijk lang wachten op drankjes) Over t geheel een prettige indruk.
eva H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
een zeer geslaagde avond;gezellige sfeer en uitstekende bediening. het eten was erg lekker
lamsvlees heerlijk mals en het nagerecht subliem
J. D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heel lekker gegeten. Vriendelijk personeel, maar het duurde wel lang voordat ze langs kwamen om bestellingen op te nemen.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ik heb hier heerlijk met mijn vriend gegeten via de AH restaurantactie. Het liep soms alleen ietwat rommelig. De reservering was niet goed doorgekomen en het duurde even voordat de tafel werd afgeruimd toen we klaar waren met het hoofdgerecht. Het eten was verder goed en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gereserveerd met AH restaurant actie. We kregen aan tafel meteen uitleg over de kosten (geen ouzo ;-)). Voor rund, lam en vis kwam er 5 euro extra op de prijs die op de menu kaart stond. Gamba's kosten dus 29,50 ipv de 24,50 die op de menu kaart stond. Voor de voorgerechten met rund, lam of vis werd 2,50 extra gerekend. We waren met zijn vieren en alle goedkoopste gerechtjes werden van de rekening gehaald. Dit stond allemaal niet op de site bij reservering.
De aangegeven gemiddelde menu prijs van 25 euro komt niet in de buurt van de werkelijke kosten.
Wij vonden deze actie onuitnodigend en ongezellig.
Armand K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een vriendelijke ambiance. We komen hier zeker nog eens terug.
Belinda P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Lekker gegeten, grote porties!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Muziek was irritant. Konden vrij kiezen van kaart maar prijs was hoger dan genoemd op IENS AH actiesite.
Sanitair was vies, losse wc bril. Bediening vriendelijk, eten redelijk maar prijs/kwaliteit niet naar verhouding.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We worden inmiddels herkend door sommigen van het personeel. En dat allemaal dankzij de AH-restaurantactie van vorig jaar. ;-) Het is één van de allerbeste Griekse restaurants die we tot nu toe hebben bezocht. Eten is altijd smakelijk, wel een beetje aan de prijs, vandaar dat we meestal i.c.m. een actie reserveren.
Er was wel even verwarring over het soort actie waarmee we gereserveerd zouden hebben, het betrof gewoon 20% korting op de rekening, via Iens. Maar ze hebben meerdere acties lopen waarvan wij het bestaan niet eens vanaf wisten... Het is goed gekomen, al moet je helaas zelf bij het afrekenen -iedere keer opnieuw- het personeel eraan herinneren dat de korting nog verrekend moet worden. Verder alleen maar lof. Nog bedankt voor de extra ouzo en dito afscheidsdrankje van het huis, top. ;-)