Rhodos Delft

Wijnhaven 11 2611 CR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier heerlijk gegeten, voorgerecht vegetarisch courgette dipje met tzaziki. Hoofd gambas, mosselen, zalm. Mijn partner had gyros. Dessert baklava. De kaart is redelijk beperkt, geen soepen (jammer), wel zeer vriendelijke en attente bediening. De porties zijn niet enorm groot, maar wel voldoende, de prijzen redelijk hoog. Entourage, modern Grieks. Aantal jaren geleden was Rhodos ook in Delft en na jaren teruggekeerd, met dezelfde eigenaar en een ander concept. En dat zie je, het zat stampvol.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gereserveerd met de ah actie, maar mochten van de hele kaart kiezen! Eten was lekker en ruime porties. Hoofdgerecht kwam beetje te snel na het voorgerecht, dessert liet daarentegen lang op zich wachten. Maar al met al zeker aan te bevelen!
H.A. V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heel goed restaurant met leuke bediening en heerlijk eten. Prima ontvangst. Aanrader!! Prijs kwaliteit goed. Sfeer prima en bediening heel goed. Wij komen zeker terug.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Warmhartig werden we ontvangen en onze jassen werden aangenomen, iets wat je de laatste tijd steeds minder ziet in de horeca. Het personeel geeft je een persoonlijke gevoel hier want zij stellen zich voor bij hun voornaam voor. Het eten ziet er verzorgd uit en is mooi opgemaakt. De smaak voor een Griek klopt ook helemaal. We vonden dat de grill gerechten hier de prijs kunnen winnen. En er hangt een heerlijk sfeertje rond. Hier gaan we vaker terug komen. !!!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker gegeten bij Rhodos. Hele goede, vriendelijke service. Lekker (en veel!) vlees (we hadden 2x mixed grill), en vooral erg lekkere tzatziki. Bovendien heerlijke chocoladetaart achteraf. Zeker de moeite waard!
peanuts85 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wat mij betreft de beste Griek in Delft. Dit restaurant is terug van weggeweest. Mooi fris interieur en zeer aardige bediening. De gerechten smaken niet alleen heel goed, maar ook is er de nodige aandacht besteed aan de presentatie van de gerechten. Forse smakelijke salade bij de gerechten geserveerd, frieten en voldoende tzatiki.
Kleine punten van verbetering; de ossenhaas mag iets malser, lijkt qua structuur meer op die van kogelbiefstuk. En soms is het vrij lang wachten tot het personeel je opmerkt, dit laatste is denk ik te wijten dat het nieuwe personeel nog niet volledig ingewerkt is omdat de zaak net open is, en ik verwacht dat dit helemaal goed zal komen.
Katrin V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk met ons gezin bij Rhodos wezen eten. De service was erg goed en zeer vriendelijk. Als diner hebben we wat voorgerechten genomen en als hoofd vis en vlees ze hebben ook vegetarisch zeer lekker gegeten... echt een aanwinst voor delft. De uitstraling stond ons ook erg bij.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Allerbeste Griekse restaurant in delft. Mooi porties, originele kwaliteit. Schone zaak en mooi ingericht. Personeel is op de juiste tijdstip bij de juiste plek en heel vriendelijk. Eten is verrukkelijk. Aanrader!!
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was heel lekker. We begonnen met deel en proef , verrassende combinatie van smaken. De wijnkeuze was eveneens, voor ons, heel geslaagd. Bediening was heel goed, alle mensen in dit restaurant zijn supervriendelijk. Enorm genoten!!
Emma L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Met AH kaarten gegeten, tot onze verrassing mochten we uit de hele kaart kiezen, grote porties en heel lekker, vriendelijke bediening, erg gezellig een aanrader.
Clair V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Rhodos was vroeger ons stekkie in Delft. Ze zijn na 10 jaar met een indrukwekkende COMEBACK!! De kaart is goed in elkaar gezet. Eten is verrukkelijk lekker. Hospitaliteit is zeer goed.!! Wij gaan hier net als vroeger vaak terugkomen.
Giovannina .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel plezierige restaurant in het centrum van de stad. Met de AH diner kaart heb je vrije keuze uit de menukaart en het tweede voor- en hoofdgerecht is gratis. Wij hebben erg lekkere calamari (gebakken en gegrild) gehad, gevolgd door gegrild vleesmix (lamskoteletten, rund- en varkenshaas) en kalfslever. Volgende keer zou ik iets langere grill tijd voor de kalfslever vragen. De vlees was perfect.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vanwege de AH restaurantactie (en lovende recensies) hebben we dit restaurant voor het eerst bezocht. Mooie en schone zaak, we zaten boven achterin aan een grote tafel met royale bank aan mijn kant. Geen gedoe met een speciale kaart, gewoon lekker á la carte. Vooraf een glaasje ouzo gekregen en daarna werd de drankbestelling opgenomen, Fanta en een heerlijke grote kop thee. Voorgerecht Garides Skordo was wow... erg lekker en werd geserveerd in een nog sissend heet pannetje. Keftedakia van mijn tafelgenoot smaakte ook lekker. Er werd een mandje stokbrood bij geserveerd.
De mixgrill-schotel van mijn tafelgenoot was ook lekker alleen de suzuki was helaas te droog. Mijn ossenhaas met champignonsaus was goed medium rare gebakken, de saus vond ik helaas niet de allerlekkerste ooit, ben blij dat dat op mijn verzoek apart erbij geserveerd werd. Frietjes waren lekker knapperig, de salade was ook lekker maar veel te vullend doordat er flink wat pasta doorheen was gedaan. Als toetje nam ik de Baklava, was smakelijk en de Galaktobouriko van mijn tafelgenoot was echt hemel op aarde! Slagroom kwam alleen helaas wel uit een bus. Het personeel leek niet erg onder de indruk te zijn van onze complimenten, maar het was echt gewoon goed, zeker in combinatie met de AH-restaurantactie, al waren ze wel even vergeten de korting te verrekenen maar dat kwam gelukkig wel goed. In totaal 2x 3 gangengerechten, 2 Fanta en 1 thee hebben we € 47,10- betaald. Parkeren was helaas niet gratis, dat was € 8,70- maar het was het waard. Echt een restaurant om te onthouden.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn hier met een AH-restaurantbon wezen eten. Ze zijn zeer schappelijk; je mag alles van de kaart kiezen en ze delen de prijs gewoon door 2. Heel flexibel dus. Het eten was goed (niet heel bijzonder maar wel lekker) maar we moesten wel overal erg lang op wachten; drankjes werden meerdere malen opgenomen omdat ze het weer vergeten waren. Maar voor zo'n prijs mag je niet te kritisch zijn.
Sofie J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Bediening doet het fantastisch van het begin tot het einde. Spontaan vriendelijk en professioneel. Het eten is mooi opgediend is smakelijk en voldoende. Interieur ziet er ook goed uit, iets frisser dan een normale Griek . Aanrader!!
guus S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vrienden hebben ons geadviseerd dit restaurant te bezoeken, We hebben ook van te voren gereserveerd om zeker te zijn,. Bij het binnenkomen vroeg de bediening keurig of ze onze jassen mochten aannemen en werden direct naar onze tafel gebracht. Bij het serveren van een welkoms drankje werd de het menu met een mooi kort uitleg aangeboden. het voorgerecht was goed van hoeveelheid en een malse octapus van de grill en goed krokant gebakken mosselen was voor ons een perfecte start. Als hoofdgerecht hebben we diverse vleessoorten van de grill genomen, keurig aan hoeveelheid/presentatie en uiteraard de smaak. Als nagerecht hebben we koffie met een heerlijk glaasje grand marnier genomen. naar onze beleving was het advies van onze vrienden voor dit restaurant daadwerkelijk correct.
Walter T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goede omgeving, goed eten, bijgevoegde salade bij hoofdgerecht is weinig Grieks aan. Weinig personeel daardoor lange wachttijden.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg leuk en gezellig restaurant. Ik heb onwijs lekker voor hoofd en nagerecht gegeten. De bediening was ook erg leuk en enthousiast !
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Ik ben zelf nooit dol op de griekse keuken (. In delft)
En toen rhodos kwam en we het in de krant zagen , kwamen we stiekem proeven. En het viel ons erg naar de smaak! Vooral de inrichting was wel erg warm en klassiek en modern tegelijk!
Jullie zien ons snel terug!! Fijne zaken gewenst
tienekke .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
AANRADER !!!!
ontvangst was zeer warmhartig , glaasje ouzo werd door de serveerster in de tussentijd al ingeschonken. Interieur geeft je een lekker fris gevoel. Ruime keuze aan gerechten, de bediening kon ons ook advies geven over een bijpassend wijntje naast ons gerecht ( chteau Julia merlot ) Eindelijk een Griek dat je de 2 liter kookwijn nergens ziet staan. Presentatie van de gerechten waren heel mooi en de gerechten waren smaakvol en verrukkelijk. ( ossehaas met witte wijnsaus ???? en gegrilde kalfslever ????). Wij danken Rhodos voor de smaakvolle avond en ga precies zo door en tot de 2e kerstdag.